Dat ziet er goed uitquote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
nou heb eigenlijk niet zo'n zin nog eens te verhuizen zit hier net, maar als je dit ziet.
Het uitzicht is minder. Maar de rust en ruimte beter
Waldighofen
Eentje waarmee je ook kan bellenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ah, ik krijg mijn nieuwe telefoon woensdag (al) binnen
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ah, ik krijg mijn nieuwe telefoon woensdag (al) binnen
Nee wel leeg op keuken na en zo, maar je moet hier een huis in goede staat geverfd en schoon indien nodig opleveren.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat daar is, moet je het zelf ook opknappen net als we hier doen, of is het volledig gemeubileerd?
Ik wel vind mijn bb daarom minder handig. Maar goed ik ben in sommige opzichten lekker ouderwetsquote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat vind ik allang niet meer het belangrijkste
Oke, die keuken zag er best aardig uit trouwensquote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
Nee wel leeg op keuken na en zo, maar je moet hier een huis in goede staat geverfd en schoon indien nodig opleveren.
Heerlijk. Heb niks tegen buren overigens, maar ze moeten niet op je lip zitten en teringherrie makenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, die keuken zag er best aardig uit trouwens![]()
En wel lekker zo niemand om je heen
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wel vind mijn bb daarom minder handig. Maar goed ik ben in sommige opzichten lekker ouderwets
Ik weet hetquote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef crv het volgende:
[..]
Heerlijk. Heb niks tegen buren overigens, maar ze moeten niet op je lip zitten en teringherrie maken
beltechnisch vind ik hem wel tegenvallen eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar... anders heb je ook geen 'nieuw'
Een BB is op zich wel een goeie telefoon om alleen te bellen en smsen
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef D. het volgende:
Ik moet nog een uitslag voor morgen invullen
*dit gelijk ff doet
He D.quote:
Nounounounou wat is het geworden ?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef D. het volgende:
Ik moet nog een uitslag voor morgen invullen
*dit gelijk ff doet
Maar die had je toch al doorgegevenquote:
Gomiquote:
donequote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
O crv ik heb mijn standen veranderd voor in de OP
okquote:
quote:
Vind ik niet zo belangrijk... Ik wil liever de nieuwe layout?? Of kan dat al? Ik hoorde iets over 1 juliquote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu net pas dat ik meer berichten in mijn PM-box kan hebben![]()
Uitgebreidere PM boxen voor Abohouders
Als mod heb je sowieso recht op een huge-ass inbox hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu net pas dat ik meer berichten in mijn PM-box kan hebben![]()
Uitgebreidere PM boxen voor Abohouders
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind ik niet zo belangrijk... Ik wil liever de nieuwe layout?? Of kan dat al? Ik hoorde iets over 1 juli
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als mod heb je sowieso recht op een huge-ass inbox hoor.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
Jullie hebben ook allemaal het telefoonnummer van een journalist van het AD gekregen?
Wat valt er nog aan te klooien? Jullie gebruiken het toch ook gewoonquote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wel.. liever te veel ruimte dan te weinig
Kan volgens mij nog niet
Danny is ook nog flink mee aan het klooien
quote:
Nou ja jij niet maar ze zeuren er altijd zo overquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat valt er nog aan te klooien? Jullie gebruiken het toch ook gewoon
zolang t niet een topic vol is, vind ik t best hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij niet maar ze zeuren er altijd zo over
quote:
Oh daarvan krijg ik altijd de neiging om meer plaatjes te postenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij niet maar ze zeuren er altijd zo over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |