quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was zeker een beschamende diashow.
Want ze hebben het maar 1 keer gedaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lache toch...
Ik weet de plek en de dag dat ik ben verwekt
Zet de OP er dan ook inquote:
Ik vind het idee leuk, alleen de uitwerking niet. Veel te commercieelquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[TAL SC #37] Ik ben de Bas
Hallo hallo wij zijn de..Heidezangers...
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk, alleen de uitwerking niet. Veel te commercieel
Ik wil geen Joling, geen Paay, geen Mistery stats, geen opzettelijk domme acts 'om te lachen'
ik wil gewoon mensen die echt denken iets te kunnen
dat is zo'n mooi liedjequote:
Ja en ze zoeken mensen die echt iets kunnen. Bij zangwedstrijden staan er soms mensen in de liveshows die alleen op looks zijn doorgegaan en maar matig zingen, maar echt matige dansers zijn er niet (in de USAversie) bij SYTYCD. Vind ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Daarom vind ik SYTYCD ook zo tof. Je ziet tijdens de audities af en toe een clown die denkt dat hij/zij ritme heeft maar die bonjourens ze snel en dan gaat het over naar de mensen die zich in bochten kunnen buigen zoals je dat nog nooit gezien hebt.
ik heb ontzettend veel respect voor de mensen die daar aan meedoenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en ze zoeken mensen die echt iets kunnen. Bij zangwedstrijden staan er soms mensen in de liveshows die alleen op looks zijn doorgegaan en maar matig zingen, maar echt matige dansers zijn er niet (in de USAversie) bij SYTYCD. Vind ik.
ik ben bang van niet. denk dat hij t nu gewoon net niet heeftquote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk trouwens dat Van Persie volgende wedstrijd weer teleurstelt, maar dat hij er in de finale tegen Spanje gewoon drie inknalt!
ik ben een kleinkunst fan, dus ik heb echt ontiegelijk veel van dat soort liedjes op mijn interne harde schijf staan.... Vaak hoor ik bij het eerste accoord van het intro al welk liedje het is...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ken alleen de titel door VI Oranje!
Ik heb echt een naar voorgevoel dat we de tiende tegen Spanje staan te spelen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk trouwens dat Van Persie volgende wedstrijd weer teleurstelt, maar dat hij er in de finale tegen Spanje gewoon drie inknalt!
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat doe jij wel...
nee, dat klopt idd
dacht dat die er al in stond
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Juist in de finale komt het eruit en dan denkt twee dagen later dat Van Persie een geniaal toernooi gespeeld heeft.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben bang van niet. denk dat hij t nu gewoon net niet heeft
Neuh, Spanje gaat er met 4-1 afquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb echt een naar voorgevoel dat we de tiende tegen Spanje staan te spelen.
ik denk dat we beter tegen spanje kunnen staan dan tegen dld.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Vasthouden gaarne, dat werkte tegen Slowakije ookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
nee, niet vanaf t begin.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het het verstandigst is om Huntelaar op te stellen dinsdag
Lees m'n post nog eens.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat we beter tegen spanje kunnen staan dan tegen dld.
maar goed eerst dinsdag he
ik heb een naar voorgevoel dat we de 11e tegen duitsland spelenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar liever de elfde dan de tiendequote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat we beter tegen spanje kunnen staan dan tegen dld.
maar goed eerst dinsdag he
Lees m'n post nog eens.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vasthouden gaarne, dat werkte tegen Slowakije ook!
fuck ze zegt de 10 e iddquote:Op zondag 4 juli 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vasthouden gaarne, dat werkte tegen Slowakije ook!
Dat doe ik tochquote:
net als ikquote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Je dacht toch ook dat we van Slowakije zouden verliezen
?
Kan iemand Benny ff met z'n eigen emmer tegen z'n kop slaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind eigenlijk de wedstrijd van woensdag leuker/interessanter dan die van dinsdag
Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
fuck ze zegt de 10 e idd
moet ik je morgen weer ompraten dan Cee?
ik overtuig je morgen wel weerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.
Ik bereid me voor op een big fat heartbreak.
echt nietquote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind eigenlijk de wedstrijd van woensdag leuker/interessanter dan die van dinsdag
Als ik 'm zie en hij heeft zijn emmer bij zich, dan zal het gebeuren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kan iemand Benny ff met z'n eigen emmer tegen z'n kop slaan?
als je dat zegt omdat je Duitsland wilt zien verliezen OK, andersquote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Of z'n emmer met water vullen?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of in de emmer stoppen!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een Kamikaze-held.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
Ik ben blij dat Suarez die redding maakte.....
in 74 was ik 5, dus inderdaad voor mij ook de eerste finale die ik bewust mee zou maken.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.
Ik bereid me voor op een big fat heartbreak.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
als je dat zegt omdat je Duitsland wilt zien verliezen OK, anders
88 dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in 74 was ik 5, dus inderdaad voor mij ook de eerste finale die ik bewust mee zou maken.
Wat is daar nou weer mis mee?quote:En als ze de finale winnen aub geen rondvaart door Amsterdam
en geschorst voor Dinsdagquote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een Kamikaze-held.Anti-held, Wedstrijdterrorist.
Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Sym heeft gewoon al een oranjetitel bewust meegemaakt!
Echt heel buil jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en geschorst voor Dinsdag
Behalve een goede spits is het natuurlijk wel de vieze buile schwalbe koning
Hoe was dat? Je was tien toch toen? En meisje? Kun je het je nog echt herinnerenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een Kamikaze-held.Anti-held, Wedstrijdterrorist.
Oh ja, ik ook hoor, die van '88, met m'n zelf gefabriceerde Gullit-rasta-petje.quote:
Ik was 15 en ja ik zat gewoon in de stad op een tribune te kijken naar een beeldschermquote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe was dat? Je was tien toch toen? En meisje? Kun je het je nog echt herinneren?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook hoor, die van '88, met m'n zelf gefabriceerde Gullit-rasta-petje.Maar het WK is toch weer andere koek.
ik liep met een biertje in de hand een polonaise over de provinciale weg met pakweg 500 mensenquote:
88quote:
Oh ja ik denk steeds dat je 32 bent maar je bent al vijf jaar ouderquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was 15 en ja ik zat gewoon in de stad op een tribune te kijken naar een beeldscherm
En het was super geweldig
Ja lekker hequote:
Nog 2 maanden dan 5 jaar jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja ik denk steeds dat je 32 bent maar je bent al vijf jaar ouder!
lijkt me een prima gelegenheidquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een nieuwe dan
En WK lijkt me wel een goede dan
Meh... valt tegen. Maar dat vind ik ook van jonge wijvenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh... valt tegen. Maar dat vind ik ook van jonge wijven.
en ik ben t gewoon helemaal met eens in dezequote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren:quote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Rauzer het volgende:
Ik was 2 toen, dus leg even uit hoe dat was.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
88 dan?
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?
Nou ja een half leven dan, ik heb nu de beste tijd zeg maarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben je ook
Toen jij geboren werd hadden wij al een heel leven achter de rug
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben je ook
Toen jij geboren werd hadden wij al een heel leven achter de rug
En Jif!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms ben ik wel dat ik dat heb gemist hoor...
Jullie hadden Raiders__!
yeah soort van koninginnedag maar dan nog grootser en overalquote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Het hele land viert dan feest, overal vrolijke mensen, toeterende auto's, vuurwerk, muziek![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Het hele land viert dan feest, overal vrolijke mensen, toeterende auto's, vuurwerk, muziek![]()
Ik toenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja een half leven dan, ik heb nu de beste tijd zeg maar
Dat was een toffe naam.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie hadden Raiders__!
en bonito'squote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie hadden Raiders__!
En LP's en cassettebandjesquote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie hadden Raiders__!
dat zeg ik, met 500 mensen een polonaise lopen op de Provinciale wegquote:Op zondag 4 juli 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah soort van koninginnedag maar dan nog grootser en overal
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
He kut, maak ik twee biertjes tegelijk open
FAIL
Nou ja moet kunnen toch zo voor een keertjequote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn toen een aantal woonboten gezonken omdat er honderden oranje fans op het dak stonden te hossen
Echt de hele stad was losquote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeg ik, met 500 mensen een polonaise lopen op de Provinciale weg
ja, toen had je spruitjes, sperciebonen andijvie en witlofquote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Symphonic, kan jij je nog de tijd herinneren dat brocolli nog niet bestond?
yeah dat soort dingen iddquote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeg ik, met 500 mensen een polonaise lopen op de Provinciale weg
Ja die tweede had ik vast gepakt dat ik straks niet meer naar de koelkast hoefde te lopen, maar leeghoofd als ik ben maak ik ze direct allebei openquote:
Oh leeghoofd!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja die tweede had ik vast gepakt dat ik straks niet meer naar de koelkast hoefde te lopen, maar leeghoofd als ik ben maak ik ze direct allebei open!
Die heb ik nog steedsquote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vroeger ook nog casettebandjes.
dat gelukkig niet, maar wel kut als je huis op de bodem van de Prinsengracht ligtquote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja moet kunnen toch zo voor een keertje? Of zijn er mensen verdronken ook?
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
Jif ken ik ook nog. Casettebandjes ook. En Viakal ipv Antikal
!
nee, post eensquote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
Kent niemand die mail van de verschillen van vroeger en nu, maar dat vroeger toch ook wel degelijk zijn charmes had
En dan kwam EINDELIJK je favoriete liedje op de radio, wilde je het opnemen, ging de dj er te vroeg doorheen praten, had je dat ook op het bandje staan. En vervolgens denk je voortaan bij het horen van dat nummer vanzelf die ene dj met dat ene zinnetje er achteraan.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tientallen, en ik had ook nog een bandrecorder
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
wie kent er nog drie musketiers?
op vrijdagavond was er altijd een non stop programma op de radio en daar namen we van op. Abba, Amanda Lear, Dizzy Mans Band etc...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan kwam EINDELIJK je favoriete liedje op de radio, wilde je het opnemen, ging de dj er te vroeg doorheen praten, had je dat ook op het bandje staan. En vervolgens denk je voortaan bij het horen van dat nummer vanzelf die ene dj met dat ene zinnetje er achteraan.
Ja die heb ik dus niet, maar hij gaat nog wel eens rond dus mocht ik hem krijgenquote:
Ik ga nu slapen. Dat is wat ik met de aankomende zes uur ga doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
maar natuurlijk
t gaat om je eigen beleving van die tijd
nee een caramel chocolade reep die nu nog onder een andere naam te koop is,quote:
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan kwam EINDELIJK je favoriete liedje op de radio, wilde je het opnemen, ging de dj er te vroeg doorheen praten, had je dat ook op het bandje staan. En vervolgens denk je voortaan bij het horen van dat nummer vanzelf die ene dj met dat ene zinnetje er achteraan.
cool, ben wel benieuwd nuquote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet, maar hij gaat nog wel eens rond dus mocht ik hem krijgen
Ben je in Meppel? Want dat is me nu te ver.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kom je die andere opdrinken hier [ afbeelding ]?
lol, trusten manquote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen. Dat is wat ik met de aankomende zes uur ga doen.
Dank, gaat weer lukken!quote:
Nee Hoogeveen, dus ik zie je wel verschijnenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je in Meppel? Want dat is me nu te ver.
Ja maar jij bent 20 jaar ouder dan ikquote:
Na Push it van Salt & Pepa hoor ik altijd Rob van Someren die 'iedere donderdagavond...blablabla ... zegtquote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen. Dat is wat ik met de aankomende zes uur ga doen.
Ik ga honderd keer 'ohmijngod' zeggen en de volgende dag youtube filmpjes van jankende mannen kijken.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga helemaal kapot denk ik als we wereldkampioen worden! En ik zal het enorm kut vinden als het niet lukt, waarschijnlijk sta ik jankend in de kroeg dan
!
Ik vind hem erg mooi en leukquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga helemaal kapot denk ik als we wereldkampioen worden! En ik zal het enorm kut vinden als het niet lukt, waarschijnlijk sta ik jankend in de kroeg dan
!
Nog steeds te ver. Als ik al in Utrecht zat zou ik het overwegen!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee Hoogeveen, dus ik zie je wel verschijnen!
ik zou niet weten hoe dat moetquote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
Benny, sym of Erik, kun je eens een pi-loze post maken en er vervolgens een PI in editen?
Is goed mogelijk, soms zeg ik hoi, kijk even een half uurtje of meer niet hier en zitten we alweer in een ander topicquote:
Zo?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
Benny, sym of Erik, kun je eens een pi-loze post maken en er vervolgens een PI in editen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga honderd keer 'ohmijngod' zeggen en de volgende dag youtube filmpjes van jankende mannen kijken.En daarna op zo veel mogelijk buitenlandse fora posten dat ik Nederlander ben en de baas over de wereld.
Deze post editen en een pi aanklikken.quote:
ah salt n pepaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Na Push it van Salt & Pepa hoor ik altijd Rob van Someren die 'iedere donderdagavond...blablabla ... zegt
hehehehe vandaarquote:Op zondag 4 juli 2010 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is goed mogelijk, soms zeg ik hoi, kijk even een half uurtje of meer niet hier en zitten we alweer in een ander topic
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga honderd keer 'ohmijngod' zeggen en de volgende dag youtube filmpjes van jankende mannen kijken.En daarna op zo veel mogelijk buitenlandse fora posten dat ik Nederlander ben en de baas over de wereld.
ik niet, als ze verliezen van Duitsland gun ik het Duitsland net zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef Rauzer het volgende:
!
quote:
Oh nee, ik gun het echt niemand behalve Nederlandquote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, als ze verliezen van Duitsland gun ik het Duitsland net zo.
UIteindelijk waren ze de smaakmakers van het toernooi, hoewel zwei zu eins natuurlijk wel gaaf zou zijn
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef gomi het volgende:
maar ik ga hier sluiten mensen
trusten vast allemaal
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik de LP van gekocht, van mijn zakgeld
slaap lekkerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
Ja ik zag dat Benny het gedaan had en monkey see monkey do.quote:
Slaap lekker Gomiquote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
Maar met die post van jou daarvoor zag ik 'm veranderen van no-pi naar superman-pi.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag dat Benny het gedaan had en monkey see monkey do.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag dat Benny het gedaan had en monkey see monkey do.
Kally ook de mijnequote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk Achmed Youssef Mohammed Ali Yahrout
Dat is mijn echte naam ja
En dat is wat je wilde testen? Want dat is me nog niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 4 juli 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar met die post van jou daarvoor zag ik 'm veranderen van no-pi naar superman-pi.
die kwamen pas veel laterquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kwamen pas veel later
Ik had dozen vol LP's die mijn vader bij een verhuizing per ongeluk bij de vuilnis had gezet, en de dozen vuil zijn meeverhuisd
O ik dacht het wel alquote:
Oke, en dan Benny, of Bennie?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk Achmed Youssef Mohammed Ali Yahrout
Dat is mijn echte naam ja
Omdat jij weet dat het niet zo isquote:
Ja, ik wilde zien hoe de auto-update met edits werktequote:Op zondag 4 juli 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat is wat je wilde testen? Want dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Uiteraardquote:
quote:
Dat had je zelf kunnen testen door in één tab de edit te maken (van de ene pi naar de andere) en in een andere tab naar de updates te kijken. Maar het is natuurlijk wel bijzonder tof dat je ons er bij betrekt!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, ik wilde zien hoe de auto-update met edits werkte.
En normaliter gewoon een oude lul?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe ben ik een sentimentele ouwe lul
quote:
Ik vind het veel geiler om jou te betrekken in mijn hersenspinsels.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had je zelf kunnen testen door in één tab de edit te maken (van de ene pi naar de andere) en in een andere tab naar de updates te kijken. Maar het is natuurlijk wel bijzonder tof dat je ons er bij betrekt!
Ik geloof jequote:
Dan ben je een slapende oude lul?quote:
Aha.. ik heet niet echt PatriQue..quote:Op zondag 4 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon Benny... Eigenlijk zou ik Kevin heten(zo heet mijn broertje nu), maar omdat mijn opa overleed 3 weken voor ik werd geboren kreeg ik een naam die van de zijne is afgeleidt
Ja maar ik moest even lachen om ze Uncle Sam stiloquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt omdat N&S meedoen aan het programma
ow, zo van vroeger was alles beterquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe ben ik een sentimentele ouwe lul
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aha.. ik heet niet echt PatriQue..
Ik zou pascal heetten, maar dat vond mn vader niet leuk( LUL!)
maar goedik heb ook nog 3 andere namen, dus das helemaal om te janken
I'd rather not.quote:
Je staat wel onder Patrique in mijn telefoon nuquote:Op zondag 4 juli 2010 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aha.. ik heet niet echt PatriQue..
Ik zou pascal heetten, maar dat vond mn vader niet leuk( LUL!)
maar goedik heb ook nog 3 andere namen, dus das helemaal om te janken
nee hoor, absoluut niet, maar als het gaat om muziek, singles, bandrecorders, cassettebandje en LP's abssoluutquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heet Erik, als iemand het zich afvroeg.
je wil het niet weten denk ikquote:
teveel werk op dit momentquote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is best grappig om dingen in Memory Lane te lezen
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je heet geen PatriQue? Gewoon Patrick zeker?
heel even sportquote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Rauzer het volgende:
Ben jij ooit Redactie FP/Sport geweest Sym?
haha echt? ik was aan het overwegen om je d'r als Kally in te zetten:pquote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Je staat wel onder Patrique in mijn telefoon nu
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je wil het niet weten denk ik
Hoewel sommige dingen je bekend voor zouden komen
was wel mooie tijd iddquote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, absoluut niet, maar als het gaat om muziek, singles, bandrecorders, cassettebandje en LP's abssoluut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Volgens mij wil jij er gewoon graag over vertellen, met al die "subtiele" hints.
Wie ben jequote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel even sport
En voor de rest jaren mod.
Je weet toch wel wie ik ben?
Uiteraard weet ik dat, ik zag je namelijk in de stats van sport staan. Kon het me alleen niet herinnerenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel even sport
En voor de rest jaren mod.
Je weet toch wel wie ik ben?
Dan zet ik jou als Kittykat erinquote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha echt? ik was aan het overwegen om je d'r als Kally in te zetten:p
en dat ga ik nu ook gewoon doen
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, Peter___!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isVolgens mij wist ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien van onze Haiku-mails van vroeger?
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isWaarom zou je daar spijt van krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isZo heette mijn eerste 'echte' vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
handbalquote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat, ik zag je namelijk in de stats van sport staan. Kon het me alleen niet herinneren! Of ging jij destijds korfbal posten
?
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat
misschien van onze Haiku-mails van vroeger?
En met hartje erbijquote:
In België heet je wel zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
klopt... maar om mezelf nou in het echt leven PatriQue te laten noemen, nee
Moest hem sms-en vrijdag, was alleen zo hysterisch dat ik het vergatquote:
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
van Luik?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, Peter___!
![]()
![]()
daar ging het niet omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik welquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.
Ik moet lachen als het De Perik is.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De boer? De Vries? Bos? Bakker? Slager? Janzen? Janssen? Jansen?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
die heb je al evenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
HALLO WIE IS SYMPHONIC EN DAT MAG OOK PER PM!!!!!
Volgens mij heb ik die inmiddels al weggehaald, maar dat weet ik niet zekerquote:
Ja met de nieuwe layout zijn topic-updates heel tof, maar ik mis nu een pm-update.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die inmiddels al weggehaald, maar dat weet ik niet zeker
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja met de nieuwe layout zijn topic-updates heel tof, maar ik mis nu een pm-update..
ik zou het wellicht terug kunnen vinden, maar dan moet ik inloggen onder mijn oude account en 4500 PM's doorspittenquote:
Nope, heette ik maar zo.quote:
Ow, doe geen moeitequote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou het wellicht terug kunnen vinden, maar dan moet ik inloggen onder mijn oude account en 4500 PM's doorspitten
Ja? Automatisch? Dat je zonder te verversen een gele envelop met een eentje te zien krijgt?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja? Automatisch? Dat je zonder te verversen een gele envelop met een eentje te zien krijgt?
En dat heb je.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
dacht het wel... kan het ook mis hebben hoor
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
dacht het wel... kan het ook mis hebben hoor
Weet ik , maar dat was wel heel bizar geweestquote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, heette ik maar zo.
Maar zoals ik al zeg raden mag, maar ik zeg toch niet wat goed en fout is.
Nou, je spreekt jezelf wel tegen zeg...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, heette ik maar zo.
Maar zoals ik al zeg raden mag, maar ik zeg toch niet wat goed en fout is.
Jullie van mij ook toch, althans daar zorgde Benny wel voorquote:
Kloptquote:Op zondag 4 juli 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Jullie van mij ook toch, althans daar zorgde Benny wel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |