quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha wat leuk iBenny!Zou Bella ook een PM hebben gehad?
voor in het 18+-katernquote:Op maandag 5 juli 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... maar dat zou pas echt een stunt zijn
en filmen hequote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou kom ik daar zeker niet meer onderuit
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... maar dat zou pas echt een stunt zijn
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
Ik neem zo'n Jan Smit Holland boxerquote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
voor in het 18+-katern![]()
Maar leuk! Wat voor onderbroek trek je aan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem zo'n Jan Smit Holland boxer
Jouw poes is liefquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn poes is dom. Ga ik een vers bakkie water voor dat beest neerzetten. Is ze zo hyper dat ze de hand waar ik het bakje in beet heb hevig agressief/enthousiast kopjes gaat geven en bakje half leeg![]()
Haha ja dat ken ik welquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn poes is dom. Ga ik een vers bakkie water voor dat beest neerzetten. Is ze zo hyper dat ze de hand waar ik het bakje in beet heb hevig agressief/enthousiast kopjes gaat geven en bakje half leeg![]()
brandenburger torquote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Benny, die Eiffeltoren slaat nergens op natuurlijk. Je moet het wel bij een monument van de verliezend finalist doen
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Benny, die Eiffeltoren slaat nergens op natuurlijk. Je moet het wel bij een monument van de verliezend finalist doen
Mmmmmmmmm, als het AD de reis betaalt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kan je gelijk langs je tsjikkie.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat ik die er ook wel bij doe dan
Ga je daar swaffelen?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Eiffeltoren gezegd en dan doe ik ook de Eiffeltoren...
Waarom zoek je ze ook zo ver van huis dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is helemaal aan de andere kant van Duitsland
benny on tourquote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat ik die er ook wel bij doe dan
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zoek je ze ook zo ver van huis dan?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het Wilhelmus in mijn blote kont zingen
wat ga jij eigenlijk doen bij een titel?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
ben benieuwd of Benny het echt gaan doen
Die Fransen ook niet.quote:
na de eifeltoren en de brandenburger tor moet benny eigenlijk ook naar x factor ofzo en daar t wilhelmus zingenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Je weet trouwens dat er dit soort bewakers bij de eiffeltoren lopen?
[ afbeelding ]
Als Benny die mannen nou mee liet zingen in hun blote kont.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Je weet trouwens dat er dit soort bewakers bij de eiffeltoren lopen?
[ afbeelding ]
hehe me 2, maar niets geks?quote:
Dan is het maar beter dat je het AD mee hebtquote:
Nja, het hoeft ook niet per se heel dicht bij de eiffeltoren te zijn he... er staat gewoon 'bij'quote:
Zorg je dat iemand het filmt Benny? Word mooie TV volgens mijquote:French guards near the Eiffel Tower. Yes, he is holding the famous French bullpup FAMAS assault rifle chambered in 5.56mm NATO. Bullpup design means that the magazine is loaded behind the trigger.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zorg je dat iemand het filmt Benny? Word mooie TV volgens mij
Ik zou "op" doenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het hoeft ook niet per se heel dicht bij de eiffeltoren te zijn he... er staat gewoon 'bij'
Kijk, now were talking.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Benny die mannen nou mee liet zingen in hun blote kont.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef Rauzer het volgende:
ibenny heeft een grote waffel maar mocht NL WK worden gaat ie dat echt niet doen hoor.
nah ik geloof wel in bennyquote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef Rauzer het volgende:
ibenny heeft een grote waffel maar mocht NL WK worden gaat ie dat echt niet doen hoor.
neequote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe me 2, maar niets geks?
ok in je blote kont het wilhelmus hoeft ook weer niet, maar helemaal niets?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ja in oranje jurk de straat op
en als t 4-0 wordt ga ik nog zingen ook
Ik ga ook niets geks doen ofzo mochten we winnen that isquote:
Eetsmakelijkquote:
even quotenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ja in oranje jurk de straat op
en als t 4-0 wordt ga ik nog zingen ook
welke spellen speel jij op de wii?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eetsmakelijk![]()
Ik ga zometeen ook offline en ff een broodje eten om daarna te gaan Wii'en
ik heb dat in de 1e ronde al gezegd hoorquote:
Momenteel Metroid Prime (Dark Echoes), maar ben ook zeer fanatiek Mario Kart aan het spelen en uiteraard Super Mario Galaxy etc.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke spellen speel jij op de wii?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben benieuwd wanneer ik van de laatste plank in de OP val, nog 2 nieuwe users die onder de V zitten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is best een gevaarlijk systeem. Jij weet tenminste nog waar je naartoe kiepert.
*Ijsje geeftquote:
En nog 3 onder de T en ik ben ook weg!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben benieuwd wanneer ik van de laatste plank in de OP val, nog 2 nieuwe users die onder de V zitten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nog 3 onder de T en ik ben ook weg!
Ik zou graag een vangnet onder de laatste plank zien, voor een veilig gevoel.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nog 3 onder de T en ik ben ook weg!
Ik ben wel blij dat ik iig op jou landquote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou graag een vangnet onder de laatste plank zien, voor een veilig gevoel.
Ik vang je dan kundig, reken daar maar op.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik iig op jou land
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vang je dan kundig, reken daar maar op.
quote:
Woehoehoe.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
Zo alles ligt klaar, morgen de laatste dingetjes in de koffer en
Jaquote:
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is een supergevoel! Zou wat zijn als het je niets doet.
Niet? Nouquote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijf niet per ongeluk zitten voor nog een rondje als de kinderen al zijn uitgestapt he.
Mjn moeder gaat meequote:
quote:
quote:
hoi Kalquote:
Ja, ze hebben van de week nog foto's genomen, het gaat nog wel duren maar alles ziet er netjes uitquote:Op maandag 5 juli 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja inderdaad, die arm. Herstelt het wel goed?
Nee, ik lijk wat dat betreft precies op haarquote:
quote:
Dat is het antwoord op de vervolgvraag die ik in gedachten had.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik lijk wat dat betreft precies op haar![]()
Morgenquote:
Ik ben echt heel ergquote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op de vervolgvraag die ik in gedachten had.
Dubbelop morgenquote:
Nee want soms doe je dan teveel en zit je jezelf in de weg, en niet alleen kan ik niet delegeren, ik heb ook nog de neiging om werk naar me toe te trekken, dan weet ik dat het goed gaatquote:
dan mag je een snoepje uitzoeknquote:Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ik heb mijn bord netjes leeg gegeten
en het was erg lekker, voor als jullie het je afvroegen
Brave knulquote:Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ik heb mijn bord netjes leeg gegeten
en het was erg lekker, voor als jullie het je afvroegen
waarom niet vandaagquote:
Afwachten dus maarquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef crv het volgende:
Nou ben iets gekalmeerd. Heb vanavond mijn verhuurders gesproken, met een pool erbij.
Ze zouden zich inhouden. ben wel benieuwd.
Was eerst nog discussie, over dat ze er niet waren en zo, maar ik had filmpjes geschoten dus onweerlegbaar. Zelfs vanavond toen ik thuiskwam was het bal.
Ik ken dat gevoel, ik heb het leren doen. En dan bekijk ik wel of er supervisie nodig is en in welke mate.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want soms doe je dan teveel en zit je jezelf in de weg, en niet alleen kan ik niet delegeren, ik heb ook nog de neiging om werk naar me toe te trekken, dan weet ik dat het goed gaat
precies, had ook al ff bij de makelaar gekeken, en die had een mooi vrijstaand huis voor dezelfde prijs bijna (20 euro duurder)quote:
Ik ben het aan het leren nu, maar had vrijdag wel alles af en zoveel mogelijk vooruit gewerktquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, ik heb het leren doen. En dan bekijk ik wel of er supervisie nodig is en in welke mate.
Ja maar dat is de keuze wat je liever hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
precies, had ook al ff bij de makelaar gekeken, en die had een mooi vrijstaand huis voor dezelfde prijs bijna (20 euro duurder)
MAar wel 25minuten van hier (en dus extra reistijd naar Basel)
Maar inderdaad, als je het zelf doet krijg je nou eenmaal het beste resultaat. Ik heb bijvoorbeeld vaak over medestudenten gedacht waar hun verstand nou echt ergens zat. Genoegen nemen met iets minder hoort er ook bij...quote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren nu, maar had vrijdag wel alles af en zoveel mogelijk vooruit gewerkt
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar inderdaad, als je het zelf doet krijg je nou eenmaal het beste resultaat. Ik heb bijvoorbeeld vaak over medestudenten gedacht waar hun verstand nou echt ergens zat. Genoegen nemen met iets minder hoort er ook bij...
dank je Vaduzquote:
nou heb eigenlijk niet zo'n zin nog eens te verhuizen zit hier net, maar als je dit ziet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is de keuze wat je liever hebt
Dat ziet er goed uitquote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
nou heb eigenlijk niet zo'n zin nog eens te verhuizen zit hier net, maar als je dit ziet.
Het uitzicht is minder. Maar de rust en ruimte beter
Waldighofen
Eentje waarmee je ook kan bellenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ah, ik krijg mijn nieuwe telefoon woensdag (al) binnen
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ah, ik krijg mijn nieuwe telefoon woensdag (al) binnen
Nee wel leeg op keuken na en zo, maar je moet hier een huis in goede staat geverfd en schoon indien nodig opleveren.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat daar is, moet je het zelf ook opknappen net als we hier doen, of is het volledig gemeubileerd?
Ik wel vind mijn bb daarom minder handig. Maar goed ik ben in sommige opzichten lekker ouderwetsquote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat vind ik allang niet meer het belangrijkste
Oke, die keuken zag er best aardig uit trouwensquote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
Nee wel leeg op keuken na en zo, maar je moet hier een huis in goede staat geverfd en schoon indien nodig opleveren.
Heerlijk. Heb niks tegen buren overigens, maar ze moeten niet op je lip zitten en teringherrie makenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, die keuken zag er best aardig uit trouwens![]()
En wel lekker zo niemand om je heen
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wel vind mijn bb daarom minder handig. Maar goed ik ben in sommige opzichten lekker ouderwets
Ik weet hetquote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef crv het volgende:
[..]
Heerlijk. Heb niks tegen buren overigens, maar ze moeten niet op je lip zitten en teringherrie maken
beltechnisch vind ik hem wel tegenvallen eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar... anders heb je ook geen 'nieuw'
Een BB is op zich wel een goeie telefoon om alleen te bellen en smsen
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef D. het volgende:
Ik moet nog een uitslag voor morgen invullen
*dit gelijk ff doet
He D.quote:
Nounounounou wat is het geworden ?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef D. het volgende:
Ik moet nog een uitslag voor morgen invullen
*dit gelijk ff doet
Maar die had je toch al doorgegevenquote:
Gomiquote:
donequote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
O crv ik heb mijn standen veranderd voor in de OP
okquote:
quote:
Vind ik niet zo belangrijk... Ik wil liever de nieuwe layout?? Of kan dat al? Ik hoorde iets over 1 juliquote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu net pas dat ik meer berichten in mijn PM-box kan hebben![]()
Uitgebreidere PM boxen voor Abohouders
Als mod heb je sowieso recht op een huge-ass inbox hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu net pas dat ik meer berichten in mijn PM-box kan hebben![]()
Uitgebreidere PM boxen voor Abohouders
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind ik niet zo belangrijk... Ik wil liever de nieuwe layout?? Of kan dat al? Ik hoorde iets over 1 juli
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als mod heb je sowieso recht op een huge-ass inbox hoor.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
Jullie hebben ook allemaal het telefoonnummer van een journalist van het AD gekregen?
Wat valt er nog aan te klooien? Jullie gebruiken het toch ook gewoonquote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wel.. liever te veel ruimte dan te weinig
Kan volgens mij nog niet
Danny is ook nog flink mee aan het klooien
quote:
Nou ja jij niet maar ze zeuren er altijd zo overquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat valt er nog aan te klooien? Jullie gebruiken het toch ook gewoon
zolang t niet een topic vol is, vind ik t best hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij niet maar ze zeuren er altijd zo over
quote:
Oh daarvan krijg ik altijd de neiging om meer plaatjes te postenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij niet maar ze zeuren er altijd zo over
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daarvan krijg ik altijd de neiging om meer plaatjes te posten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daarvan krijg ik altijd de neiging om meer plaatjes te posten.
Wanneer zijn de beta testers aan de beurt?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Genoeg... Zijn weer genoeg nieuwe functies bij, vanochtend hadden we bijv. nog geen bookmark-knop en we zien geregeld witte pagina's
Wij zijn Alpha testers heAbo-houders zijn Beta-testers en als die open is, issie definitief
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer zijn de beta testers aan de beurt?
Je hebt ze liever in vleselijke vorm voor je neus?quote:
Als ik selectief mag zijn wel ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt ze liever in vleselijke vorm voor je neus?
Het eten is koud geworden hoor, het stond om 6 uur klaarquote:
Sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het eten is koud geworden hoor, het stond om 6 uur klaar.
Is ook zoquote:Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik selectief mag zijn wel ja.Plaatjes zijn saai.
quote:
quote:
Ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Magnums eigenlijk sowieso maar matig.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
die witte is wel te doen, de rest is niet zo bijzonder
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Magnums ook niets, de verhoudingen kloppen ook niet goed.
die zijn het lekkerstquote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
die witte is wel te doen, de rest is niet zo bijzonder
Ja het ijs is veel te romigquote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb bij magnums het gevoel alsof er een vettig laagje achterblijft in je mond.
ah zou kunnen. ik eet ms 2 van die dingen per jaarquote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Die hebben ze nu alleen in kleine versie toch?
ik vind ze heerlijk, maar dat eeuwige geknoei met die chocola vind ik wel lastig.quote:
Ja en gewoon old skool waterijsquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Waterijsjesin alle kleuren, maten, geuren en smaken!
stress? waardoor?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh damn... ik ben echt gestressed.. zit me vast weer druk om niks te maken
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh damn... ik ben echt gestressed.. zit me vast weer druk om niks te maken
ah kquote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
werk, vooral over m'n contract wat ik nog moet krijgen..
Was dat bij mij?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k
sterkte iig
hoe is dat btw afgelopen met die korting op je salaris tijdje terug?
dat ze zomaar een deel inhielden zonder vooraf te melden
ah dacht bij jou, maar weet ik nu niet meer zekerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was dat bij mij?
*ik moet even nadenken*
Dat was Benny toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k
sterkte iig
hoe is dat btw afgelopen met die korting op je salaris tijdje terug?
dat ze zomaar een deel inhielden zonder vooraf te melden
I think soquote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dacht bij jou, maar weet ik nu niet meer zeker
als jij t je niet voor de geest kunt halen zal ik ws fout zitten en was t ws iemand anders
Uhuhquote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Welke super en welke formule als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Je werkt(e) vast bij SdB dan? En word nu Jumbo of Ctausend ofzo?
ROTTUHDAM!!!quote:
Rotterdam/Delft.quote:
Olifantengeheugenquote:
ah betersquote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze wel overgehaald en zijn ze gaan bezuinigen op andere dingen
Oh, nee, daar woon ik niet... iets van 200 km er van daan;)..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rotterdam/Delft.
En heb zelf ooit eea gedaan bij een Ctausend in Papendrecht. Dus ken het wereldje een beetje
Mijn neefje van 4 liep vandaag nog in zijn Feyenoord tenuequote:
Nou niet alle vrouwen hoor, ik ken er een paarquote:
Ah ok. Maar naar inderdaad. Ze gaan soms echt debiel met hun mensen om in de supermarktbranche. Zeker aangezien het allemaal veel voor weinig moet zijn en met al die formule-wisselingen enzo schiet 't ook niet opquote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, nee, daar woon ik niet... iets van 200 km er van daan;)..
Nee, het is echt kut met peren... hoeveel uren wij moeten bezuinigen is echt niet normaal... das ook stressen.. maar ik probeer altijd zo rustig mogelijk te blijven ... niet af, is niet af. PUNT. vandaag is het echt tyfusje druk geweest, en dan heb ik tussen 7 en 8 maar 1 caissier. Das niet te doen eigenlijk met alle andere werkzaamheden die er nog bij komen...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar naar inderdaad. Ze gaan soms echt debiel met hun mensen om in de supermarktbranche. Zeker aangezien het allemaal veel voor weinig moet zijn en met al die formule-wisselingen enzo schiet 't ook niet op
Doe ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat zal allemaal best klote blijven.
Gewoon proberen je gemak te houden en idd je goede wil te tonen.
Ik kreeg paar maanden terug ook mijn functioneringsgesprek, ik vroeg goed wat negatiefs, nee mooi opslag dan en weer verder met het werkquote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe ik ook.. Laatst beoordeling gehad voor m'n stage, ene compliment na de andere... maar wat ik dan weer kut vind is dat ze het alleen met zo'n beoordeling doen, als er een leraar bij is.. normaal krijg je nooit iets te horen wat je goed doet..
maar heb er mee leren leven.. nog een jaartje, dan ben ik er weg
Dank je moppie, ik zal vast nog wel een berichtje plaatsen morgenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Kally!!!! Ik weet niet of ik nog online kom, en als ik kom, of jij dan nog wel online ben
maar ik wilde je even fijne dagen in de Efteling met je kids
en opslag lukte?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg paar maanden terug ook mijn functioneringsgesprek, ik vroeg goed wat negatiefs, nee mooi opslag dan en weer verder met het werk
quote:
dat is niet verkeerd Kal....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
, kreeg er ook meer werk bij dus daar staat dan wel wat tegenover natuurlijk
ah dan zou ik dubbele opslag eisen hequote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
, kreeg er ook meer werk bij dus daar staat dan wel wat tegenover natuurlijk
Ik heb niet te klagenquote:
Stoppen met posten nu jij, bijna vol!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ik ook niet, maar ik als dubbele opslag kan krijgen, neem ik t aan
Hij spint met alle temperaturenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze temperaturen zijn er iets beter geschikt voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |