Je had een date in hotel arena?! Of mis ik de helftquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan! Was in Hotel Arena.
Hoiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
BRABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
en van je hela hola doe der nog maar 1, doe der nog maar 1
idd...vies woord...vrouwquote:
Nee hoor, heb je goed samen gevat!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:54 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Je had een date in hotel arena?! Of mis ik de helft
Mijn horloge welquote:
quote:
quote:
Oh, ik kan wel lezen ;-) Maar bij H-A dacht ik niet meteen aan een leuke date omgeving, maar heej, ik ben er dan ook nog nooit geweestquote:
Is wel leuk hoor, ze hebben een mooi terras en je kan ook binnen loungen, prima omgeving voor een date.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:59 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Oh, ik kan wel lezen ;-) Maar bij H-A dacht ik niet meteen aan een leuke date omgeving, maar heej, ik ben er dan ook nog nooit geweest
Jammer dat het geen succes was en je na afloop niet samen het Oosterpark in kon duiken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Is wel leuk hoor, ze hebben een mooi terras en je kan ook binnen loungen, prima omgeving voor een date.
Check! Nou jah, idd jammer van je date! Op naar de volgendequote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor, ze hebben een mooi terras en je kan ook binnen loungen, prima omgeving voor een date.
Hij had het vast wel gewild.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer dat het geen succes was en je na afloop niet samen het Oosterpark in kon duiken.
Ja, NEXT!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:11 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Check! Nou jah, idd jammer van je date! Op naar de volgende
nee, ben ziek thuis, dus kan uitslapen wat ik wilquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:12 schreef Gwydion het volgende:
[..]
't is nog te vroeg om te slapen!?
of moet je heeeeeeeel vroeg op?
Ah, jij lost mij afquote:
Slaap lekker articquote:
*haakt af*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |