Oh, nee, daar woon ik niet... iets van 200 km er van daan;)..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rotterdam/Delft.
En heb zelf ooit eea gedaan bij een Ctausend in Papendrecht. Dus ken het wereldje een beetje
Mijn neefje van 4 liep vandaag nog in zijn Feyenoord tenuequote:
Nou niet alle vrouwen hoor, ik ken er een paarquote:
Ah ok. Maar naar inderdaad. Ze gaan soms echt debiel met hun mensen om in de supermarktbranche. Zeker aangezien het allemaal veel voor weinig moet zijn en met al die formule-wisselingen enzo schiet 't ook niet opquote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, nee, daar woon ik niet... iets van 200 km er van daan;)..
Nee, het is echt kut met peren... hoeveel uren wij moeten bezuinigen is echt niet normaal... das ook stressen.. maar ik probeer altijd zo rustig mogelijk te blijven ... niet af, is niet af. PUNT. vandaag is het echt tyfusje druk geweest, en dan heb ik tussen 7 en 8 maar 1 caissier. Das niet te doen eigenlijk met alle andere werkzaamheden die er nog bij komen...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar naar inderdaad. Ze gaan soms echt debiel met hun mensen om in de supermarktbranche. Zeker aangezien het allemaal veel voor weinig moet zijn en met al die formule-wisselingen enzo schiet 't ook niet op
Doe ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat zal allemaal best klote blijven.
Gewoon proberen je gemak te houden en idd je goede wil te tonen.
Ik kreeg paar maanden terug ook mijn functioneringsgesprek, ik vroeg goed wat negatiefs, nee mooi opslag dan en weer verder met het werkquote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe ik ook.. Laatst beoordeling gehad voor m'n stage, ene compliment na de andere... maar wat ik dan weer kut vind is dat ze het alleen met zo'n beoordeling doen, als er een leraar bij is.. normaal krijg je nooit iets te horen wat je goed doet..
maar heb er mee leren leven.. nog een jaartje, dan ben ik er weg
Dank je moppie, ik zal vast nog wel een berichtje plaatsen morgenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Kally!!!! Ik weet niet of ik nog online kom, en als ik kom, of jij dan nog wel online ben
maar ik wilde je even fijne dagen in de Efteling met je kids
en opslag lukte?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg paar maanden terug ook mijn functioneringsgesprek, ik vroeg goed wat negatiefs, nee mooi opslag dan en weer verder met het werk
quote:
dat is niet verkeerd Kal....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
, kreeg er ook meer werk bij dus daar staat dan wel wat tegenover natuurlijk
ah dan zou ik dubbele opslag eisen hequote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
, kreeg er ook meer werk bij dus daar staat dan wel wat tegenover natuurlijk
Ik heb niet te klagenquote:
Stoppen met posten nu jij, bijna vol!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ik ook niet, maar ik als dubbele opslag kan krijgen, neem ik t aan
Hij spint met alle temperaturenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze temperaturen zijn er iets beter geschikt voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |