quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha wat leuk iBenny!Zou Bella ook een PM hebben gehad?
voor in het 18+-katernquote:Op maandag 5 juli 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... maar dat zou pas echt een stunt zijn
en filmen hequote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou kom ik daar zeker niet meer onderuit
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... maar dat zou pas echt een stunt zijn
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
Ik neem zo'n Jan Smit Holland boxerquote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
voor in het 18+-katern![]()
Maar leuk! Wat voor onderbroek trek je aan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem zo'n Jan Smit Holland boxer
Jouw poes is liefquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn poes is dom. Ga ik een vers bakkie water voor dat beest neerzetten. Is ze zo hyper dat ze de hand waar ik het bakje in beet heb hevig agressief/enthousiast kopjes gaat geven en bakje half leeg![]()
Haha ja dat ken ik welquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn poes is dom. Ga ik een vers bakkie water voor dat beest neerzetten. Is ze zo hyper dat ze de hand waar ik het bakje in beet heb hevig agressief/enthousiast kopjes gaat geven en bakje half leeg![]()
brandenburger torquote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Benny, die Eiffeltoren slaat nergens op natuurlijk. Je moet het wel bij een monument van de verliezend finalist doen
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Benny, die Eiffeltoren slaat nergens op natuurlijk. Je moet het wel bij een monument van de verliezend finalist doen
Mmmmmmmmm, als het AD de reis betaalt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kan je gelijk langs je tsjikkie.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat ik die er ook wel bij doe dan
Ga je daar swaffelen?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Eiffeltoren gezegd en dan doe ik ook de Eiffeltoren...
Waarom zoek je ze ook zo ver van huis dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is helemaal aan de andere kant van Duitsland
benny on tourquote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat ik die er ook wel bij doe dan
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zoek je ze ook zo ver van huis dan?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het Wilhelmus in mijn blote kont zingen
wat ga jij eigenlijk doen bij een titel?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
ben benieuwd of Benny het echt gaan doen
Die Fransen ook niet.quote:
na de eifeltoren en de brandenburger tor moet benny eigenlijk ook naar x factor ofzo en daar t wilhelmus zingenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Je weet trouwens dat er dit soort bewakers bij de eiffeltoren lopen?
[ afbeelding ]
Als Benny die mannen nou mee liet zingen in hun blote kont.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Je weet trouwens dat er dit soort bewakers bij de eiffeltoren lopen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |