OKee, misschien ook wel want een kleiding stuk van de maat S past mij niet. Zit meestal tussen M en L in. En ik heb een normaal postuur, dus....quote:
Dat is wel vervelend jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Pff.. het was wel gezellig, maar hij vindt mij duizend keer leuker dan ik hem. Voelde me daar zooo ongemakkelijk onder. Kan de arme jongen weinig aan doen.
hmm das wel bummer..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Pff.. het was wel gezellig, maar hij vindt mij duizend keer leuker dan ik hem. Voelde me daar zooo ongemakkelijk onder. Kan de arme jongen weinig aan doen.
Je bent gewoon gemiddeldquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, misschien ook wel want een kleiding stuk van de maat S past mij niet. Zit meestal tussen M en L in. En ik heb een normaal postuur, dus....
wat heb je hem gezegt dan?quote:
Oh, zo bedoel je. Ik heb niets gezegd, we hebben gewoon een gezellige avond gehad en wat mij betreft laten we het daarbij, dat heb ik niet uitgesproken. Als hij de signalen niet heeft opgepikt en erover begint, dan zal ik hem het een en ander vertellen. (Stiekem hoop ik dat ik daar onderuit kom..quote:
dan hoop ik met je mee, want als er iets kut is, dan is het dat welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ik heb niets gezegd, we hebben gewoon een gezellige avond gehad en wat mij betreft laten we het daarbij, dat heb ik niet uitgesproken. Als hij de signalen niet heeft opgepikt en erover begint, dan zal ik hem het een en ander vertellen. (Stiekem hoop ik dat ik daar onderuit kom..)
Toch jammer. Was dit de date met Panama-man?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ik heb niets gezegd, we hebben gewoon een gezellige avond gehad en wat mij betreft laten we het daarbij, dat heb ik niet uitgesproken. Als hij de signalen niet heeft opgepikt en erover begint, dan zal ik hem het een en ander vertellen. (Stiekem hoop ik dat ik daar onderuit kom..)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch jammer. Was dit de date met Panama-man?
Ik vraag het me ook af. Alles aan hem stond me zooo tegen, en dat is natuurlijk onzin want een week geleden was hij écht leuk. Je zou denken dat dat niet binnen een week anders is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:34 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik mij dan afvraag: Is er dan eerst wel een klik en later niet meer? Of merk je tijdens de date pas dat het toch anders is dan je dacht of hoopte?
ik weet wat het is!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Alles aan hem stond me zooo tegen, en dat is natuurlijk onzin want een week geleden was hij écht leuk. Je zou denken dat dat niet binnen een week anders is.
Nu was je nuchter en toen niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Alles aan hem stond me zooo tegen, en dat is natuurlijk onzin want een week geleden was hij écht leuk. Je zou denken dat dat niet binnen een week anders is.
Balen van je datequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken, toen ook niet.
Daar kom ik net vandaan! Was in Hotel Arena.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:51 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Altijd! Kom je gezellig naar het bruisende Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |