Omdat jij weet dat het niet zo isquote:
Ja, ik wilde zien hoe de auto-update met edits werktequote:Op zondag 4 juli 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat is wat je wilde testen? Want dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Uiteraardquote:
quote:
Dat had je zelf kunnen testen door in één tab de edit te maken (van de ene pi naar de andere) en in een andere tab naar de updates te kijken. Maar het is natuurlijk wel bijzonder tof dat je ons er bij betrekt!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, ik wilde zien hoe de auto-update met edits werkte.
En normaliter gewoon een oude lul?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe ben ik een sentimentele ouwe lul
quote:
Ik vind het veel geiler om jou te betrekken in mijn hersenspinsels.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had je zelf kunnen testen door in één tab de edit te maken (van de ene pi naar de andere) en in een andere tab naar de updates te kijken. Maar het is natuurlijk wel bijzonder tof dat je ons er bij betrekt!
Ik geloof jequote:
Dan ben je een slapende oude lul?quote:
Aha.. ik heet niet echt PatriQue..quote:Op zondag 4 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon Benny... Eigenlijk zou ik Kevin heten(zo heet mijn broertje nu), maar omdat mijn opa overleed 3 weken voor ik werd geboren kreeg ik een naam die van de zijne is afgeleidt
Ja maar ik moest even lachen om ze Uncle Sam stiloquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt omdat N&S meedoen aan het programma
ow, zo van vroeger was alles beterquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe ben ik een sentimentele ouwe lul
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aha.. ik heet niet echt PatriQue..
Ik zou pascal heetten, maar dat vond mn vader niet leuk( LUL!)
maar goedik heb ook nog 3 andere namen, dus das helemaal om te janken
I'd rather not.quote:
Je staat wel onder Patrique in mijn telefoon nuquote:Op zondag 4 juli 2010 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aha.. ik heet niet echt PatriQue..
Ik zou pascal heetten, maar dat vond mn vader niet leuk( LUL!)
maar goedik heb ook nog 3 andere namen, dus das helemaal om te janken
nee hoor, absoluut niet, maar als het gaat om muziek, singles, bandrecorders, cassettebandje en LP's abssoluutquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heet Erik, als iemand het zich afvroeg.
je wil het niet weten denk ikquote:
teveel werk op dit momentquote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is best grappig om dingen in Memory Lane te lezen
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je heet geen PatriQue? Gewoon Patrick zeker?
heel even sportquote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Rauzer het volgende:
Ben jij ooit Redactie FP/Sport geweest Sym?
haha echt? ik was aan het overwegen om je d'r als Kally in te zetten:pquote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Je staat wel onder Patrique in mijn telefoon nu
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je wil het niet weten denk ik
Hoewel sommige dingen je bekend voor zouden komen
was wel mooie tijd iddquote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, absoluut niet, maar als het gaat om muziek, singles, bandrecorders, cassettebandje en LP's abssoluut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Volgens mij wil jij er gewoon graag over vertellen, met al die "subtiele" hints.
Wie ben jequote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel even sport
En voor de rest jaren mod.
Je weet toch wel wie ik ben?
Uiteraard weet ik dat, ik zag je namelijk in de stats van sport staan. Kon het me alleen niet herinnerenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel even sport
En voor de rest jaren mod.
Je weet toch wel wie ik ben?
Dan zet ik jou als Kittykat erinquote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha echt? ik was aan het overwegen om je d'r als Kally in te zetten:p
en dat ga ik nu ook gewoon doen
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, Peter___!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isVolgens mij wist ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien van onze Haiku-mails van vroeger?
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isWaarom zou je daar spijt van krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isZo heette mijn eerste 'echte' vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
handbalquote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat, ik zag je namelijk in de stats van sport staan. Kon het me alleen niet herinneren! Of ging jij destijds korfbal posten
?
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat
misschien van onze Haiku-mails van vroeger?
En met hartje erbijquote:
In België heet je wel zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
klopt... maar om mezelf nou in het echt leven PatriQue te laten noemen, nee
Moest hem sms-en vrijdag, was alleen zo hysterisch dat ik het vergatquote:
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
van Luik?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, Peter___!
![]()
![]()
daar ging het niet omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik welquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.
Ik moet lachen als het De Perik is.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De boer? De Vries? Bos? Bakker? Slager? Janzen? Janssen? Jansen?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
die heb je al evenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
HALLO WIE IS SYMPHONIC EN DAT MAG OOK PER PM!!!!!
Volgens mij heb ik die inmiddels al weggehaald, maar dat weet ik niet zekerquote:
Ja met de nieuwe layout zijn topic-updates heel tof, maar ik mis nu een pm-update.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die inmiddels al weggehaald, maar dat weet ik niet zeker
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja met de nieuwe layout zijn topic-updates heel tof, maar ik mis nu een pm-update..
ik zou het wellicht terug kunnen vinden, maar dan moet ik inloggen onder mijn oude account en 4500 PM's doorspittenquote:
Nope, heette ik maar zo.quote:
Ow, doe geen moeitequote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou het wellicht terug kunnen vinden, maar dan moet ik inloggen onder mijn oude account en 4500 PM's doorspitten
Ja? Automatisch? Dat je zonder te verversen een gele envelop met een eentje te zien krijgt?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja? Automatisch? Dat je zonder te verversen een gele envelop met een eentje te zien krijgt?
En dat heb je.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
dacht het wel... kan het ook mis hebben hoor
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
dacht het wel... kan het ook mis hebben hoor
Weet ik , maar dat was wel heel bizar geweestquote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, heette ik maar zo.
Maar zoals ik al zeg raden mag, maar ik zeg toch niet wat goed en fout is.
Nou, je spreekt jezelf wel tegen zeg...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, heette ik maar zo.
Maar zoals ik al zeg raden mag, maar ik zeg toch niet wat goed en fout is.
Jullie van mij ook toch, althans daar zorgde Benny wel voorquote:
Kloptquote:Op zondag 4 juli 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Jullie van mij ook toch, althans daar zorgde Benny wel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |