Dat klopt inderdaad. En dat is nu net het probleem van Metallica. Op iedereen album staan een paar goeie nummers en voor de rest vullertjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel load als reload hebben topnummers, ze zijn alleen niet zoals alle voorgaande albums van begin tot eind geweldig. St anger zuigt.
Omdat ik naar huis wilquote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb je nachtnet nodig als je in Haarlem woont? Wil je weg dan?
Fuelquote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel load als reload hebben topnummers, ze zijn alleen niet zoals alle voorgaande albums van begin tot eind geweldig. St anger zuigt.
Rocket Queen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Godtje het volgende:
En beste Guns and Roses nummer?
Dat lijkt me toch duidelijk....quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geef dan eerst antwoord of zeg dat je het niet weet.
quote:
Nighttrainquote:
Een oom en tante van mij wonen in Bredevoort. Da's ook een heel klein stadje met ongeveer 1600 inwoners.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een stad....
of heeft het wel stadsrechten?? ja heeft het... sinds 1806
Amersfoort heeft die al voor 1259
en hou je vast eemnes binnen en buitendijks : 1352/1439dat is heul geen stad.... heb je het dorp nog niet gezien... rij er dan maar eens langs
![]()
November rainquote:
Ik vind op MoP of AJfA niet echt vullers staan. Daarvoor en daarna weer wel, ja. Dat maakt ze niet slechter dan hun collega's trouwensquote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. En dat is nu net het probleem van Metallica. Op iedereen album staan een paar goeie nummers en voor de rest vullertjes.
Nee ik kom naar Adam naar Rip als ze tijd heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
best prijzig, maar kan.
Ach, de aankomende 5 weken zal ik er zeker niet komen.
Mijn dorp heeft ook een gracht, ik woon er tegenover.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een oom en tante van mij wonen in Bredevoort. Da's ook een heel klein stadje met ongeveer 1600 inwoners.
Het heeft wel een gracht.
Ohja, die ook. Zit tenminste vaart in.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sweet Child of Mine. Al is het alleen maar om dat heerlijke begin.
Oh ook heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar toevoeging vanaf het Black albumquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind op MoP of AJfA niet echt vullers staan. Daarvoor en daarna weer wel, ja. Dat maakt ze niet slechter dan hun collega's trouwens.
Coma kon ik goed hebben, maar het geaffecteerde van Rose's zang op de Use your illusion albums is me in de loop der tijd minder gaan bevallen. Muzikaal zit het nog prima in elkaar natuurlijk en een nummer als You could be mine heeft er ook niet echt last van.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuke aparte keuze![]()
Ook nog een fan van Coma?
Wil je vaart van Guns and Roses?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, die ook. Zit tenminste vaart in.
Dat speelde Slash nog op Pinkpop, was erg gaaf.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat speelde Slash nog op Pinkpop, was erg gaaf..
Ik ben ernstig bevooroordeeld dus ik ben niet in staat om een eerlijke mening te geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Coma kon ik goed hebben, maar het geaffecteerde van Rose's zang op de Use your illusion albums is me in de loop der tijd minder gaan bevallen. Muzikaal zit het nog prima in elkaar natuurlijk en een nummer als You could be mine heeft er ook niet echt last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |