Oh ja, ik ook hoor, die van '88, met m'n zelf gefabriceerde Gullit-rasta-petje.quote:

Ik was 15 en ja ik zat gewoon in de stad op een tribune te kijken naar een beeldschermquote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe was dat? Je was tien toch toen? En meisje? Kun je het je nog echt herinneren?

quote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook hoor, die van '88, met m'n zelf gefabriceerde Gullit-rasta-petje.Maar het WK is toch weer andere koek.

ik liep met een biertje in de hand een polonaise over de provinciale weg met pakweg 500 mensenquote:

88quote:

Oh ja ik denk steeds dat je 32 bent maar je bent al vijf jaar ouderquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was 15 en ja ik zat gewoon in de stad op een tribune te kijken naar een beeldscherm
En het was super geweldig

Ja lekker hequote:

Nog 2 maanden dan 5 jaar jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja ik denk steeds dat je 32 bent maar je bent al vijf jaar ouder!

lijkt me een prima gelegenheidquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een nieuwe dan
En WK lijkt me wel een goede dan

Meh... valt tegen. Maar dat vind ik ook van jonge wijvenquote:

quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]

quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh... valt tegen. Maar dat vind ik ook van jonge wijven.

en ik ben t gewoon helemaal met eens in dezequote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]

Wat ik me kan herinneren:quote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Rauzer het volgende:
Ik was 2 toen, dus leg even uit hoe dat was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |