Zeg heuj, ik constateer alleen maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moge je over een schelp struikelen op dat mooie strand van je
en alle mooie dames je uitlachen
ik ga wel gewoon boek lezen
Ik ben helemaal niet gemeen, ik ben gewoon eerlijk!quote:
je bent heul niet aardig tegen me vandaagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg heuj, ik constateer alleen maarNiet zo doen tegen mij, ik ben aardig voor je.
JA.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gemeen, ik ben gewoon eerlijk!
Had je liever dat ik gelogen had tegen je over mijn pizzabroodje?
Truste liefiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent heul niet aardig tegen me vandaag
daarom ga ik je verlaten ..
veel plezier met Voss, de rest van de nacht
slaap lekker ook![]()
![]()
Als onze relatie nu al gebouwd is op leugens dan weet ik niet of ik er verder nog wel zin in heb hoorquote:
Ach...vrouwen...lezen alleen maar wat ze willen lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gemeen, ik ben gewoon eerlijk!
Had je liever dat ik gelogen had tegen je over mijn pizzabroodje?
Nespressoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik moet echt een koffie machien hebben in mn badkamertje.. damn, k kan niet wakker worden.
mogguh Q. Held!
Mogguh Godtje
Snuite! Mede-held!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik moet echt een koffie machien hebben in mn badkamertje.. damn, k kan niet wakker worden.
mogguh Q. Held!
Mogguh Godtje
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:27 schreef stbabylon het volgende:
We moeten nog de hele dag! Nog 13 uur!!!!
Ik quote haar even:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Lily! Q.! is echt heul leuk!
en what happened? (ben te lui om terug te zoeken, en ik vertrek nu naar werk, dus een antwoord zal ik er vast ook nooit op lezen, maar ik ben nieuwsgierig!)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Pff.. het was wel gezellig, maar hij vindt mij duizend keer leuker dan ik hem. Voelde me daar zooo ongemakkelijk onder. Kan de arme jongen weinig aan doen.
Je weet dat de wedstrijd pas om 20:30 is hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:39 schreef stbabylon het volgende:
We moeten vanmiddag wel weer om 14:00 weg om de files voor te zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |