Die afgrijselijke toren verpest het hele stadsbeeldquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:44 schreef Richboy het volgende:
Tilburg.
Dat stationsgebiedquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:18 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Die afgrijselijke toren verpest het hele stadsbeeld
Den bosch![]()
Sinds NIjntje op de Neudeflat staat is die juist een beetje mooier geworden. Bovendien naast dat beetje nieuwbouw is het hele oude centrum nog in authentieke staat (afgezien van het stationsgebied). Misschien moet je eens wat beter rondkijken als je door het centrum rijdt (of door Oog in Al of Wilhelminapark etc.)quote:Utrecht wás misschien ooit mooi.. Maar door die lelijke nieuwe bouwwerken in het centrum is het flink vernaggeld... (Hoog Catherijne, de busbanen, het 'nijntje'-gebouw en de HKU bijvoorbeeld..)
(Ja, ik woon er)
nee ok, daar heb je gelijk in.. Wilhelminapark is wel mooi, maar het echte centrum.. Het is zo jammer dat het halve centrum zo'n beetje weg is gehaald om plaats te maken voor HC..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sinds NIjntje op de Neudeflat staat is die juist een beetje mooier geworden. Bovendien naast dat beetje nieuwbouw is het hele oude centrum nog in authentieke staat (afgezien van het stationsgebied). Misschien moet je eens wat beter rondkijken als je door het centrum rijdt (of door Oog in Al of Wilhelminapark etc.)
Misschien ligt het er dan aan wat onze definitie van centrum is natuurlijk. Ik deboel dan het hele gebied binnen de singels. Dat is behalve een stukje Hoog-Catharijne en Vredenburg nog geheel intact. Ik vind het museumkwartier, ledig erf, Janskerkhof en het Noordelijk gedeelte van het centrum nog echt schitterend. Oh ja, die lelijke busbaan door het centrum is natuurlijk wel een stedebouwkundige misdaad.quote:nee ok, daar heb je gelijk in.. Wilhelminapark is wel mooi, maar het echte centrum.. Het is zo jammer dat het halve centrum zo'n beetje weg is gehaald om plaats te maken voor HC..
Grapjas. Dan moet Rotterdam ook maar Den Haag annexeren, ligt net zo ver weg van Rotterdam als Almere van Amsterdam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:51 schreef J.Herrer het volgende:
Haarlem
Amsterdam
Groningen
Jammer dat we in Nederland geen miljoenenstad hebben
Misschien moet Amsterdam, Almere toch maar annexeren en een brug over het water bouwen.
Dan zou ik zeggen: Amsterdam
Nee, 580.000. Agglomeratie wel iets van 1,3 miljoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:33 schreef oxylus11 het volgende:
Heeft de gemeente Rotterdam niet mee dan een miljoen inwomers? Dat zou het wat mij betreft wel een miljoenenstad maken.
ALmere is toch ook beetje Amsterdam verbonden met lijnbanen, en 80% zijn ex amsterdammers die daar nog werkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:51 schreef J.Herrer het volgende:
Haarlem
Amsterdam
Groningen
Jammer dat we in Nederland geen miljoenenstad hebben
Misschien moet Amsterdam, Almere toch maar annexeren en een brug over het water bouwen.
Dan zou ik zeggen: Amsterdam
Hm... welke stad had ook alweer als een van de eerste een hoge toren van boven de 100 meter in Nederland?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:18 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Die afgrijselijke toren verpest het hele stadsbeeld
Den bosch![]()
zoals?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef RuutR het volgende:
Echter in het buitenland liggen nog vele mooiere steden
Dacht je: "Laat ik na 3 jaar maar een keer reageren" ?quote:
Ja uit nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:27 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dacht je: "Laat ik na 3 jaar maar een keer reageren" ?
Wat versace je dan precies onder ''mooi''? ik vind een stad heel mooi als het grootstedelijk uitziet, ik vind R'dam en brussel dan ook een stuk mooier dan A'dam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Poole![]()
Maar na 3 jaar vind ik nog altijd Breda de mooiste stad van Nederland
Breda heeft een rustgevende effect op me, de kerk is echt de mooiste die ik van binnen en buiten gezien heb.. Ik ben er al een poos niet geweest maar ik vind het echt een enorme mooie stad. En Poole, tja.. Ik heb er gewoond en nog altijd spijt dat ik er niet gebleven ben maar het is dus geen Nederland (en da's maar goed ook, ik ben niet echt een fan van ons overvolle landje).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wat versace je dan precies onder ''mooi''? ik vind een stad heel mooi als het grootstedelijk uitziet, ik vind R'dam en brussel dan ook een stuk mooier dan A'dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Meike26 het volgende:
1 : Nijmegen (3 punten)
2 : Maastricht (2 punten)
3 : Groningen (1 punt)
Zo, nu komen we ergens... Top 3tje maken en punten geven !
Einde van het topic gaan we dan tellen !Rotterdam(999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 punten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Urk (0,0001 punten)
Kuttingen(0,00001 punten)Sisco Certified
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Meike26 het volgende:
1 : Nijmegen (3 punten)
2 : Maastricht (2 punten)
3 : Groningen (1 punt)
Zo, nu komen we ergens... Top 3tje maken en punten geven !
Einde van het topic gaan we dan tellen !1: Maastricht (3 punten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2: Breda (2 punten)
3: Huttekutteveenschemond (14.632 punten)Life is Music
Was deze post sarcastisch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Delen van Helmond ook:
Brandevoort:
[ afbeelding ]
Het kanaal:
[ afbeelding ]
Ons kasteel:
[ afbeelding ]
Avondje stappen:
[ afbeelding ]
Terrasje pikken:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Je kan veel over Rotterdam zeggen, maar mooi?? Nee, dat nou ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |