dank je Gwyd, slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:58 schreef Gwydion het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen weer arbeiten... Beterschap GvE
waarom gun je het me dan niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ben ik me maar al te goed van op de hoogte
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat me raden.. je ziet nu een dikke knoepert van een pizza voor je neus?
Truste kerelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:58 schreef Gwydion het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen weer arbeiten... Beterschap GvE
Ik gun jou alles lieverd.quote:
Als je zin hebt in die pizza, bel er dan gewoon 1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allebei
ik kan niks fatsoenlijks eten, heb fokking zin in een pizza en verveel me de pleuris
voor leedvermaak van jezelf he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gun jou alles lieverd.Daarom post ik ook hier
nee, dat kan mn buik niet aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je zin hebt in die pizza, bel er dan gewoon 1
Ik deel graag.quote:
Ben je nu nog steeds ziek?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat kan mn buik niet aan
ik leef al sinds donderdag op beschuitjes en crackers en 2 kleine bordjes tomatensoep
deel het dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik deel graag.Zowel mijn leed als mijn vermaak
jaquote:
Damn...das wel lang voor een buikgriepje....naar de dokter geweest?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deel het dan?
[..]
ja
ik heb er genoeg van
woensdag ga ik hoe dan ook weer aan het werk
nou, kotsen is het probleem niet..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:09 schreef vosss het volgende:
Als je woensdag hoe dan ook weer aan het werk gaat, dan kan je ook nu hoe dan ook gewoon een pizza bellen.
Desnoods kots je hem uit
Ik denk dat je er gewoon helemaal geen zin in hebt
kan een week durenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn...das wel lang voor een buikgriepje....naar de dokter geweest?![]()
En ik had toch al gedeeld? Met mijn gejank over Franse en Zweedse meisjes?
Oke, gelukkigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, kotsen is het probleem niet..
die verdraaide krampen daarintegen wel..
[..]
kan een week duren![]()
wordt al wel iets minder hoor![]()
ja, maar ik verveel mij nog steeds
ben je niet gevallen ofzo toevallig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, gelukkig![]()
Sorry, maar ik date te weinig om jouw concentratiespanne te kunnen halen
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden honger heeft moet pizza etenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, kotsen is het probleem niet..
die verdraaide krampen daarintegen wel..
Euhm....neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben je niet gevallen ofzo toevallig?
ja. beschuitje. proostquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden honger heeft moet pizza eten
geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....neeIs dat echt jouw gevoel voor humor, arme Barbusse te zien lijden?
Thanks, ik zit aan de wijn en aan een ik durf het bijna niet te zeggen maar het is wel zo pizzabroodjequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan leedvermaak
en ik kan me heel goed dingen voorstellen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks, ik zit aan de wijn en aan een ik durf het bijna niet te zeggen maar het is wel zo pizzabroodje
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks, ik zit aan de wijn en aan een ik durf het bijna niet te zeggen maar het is wel zo pizzabroodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |