Nee, ik lijk wat dat betreft precies op haarquote:
quote:
Dat is het antwoord op de vervolgvraag die ik in gedachten had.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik lijk wat dat betreft precies op haar![]()
Morgenquote:
Ik ben echt heel ergquote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op de vervolgvraag die ik in gedachten had.
Dubbelop morgenquote:
Nee want soms doe je dan teveel en zit je jezelf in de weg, en niet alleen kan ik niet delegeren, ik heb ook nog de neiging om werk naar me toe te trekken, dan weet ik dat het goed gaatquote:
dan mag je een snoepje uitzoeknquote:Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ik heb mijn bord netjes leeg gegeten
en het was erg lekker, voor als jullie het je afvroegen
Brave knulquote:Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ik heb mijn bord netjes leeg gegeten
en het was erg lekker, voor als jullie het je afvroegen
waarom niet vandaagquote:
Afwachten dus maarquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef crv het volgende:
Nou ben iets gekalmeerd. Heb vanavond mijn verhuurders gesproken, met een pool erbij.
Ze zouden zich inhouden. ben wel benieuwd.
Was eerst nog discussie, over dat ze er niet waren en zo, maar ik had filmpjes geschoten dus onweerlegbaar. Zelfs vanavond toen ik thuiskwam was het bal.
Ik ken dat gevoel, ik heb het leren doen. En dan bekijk ik wel of er supervisie nodig is en in welke mate.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want soms doe je dan teveel en zit je jezelf in de weg, en niet alleen kan ik niet delegeren, ik heb ook nog de neiging om werk naar me toe te trekken, dan weet ik dat het goed gaat
precies, had ook al ff bij de makelaar gekeken, en die had een mooi vrijstaand huis voor dezelfde prijs bijna (20 euro duurder)quote:
Ik ben het aan het leren nu, maar had vrijdag wel alles af en zoveel mogelijk vooruit gewerktquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, ik heb het leren doen. En dan bekijk ik wel of er supervisie nodig is en in welke mate.
Ja maar dat is de keuze wat je liever hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
precies, had ook al ff bij de makelaar gekeken, en die had een mooi vrijstaand huis voor dezelfde prijs bijna (20 euro duurder)
MAar wel 25minuten van hier (en dus extra reistijd naar Basel)
Maar inderdaad, als je het zelf doet krijg je nou eenmaal het beste resultaat. Ik heb bijvoorbeeld vaak over medestudenten gedacht waar hun verstand nou echt ergens zat. Genoegen nemen met iets minder hoort er ook bij...quote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren nu, maar had vrijdag wel alles af en zoveel mogelijk vooruit gewerkt
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar inderdaad, als je het zelf doet krijg je nou eenmaal het beste resultaat. Ik heb bijvoorbeeld vaak over medestudenten gedacht waar hun verstand nou echt ergens zat. Genoegen nemen met iets minder hoort er ook bij...
dank je Vaduzquote:
nou heb eigenlijk niet zo'n zin nog eens te verhuizen zit hier net, maar als je dit ziet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is de keuze wat je liever hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |