morgenavond begraaf k mijzelf in een grafkelder..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stilte voor de storm met betrekking tot morgenavond....
Het gaat niet fout. Neem dat nou maar gewoon van Japser aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
morgenavond begraaf k mijzelf in een grafkelder..
als het fout gaat wil ik er niet bijzijn
MissMSX heeft tot op heden nog geen vrouwen dodelijk verwond als ze het waagden om hun waardering over mij uit te spreken hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
dat ik je niet adoreer heeft puur te maken met het feit dat je een getrouwd man bent
Jij kan voorspellen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat niet fout. Neem dat nou maar gewoon van Japser aan.
Inderdaad.... NL wintquote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij toch ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ik je niet adoreer heeft puur te maken met het feit dat je een getrouwd man bent
Tijdelijk welquote:
Het gaat grandioos foutquote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat denk jijquote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissMSX heeft tot op heden nog geen vrouwen dodelijk verwond als ze het waagden om hun waardering over mij uit te spreken hoor.
de rest zijn er wel met wat bulten en schrammen van afgekomen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissMSX heeft tot op heden nog geen vrouwen dodelijk verwond als ze het waagden om hun waardering over mij uit te spreken hoor.
Ik ga met je meeduimen!quote:
leg uit?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
En ik heb mail terug van dat meisje.
Terug bij af
Of je reageert nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
En ik heb mail terug van dat meisje.
Terug bij af
Wat missende lichaamsdelen, maar dat kun je wel omschrijven als schrammenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de rest zijn er wel met wat bulten en schrammen van afgekomen?
Gezelligquote:
Denk missende ledematen. Dat zit meer in de richting.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef -Engel- het volgende:
de rest zijn er wel met wat bulten en schrammen van afgekomen?
It's just a fleshwoundquote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
Wat missende lichaamsdelen, maar dat kun je wel omschrijven als schrammen
euhm. oke. Doeiquote:
Dus als ik een catfight wil.... moet ik gewoon Air versieren.....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat missende lichaamsdelen, maar dat kun je wel omschrijven als schrammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |