Dat is snel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal dan wel ja. Het staat inmiddels 1-0 voor de Braziliërs.
Jep, grill werkt verder super. Kost alleen in een oven-grill wat tijd (die verkort kan worden door gebruik te maken van aluminiumfolie).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat LHO denkt dat de grill niet heet genoeg wordt heeft met zijn gebrek aan geduld te maken.Als je spul er maar lang genoeg onder laat liggen, wordt het heet zat. Mijn kebabjes waren te heet om beet te pakken, ook aan de binnenkant.
De gril in kwestie is een soort Tostiijzer 2.0, heet is dan een relatief begrip. Dergelijk voedsel is het toch prettig als het even een graad of 180 is. Dat ding haalt misschien 120 graden ofzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je folie gebruikt wordt de grill heet genoeg.
Die zijn volgens mij ook nog best wel warm..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:20 schreef Isegrim het volgende:
Dit is een contactgrill, je weet wel, zo'n veredeld tosti-ijzer.
Goed materiaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:21 schreef Isegrim het volgende:
Er zit nog wel wat gesmolten BBQ-rooster op mijn kebabjes.We hadden een gratis BBQ gekregen en die bleek wat af te geven. Zilverkleurige streepjes op het vlees.
Het vlees is al gegrilld op de BBQ. Eventuele beestjes die gaan ook bij 120 graden wel dood.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De gril in kwestie is een soort Tostiijzer 2.0, heet is dan een relatief begrip. Dergelijk voedsel is het toch prettig als het even een graad of 180 is. Dat ding haalt misschien 120 graden ofzo.
Je moet misschien ook niet te hoge verwachtingen hebben van een BBQ die je gratis krijgt bij een paardensportspeciaalzaak.quote:
Ik vraag mij eigenlijk zelfs af of het die temperatuur haalt. Kip gaart heeeeeel traag onder het ding. Dus veel meer dan 60 a 70 zal het misschien niet eens zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het vlees is al gegrilld op de BBQ. Eventuele beestjes die gaan ook bij 120 graden wel dood.
Da's snel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:28 schreef Isegrim het volgende:
Zo, Eneco heeft eindelijk ontdekt dat we hen niets meer hoeven te betalen.
Haha, nee, die hebben weinig belang bij BBQ.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet misschien ook niet te hoge verwachtingen hebben van een BBQ die je gratis krijgt bij een paardensportspeciaalzaak.
Dat is echt onzin liefje. Jij gebruikt 'm gewoon verkeerd. Het is een kwestie van geduld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk zelfs af of het die temperatuur haalt. Kip gaart heeeeeel traag onder het ding. Dus veel meer dan 60 a 70 zal het misschien niet eens zijn.
Dan moet je niets doen..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:44 schreef Isegrim het volgende:
Douchen heeft ook nul nut. Drie minuten later zit je alweer te zweten als een otter.
Maar daar was het hem dan ook om te doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef Isegrim het volgende:
SingleCoil heeft dus wel het verkeerde shirt gekocht.
Ah.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik zag jullie lopen, in de stationstunnel!
Is het geen optie om iets te kopen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Vogue het volgende:
Leuk Isegrim, gefeliciteerd met jullie paardEn wat heerlijk dat je weg bent bij die werkgever!!
Mijn vader is op bezoek vanwege de Tour de France, hij is vanochtend al het hele parcours af gaan lopen. Gisteren is hij aangekomen, voetbal gekeken op een terras in de Binnenweg, leuk! Daarna naar het gekkenhuis op het Hofplein gekeken![]()
Morgen naar Peru! Kan maar beter warme kleding meenemen want het is er nu kouder als in NL.
Oh, en het is nu definitief dat ik per 1 september mijn appartement uitmoet.
WIE WEET ER WOONRUIMTE VOOR MIJ IN ROTTERDAM OF OMGEVING? Min. 1, liefst 2 slaapkamers, max 600 euro p/m. Een maand borg kan ik mee leven, maar ik ga geen 2 maanden borg en een maand bemiddelingskosten betalen.
Doelpunt staat alsnog op naam van Cabau-Sneijder!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Oh, er zat een eigen doelpunt bij. Da's dan weer een beetje jammer.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:27 schreef rubje het volgende:
waar hebben jullie het in hemelsnaam over. btw isegrim ben jij een politievrouw oid?
Ja!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Vogue het volgende:
Leuk Isegrim, gefeliciteerd met jullie paardEn wat heerlijk dat je weg bent bij die werkgever!!
Tof hè?quote:Mijn vader is op bezoek vanwege de Tour de France, hij is vanochtend al het hele parcours af gaan lopen. Gisteren is hij aangekomen, voetbal gekeken op een terras in de Binnenweg, leuk! Daarna naar het gekkenhuis op het Hofplein gekeken![]()
Wil je daar even cavia eten en ons vertellen of het lekker is?quote:Morgen naar Peru! Kan maar beter warme kleding meenemen want het is er nu kouder als in NL.
Je mag bij ons intrekken.quote:Oh, en het is nu definitief dat ik per 1 september mijn appartement uitmoet.
WIE WEET ER WOONRUIMTE VOOR MIJ IN ROTTERDAM OF OMGEVING? Min. 1, liefst 2 slaapkamers, max 600 euro p/m. Een maand borg kan ik mee leven, maar ik ga geen 2 maanden borg en een maand bemiddelingskosten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |