Dan is het maar beter dat je het AD mee hebtquote:
Nja, het hoeft ook niet per se heel dicht bij de eiffeltoren te zijn he... er staat gewoon 'bij'quote:
Zorg je dat iemand het filmt Benny? Word mooie TV volgens mijquote:French guards near the Eiffel Tower. Yes, he is holding the famous French bullpup FAMAS assault rifle chambered in 5.56mm NATO. Bullpup design means that the magazine is loaded behind the trigger.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zorg je dat iemand het filmt Benny? Word mooie TV volgens mij
Ik zou "op" doenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het hoeft ook niet per se heel dicht bij de eiffeltoren te zijn he... er staat gewoon 'bij'
Kijk, now were talking.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Benny die mannen nou mee liet zingen in hun blote kont.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef Rauzer het volgende:
ibenny heeft een grote waffel maar mocht NL WK worden gaat ie dat echt niet doen hoor.
nah ik geloof wel in bennyquote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef Rauzer het volgende:
ibenny heeft een grote waffel maar mocht NL WK worden gaat ie dat echt niet doen hoor.
neequote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe me 2, maar niets geks?
ok in je blote kont het wilhelmus hoeft ook weer niet, maar helemaal niets?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ja in oranje jurk de straat op
en als t 4-0 wordt ga ik nog zingen ook
Ik ga ook niets geks doen ofzo mochten we winnen that isquote:
Eetsmakelijkquote:
even quotenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ja in oranje jurk de straat op
en als t 4-0 wordt ga ik nog zingen ook
welke spellen speel jij op de wii?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eetsmakelijk![]()
Ik ga zometeen ook offline en ff een broodje eten om daarna te gaan Wii'en
ik heb dat in de 1e ronde al gezegd hoorquote:
Momenteel Metroid Prime (Dark Echoes), maar ben ook zeer fanatiek Mario Kart aan het spelen en uiteraard Super Mario Galaxy etc.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke spellen speel jij op de wii?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben benieuwd wanneer ik van de laatste plank in de OP val, nog 2 nieuwe users die onder de V zitten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is best een gevaarlijk systeem. Jij weet tenminste nog waar je naartoe kiepert.
*Ijsje geeftquote:
En nog 3 onder de T en ik ben ook weg!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben benieuwd wanneer ik van de laatste plank in de OP val, nog 2 nieuwe users die onder de V zitten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nog 3 onder de T en ik ben ook weg!
Ik zou graag een vangnet onder de laatste plank zien, voor een veilig gevoel.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nog 3 onder de T en ik ben ook weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |