Ik weet nog wel wat manieren om het weer goed te maken hoorquote:
SMSquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat manieren om het weer goed te maken hoor
Niet zeuren, je krijgt al een paard.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat manieren om het weer goed te maken hoor
Ah, dan is het dus mijn paard. Ik kan dus allemaal oneerbarevoorstellen doen, waaraan jij moet voldoen voor je op mijn paard mag.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus mijn paard. Ik kan dus allemaal oneerbarevoorstellen doen, waaraan jij moet voldoen voor je op mijn paard mag.
nou, dat is fijn zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:16 schreef Alicey het volgende:
Pfffff. De jongens van CS maakten zich zorgen, maar alles is geregeld. Er is vanmiddag een TV en al het bier is ook vandaag bezorgd.
Je wil voetbal kijken?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Isegrim het volgende:
Ben klaar met mijn werk. Nu maar wachten tot ik weg mag.
nee, het is een telefoon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Heb je geen radio op je foon?
Wie weet liefje, wie weet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nou, dat is fijn zeg!
Doe jij ook een doelpunten-SMS-service? Ik zit tijdens de wedstrijd in het OV en kan er dus niks van volgen...
We hebben pas om 19:30 afgesproken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze daar geen voetbal aan het kijken zijn.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:29 schreef Isegrim het volgende:
We hebben pas om 19:30 afgesproken.Tegen de tijd dat ze hier voetbal gaan kijken, vertrek ik. Wat zal het lekker rustig zijn in de trein.
Jawel, maar het laatste half uurtje niet zo erg hard meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:46 schreef SingleCoil het volgende:
hoef jij niet te werken?
Nu doet hij het weer. Volgende klacht is dat ze in de verkeerde kleur shirtjes spelen of zoiets. Kennelijk is het een modeshow.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben dus eerder weggegaan dus errug druk.
Dan kunnen we heel vaak in Delft uit etenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:01 schreef Isegrim het volgende:
Van de zaak bonbons gekregen (hebben de reis nog overleefd ook) en een cadeaukaart van IKEA.
Wie spelen in de verkeerde kleur? NL of BRA?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu doet hij het weer. Volgende klacht is dat ze in de verkeerde kleur shirtjes spelen of zoiets. Kennelijk is het een modeshow.
Dat zeiden ze daar ook al.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan kunnen we heel vaak in Delft uit eten
Weet ik niet. Die lui met blauwe shirtjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie spelen in de verkeerde kleur? NL of BRA?
Ach, als het in de koeling heeft gelegen zul je er sowieso niet heel erg ziek van worden. Je ruikt en proeft het ook wel als het niet goed meer is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga even de BBQ-restjes van afgelopen dinsdag verorberen. Zal toch nog wel goed zijn? Zijn dinsdag al gebakken en bij thuiskomst in de koeling gegaan. Heb ze nu onder de grill liggen.
Ik zou ze wel even in de grillpan of de bbq doen. Die grill wordt niet heet genoeg om evt nare dingen om te leggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga even de BBQ-restjes van afgelopen dinsdag verorberen. Zal toch nog wel goed zijn? Zijn dinsdag al gebakken en bij thuiskomst in de koeling gegaan. Heb ze nu onder de grill liggen.
Oh. Ja, het kan zijn dat één team een 'uit-tenue' aan heeft omdat de tenues te veel op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet ik niet. Die lui met blauwe shirtjes.
Onzin.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou ze wel even in de grillpan of de bbq doen. Die grill wordt niet heet genoeg om evt nare dingen om te leggen.
Als je folie gebruikt wordt de grill heet genoeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou ze wel even in de grillpan of de bbq doen. Die grill wordt niet heet genoeg om evt nare dingen om te leggen.
Zal dan wel ja. Het staat inmiddels 1-0 voor de Braziliërs.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh. Ja, het kan zijn dat één team een 'uit-tenue' aan heeft omdat de tenues te veel op elkaar lijken.
Dat LHO denkt dat de grill niet heet genoeg wordt heeft met zijn gebrek aan geduld te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je folie gebruikt wordt de grill heet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |