SMSquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat manieren om het weer goed te maken hoor
Niet zeuren, je krijgt al een paard.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat manieren om het weer goed te maken hoor
Ah, dan is het dus mijn paard. Ik kan dus allemaal oneerbarevoorstellen doen, waaraan jij moet voldoen voor je op mijn paard mag.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus mijn paard. Ik kan dus allemaal oneerbarevoorstellen doen, waaraan jij moet voldoen voor je op mijn paard mag.
nou, dat is fijn zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:16 schreef Alicey het volgende:
Pfffff. De jongens van CS maakten zich zorgen, maar alles is geregeld. Er is vanmiddag een TV en al het bier is ook vandaag bezorgd.
Je wil voetbal kijken?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Isegrim het volgende:
Ben klaar met mijn werk. Nu maar wachten tot ik weg mag.
nee, het is een telefoon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Heb je geen radio op je foon?
Wie weet liefje, wie weet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nou, dat is fijn zeg!
Doe jij ook een doelpunten-SMS-service? Ik zit tijdens de wedstrijd in het OV en kan er dus niks van volgen...
We hebben pas om 19:30 afgesproken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze daar geen voetbal aan het kijken zijn.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:29 schreef Isegrim het volgende:
We hebben pas om 19:30 afgesproken.Tegen de tijd dat ze hier voetbal gaan kijken, vertrek ik. Wat zal het lekker rustig zijn in de trein.
Jawel, maar het laatste half uurtje niet zo erg hard meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:46 schreef SingleCoil het volgende:
hoef jij niet te werken?
Nu doet hij het weer. Volgende klacht is dat ze in de verkeerde kleur shirtjes spelen of zoiets. Kennelijk is het een modeshow.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben dus eerder weggegaan dus errug druk.
Dan kunnen we heel vaak in Delft uit etenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:01 schreef Isegrim het volgende:
Van de zaak bonbons gekregen (hebben de reis nog overleefd ook) en een cadeaukaart van IKEA.
Wie spelen in de verkeerde kleur? NL of BRA?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu doet hij het weer. Volgende klacht is dat ze in de verkeerde kleur shirtjes spelen of zoiets. Kennelijk is het een modeshow.
Dat zeiden ze daar ook al.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan kunnen we heel vaak in Delft uit eten
Weet ik niet. Die lui met blauwe shirtjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie spelen in de verkeerde kleur? NL of BRA?
Ach, als het in de koeling heeft gelegen zul je er sowieso niet heel erg ziek van worden. Je ruikt en proeft het ook wel als het niet goed meer is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga even de BBQ-restjes van afgelopen dinsdag verorberen. Zal toch nog wel goed zijn? Zijn dinsdag al gebakken en bij thuiskomst in de koeling gegaan. Heb ze nu onder de grill liggen.
Ik zou ze wel even in de grillpan of de bbq doen. Die grill wordt niet heet genoeg om evt nare dingen om te leggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga even de BBQ-restjes van afgelopen dinsdag verorberen. Zal toch nog wel goed zijn? Zijn dinsdag al gebakken en bij thuiskomst in de koeling gegaan. Heb ze nu onder de grill liggen.
Oh. Ja, het kan zijn dat één team een 'uit-tenue' aan heeft omdat de tenues te veel op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet ik niet. Die lui met blauwe shirtjes.
Onzin.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou ze wel even in de grillpan of de bbq doen. Die grill wordt niet heet genoeg om evt nare dingen om te leggen.
Als je folie gebruikt wordt de grill heet genoeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou ze wel even in de grillpan of de bbq doen. Die grill wordt niet heet genoeg om evt nare dingen om te leggen.
Zal dan wel ja. Het staat inmiddels 1-0 voor de Braziliërs.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh. Ja, het kan zijn dat één team een 'uit-tenue' aan heeft omdat de tenues te veel op elkaar lijken.
Dat LHO denkt dat de grill niet heet genoeg wordt heeft met zijn gebrek aan geduld te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je folie gebruikt wordt de grill heet genoeg.
Dat is snel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal dan wel ja. Het staat inmiddels 1-0 voor de Braziliërs.
Jep, grill werkt verder super. Kost alleen in een oven-grill wat tijd (die verkort kan worden door gebruik te maken van aluminiumfolie).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat LHO denkt dat de grill niet heet genoeg wordt heeft met zijn gebrek aan geduld te maken.Als je spul er maar lang genoeg onder laat liggen, wordt het heet zat. Mijn kebabjes waren te heet om beet te pakken, ook aan de binnenkant.
De gril in kwestie is een soort Tostiijzer 2.0, heet is dan een relatief begrip. Dergelijk voedsel is het toch prettig als het even een graad of 180 is. Dat ding haalt misschien 120 graden ofzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je folie gebruikt wordt de grill heet genoeg.
Die zijn volgens mij ook nog best wel warm..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:20 schreef Isegrim het volgende:
Dit is een contactgrill, je weet wel, zo'n veredeld tosti-ijzer.
Goed materiaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:21 schreef Isegrim het volgende:
Er zit nog wel wat gesmolten BBQ-rooster op mijn kebabjes.We hadden een gratis BBQ gekregen en die bleek wat af te geven. Zilverkleurige streepjes op het vlees.
Het vlees is al gegrilld op de BBQ. Eventuele beestjes die gaan ook bij 120 graden wel dood.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De gril in kwestie is een soort Tostiijzer 2.0, heet is dan een relatief begrip. Dergelijk voedsel is het toch prettig als het even een graad of 180 is. Dat ding haalt misschien 120 graden ofzo.
Je moet misschien ook niet te hoge verwachtingen hebben van een BBQ die je gratis krijgt bij een paardensportspeciaalzaak.quote:
Ik vraag mij eigenlijk zelfs af of het die temperatuur haalt. Kip gaart heeeeeel traag onder het ding. Dus veel meer dan 60 a 70 zal het misschien niet eens zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het vlees is al gegrilld op de BBQ. Eventuele beestjes die gaan ook bij 120 graden wel dood.
Da's snel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:28 schreef Isegrim het volgende:
Zo, Eneco heeft eindelijk ontdekt dat we hen niets meer hoeven te betalen.
Haha, nee, die hebben weinig belang bij BBQ.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet misschien ook niet te hoge verwachtingen hebben van een BBQ die je gratis krijgt bij een paardensportspeciaalzaak.
Dat is echt onzin liefje. Jij gebruikt 'm gewoon verkeerd. Het is een kwestie van geduld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk zelfs af of het die temperatuur haalt. Kip gaart heeeeeel traag onder het ding. Dus veel meer dan 60 a 70 zal het misschien niet eens zijn.
Dan moet je niets doen..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:44 schreef Isegrim het volgende:
Douchen heeft ook nul nut. Drie minuten later zit je alweer te zweten als een otter.
Maar daar was het hem dan ook om te doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Isegrim het volgende:
SingleCoil heeft dus wel het verkeerde shirt gekocht.
Ah.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik zag jullie lopen, in de stationstunnel!
Is het geen optie om iets te kopen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Vogue het volgende:
Leuk Isegrim, gefeliciteerd met jullie paardEn wat heerlijk dat je weg bent bij die werkgever!!
Mijn vader is op bezoek vanwege de Tour de France, hij is vanochtend al het hele parcours af gaan lopen. Gisteren is hij aangekomen, voetbal gekeken op een terras in de Binnenweg, leuk! Daarna naar het gekkenhuis op het Hofplein gekeken![]()
Morgen naar Peru! Kan maar beter warme kleding meenemen want het is er nu kouder als in NL.
Oh, en het is nu definitief dat ik per 1 september mijn appartement uitmoet.
WIE WEET ER WOONRUIMTE VOOR MIJ IN ROTTERDAM OF OMGEVING? Min. 1, liefst 2 slaapkamers, max 600 euro p/m. Een maand borg kan ik mee leven, maar ik ga geen 2 maanden borg en een maand bemiddelingskosten betalen.
Doelpunt staat alsnog op naam van Cabau-Sneijder!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Oh, er zat een eigen doelpunt bij. Da's dan weer een beetje jammer.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:27 schreef rubje het volgende:
waar hebben jullie het in hemelsnaam over. btw isegrim ben jij een politievrouw oid?
Ja!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Vogue het volgende:
Leuk Isegrim, gefeliciteerd met jullie paardEn wat heerlijk dat je weg bent bij die werkgever!!
Tof hè?quote:Mijn vader is op bezoek vanwege de Tour de France, hij is vanochtend al het hele parcours af gaan lopen. Gisteren is hij aangekomen, voetbal gekeken op een terras in de Binnenweg, leuk! Daarna naar het gekkenhuis op het Hofplein gekeken![]()
Wil je daar even cavia eten en ons vertellen of het lekker is?quote:Morgen naar Peru! Kan maar beter warme kleding meenemen want het is er nu kouder als in NL.
Je mag bij ons intrekken.quote:Oh, en het is nu definitief dat ik per 1 september mijn appartement uitmoet.
WIE WEET ER WOONRUIMTE VOOR MIJ IN ROTTERDAM OF OMGEVING? Min. 1, liefst 2 slaapkamers, max 600 euro p/m. Een maand borg kan ik mee leven, maar ik ga geen 2 maanden borg en een maand bemiddelingskosten betalen.
Hmm.. De verhouding prijs/wensen maakt het wel wat lastig. Maar sta je ingeschreven bij vrije sector verhuurmakelaars als Vesteda en Direct Wonen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef Vogue het volgende:
Op zich wel, maar binnen 2 maanden iets vinden en kopen vind ik een beetje snel. En ik zit met een akkefietje met het BKR wat eerst opgelost moet worden, zaak gaat nogal traag ondanks dat ik er maandelijks achteraanbel. Dus komende tijd helaas nog even huren.
Da's nog best rap op het water.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:02 schreef junkiexp het volgende:
We zijn zeiknat geregend vanmiddag tijdens het varen
Zonnebril op en 50 km/h over de schie
Idd, zeker op het water voelt het erg hard aan.quote:
Hier probeerde vanmiddag een jongen in een bootje zn motor te starten. Werd ondertussen aangevallen door pa zwaan, die hier de omgeving bewaaktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:02 schreef junkiexp het volgende:
We zijn zeiknat geregend vanmiddag tijdens het varen
Zonnebril op en 50 km/h over de schie
Daarvoor hebben wij een 2 meter lange buis in de boot liggenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier probeerde vanmiddag een jongen in een bootje zn motor te starten. Werd ondertussen aangevallen door pa zwaan, die hier de omgeving bewaakt
Lekker decadent.quote:
Dierenbeul.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker decadent.
Maar dan eten we hem wel zonder kop, want die heb ik dan al van die achterlijke nek afgeslagen
Da's wel een forse snelheidsovertreding.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Idd, zeker op het water voelt het erg hard aan.
Hij moet rond de 70 lopen maar je mag daar maar 10 dus dit was mooi zat
Och, als je met scherp schiet lukt het vast wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:zwaan schijnt niet te vreten te zijn, en is beschermd
Daarnaast denk ik niet dat je het met je lange stok gaat winnen van een beest met een spanwijdte van een meter of drie
Ze kunnen vliegen he.
Mooi lullig als je je vaarbewijs kwijt bent een paar dagen nadat je het hebt gehaald.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een forse snelheidsovertreding.
Ik zou het niet zomaar doen.quote:
Indeed, stukje Schie tussen Rotterdam en Delft, daar wonen toch geen mensen die er last van kunnen hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een forse snelheidsovertreding.
En ik heb het daadwerkelijk pasje als zijnde vaarbewijs niet eens binnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mooi lullig als je je vaarbewijs kwijt bent een paar dagen nadat je het hebt gehaald.
Da's wel een beetje traag...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En ik heb het daadwerkelijk pasje als zijnde vaarbewijs niet eens binnen.
Duurt weer 2-3 weken, ANWB
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Men neme rode wijn (1 fles), rode wodka (1/3e fles), 2 flinke handen aardbeien, in stukjes. 1 Sinaasappel, idem (kontjes uitknijpen), 1 limoen -> zie sinaasappel, en een glas roosvicee, en 6 uurtjes geduld. En men heeft heerlijke sangria.
Graka of cpu koelt niet goed? Even op stof controllerenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef junkiexp het volgende:
Ik kreeg net een bleu screen hier in Windows 7![]()
Hoe oldshcool is dat
Iets met memory ofzo, Nortbridge staat ook op 66 graden, zal ook niet al te best zijn
Voor het nageslacht zeker hahaquote:
Graka is onboard, ik zal de kast eens open trekken want X4 AMD processor staat idle ook op 60 graden, dat kan ook niet helemaal de bedoeling zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Graka of cpu koelt niet goed? Even op stof controlleren
Dat klinkt als oververhitting jaquote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Voor het nageslacht zeker haha
Maar voor ik het wist was het blackscreen en een hard reset
Living is een homowoonkamer toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Graka is onboard, ik zal de kast eens open trekken want X4 AMD processor staat idle ook op 60 graden, dat kan ook niet helemaal de bedoeling zijn.
Het is hier in de living ook 27 graden
Ik had even zin om het woord te gebruikenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Living is een homowoonkamer toch?
Klinkt wel ok.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Men neme rode wijn (1 fles), rode wodka (1/3e fles), 2 flinke handen aardbeien, in stukjes. 1 Sinaasappel, idem (kontjes uitknijpen), 1 limoen -> zie sinaasappel, en een glas roosvicee, en 6 uurtjes geduld. En men heeft heerlijke sangria.
Ok dan, is zeker wel een heftige rit voor zo'n beest ?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:07 schreef Isegrim het volgende:
Wij waren vanmorgen al om 08:00 opgestaan om naar het paard te gaan voordat we vanmiddag LHO's verjaardag gaan vieren bij Guliano. Paard is aardig tot rust gekomen en kan misschien morgen al wel in de kudde.
Hij was wel een beetje ontdaan gisteren.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok dan, is zeker wel een heftige rit voor zo'n beest ?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:29 schreef rubje het volgende:
ik heb nu al tot 2keer toen mijn gebied op NED 1 gehoord bij de TFD = burg van hooglviet-spijkenisse
DE BUURT VAN DE ELITE VAN NL EN VRIJ VAN RECHTSE MENSEN
Bedoelde mensen van hierquote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Als NL wint, een heleboel mensen.
Als ik jou was, zou ik eerst eens kijken hoeveel tijd je de komende tijd in het buitenland zit... voor 800 euro p/m kun je zeker 10 dagen per maand in een hotel in Nederland zittenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Vogue het volgende:
Oh, en het is nu definitief dat ik per 1 september mijn appartement uitmoet.
Je bent weer veelste voorbarigquote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat er zondag na Oranje naar de HofpleinFontein??
Moet jij morgenavond niet ruiten gaan intrappen, treinen slopen en winkels plunderen op de Lijnbaanquote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat er zondag na Oranje naar de HofpleinFontein??
Hey hey, wat een vooroordelen weer. TJ gooit enkel met bakstenen tijdens voetbal!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Moet jij morgenavond niet ruiten gaan intrappen, treinen slopen en winkels plunderen op de Lijnbaan
Zo duur is ons luchtbed niet hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik eerst eens kijken hoeveel tijd je de komende tijd in het buitenland zit... voor 800 euro p/m kun je zeker 10 dagen per maand in een hotel in Nederland zitten
Waarom dan veel geld uitgeven aan een leegstaand huis?
Of eens gaan praten bij een hypotheekadviseur over een heel goedkoop huisje van onder de ton.
Welnee Toek doet geen vlieg kwaadquote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey hey, wat een vooroordelen weer. TJ gooit enkel met bakstenen tijdens voetbal!
MIsschien omdat Vogue een soort van thuis wil hebben in Nederland.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik eerst eens kijken hoeveel tijd je de komende tijd in het buitenland zit... voor 800 euro p/m kun je zeker 10 dagen per maand in een hotel in Nederland zitten
Haha klopt! Apart hoor. Dat hele land is trouwens bizar / bijzonder. Ik heb maar een klein deel van het filmpje kunnen zien vanwege trage verbinding hier, zal hem later nog een keer terugkijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Vogue: Hadden wij het hier laatst niet met jou over?![]()
Leuk! Is hij niet vervelend tegen andere paarden (pubertijd toch)? Fijn dat hij zich zo thuisvoelt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:30 schreef Isegrim het volgende:
Ons paardje doet het hartstikke goed in de kudde. En volgens de stalhoudster hebben wij een zeer intelligent paardwant hij had al binnen een halve dag door hoe de voercomputers werken.
Augustus: hele maand NL behalve 4 dagen Belgie en 2 dagen Duitsland = 24 dagen in NLquote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of eens gaan praten bij een hypotheekadviseur over een heel goedkoop huisje van onder de ton.
Hij zit inderdaad in de puberteit, dat was met zn eerste paar minuten wel te merken, dat hij een hele stoere houding had. Heeft er misschien ook wel mee te maken dat hij normaal bij een shetlander stond die toch een meter kleiner en 500 kilo lichter is. In de groep wordt dat echter niet gepikt, af en toe een hap en een schop en het kwartje valt wel. Met slechts 1 wondje op de schouder heeft hij het blijkbaar snel doorgehadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef Vogue het volgende:
[..]
Leuk! Is hij niet vervelend tegen andere paarden (pubertijd toch)? Fijn dat hij zich zo thuisvoelt!
De minder relevante opties even weggelatenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Poll: Wat is de mooiste stad van Nederland?Rotterdam
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is nog niet gedaan, maar inderdaad. Het ziet er goed uit voor Nederland.quote:
Zelfs in Ommoord is er vuurwerkquote:
Morgenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Wanneer weten we tegen wie we moeten? Is die andere halve finale ook vanavond? NL - DU is wel leuk.
We? Ik wist niet dat je meespeeldequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat ik maandag vrij neem, of wissel met een andere dag ofzo. Als we kampioen worden wil ik niet thuis zitten en vroeg naar bed moeten op zondagavond.
Ik wist niet dat jij totaal onbekend was met het gebruik om het Nederlands Elftal als 'we' aan te duiden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We? Ik wist niet dat je meespeelde
Ik hoop er wel op!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Wanneer weten we tegen wie we moeten? Is die andere halve finale ook vanavond? NL - DU is wel leuk.
en Oranje. Gelukkig heb ik na vrijdag vakantiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Breuls het volgende:
Nou, maak dat Hofplein maar vast vrij voor zondag.
Ondanks dronken toch foutloos getypt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef junkiexp het volgende:
Wat een gekkenwerk in de stad, ik ben dronken en eet nu shoarma bij Jaffa op de Witte en heb geen stem meer![]()
Valt mee héquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ondanks dronken toch foutloos getypt.
Het is nogal wisselend. Als er verloren wordt, is het ineens "ze".quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij totaal onbekend was met het gebruik om het Nederlands Elftal als 'we' aan te duiden.
dan is het nog we.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is nogal wisselend. Als er verloren wordt, is het ineens "ze".
maargoed de spelers hebben nog hetzelfde karakter als een maand of wat terug.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:54 schreef Isegrim het volgende:
Misschien omdat nu iedereen supporter van Oranje is en normaal supporters van verschillende clubs tegenover elkaar staan?
ik denk het wel. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of de spelers überhaupt invloed hebben op het (wan)gedrag van supporters.Was het maar waar, dan zou het wrs gauw gebeurd zijn met die nonsens.
pcies, helaas is dat wel het meest logisch.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:14 schreef Breuls het volgende:
Omdat het onze hoofdstad is? Ik vind het wel logisch.
Om met een bekende rotterdammer te spreken: Het enige goeie wat er uit Den Haag komt, is de sneltrein naar Rotterdamquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Behalve in Den Haag (maar dat is toch een kutstad waar veel tuig woont) zijn er helemaal geen relletjes geweest.
Rotterdam heeft geen grachten maar een doodsimpele sloot.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef junkiexp het volgende:
Slecht argument, het mag ook wel eens iets anders toch ?
Doe het lekker in Utrecht oid, lekker centraal voor iedereen
liever nog de intercity!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef 49R het volgende:
[..]
Om met een bekende rotterdammer te spreken: Het enige goeie wat er uit Den Haag komt, is de sneltrein naar Rotterdam
Heb je al een Spanje-shirt gekocht?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:49 schreef SingleCoil het volgende:
Het WK zit er dus op want de duitsers durfden de confrontatie niet aan. Vuvuzela's en beesies bij het klein chemisch afval svp.
Gelukkig. Dan worden we zeker wereldkampioen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik nog 1tje liggen
In dat geval wil je er vast wel op wedden...?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan worden we zeker wereldkampioen.
Ik heb even niet zoveel geld om te verwedden op dit moment.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
In dat geval wil je er vast wel op wedden...?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
maakt niet uit.Je kunt er bijvoorbeeld ook je paard op inzetten. Of LHO.
Doe dan LHO maar want dat paard wil ik graag houden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
maakt niet uit.Je kunt er bijvoorbeeld ook je paard op inzetten. Of LHO.
Hij kan goed koken. Dat is meteen ook zijn enige praktische nut, maar toch.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ehrm... Wat was je van plan met LHO als we hem winnen?
überhaupt zijn enig nut. Of je moet van discussieren houden....quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij kan goed koken. Dat is meteen ook zijn enige praktische nut, maar toch.
Hmm. Kan hij ook stofzuigen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij kan goed koken. Dat is meteen ook zijn enige praktische nut, maar toch.
Oh ja, boodschappen doen kan hij ook. Bespaart echt geld ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef SingleCoil het volgende:
hij kan dacht ik wel goed boodschappen doen. Dat is toch ook wel nuttig. En de telefoon opnemen als we er niet zijn. Lachen, Callcenterjuffie vs.ADHDer
Eigenlijk gaan we daar helemaal niet zo vaak naartoe. We gaan vaker naar de Turk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:54 schreef junkiexp het volgende:
Krijg je wel boodschappen van de Jumbo hoor
En die gasten mogen wel in de baas zijn tijd speelgoed maken,quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:52 schreef SingleCoil het volgende:
Waar je tegenwoordig al niet voor ontslagen kanworden... Toeter
Mja, ik vond het ook een kwestie van goed werknemerschap.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:52 schreef SingleCoil het volgende:
Waar je tegenwoordig al niet voor ontslagen kanworden... Toeter
Dat geeft niet, wij nl. ook niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij houdt er niet van.
Just kiddingquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we daar helemaal niet zo vaak naartoe. We gaan vaker naar de Turk.
Mijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ja, boodschappen doen kan hij ook. Bespaart echt geld ook.
Turkse supermarkt hier in de buurt. Zit slager bij in.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Just kidding
Maar een Turkse supermakt bedoel je dan ?
Of naar losse winkels zoals Turkse slagers, groenteboren e.d. ?
En hebben die wel gewoon reguliere merken ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Turkse supermarkt hier in de buurt. Zit slager bij in.
Dat is 75 euro per week, dat is niet veel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
350 euro de maand incl alles (nicotine niet, drank wel).
Weinig, maar het is een soort door de weeks alternatief voor de markt. Vooral versproducten zijn er erg goed, en goedkoop. Je frisdrank zal er wat prijziger uitvallen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En hebben die wel gewoon reguliere merken ?
En hoe is het prijsniveau ?
Vergis je er niet in, dat is best watquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat is 75 euro per week, dat is niet veel.
Wij hebben trouwens wel een kat, die kost ook best veel.
Ik bedoel dat het financieel gezien niet veel is vergeleken bij ons.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vergis je er niet in, dat is best watDrank zonder kroeg he. Dus alles wat ik in een winkel of op de markt koop. Incl lang houdbare dingen, "cosmetica" (Shampoo enzo), ...
Thuisbezorgd probeer ik een beetje te vermijden tegenwoordig. Bezorgkosten, idealkosten en 6% van de bestelling gaan naar thuisbezorgd en niet naar de ondernemer (lees: Het Fonteintje). Dan fiets ik liever 100 meter die kant opquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:29 schreef junkiexp het volgende:
Ok, dat doen wij dan weer nooit eigenlijk.
Maar we eten wel vaak biefstuk en varkenshaas en ander lekker eten en dat tikt ook wel aardig aan.
Voor 2 varkenshaasjes ben je zomaar 7-8 euro kwijt
En thuisbezorgd.nl slaan we ook geen week over
Maar ik vind lekker eten en drinken en uitgaan de belanrijkste dingen in het leven.
Als er daarnaast nog wat leuke dingen bij kunnen als een leuke auto, huis en boot dan is dat mooi meegenomen
Ja thuisbezorgd.nl kan ook wel rekenen idd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Thuisbezorgd probeer ik een beetje te vermijden tegenwoordig. Bezorgkosten, idealkosten en 6% van de bestelling gaan naar thuisbezorgd en niet naar de ondernemer (lees: Het Fonteintje). Dan fiets ik liever 100 meter die kant op![]()
Eet voor de gein eens 3 dagen vegetarischSmaakt vlees, zodra je het eet, ineens een stuk lekkerder, schijnt gezonder te zijn, en het scheelt je zo een paar honderd euro op jaarbasis
Wat heb je dan geprobeerd? Aardappels groente vlees zonder het vlees?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
Vegetarisch heb ik wel geprobeerd maar ik kan het niet lekker vinden.
Isolatie kan twee kanten op.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef junkiexp het volgende:
Komt hier net trouwens een bezorger op zo'n scooter voorbij met een dik bomberjack aan.
Mafkees
Ligt er denk ik aan of je een totaal ander gerecht maakt, of eet wat je gewend bent en vlees weg laat. Met gezonder bedoelde ik niet zozeer het gebrek aan groente/fruit, maar eerder het te veel aan vlees dat we tegenwoordig eten. Mensen zijn omnivoren, maar het is niet meer zo dat we eens per maand een hert vangen en dat op eten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja thuisbezorgd.nl kan ook wel rekenen idd.
Ik wil ook vaak wel even bellen, maar ik heb nooit geld in huis
Vegetarisch heb ik wel geprobeerd maar ik kan het niet lekker vinden.
En ik eet super veel fruit en groente dus dat zit wel goed.
Binnenrottequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Darkestrah het volgende:
Heb vandaag met de gemeente Rotterdam gebeld, er zijn geen plannen om voor zondag schermen in het Zuiderpark te hangen.
quote:Op de Binnenrotte bij Blaak kunnen ongeveer 17.500 mensen op een megascherm van 88 vierkante meter de finale volgen. Op het Stadhuisplein verschijnen net als dinsdag drie schermen. Daar worden opnieuw zo'n 7500 supporters verwacht.
De woordvoerder van burgemeester Ahmed Aboutaleb zei donderdag dat niets de komst van de feestpleinen meer in de weg staat, hoewel voor de Binnenrotte nog wel een vergunning moet worden afgegeven. Dat gebeurt hoogstwaarschijnlijk vrijdag. ,,Wat normaal in een paar weken wordt geregeld, moet nu in een paar dagen. Het gaat nog om details'', zei hij.
Dat is bij de markt in de buurt toch?quote:
De gemeente vraagt bij zichzelf een vergunning aan voor de plaatsing van een scherm? Of plaatst niet de gemeente maar een andere partij dat scherm? En zijn er ook bitterballen bij?quote:
Aha.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef Breuls het volgende:
Het scherm wordt geplaatst door de ondernemersvereniging hier.
Een of andere burgerquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat heb je dan geprobeerd? Aardappels groente vlees zonder het vlees?Kom hier maar eens Indiaas eten.
Wij eten maar twee of drie dagen per week vlees en ik heb het eigenlijk nog nooit gemist, terwijl ik wel dol op vlees ben.
Ik rijd nu liever met korte mouwen hoorquote:
Ik hoorde ook iets over optredende artiesten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef Breuls het volgende:
Het scherm wordt geplaatst door de ondernemersvereniging hier.
Niks over gehoord. Ik zou het niet verwachten, eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over optredende artiesten.
Weet iemand daar wat van?
Nee de huldigingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Welke rechten?Om de finale uit te zenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |