Hmm.. De verhouding prijs/wensen maakt het wel wat lastig. Maar sta je ingeschreven bij vrije sector verhuurmakelaars als Vesteda en Direct Wonen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef Vogue het volgende:
Op zich wel, maar binnen 2 maanden iets vinden en kopen vind ik een beetje snel. En ik zit met een akkefietje met het BKR wat eerst opgelost moet worden, zaak gaat nogal traag ondanks dat ik er maandelijks achteraanbel. Dus komende tijd helaas nog even huren.
Da's nog best rap op het water.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:02 schreef junkiexp het volgende:
We zijn zeiknat geregend vanmiddag tijdens het varen
Zonnebril op en 50 km/h over de schie
Idd, zeker op het water voelt het erg hard aan.quote:
Hier probeerde vanmiddag een jongen in een bootje zn motor te starten. Werd ondertussen aangevallen door pa zwaan, die hier de omgeving bewaaktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:02 schreef junkiexp het volgende:
We zijn zeiknat geregend vanmiddag tijdens het varen
Zonnebril op en 50 km/h over de schie
Daarvoor hebben wij een 2 meter lange buis in de boot liggenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier probeerde vanmiddag een jongen in een bootje zn motor te starten. Werd ondertussen aangevallen door pa zwaan, die hier de omgeving bewaakt
Lekker decadent.quote:
Dierenbeul.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker decadent.
Maar dan eten we hem wel zonder kop, want die heb ik dan al van die achterlijke nek afgeslagen
Da's wel een forse snelheidsovertreding.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Idd, zeker op het water voelt het erg hard aan.
Hij moet rond de 70 lopen maar je mag daar maar 10 dus dit was mooi zat
Och, als je met scherp schiet lukt het vast wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:zwaan schijnt niet te vreten te zijn, en is beschermd
Daarnaast denk ik niet dat je het met je lange stok gaat winnen van een beest met een spanwijdte van een meter of drie
Ze kunnen vliegen he.
Mooi lullig als je je vaarbewijs kwijt bent een paar dagen nadat je het hebt gehaald.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een forse snelheidsovertreding.
Ik zou het niet zomaar doen.quote:
Indeed, stukje Schie tussen Rotterdam en Delft, daar wonen toch geen mensen die er last van kunnen hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een forse snelheidsovertreding.
En ik heb het daadwerkelijk pasje als zijnde vaarbewijs niet eens binnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mooi lullig als je je vaarbewijs kwijt bent een paar dagen nadat je het hebt gehaald.
Da's wel een beetje traag...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En ik heb het daadwerkelijk pasje als zijnde vaarbewijs niet eens binnen.
Duurt weer 2-3 weken, ANWB
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Men neme rode wijn (1 fles), rode wodka (1/3e fles), 2 flinke handen aardbeien, in stukjes. 1 Sinaasappel, idem (kontjes uitknijpen), 1 limoen -> zie sinaasappel, en een glas roosvicee, en 6 uurtjes geduld. En men heeft heerlijke sangria.
Graka of cpu koelt niet goed? Even op stof controllerenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef junkiexp het volgende:
Ik kreeg net een bleu screen hier in Windows 7![]()
Hoe oldshcool is dat
Iets met memory ofzo, Nortbridge staat ook op 66 graden, zal ook niet al te best zijn
Voor het nageslacht zeker hahaquote:
Graka is onboard, ik zal de kast eens open trekken want X4 AMD processor staat idle ook op 60 graden, dat kan ook niet helemaal de bedoeling zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Graka of cpu koelt niet goed? Even op stof controlleren
Dat klinkt als oververhitting jaquote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Voor het nageslacht zeker haha
Maar voor ik het wist was het blackscreen en een hard reset
Living is een homowoonkamer toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Graka is onboard, ik zal de kast eens open trekken want X4 AMD processor staat idle ook op 60 graden, dat kan ook niet helemaal de bedoeling zijn.
Het is hier in de living ook 27 graden
Ik had even zin om het woord te gebruikenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Living is een homowoonkamer toch?
Klinkt wel ok.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Men neme rode wijn (1 fles), rode wodka (1/3e fles), 2 flinke handen aardbeien, in stukjes. 1 Sinaasappel, idem (kontjes uitknijpen), 1 limoen -> zie sinaasappel, en een glas roosvicee, en 6 uurtjes geduld. En men heeft heerlijke sangria.
Ok dan, is zeker wel een heftige rit voor zo'n beest ?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:07 schreef Isegrim het volgende:
Wij waren vanmorgen al om 08:00 opgestaan om naar het paard te gaan voordat we vanmiddag LHO's verjaardag gaan vieren bij Guliano. Paard is aardig tot rust gekomen en kan misschien morgen al wel in de kudde.
Hij was wel een beetje ontdaan gisteren.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok dan, is zeker wel een heftige rit voor zo'n beest ?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:29 schreef rubje het volgende:
ik heb nu al tot 2keer toen mijn gebied op NED 1 gehoord bij de TFD = burg van hooglviet-spijkenisse
DE BUURT VAN DE ELITE VAN NL EN VRIJ VAN RECHTSE MENSEN
Bedoelde mensen van hierquote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Als NL wint, een heleboel mensen.
Als ik jou was, zou ik eerst eens kijken hoeveel tijd je de komende tijd in het buitenland zit... voor 800 euro p/m kun je zeker 10 dagen per maand in een hotel in Nederland zittenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Vogue het volgende:
Oh, en het is nu definitief dat ik per 1 september mijn appartement uitmoet.
WIE WEET ER WOONRUIMTE VOOR MIJ IN ROTTERDAM OF OMGEVING? Min. 1, liefst 2 slaapkamers, max 600 euro p/m. Een maand borg kan ik mee leven, maar ik ga geen 2 maanden borg en een maand bemiddelingskosten betalen.
Je bent weer veelste voorbarigquote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat er zondag na Oranje naar de HofpleinFontein??
Moet jij morgenavond niet ruiten gaan intrappen, treinen slopen en winkels plunderen op de Lijnbaanquote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat er zondag na Oranje naar de HofpleinFontein??
Hey hey, wat een vooroordelen weer. TJ gooit enkel met bakstenen tijdens voetbal!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Moet jij morgenavond niet ruiten gaan intrappen, treinen slopen en winkels plunderen op de Lijnbaan
Zo duur is ons luchtbed niet hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik eerst eens kijken hoeveel tijd je de komende tijd in het buitenland zit... voor 800 euro p/m kun je zeker 10 dagen per maand in een hotel in Nederland zitten
Waarom dan veel geld uitgeven aan een leegstaand huis?
Of eens gaan praten bij een hypotheekadviseur over een heel goedkoop huisje van onder de ton.
Welnee Toek doet geen vlieg kwaadquote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey hey, wat een vooroordelen weer. TJ gooit enkel met bakstenen tijdens voetbal!
Nee, duh. Weet je hoe lastig het is een vlieg te raken met een baksteen?quote:
MIsschien omdat Vogue een soort van thuis wil hebben in Nederland.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik eerst eens kijken hoeveel tijd je de komende tijd in het buitenland zit... voor 800 euro p/m kun je zeker 10 dagen per maand in een hotel in Nederland zitten
Haha klopt! Apart hoor. Dat hele land is trouwens bizar / bijzonder. Ik heb maar een klein deel van het filmpje kunnen zien vanwege trage verbinding hier, zal hem later nog een keer terugkijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Vogue: Hadden wij het hier laatst niet met jou over?![]()
Leuk! Is hij niet vervelend tegen andere paarden (pubertijd toch)? Fijn dat hij zich zo thuisvoelt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:30 schreef Isegrim het volgende:
Ons paardje doet het hartstikke goed in de kudde. En volgens de stalhoudster hebben wij een zeer intelligent paardwant hij had al binnen een halve dag door hoe de voercomputers werken.
Augustus: hele maand NL behalve 4 dagen Belgie en 2 dagen Duitsland = 24 dagen in NLquote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of eens gaan praten bij een hypotheekadviseur over een heel goedkoop huisje van onder de ton.
Hij zit inderdaad in de puberteit, dat was met zn eerste paar minuten wel te merken, dat hij een hele stoere houding had. Heeft er misschien ook wel mee te maken dat hij normaal bij een shetlander stond die toch een meter kleiner en 500 kilo lichter is. In de groep wordt dat echter niet gepikt, af en toe een hap en een schop en het kwartje valt wel. Met slechts 1 wondje op de schouder heeft hij het blijkbaar snel doorgehadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef Vogue het volgende:
[..]
Leuk! Is hij niet vervelend tegen andere paarden (pubertijd toch)? Fijn dat hij zich zo thuisvoelt!
De minder relevante opties even weggelatenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Poll: Wat is de mooiste stad van Nederland?Rotterdam
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is nog niet gedaan, maar inderdaad. Het ziet er goed uit voor Nederland.quote:
Zelfs in Ommoord is er vuurwerkquote:
Morgenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Wanneer weten we tegen wie we moeten? Is die andere halve finale ook vanavond? NL - DU is wel leuk.
We? Ik wist niet dat je meespeeldequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat ik maandag vrij neem, of wissel met een andere dag ofzo. Als we kampioen worden wil ik niet thuis zitten en vroeg naar bed moeten op zondagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |