Ik wist niet dat jij totaal onbekend was met het gebruik om het Nederlands Elftal als 'we' aan te duiden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We? Ik wist niet dat je meespeelde

Ik hoop er wel op!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Wanneer weten we tegen wie we moeten? Is die andere halve finale ook vanavond? NL - DU is wel leuk.

en Oranje. Gelukkig heb ik na vrijdag vakantiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Breuls het volgende:
Nou, maak dat Hofplein maar vast vrij voor zondag.

Ondanks dronken toch foutloos getypt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef junkiexp het volgende:
Wat een gekkenwerk in de stad, ik ben dronken en eet nu shoarma bij Jaffa op de Witte en heb geen stem meer![]()

Valt mee héquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ondanks dronken toch foutloos getypt.

Het is nogal wisselend. Als er verloren wordt, is het ineens "ze".quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij totaal onbekend was met het gebruik om het Nederlands Elftal als 'we' aan te duiden.

dan is het nog we.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is nogal wisselend. Als er verloren wordt, is het ineens "ze".

maargoed de spelers hebben nog hetzelfde karakter als een maand of wat terug.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:54 schreef Isegrim het volgende:
Misschien omdat nu iedereen supporter van Oranje is en normaal supporters van verschillende clubs tegenover elkaar staan?

ik denk het wel. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of de spelers überhaupt invloed hebben op het (wan)gedrag van supporters.Was het maar waar, dan zou het wrs gauw gebeurd zijn met die nonsens.

pcies, helaas is dat wel het meest logisch.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:14 schreef Breuls het volgende:
Omdat het onze hoofdstad is? Ik vind het wel logisch.

Om met een bekende rotterdammer te spreken: Het enige goeie wat er uit Den Haag komt, is de sneltrein naar Rotterdamquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Behalve in Den Haag (maar dat is toch een kutstad waar veel tuig woont) zijn er helemaal geen relletjes geweest.

Rotterdam heeft geen grachten maar een doodsimpele sloot.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef junkiexp het volgende:
Slecht argument, het mag ook wel eens iets anders toch ?
Doe het lekker in Utrecht oid, lekker centraal voor iedereen

liever nog de intercity!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef 49R het volgende:
[..]
Om met een bekende rotterdammer te spreken: Het enige goeie wat er uit Den Haag komt, is de sneltrein naar Rotterdam

Heb je al een Spanje-shirt gekocht?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:49 schreef SingleCoil het volgende:
Het WK zit er dus op want de duitsers durfden de confrontatie niet aan. Vuvuzela's en beesies bij het klein chemisch afval svp.

Gelukkig. Dan worden we zeker wereldkampioen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik nog 1tje liggen

In dat geval wil je er vast wel op wedden...?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan worden we zeker wereldkampioen.

Ik heb even niet zoveel geld om te verwedden op dit moment.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
In dat geval wil je er vast wel op wedden...?

quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
maakt niet uit.Je kunt er bijvoorbeeld ook je paard op inzetten. Of LHO.

Doe dan LHO maar want dat paard wil ik graag houden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
maakt niet uit.Je kunt er bijvoorbeeld ook je paard op inzetten. Of LHO.

Hij kan goed koken. Dat is meteen ook zijn enige praktische nut, maar toch.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ehrm... Wat was je van plan met LHO als we hem winnen?

überhaupt zijn enig nut. Of je moet van discussieren houden....quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij kan goed koken. Dat is meteen ook zijn enige praktische nut, maar toch.

Hmm. Kan hij ook stofzuigen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij kan goed koken. Dat is meteen ook zijn enige praktische nut, maar toch.

Oh ja, boodschappen doen kan hij ook. Bespaart echt geld ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef SingleCoil het volgende:
hij kan dacht ik wel goed boodschappen doen. Dat is toch ook wel nuttig. En de telefoon opnemen als we er niet zijn. Lachen, Callcenterjuffie vs.ADHDer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |