Isolatie kan twee kanten op.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef junkiexp het volgende:
Komt hier net trouwens een bezorger op zo'n scooter voorbij met een dik bomberjack aan.
Mafkees
Ligt er denk ik aan of je een totaal ander gerecht maakt, of eet wat je gewend bent en vlees weg laat. Met gezonder bedoelde ik niet zozeer het gebrek aan groente/fruit, maar eerder het te veel aan vlees dat we tegenwoordig eten. Mensen zijn omnivoren, maar het is niet meer zo dat we eens per maand een hert vangen en dat op eten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja thuisbezorgd.nl kan ook wel rekenen idd.
Ik wil ook vaak wel even bellen, maar ik heb nooit geld in huis
Vegetarisch heb ik wel geprobeerd maar ik kan het niet lekker vinden.
En ik eet super veel fruit en groente dus dat zit wel goed.
Binnenrottequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Darkestrah het volgende:
Heb vandaag met de gemeente Rotterdam gebeld, er zijn geen plannen om voor zondag schermen in het Zuiderpark te hangen.
quote:Op de Binnenrotte bij Blaak kunnen ongeveer 17.500 mensen op een megascherm van 88 vierkante meter de finale volgen. Op het Stadhuisplein verschijnen net als dinsdag drie schermen. Daar worden opnieuw zo'n 7500 supporters verwacht.
De woordvoerder van burgemeester Ahmed Aboutaleb zei donderdag dat niets de komst van de feestpleinen meer in de weg staat, hoewel voor de Binnenrotte nog wel een vergunning moet worden afgegeven. Dat gebeurt hoogstwaarschijnlijk vrijdag. ,,Wat normaal in een paar weken wordt geregeld, moet nu in een paar dagen. Het gaat nog om details'', zei hij.
Dat is bij de markt in de buurt toch?quote:
De gemeente vraagt bij zichzelf een vergunning aan voor de plaatsing van een scherm? Of plaatst niet de gemeente maar een andere partij dat scherm? En zijn er ook bitterballen bij?quote:
Aha.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef Breuls het volgende:
Het scherm wordt geplaatst door de ondernemersvereniging hier.
Een of andere burgerquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat heb je dan geprobeerd? Aardappels groente vlees zonder het vlees?Kom hier maar eens Indiaas eten.
Wij eten maar twee of drie dagen per week vlees en ik heb het eigenlijk nog nooit gemist, terwijl ik wel dol op vlees ben.
Ik rijd nu liever met korte mouwen hoorquote:
Ik hoorde ook iets over optredende artiesten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef Breuls het volgende:
Het scherm wordt geplaatst door de ondernemersvereniging hier.
Niks over gehoord. Ik zou het niet verwachten, eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over optredende artiesten.
Weet iemand daar wat van?
Nee de huldigingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Welke rechten?Om de finale uit te zenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |