Hij wel met wat geluk ze baas nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat de wedstrijd pas om 20:30 is hè?
Ja, dat weet ik. Ook dat ik met de trein ga. Maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat de wedstrijd pas om 20:30 is hè?
ALLES MAAKT UIT!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ook dat ik met de trein ga. Maakt dat wat uit?
't zit in je bloedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:03 schreef RealZeus het volgende:
Waarom ben ik zo belachelijk vroeg wakker?
Het is toch niet vroegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik ken dat niet eens. Ik doe niet aan slechte muziek.quote:
Zenuwen. Ik ken het.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:03 schreef RealZeus het volgende:
Broekiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ken dat niet eens. Ik doe niet aan slechte muziek.
Hij zei broekiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
BroekieDoor deze kwam ik wel weer op een goed nummer.
![]()
Oh dat ken je wel. Tenminste nog een beetje cultuur in je donder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij zei broekie.
Mel & Kim, geweldig ja!
Het onderscheid tussen de werkende en de luie mensquote:
Dat krijg je als je de laatste tien jaar grotendeels 's avonds en 's nachts gewerkt hebt.quote:
Nergens voor. Maar misschien ben ik onbewust een beetje veel met de wedstrijd van vanavond bezig.quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nergens voor. Maar misschien ben ik onbewust een beetje veel met de wedstrijd van vanavond bezig.
China in your hand, ik heb me jarenlang afgevraagd waarom je een land als China in je hand zou houden en op welke manier dat dan metaforisch bedoeld was. Man, nachten van wakker gelegen zelfs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat ken je wel. Tenminste nog een beetje cultuur in je donder.
Dan nog twee om het af te leren
Zo kan je weer slapen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
China in your hand, ik heb me jarenlang afgevraagd waarom je een land als China in je hand zou houden en op welke manier dat dan metaforisch bedoeld was. Man, nachten van wakker gelegen zelfs.
quote:he song's lyrics refer to the novel Frankenstein and its author Mary Shelley. This is more readily heard on the longer album version of the song, as the re-recorded single edit omits most of the more obvious references to the book. The song's title was more unclear however and when quizzed, co-writer Ron Rogers was unsure of to what it referred. Lyric writer Carol Decker explained that it is the effect that if you hold a china cup to a light, you can see your hand through it - therefore 'china in your hand' means something that is transparent.[1]
Het is 8 uur geweest, als ik nu ga slapen dan slaap ik door tot morgen en dan voel ik me helemaal klotequote:
Ik had zelf ook al ontdekt dat ze met China porselein bedoelden. Maar bedankt hequote:
Jaren 80quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat ken je wel. Tenminste nog een beetje cultuur in je donder.
Dan nog twee om het af te leren
Tip: wekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is 8 uur geweest, als ik nu ga slapen dan slaap ik door tot morgen en dan voel ik me helemaal klote
Waarschijnlijk ook pas vanochtend aangezien je slecht hebt geslapen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik had zelf ook al ontdekt dat ze met China porselein bedoelden. Maar bedankt he.
Dat had niets met het liedje te makenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook pas vanochtend aangezien je slecht hebt geslapen.
Weet je het zeker? Het zou nog een trauma kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat had niets met het liedje te maken
We gaan het anders noemen, "gezellig samen picknicken" ofzo.quote:
Hotel Arena Qquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
We gaan het anders noemen, "gezellig samen picknicken" ofzo.Wat heb je met Panaman eigenlijk gedaan?
Dat kan ook, maar ik zie wel hoe lang ik overeind blijfquote:
Jij valt tijdens Nederland - Uruguay in slaap?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik zie wel hoe lang ik overeind blijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |