quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het geen catfight noemen. Noem het een afrekening
Was de eerste arm niet 'tis but a scratch'....quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow! arme jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is juist kei leuk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Om maar eens te beginnen met al die zelfmoordterroristen. Dat is best een aanzienlijk aantal.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Als ze matches maken in de hemel zal het wel volzitten met criminelen he?>
Wie zegt er dat ik geen Italiaans bloed in mijn aderen heb?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen als we bij de italiaanse tak van de famiglia zijn ja
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar eens te beginnen met al die zelfmoordterroristen. Dat is best een aanzienlijk aantal.
Nee, morgen nadat we wel hebben gewonnen, dan kan ik alle non-believers uitlachen. Heeft niks met interesse te maken (wat jij blijkbaar wel hebt, als je er een mening over hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik mij toevallig niet interesseer voor voetbal in tegenstelling tot de gemiddelde eenheidsworst? Dát is pas een reden om op een uitlachlijstje te komen.
Dat heet dan toch Hel?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das het almere van de hemel denk ik.
Ik!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Wie zegt er dat ik geen Italiaans bloed in mijn aderen heb?
ik zeg dat ik het niet heb... maar bepaalde mensen in mijn fam. welquote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik geen Italiaans bloed in mijn aderen heb?
Weet je dat heel zeker?quote:
quote:
Ik begin nou al weer de kriebels te krijgen voor morgen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, morgen nadat we wel hebben gewonnen, dan kan ik alle non-believers uitlachen. Heeft niks met interesse te maken (wat jij blijkbaar wel hebt, als je er een mening over hebt)
Uit Sicilie?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zeg dat ik het niet heb... maar bepaalde mensen in mijn fam. wel
Hoezo 'als'? Luister je niet naar Japser?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik begin nou al weer de kriebels te krijgen voor morgen.
Dat wordt nog wat als Nederland de finale haalt.
Bestaan die?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel dat aan de mensen die hun hele jeugd er over hebben gedaan een leuke partner te vinden en daar vrijwillig zijn gaan wonen.
Vrijwillig daar gaan wonen?quote:
Ik heb een mening over voetbal, dat vind ik kut. En of het dan om het Nederlands elftal, Ajax of het E-team van Schubbekutteveen gaat, is niet belangrijk. Het interesseert mij gewoon niet. Vanuit dat perspectief bezien wil ik zo min mogelijk lastig gevallen worden met het fenomeen voetbal en alle bijbehorende randverschijnselen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef stbabylon het volgende:
Nee, morgen nadat we wel hebben gewonnen, dan kan ik alle non-believers uitlachen. Heeft niks met interesse te maken (wat jij blijkbaar wel hebt, als je er een mening over hebt)
voor jou wel, voor hem niet.quote:
Ik gok zelf eerder daging roedjak, maar dat is een groot familiegeheimquote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef HeatWave het volgende:
Bij MissMSX zit er hooguit wasabi in dr bloed.
quote:
Dat klinkt al logischerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat moeten ze zeggen van de witnessprotectiondeal
w / equote:Op maandag 5 juli 2010 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een mening over voetbal, dat vind ik kut. En of het dan om het Nederlands elftal, Ajax of het E-team van Schubbekutteveen gaat, is niet belangrijk. Het interesseert mij gewoon niet. Vanuit dat perspectief bezien wil ik zo min mogelijk lastig gevallen worden met het fenomeen voetbal en alle bijbehorende randverschijnselen.
Dat staat dus compleet los van mijn mening van de prestaties van het Nederlands elftal want, zoals je terecht opmerkt, heb ik daar geen enkel verstand van.
Ik zoek wel een leuk huisje in Den Haagquote:Op maandag 5 juli 2010 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas, er zijn duizenden die het doen, en vinden dat ze het goed voorelkaar hebben. Tuurlijk heb je een leuk huisje, maar dat is het dan ook.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]e
Je wil dat ze verliezen, dat noem ik interesse. En 12+ miljoen mensen gaan morgenavond een feestje vieren
Als ze net zo goed voetballen als jij argumenteert dan blijf ik goede hoop houden!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef stbabylon het volgende:
e
Je wil dat ze verliezen, dat noem ik interesse. En 12+ miljoen mensen gaan morgenavond een feestje vieren
Den haag is ook kut!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zoek wel een leuk huisje in Den Haag
ehmquote:Op maandag 5 juli 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
voor jou wel, voor hem niet.
Hij sterft een langzame pijnlijke dood
En jij bent overigens niet uitgenodigtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze net zo goed voetballen als jij argumenteert dan blijf ik goede hoop houden!
Hahaha, of het is gewoon om te stangenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, als iets je niet boeit ageer je er niet zo tegen.
Waarom vind je dat?quote:
Dan nog mag hij niet op het feestje komenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, of het is gewoon om te stangen
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, of het is gewoon om te stangen
Heb er gewoond, en kon er mijn draai niet vinden.. dus ik vind het kut..quote:
Ik vermaak mij wel met GvE in de schuilkelder!quote:
Ze hebben tenminste wel een buitenscherm morgenavondquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb er gewoond, en kon er mijn draai niet vinden.. dus ik vind het kut..De stad heeft niet zoveel charme als utrecht
![]()
maar al met al komt het doordat ik mijn draai niet kon vinden
Nee, ik houd graag een slag om de arm. Zeker nu De Jong en Van der Wiel niet mee spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo 'als'? Luister je niet naar Japser?
Utrecht charme? Het heeft een aardige binnenstad, maar verder is het niks meer dan een openluchtmuseum voor 50 jaar vinexlocaties.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb er gewoond, en kon er mijn draai niet vinden.. dus ik vind het kut..De stad heeft niet zoveel charme als utrecht
![]()
Lul.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste wel een buitenscherm morgenavond
(deze post, puur ende alleen om Q nog wat extra te stangen)
Ik zie hem nu huilend een hoekje inkruipenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog mag hij niet op het feestje komen
In Oost zijn ook leuke wijken. Het beste aan Utrecht is natuurlijk de ligging.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Utrecht charme? Het heeft een aardige binnenstad, maar verder is het niks meer dan een openluchtmuseum voor 50 jaar vinexlocaties.
Ik wel toch....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij bent overigens niet uitgenodigt
Tranen van vreugde he!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie hem nu huilend een hoekje inkruipen
Ga hem troostenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie hem nu huilend een hoekje inkruipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |