Hij was op zoek naar konijnenquote:
rustiga anquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:50 schreef Franneh het volgende:
Ik denk niet dat mijn hart nog sneller kan kloppen
Misschien moet je ze even opbellen, om te laten merken dat je meeleeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:51 schreef Karina het volgende:
Mijn buren waren voor Brazilië (Portugezen), die zijn nu heeeel erg stil opeens.
Woon je ook in Papendrecht dat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hah, er wordt hier vuurwerk afgestoken.
Die hoeven ze niet meer op te stellen alstublieft zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Symphonic het volgende:
De tweede helft was ook stukken beter, maar van Persie
Hehehehe, eigenlijk wel ja, hehehe.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Moraal van het verhaal: speel normaal, dan speel je al gek genoeg...
Wie had dit 50 minuten geleden verwacht?!quote:
juist goed verwoord;)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
HOE BEDOEL JE NEDERLAND WORD INGEMAAKT HOE BEDOEL JE HOE BEDOEL JE.
WE HEBBEN GEWONNEN VUILE BRAZILIANEN WE HEBBEN GEWONNEN WIE LACHT ER NU GODVERDOMME WE HEBBEN GEWONNEN!
QFTquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef SolDat het volgende:
[..]
Zeer zeker, zag er al wat de kade inspringen.
HIER OOK IK GOOIDE NET NOG EEN SLOF ROTJES IN DE TUINKORFquote:
Ik heb gedroomd dat Nederland met 3-0 van Uruguay zou verliezen, dus ik ben even voor Ghana, dan kan dat in elk geval niet uitkomenquote:
Jazeker.quote:
quote:
Hier ook man.quote:
Nou liever finale Nederland-Duitsland dan Nederland-Argentinië, NL-Du is toch veel leukerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Lauuwtje het volgende:
Nu hopen dat duitsland er morgen uitvliegt, maarja die hebben altijd geluk
Vuurwerk alsof het 31-12 isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:57 schreef sylvietjoo het volgende:
Was ik nou ook maar in NL!!! Sjonge jonge. Dat moet op z'n kop staan zeg![]()
![]()
unbelievable.
In principe zijn alle goals dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:57 schreef wdn het volgende:
Goal van Brazilie was een fout van onze verdediging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |