Ja die tweede had ik vast gepakt dat ik straks niet meer naar de koelkast hoefde te lopen, maar leeghoofd als ik ben maak ik ze direct allebei openquote:

Oh leeghoofd!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja die tweede had ik vast gepakt dat ik straks niet meer naar de koelkast hoefde te lopen, maar leeghoofd als ik ben maak ik ze direct allebei open!

Die heb ik nog steedsquote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vroeger ook nog casettebandjes.

dat gelukkig niet, maar wel kut als je huis op de bodem van de Prinsengracht ligtquote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja moet kunnen toch zo voor een keertje? Of zijn er mensen verdronken ook?

quote:Op zondag 4 juli 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
Jif ken ik ook nog. Casettebandjes ook. En Viakal ipv Antikal
!

nee, post eensquote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
Kent niemand die mail van de verschillen van vroeger en nu, maar dat vroeger toch ook wel degelijk zijn charmes had

En dan kwam EINDELIJK je favoriete liedje op de radio, wilde je het opnemen, ging de dj er te vroeg doorheen praten, had je dat ook op het bandje staan. En vervolgens denk je voortaan bij het horen van dat nummer vanzelf die ene dj met dat ene zinnetje er achteraan.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tientallen, en ik had ook nog een bandrecorder

quote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
wie kent er nog drie musketiers?

op vrijdagavond was er altijd een non stop programma op de radio en daar namen we van op. Abba, Amanda Lear, Dizzy Mans Band etc...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan kwam EINDELIJK je favoriete liedje op de radio, wilde je het opnemen, ging de dj er te vroeg doorheen praten, had je dat ook op het bandje staan. En vervolgens denk je voortaan bij het horen van dat nummer vanzelf die ene dj met dat ene zinnetje er achteraan.

Ja die heb ik dus niet, maar hij gaat nog wel eens rond dus mocht ik hem krijgenquote:

Ik ga nu slapen. Dat is wat ik met de aankomende zes uur ga doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
maar natuurlijk
t gaat om je eigen beleving van die tijd

nee een caramel chocolade reep die nu nog onder een andere naam te koop is,quote:

Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan kwam EINDELIJK je favoriete liedje op de radio, wilde je het opnemen, ging de dj er te vroeg doorheen praten, had je dat ook op het bandje staan. En vervolgens denk je voortaan bij het horen van dat nummer vanzelf die ene dj met dat ene zinnetje er achteraan.

cool, ben wel benieuwd nuquote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet, maar hij gaat nog wel eens rond dus mocht ik hem krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |