quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was zeker een beschamende diashow.
Want ze hebben het maar 1 keer gedaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lache toch...
Ik weet de plek en de dag dat ik ben verwekt
Zet de OP er dan ook inquote:
Ik vind het idee leuk, alleen de uitwerking niet. Veel te commercieelquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[TAL SC #37] Ik ben de Bas
Hallo hallo wij zijn de..Heidezangers...
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk, alleen de uitwerking niet. Veel te commercieel
Ik wil geen Joling, geen Paay, geen Mistery stats, geen opzettelijk domme acts 'om te lachen'
ik wil gewoon mensen die echt denken iets te kunnen
dat is zo'n mooi liedjequote:
Ja en ze zoeken mensen die echt iets kunnen. Bij zangwedstrijden staan er soms mensen in de liveshows die alleen op looks zijn doorgegaan en maar matig zingen, maar echt matige dansers zijn er niet (in de USAversie) bij SYTYCD. Vind ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Daarom vind ik SYTYCD ook zo tof. Je ziet tijdens de audities af en toe een clown die denkt dat hij/zij ritme heeft maar die bonjourens ze snel en dan gaat het over naar de mensen die zich in bochten kunnen buigen zoals je dat nog nooit gezien hebt.
ik heb ontzettend veel respect voor de mensen die daar aan meedoenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en ze zoeken mensen die echt iets kunnen. Bij zangwedstrijden staan er soms mensen in de liveshows die alleen op looks zijn doorgegaan en maar matig zingen, maar echt matige dansers zijn er niet (in de USAversie) bij SYTYCD. Vind ik.
ik ben bang van niet. denk dat hij t nu gewoon net niet heeftquote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk trouwens dat Van Persie volgende wedstrijd weer teleurstelt, maar dat hij er in de finale tegen Spanje gewoon drie inknalt!
ik ben een kleinkunst fan, dus ik heb echt ontiegelijk veel van dat soort liedjes op mijn interne harde schijf staan.... Vaak hoor ik bij het eerste accoord van het intro al welk liedje het is...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ken alleen de titel door VI Oranje!
Ik heb echt een naar voorgevoel dat we de tiende tegen Spanje staan te spelen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk trouwens dat Van Persie volgende wedstrijd weer teleurstelt, maar dat hij er in de finale tegen Spanje gewoon drie inknalt!
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat doe jij wel...
nee, dat klopt idd
dacht dat die er al in stond
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Juist in de finale komt het eruit en dan denkt twee dagen later dat Van Persie een geniaal toernooi gespeeld heeft.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben bang van niet. denk dat hij t nu gewoon net niet heeft
Neuh, Spanje gaat er met 4-1 afquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb echt een naar voorgevoel dat we de tiende tegen Spanje staan te spelen.
ik denk dat we beter tegen spanje kunnen staan dan tegen dld.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Vasthouden gaarne, dat werkte tegen Slowakije ookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
nee, niet vanaf t begin.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het het verstandigst is om Huntelaar op te stellen dinsdag
Lees m'n post nog eens.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat we beter tegen spanje kunnen staan dan tegen dld.
maar goed eerst dinsdag he
ik heb een naar voorgevoel dat we de 11e tegen duitsland spelenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar liever de elfde dan de tiendequote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat we beter tegen spanje kunnen staan dan tegen dld.
maar goed eerst dinsdag he
Lees m'n post nog eens.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vasthouden gaarne, dat werkte tegen Slowakije ook!
fuck ze zegt de 10 e iddquote:Op zondag 4 juli 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vasthouden gaarne, dat werkte tegen Slowakije ook!
Dat doe ik tochquote:
net als ikquote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Je dacht toch ook dat we van Slowakije zouden verliezen
?
Kan iemand Benny ff met z'n eigen emmer tegen z'n kop slaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind eigenlijk de wedstrijd van woensdag leuker/interessanter dan die van dinsdag
Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
fuck ze zegt de 10 e idd
moet ik je morgen weer ompraten dan Cee?
ik overtuig je morgen wel weerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.
Ik bereid me voor op een big fat heartbreak.
echt nietquote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind eigenlijk de wedstrijd van woensdag leuker/interessanter dan die van dinsdag
Als ik 'm zie en hij heeft zijn emmer bij zich, dan zal het gebeuren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kan iemand Benny ff met z'n eigen emmer tegen z'n kop slaan?
als je dat zegt omdat je Duitsland wilt zien verliezen OK, andersquote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Of z'n emmer met water vullen?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of in de emmer stoppen!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een Kamikaze-held.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
Ik ben blij dat Suarez die redding maakte.....
in 74 was ik 5, dus inderdaad voor mij ook de eerste finale die ik bewust mee zou maken.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen. Maar ik heb echt zo'n gevoel, van, ik kan het niet geloven dat we in de finale kunnen staan. Voor het eerst in 32 jaar, voor het eerst dat ik het me echt kan gaan herinneren dus.
Ik bereid me voor op een big fat heartbreak.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
als je dat zegt omdat je Duitsland wilt zien verliezen OK, anders
88 dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in 74 was ik 5, dus inderdaad voor mij ook de eerste finale die ik bewust mee zou maken.
Wat is daar nou weer mis mee?quote:En als ze de finale winnen aub geen rondvaart door Amsterdam
en geschorst voor Dinsdagquote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een Kamikaze-held.Anti-held, Wedstrijdterrorist.
Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Sym heeft gewoon al een oranjetitel bewust meegemaakt!
Echt heel buil jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en geschorst voor Dinsdag
Behalve een goede spits is het natuurlijk wel de vieze buile schwalbe koning
Hoe was dat? Je was tien toch toen? En meisje? Kun je het je nog echt herinnerenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een Kamikaze-held.Anti-held, Wedstrijdterrorist.
Oh ja, ik ook hoor, die van '88, met m'n zelf gefabriceerde Gullit-rasta-petje.quote:
Ik was 15 en ja ik zat gewoon in de stad op een tribune te kijken naar een beeldschermquote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe was dat? Je was tien toch toen? En meisje? Kun je het je nog echt herinneren?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook hoor, die van '88, met m'n zelf gefabriceerde Gullit-rasta-petje.Maar het WK is toch weer andere koek.
ik liep met een biertje in de hand een polonaise over de provinciale weg met pakweg 500 mensenquote:
88quote:
Oh ja ik denk steeds dat je 32 bent maar je bent al vijf jaar ouderquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was 15 en ja ik zat gewoon in de stad op een tribune te kijken naar een beeldscherm
En het was super geweldig
Ja lekker hequote:
Nog 2 maanden dan 5 jaar jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja ik denk steeds dat je 32 bent maar je bent al vijf jaar ouder!
lijkt me een prima gelegenheidquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een nieuwe dan
En WK lijkt me wel een goede dan
Meh... valt tegen. Maar dat vind ik ook van jonge wijvenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh... valt tegen. Maar dat vind ik ook van jonge wijven.
en ik ben t gewoon helemaal met eens in dezequote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren:quote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Rauzer het volgende:
Ik was 2 toen, dus leg even uit hoe dat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |