quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha wat leuk iBenny!Zou Bella ook een PM hebben gehad?
voor in het 18+-katernquote:Op maandag 5 juli 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... maar dat zou pas echt een stunt zijn
en filmen hequote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou kom ik daar zeker niet meer onderuit
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... maar dat zou pas echt een stunt zijn
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
Ik neem zo'n Jan Smit Holland boxerquote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
voor in het 18+-katern![]()
Maar leuk! Wat voor onderbroek trek je aan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem zo'n Jan Smit Holland boxer
Jouw poes is liefquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn poes is dom. Ga ik een vers bakkie water voor dat beest neerzetten. Is ze zo hyper dat ze de hand waar ik het bakje in beet heb hevig agressief/enthousiast kopjes gaat geven en bakje half leeg![]()
Haha ja dat ken ik welquote:Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn poes is dom. Ga ik een vers bakkie water voor dat beest neerzetten. Is ze zo hyper dat ze de hand waar ik het bakje in beet heb hevig agressief/enthousiast kopjes gaat geven en bakje half leeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |