Dan hoor je bij het hele kleine percentage mensen die morgen niet wil kijken. Stond vrijdag of zaterdag nog iets dat 65% ging kijken buiten het werk, 20% op het werk en van de overgebleven 15% wilde 9% wel, maar kon niet. En bij die laatste 6% zitten dus ook de babiesquote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga morgen ook geen voerbal kijken. Geen behoefte aan. Maar ik gun het iedereen die kijken wil wel.
ge-wel-dig.. en utrecht heeft een aantrekkingskracht op woest aantrekkelijke mannen die op hun beurt weer woest aantrekkelijke vrouwen verzamelenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
In Oost zijn ook leuke wijken. Het beste aan Utrecht is natuurlijk de ligging.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, ik twijfel over mijn reactie op deze postquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan meent ie zijn desinteresse niet en zit ie gewoon met zijn shirtje aan voor de buis morgen.
Mijn vader gaat ook niet kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hoor je bij het hele kleine percentage mensen die morgen niet wil kijken.
Goed zo!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie hem nu huilend een hoekje inkruipen
Woest aantrekkelijke mannen met wijkende haarlijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ge-wel-dig.. en utrecht heeft een aantrekkingskracht op woest aantrekkelijke mannen die op hun beurt weer woest aantrekkelijke vrouwen verzamelen
Tuurlijk jij wel!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wel toch....
Of moet ik daarvoor eerst mijn oranje jurkje aan doen?
Dat weet ik. Ik vind voetbal gewoon niet leuk om te kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hoor je bij het hele kleine percentage mensen die morgen niet wil kijken. Stond vrijdag of zaterdag nog iets dat 65% ging kijken buiten het werk, 20% op het werk en van de overgebleven 15% wilde 9% wel, maar kon niet. En bij die laatste 6% zitten dus ook de babies
Ik heb nooit in Utrecht gewoond, maar wat ik ervan gezien heb vind ik dat juist niets. En den haag juist heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb er gewoond, en kon er mijn draai niet vinden.. dus ik vind het kut..De stad heeft niet zoveel charme als utrecht
![]()
maar al met al komt het doordat ik mijn draai niet kon vinden
Je zit dus overal even ver vandaan. Ik heb een hoop dingen dichtbij en voor een aantal dingen moet ik af en toe wat verder reizen. Stukken beter.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Q. het volgende:
Nou ja, Sicilie is natuurlijk wel het ergste. Voor de rest ben ik niet zo bang. Ik ken een Joegoslaaf, dus kom maar opquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee.... niet dat dat veel uitmaakt.... bootje, treintje etc
WTF is woest aantrekkelijk?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ge-wel-dig.. en utrecht heeft een aantrekkingskracht op woest aantrekkelijke mannen die op hun beurt weer woest aantrekkelijke vrouwen verzamelen
even een flinke zwengel aan kleine tijn geven..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vind voetbal gewoon niet leuk om te kijken.Ik doe liever iets anders.
Ik was bijna Hagenees geweestquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Utrecht gewoond, maar wat ik ervan gezien heb vind ik dat juist niets. En den haag juist heerlijk
quote:
quote:
Om te beginnen heeft Den Haag geen stadsgracht. Persoonlijk vind ik dat een enorme invloed op de charme en aantrekkingskracht van een stad. Waarom heeft Den Haag dat eigenlijk niet...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Utrecht gewoond, maar wat ik ervan gezien heb vind ik dat juist niets. En den haag juist heerlijk
Dat houd ik geen 90 minuten volquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
even een flinke zwengel aan kleine tijn geven..
Ik zie je nu al een jaar of twee hier rondposten. Hoeveel heb je er al verzameld?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was bijna Hagenees geweestGelukkig ben ik Dordtenaar geworden
gelukkig? dat is echt... nou ja... nog 100x liever in den haag dan dordt..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
pff.... we lijken wel een stel mannen ......quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, Sicilie is natuurlijk wel het ergste. Voor de rest ben ik niet zo bang. Ik ken een Joegoslaaf, dus kom maar op
quote:
Ken je de meesterlijke opmerking 'woest aantrekkelijk' niet? Zo aantrekkelijk dat je die persoon per direct mee wil sleuren naar je grot (apartement/huis/zolderkamertje)quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WTF is woest aantrekkelijk?
een vrouw uit de oertijd?
Gelukkig!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft Den Haag wel. Het heet alleen een singel.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
Om te beginnen heeft Den Haag geen stadsgracht. Persoonlijk vind ik dat een enorme invloed op de charme en aantrekkingskracht van een stad. Waarom heeft Den Haag dat eigenlijk niet...
Dat begrijp ik dan echt weer niet. Ik vind Dordt zooooooooooooo vreselijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enschede blijft ver weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit dus overal even ver vandaan. Ik heb een hoop dingen dichtbij en voor een aantal dingen moet ik af en toe wat verder reizen. Stukken beter.
Je wordt geen x-enaar. Je wordt er geboren en dan ben je het. Import zal nooit een x-enaar worden. NOOIT!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een stad....quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om te beginnen heeft Den Haag geen stadsgracht. Persoonlijk vind ik dat een enorme invloed op de charme en aantrekkingskracht van een stad. Waarom heeft Den Haag dat eigenlijk niet...
Den Haag heeft wel degelijk een stadgrachtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mwah, een aantal... ik denk dat ik het daarmee netjes verwoord..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je nu al een jaar of twee hier rondposten. Hoeveel heb je er al verzameld?
Aan de haren. Na haar/hem buiten westen te hebben geslagen met je knuppel.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken je de meesterlijke opmerking 'woest aantrekkelijk' niet? Zo aantrekkelijk dat je die persoon per direct mee wil sleuren naar je grot (apartement/huis/zolderkamertje)
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das : ik was bijna miljonair geworden, maar gelukkig vond ik dit lege bierflesje met statiegeld op straat.
Dordt is gewoon een mooie stadquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gelukkig? dat is echt... nou ja... nog 100x liever in den haag dan dordt..
Een singel is een straatquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft Den Haag wel. Het heet alleen een singel.
Derhalve dus geen valide reden om in Utrecht te gaan wonen.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een stad....
of heeft het wel stadsrechten??
quote:Den Haag is een bijzonder geval, soms wordt deze stad beschreven (alhoewel meer folkloristisch bedoeld) als het grootste dorp van Europa, omdat officieel nooit stadsrechten zouden zijn verkregen. Correct is dat niet want Den Haag kreeg stadsrechten in 1806 van koning Lodewijk Napoleon hetgeen werd bekrachtigd in 1811 door keizer Napoleon Bonaparte.
Ik heb Air nog nooit verlegen gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pff.... we lijken wel een stel mannen ......
zullen we vriendinnetjes zijn?![]()
Dan kunnen we Air samen plagen en verlegen maken
Ik ben in Dordt geboren dus ik ben Dordtenaarquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je wordt geen x-enaar. Je wordt er geboren en dan ben je het. Import zal nooit een x-enaar worden. NOOIT!
Nep-stadsrechten, nog snel even ingevoerd omdat Napoleon niet in een dorp mocht slapen. Zo kun je ook Lutjebroek een stad maken, omdat Obama blijft pitten. Dat telt niet echt.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:
quote:Een singelgracht, singel of vest(e) is een water rond een binnenstad, een overblijfsel van de verdedigingsgracht van een vestingstad. Een singel heeft, in tegenstelling tot grachten in binnensteden, doorgaans geen gemetselde kademuren, maar schuin aflopende walkanten.
De naastgelegen weg heet ook vaak singel. Het achtervoegsel -singel wordt ook wel toegepast voor soortgelijke wateren verder buiten het centrum. De spelling cingel komt ook voor.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haagse_grachtengordel
Het heeft nooit in een keer stadrechten in zijn geheel gekregen, maar heeft in de loop der jaren wel alle rechten verzameld.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nep-stadsrechten, nog snel even ingevoerd omdat Napoleon niet in een dorp mocht slapen. Zo kun je ook Lutjebroek een stad maken, omdat Obama blijft pitten. Dat telt niet echt.
Ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben in Dordt geboren dus ik ben Dordtenaar
Spuit elfquote:
Een gracht is geen stadsgrachtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haagse_grachtengordel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |