Dat doe ik tochquote:

net als ikquote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Je dacht toch ook dat we van Slowakije zouden verliezen
?

Kan iemand Benny ff met z'n eigen emmer tegen z'n kop slaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind eigenlijk de wedstrijd van woensdag leuker/interessanter dan die van dinsdag

Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
fuck ze zegt de 10 e idd
moet ik je morgen weer ompraten dan Cee?

ik overtuig je morgen wel weerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.
Ik bereid me voor op een big fat heartbreak.

echt nietquote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind eigenlijk de wedstrijd van woensdag leuker/interessanter dan die van dinsdag

Als ik 'm zie en hij heeft zijn emmer bij zich, dan zal het gebeuren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kan iemand Benny ff met z'n eigen emmer tegen z'n kop slaan?

als je dat zegt omdat je Duitsland wilt zien verliezen OK, andersquote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:

Of z'n emmer met water vullen?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]

quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]

Of in de emmer stoppen!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]

Wat een Kamikaze-held.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
Ik ben blij dat Suarez die redding maakte.....

in 74 was ik 5, dus inderdaad voor mij ook de eerste finale die ik bewust mee zou maken.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.
Ik bereid me voor op een big fat heartbreak.

quote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
als je dat zegt omdat je Duitsland wilt zien verliezen OK, anders

88 dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in 74 was ik 5, dus inderdaad voor mij ook de eerste finale die ik bewust mee zou maken.
Wat is daar nou weer mis mee?quote:En als ze de finale winnen aub geen rondvaart door Amsterdam

en geschorst voor Dinsdagquote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een Kamikaze-held.Anti-held, Wedstrijdterrorist.

Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Sym heeft gewoon al een oranjetitel bewust meegemaakt!

Echt heel buil jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en geschorst voor Dinsdag
Behalve een goede spits is het natuurlijk wel de vieze buile schwalbe koning

Hoe was dat? Je was tien toch toen? En meisje? Kun je het je nog echt herinnerenquote:

quote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een Kamikaze-held.Anti-held, Wedstrijdterrorist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |