quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga honderd keer 'ohmijngod' zeggen en de volgende dag youtube filmpjes van jankende mannen kijken.En daarna op zo veel mogelijk buitenlandse fora posten dat ik Nederlander ben en de baas over de wereld.
ik niet, als ze verliezen van Duitsland gun ik het Duitsland net zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga helemaal kapot denk ik als we wereldkampioen worden! En ik zal het enorm kut vinden als het niet lukt, waarschijnlijk sta ik jankend in de kroeg dan
!
quote:
Oh nee, ik gun het echt niemand behalve Nederlandquote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, als ze verliezen van Duitsland gun ik het Duitsland net zo.
UIteindelijk waren ze de smaakmakers van het toernooi, hoewel zwei zu eins natuurlijk wel gaaf zou zijn
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef gomi het volgende:
maar ik ga hier sluiten mensen
trusten vast allemaal
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik de LP van gekocht, van mijn zakgeld
slaap lekkerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
Ja ik zag dat Benny het gedaan had en monkey see monkey do.quote:
Slaap lekker Gomiquote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
Maar met die post van jou daarvoor zag ik 'm veranderen van no-pi naar superman-pi.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag dat Benny het gedaan had en monkey see monkey do.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag dat Benny het gedaan had en monkey see monkey do.
Kally ook de mijnequote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk Achmed Youssef Mohammed Ali Yahrout
Dat is mijn echte naam ja
En dat is wat je wilde testen? Want dat is me nog niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 4 juli 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar met die post van jou daarvoor zag ik 'm veranderen van no-pi naar superman-pi.
die kwamen pas veel laterquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kwamen pas veel later
Ik had dozen vol LP's die mijn vader bij een verhuizing per ongeluk bij de vuilnis had gezet, en de dozen vuil zijn meeverhuisd
O ik dacht het wel alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |