quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isVolgens mij wist ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien van onze Haiku-mails van vroeger?
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isWaarom zou je daar spijt van krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik ga er spijt van krijgen, maar mijne echte naam isZo heette mijn eerste 'echte' vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
handbalquote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat, ik zag je namelijk in de stats van sport staan. Kon het me alleen niet herinneren! Of ging jij destijds korfbal posten
?
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat
misschien van onze Haiku-mails van vroeger?
En met hartje erbijquote:
In België heet je wel zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
klopt... maar om mezelf nou in het echt leven PatriQue te laten noemen, nee
Moest hem sms-en vrijdag, was alleen zo hysterisch dat ik het vergatquote:
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heet Erik, als iemand het zich afvroeg.
van Luik?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, Peter___!
![]()
![]()
daar ging het niet omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik welquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals gezegd in een eerder topic, ik ook. Maar naar mijn achternaam moeten jullie maar raden, ik vertel om toch niet.
Ik moet lachen als het De Perik is.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De boer? De Vries? Bos? Bakker? Slager? Janzen? Janssen? Jansen?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |