Dan moet het wel heel erg zijn als jij een kans laat schieten om je mening over Den Haag te uiten.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Godtje het volgende:
![]()
Met de minuut ben je treuriger aan het worden.
Dat klinkt wel heel traumatischquote:
Jij heb gelukkig kunnen vluchtenquote:
... ja dat heb ik wel ... maar toch oertijd gedragquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken je de meesterlijke opmerking 'woest aantrekkelijk' niet? Zo aantrekkelijk dat je die persoon per direct mee wil sleuren naar je grot (apartement/huis/zolderkamertje)
Ik heb niet veel tegen Den Haag. Ik vind het centrum best aardig. Alleen de nachten in Den Haag vind ik niet geweldig. Meer een overdag stad maar dat is mijn eigen stad ook. Wij hebben alleen een makkelijke uitwijk naar de grote broer die er beter in is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg zijn als jij een kans laat schieten om je mening over Den Haag te uiten.
Ik doe mee (met anderen) met het Den Haag afzeiken, pak het grootste pijnpuntje, en ik ben treurig? Doe ik gemeen tegen je vriendjes en moet je in de bres springen? Wat liefquote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Met de minuut ben je treuriger aan het worden.
Heyquote:
Ik ben realistisch en ik doe niet aan meelopen zoals je weet. Ik hoef niet populair te doen op een forum om een grote e-penis te bereiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe mee (met anderen) met het Den Haag afzeiken, pak het grootste pijnpuntje, en ik ben treurig? Doe ik gemeen tegen je vriendjes en moet je in de bres springen? Wat lief
En toch grijp je elke kans aan als ik een discussie voer met wie dan ook hier om je aan zijn/haar kans te scharen. Niet mee lopen... ahu...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en ik doe niet aan meelopen zoals je weet. Ik hoef niet populair te doen op een forum om een grote e-penis te bereiken.
Misschien omdat je een hoop onzin uit je toetsenbord weet te persen. Het is te veel eer om het je persoonlijk aan te trekken. Als ik het met je eens ben zal ik de eerste zijn die het laat weten zonder daar voorgaande stupide opmerkingen in mee te wegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch grijp je elke kans aan als ik een discussie voer met wie dan ook hier om je aan zijn/haar kans te scharen. Niet mee lopen... ahu...
Maar, ik voel me er wel gevleid door
Maar, toch, heel toevallig, ben je het never nooit niet met mij eens. Hoeveel ik ook uit mijn toetsenbord weet te persen... Je daden reflecteren niet je woordenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien omdat je een hoop onzin uit je toetsenbord weet te persen. Het is te veel eer om het je persoonlijk aan te trekken. Als ik het met je eens ben zal ik de eerste zijn die het laat weten zonder daar voorgaande stupide opmerkingen in mee te wegen.
Je geeft jezelf echt te veel eer en volgens mij heb je ook nog eens een vrij selectief geheugen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, toch, heel toevallig, ben je het never nooit niet met mij eens. Hoeveel ik ook uit mijn toetsenbord weet te persen... Je daden reflecteren niet je woorden
Onequote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Even iets anders. Wat vinden jullie het allerbeste Metallica nummer?
Getekend voor het levenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
wedervraag... wat vind jij het allerbeste Metallica nummer?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Er is een hoop mis met Dordt, maar als jij je er goed voelt is dat natuurlijk alleen maar fijnquote:
Geef dan eerst antwoord of zeg dat je het niet weet.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wedervraag... wat vind jij het allerbeste Metallica nummer?
Ik probeer het al jarenquote:
Onequote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Arme jijquote:
Kiezen uit al dat slechte is een onmogelijke opgave...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Hetzelfde geldt voor elke plaats in Nederland.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is een hoop mis met Dordt, maar als jij je er goed voelt is dat natuurlijk alleen maar fijn
Master of puppets!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind al jaren One de beste, maar krijg steeds meer waardering voor Master of Puppets.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Leugensch!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor elke plaats in Nederland.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kiezen uit al dat slechte is een onmogelijke opgave...
Wat er niet inzit, komt er ook niet uit.quote:
Haarlem was het toch? Geen nachtnetquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is makkelijk Load, Reload en St. Anger
Truequote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor elke plaats in Nederland.En ja ik woon hier goed.
Nooit zo verdiept in Metallica maar vind Enter Sandman toch wel geweldig.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat het toch wel eens is voorgekomenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat er niet inzit, komt er ook niet uit.
Die staat nu aan! Heerlijk ook ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nooit zo verdiept in Metallica maar vind Enter Sandman toch wel geweldig.
Dyers Eve.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
je wil ook wel eens terug naar Haarlem kunnen bij tijdquote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb je nachtnet nodig als je in Haarlem woont? Wil je weg dan?
Lekker hard en duister.quote:
Nighttrain!quote:
Dan neem je een Taxi uit Amsterdamquote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je wil ook wel eens terug naar Haarlem kunnen bij tijd.
Heb maar een paar maanden echt Haarlem meegemaakt, maar vond het erg gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |