Dat er boven straatniveau een leuke skyline te zien is zegt geen ene moer over de kwaliteit van de openbare ruimte en voorzieningen/winkels/sfeer in een stad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Ja, inderdaad. Echt een kille stad en ik heb aardig wat ervaring met industriesteden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat er boven straatniveau een leuke skyline te zien is zegt geen ene moer over de kwaliteit van de openbare ruimte en voorzieningen/winkels/sfeer in een stad.
Gaat het hier niet om. Het gaat hier om de mooiste stad. Behalve een vervallen kasteel heeft Helmond totaal geen mooie gebouwen, uitzichten etc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat er boven straatniveau een leuke skyline te zien is zegt geen ene moer over de kwaliteit van de openbare ruimte en voorzieningen/winkels/sfeer in een stad.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BoZ is ook schitterend ja, heb er 2,5 jaar stage gelopen
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie kan er even een poll maken?
De opties, als ik zo even het topic doorlees:
Bergen op Zoom ()
Nijmegen
Heerlen
Groningen
Rotterdam
Maastricht
Utrecht
Breda
Amsterdam
Schiedam
Oirschot
Sneek
Bourtange
Arnhem
Roosendaal
Gouda
Haarlem
Dordrecht
Den Haag
Deventer
Schagen
Den Bosch
Alkmaar
Tilburg
Venlo
Joure
Apeldoorn
Leeuwarden
Amersfoort
Middelburg
Helmond ()
En het gaat erom welke stad je het mooiste vindt, NIET om waar je woont!
Aan een riviertje zo te zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Oke, toekomstige pollbouwer:
Weesp moet er ook nog bij
Waar dat ook mag liggen![]()
Die kerk lijkt op die van Smerdiekquote:
Ik las:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Die kerk lijkt op die van Smerdiek
(Sint-Maartensdijk voor niet-Zeeuwen of niet-bijna-Zeeuwen)
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik las:
Die kerk lijkt op die van wtf
(wtf voor niet-Zeeuwen of niet-bijna-Zeeuwen)
En op de plek waar de verwoestte huizen stonden ligt nu een gracht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Weesp? Van het grote bombardement op Weesp?
Smerdiek!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Die kerk lijkt op die van Smerdiek
(Sint-Maartensdijk voor niet-Zeeuwen of niet-bijna-Zeeuwen)
Owja ik zie hetquote:
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Owja ik zie het![]()
Niet express hoor!
Okequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |