Ik vind het echt geweldig! Ik geniet zo van alles!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:44 schreef happyme28 het volgende:
Asy, fijn dat je tussen de middag even naar huis kan. En wat leuk hè dat ze zo bewegelijk worden. Ze gaan de wereld ontdekken![]()
gewoon lekker genieten meid! en je niet rot voelen over dat vallen. zoiets gebeurt gewoon wel eens. *troost*quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:54 schreef ymme het volgende:
Mart ging van rug naar buik. En ik hielp hem daar niet bij![]()
![]()
Wat zou ik toch zonder mijn super ventje moeten![]()
Wat een ventje alweer zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef simmu het volgende:
in het filmpjestopic valt te zien hoe groot ravi al is
Is met dit weer wel handig jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:35 schreef draculettetje het volgende:
ow ik wist niet dat regeldagen langer konden duren, maar moet ze dan snachts ook niet eerder komen?
nou ja met dit weer ook beter dat ze toch meer wil drinken!
maar hij ging wel na een voor-de-vorm-protest-huiltje slapenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat een ventje alweer zegEn lekker gefrustreerd om dat duimpje
Hij is ook wel echt moe daar
Als ik zo'n huiltje zie denk ik elke keer weer verwonderd: oja, dat doet een baby-tongetje normaal! Haha
Draculetje: fijn dat de osteopaat goed gaat! En die warmte is ook lastig hoor! Beetje slapen met dit weer. PFffff, wat denken die mama's wel nietEn het klinkt toch een beetje als regeldagen eigenlijk... Dat kan ook rustig een week duren hè?
Yayquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef simmu het volgende:
[..]
maar hij ging wel na een voor-de-vorm-protest-huiltje slapen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Asyniur het volgende:
Ow en wat ik nog even kwijt wilde: ik zag van de week ergens foto's van Leonie's Thomas voorbij komen maar wat een mooi ventje is dat aan het worden zeg!
tuurlijk wel, is gewoon frustratie omdat het nog niet heel goed lukt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar wel een luierik, hoorAl lag hij vandaag opeens op zijn rug toen ik hem op zijn buik had gelegd en naar de keuken was gewandeld. Maar hij doet het alleen met veel gekrijs erbij, dus dan telt het niet
Echt wel! En de rest komt vanzelfquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef sindell het volgende:
Ze kan overigens wel heel gericht een speeltje pakken en haar vingers onafhankelijk van elkaar bewegendat is toch ook knap? toch?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef sindell het volgende:
Ze kan overigens wel heel gericht een speeltje pakken en haar vingers onafhankelijk van elkaar bewegendat is toch ook knap? toch?
Klinkt bekend....quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh wat leukRolbaby's
* CrazyPrincess niet te ver vooruit moet willen kijken en gewoon moet genieten van wat Moneypenny nu allemaal kan...
Wat voornamelijk slapen, drinken en luiers volberen is, maar dat doet ze dan ook met verve![]()
En ik zie dat Moneypenny ondertussen tot een datumdrieling behoort
Dan noemen we hem 'Bob'quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef appelfan het volgende:
Bedankt voor de welkoms!
@keshet Ik weet eerlijk gezegd niet veel over het geboortegewicht. 2 maanden te vroeg geboren en sinds een ruime week hier. Dus zal wel hebben meegevallen (pleegzorg vertelt soms niet alles)
Het is nog onduidelijk over hoe en wat, maar zeer waarschijnlijk gaan de ouders nooit voor hem zorgen. Wat ik wel weet, is dat hij zijn baby-tijd hier mag afmaken.
@octopussy B is een jongentje
Dat is normaal als ze zo klein zijn inderdaad. Vond ik ook erg apart in het begin, maar het kan echt geen kwaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:07 schreef Morretje het volgende:
Hm, vraagje.
Isabel slaapt nu naast me, alleen d'r luier aan. Haar ademhaling is niet regelmatig, is dat normaal als ze zo klein zijn, of moet ik me zorgen maken?
Toch vind ik het een vreemd argument: privacy. Een vriendin van mij heeft ook een pleegzoontje (inmiddels 4 jaar en permanent bij hun). Hij is bij haar gekomen toen hij 6 weken oud was en zij weet alles van hem...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef appelfan het volgende:
@keshet
Bedankt voor het aanbod! Ik woon in het Zuiden des Lands, in de buurt van de belgen. Mijn zus heeft nog een draagdoek, als we er niet uitkomen ga ik er op in
Ik kom regelmatig in het noorden.
Met Bob buidellen vriendlief en ik ook, of heeft dat geen nut na een bepaalde leeftijd?
@morretje
Is een minimonkey handig in gebruik? Ik heb even gegoogled en het ziet er tof uit!
En over dat ademhalen, internet zegt dat het normaal is tot vier maanden. Maar ik zou bij twijfel altijd een arts bellen!
http://www.peuteren.nl/baby/slapen.php
@crazyprincess
Ik vind het ook zo sneu, maar er zal vast een ernstige reden zijn dat hij in de pleegzorg terechtkomt. Zolang Bob bij ons is voeden we hem
op alsof hij ons kind is.
Dat was bij ons ook het gevalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb Moneypenny gisteren wat water uit een flesje gegeven. De arme meid begon eerst heel vrolijk hard te drinken (Jammie, eten!). Toen ze na een paar seconden doorhad dat dit geen melk was (
) trok ze een enorm vies gezicht en werkte het speentje uit d'r mond. Een aanblik om nooit te vergeten
![]()
Heb ik ook geprobeerd, maar zonder romper wordt hij alleen nog maar plakkeriger. Dat ding neemt nog wat vocht op.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:41 schreef Asyniur het volgende:
Harry heeft overdag alleen een luier aan en 's nachts slaapt hij in een romper zonder lakentjes en what so ever. Vannacht heb ik hem zelfs de romper uitgedaan omdat hij het zo warm had...
Plakkerig blijft het toch, maar ik ben nu ook het liefste zo'n beetje bloot. Beetje lullig om hem dan wel aan te kledenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, maar zonder romper wordt hij alleen nog maar plakkeriger. Dat ding neemt nog wat vocht op.
dat doe ik al 4,5 maand maar ik zie geen verbetering...quote:Op zondag 4 juli 2010 18:40 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, je kan plakoogjes 'behandelen' met moedermelk, en met een schoon doekje gekookt lauw water schoonhouden. meer kan je niet doen. als hij ook verkouden is erbij, zou je xylometazoline (of zo) 0,25% neusspray kunnen halen. dat lost alles ook op. maar moeder melk doet dat ook
Ja ikke.... wij hebben voor Daan Fucithalmic gekregen, een gel die je 2x per dag in het oogje moet druppelen. Alleen het heeft niet echt afdoende geholpen. Het is wel minder, maar weg is het niet en dat zou met 1 week het geval moeten zijn. Dat is nu 1,5 week geleden. Moet dus weer terug. Ik masseer ook zijn oogje regelmatig en maak het schoon met afgekoeld gekookt water.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef Asyniur het volgende:
Hier waren toch nog meer baby'tjes met prutoogjes?
Wie was er ok alweer naar de huisarts geweest? En heb je wat gekregen ervoor? Zoja wat dan?
dan kan ik 'gewapend' terug naar de huisarts met Harry's dichtgeplakte oogje
Is dat zo? Oh, dan is Daan ook linkshandigquote:Op zondag 4 juli 2010 18:40 schreef DaviniaHR het volgende:
leo, als jullie beiden linkshandig zijn, zullen al jullie kinderen linkshandig zijn
Daan heeft al last sinds een paar weken na de geboorte. Moedermelk en gekookt water hielp ook hier niet. Maar goed, die gel dus ook niet dus nu is het maar afwachten of hij er overheen groeit denk ik. Zal de HA nog maar eens bellen, maar die had 't over de oogarts en het doorprikken van het traanbuisje ofzo. Maar dat klonk zo eng dat ik dat niet zo zie zittenquote:asy, je kan plakoogjes 'behandelen' met moedermelk, en met een schoon doekje gekookt lauw water schoonhouden. meer kan je niet doen. als hij ook verkouden is erbij, zou je xylometazoline (of zo) 0,25% neusspray kunnen halen. dat lost alles ook op. maar moeder melk doet dat ook
.quote:Erfelijkheid:
Linkshandigheid is -als gezegd- voor een deel genetisch bepaald. Wanneer beide ouders linkshandig zijn heeft een kind een kans van 50% tot 60% om ook linkshandigheid te ontwikkelen. Men denkt dat linkshandigheid zich al in de baarmoeder ontwikkelt.
Bij de geboorte is al enigszins te zien of het kind rechts- of linkshandig zal worden. Zo heeft men pasgeborenen gedurende 24 uur gefilmd om na te gaan naar welke kant deze bij voorkeur kijken. De kant waarnaar het kind zijn hoofdje het vaakst draait, zal waarschijnlijk de predominante (overheersende, dominante) kant worden.
De voorkeur voor een specifieke hand ontwikkelt zich verder gedurende de ontwikkeling van het kind, wanneer het kind zijn motoriek ontwikkelt door naar dingen te grijpen. Na 18 maanden kan de voorkeurshand nog duidelijker zichtbaar worden. Het kind heeft dan vaak al een voorkeur ontwikkelt bij het tekenen, spelen en pakken.
Het is echter pas na een leeftijd van circa 6 jaar met zekerheid te zeggen welke hand de voorkeurshand van het kind is. Tot die tijd kan het zijn dat het kind wisselt van voorkeurshand
Ik ben er ook mee naar de huisarts geweest en die wilde niet zomaar iets meegeven omdat er verschillende oorzaken aan ten grondslag kunnen liggen. Wij kregen een testsetje mee naar huis zodat we iets op konden vangen en naar het laboratorium konden brengen. Daar zouden ze kunnen testen wat het was en de huisarts zou ons op basis van de resultaten eventueel een middel voorschrijven. Zover is het echter niet gekomen omdat de vieze oogjes van de ene op de andere dag verdwenen.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef Asyniur het volgende:
Hier waren toch nog meer baby'tjes met prutoogjes?
Wie was er ok alweer naar de huisarts geweest? En heb je wat gekregen ervoor? Zoja wat dan?
dan kan ik 'gewapend' terug naar de huisarts met Harry's dichtgeplakte oogje
Oh dat klinkt goed zeg. Dat zoiets al na 1x effect heeft he? Ik blijf haar sowieso echt een wondertje vinden hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef Keshet het volgende:
Ymme, volgens mij liggen ze hier bij de AH nog! Zal ik morgen even voor je kijken?
Wij zijn vandaag bij de osteopaat geweest.
Resultaat:![]()
![]()
![]()
Emma had een voorkeurshouding naar rechts (Lees: Alleen als 't echt niet anders kon keek ze naar links.) en nu kijkt ze soepeltjes naar rechts en naar links!
Haar hele buikje is soepel; de mega navelbreuk is de hele middag nog niet naar buiten gekomen! Als je haar oppakt en tegen je aan legt legt ze haar hoofdje uit zichzelf zo dat ze naar links kijkt.
Ze zit de hele dag al lekker in haar velletje, laat de hele middag gigantische windjes (dat ging nogal moeilijk) en moet steeds lachen.
Ik was altijd nogal sceptisch over osteopaten maar ik ben om!![]()
IEmma!
![]()
Sindell, hoe is het nu met Laura?
Sorry, ben ontzettend druk. Ben niet meer op fok! geweest en nu ook maar weer ff.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef Keshet het volgende:
Ymme, volgens mij liggen ze hier bij de AH nog! Zal ik morgen even voor je kijken?
Ik slinger Emma even in de doek en ga zo kijken!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ben ontzettend druk. Ben niet meer op fok! geweest en nu ook maar weer ff.
Maar als je wilt, graag![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Keshet het volgende:
Het WK rompertje gaat naar mr. Daan van Happy!
Uhh... 3 eetmomenten is voor mij normaal hoor (maar heb dan wel weer veel meer drink momenten).quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef freecell het volgende:
Tessa, 3 flessen zou ik niet doenVier kleinere kan, maar moet je je voorstellen dat je het zelf op 3 eetmomenten op een dag moet doen, niet prettig
Ik eet ook wel eens wat tussendoor nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh... 3 eetmomenten is voor mij normaal hoor (maar heb dan wel weer veel meer drink momenten).
Maar inderdaad, voor kleintjes is 3 flessen te weinig op deze leeftijd.
Ik doe FLorian 's nachts een luier van de oudste om (4+) die trekt het primaquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef ymme het volgende:
Hier heerlijk nachtenAlleen jammer dat Mart rond 6 uur echt een schone luier wilt omdat de nachtluier dan vol zit. Anders zou meneer van 19:15 tot 07:45 aan één stuk slapen.
Neh, daar heb ik hem pas vanmorgen ingelegdquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:23 schreef simmu het volgende:
freecell, misschien gewoon even wennen nog aan de ledikant?
ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kiloquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Draagdoek is voor mij geen optie.
Heb een hele slechte rug en mart weegt tenslotte al 8 kilo
En tja, baby's zijn niet altijd even vrolijk. Maar Mart was dit altijd wel. En nu al 1,5 niet. Naja wel vrolijk hoor, als hij maar bij mama is.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef simmu het volgende:
[..]
ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kilo
D
U
I
m
![]()
halleluja!!!
ff denken hoor, hij's van 19 februari, maar eigenlijk 30 april uitgerekend. uhm, *rekent*, gecorrigeert istie 10 weken oud (op een dag na)quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:01 schreef Keshet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe oud is Ravi nu? Gecorrigeerd? Dan weet ik hoelang ik nog met een zwaar gefrustreerd meiske zit.
Hartstikke positief! Maar wel vreemd ook...quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:49 schreef Keshet het volgende:
Is het weer een positivo ochtend? Ja toch?![]()
Tuurlijk is het vermoeiend. Waarom denk je dat ik blij was om terug aan het werk te kunnen gaan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:34 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt dan wel goed enzo.
Maar als hij wakker is, kan hij echt niet alleen zijn. Is het steeds drammen drammen.
Ook zijn poep is ineens heel dun.
Ik geef hem al druppels voor doorkomende tanden, maar of dit helpt![]()
En we zien ook nog niets in de mond.
Ik moet eerlijk bekennen dat het best vermoeiend is, z'n kleine schat die niet meer eventjes in de box wilt liggen of waar dan ook, zonder mama of papa.
Hij poept en plast op de wc. Ik heb beneden wel een potje staan maar eigenlijk gebruik ik dat niet meer zoveel. Moet je dat potje steeds schoonmakenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef Keshet het volgende:
Asy, poept Harry dan ook echt boven de wc of nog steeds boven een kommetje?
(Ik heb steeds zo'n mental image van Harry boven een Tupperware beslagkom. Zou je mooie reclames mee kunnen maken.)
ik was nog kleding aan het kopen en nu is kabouter alweer wakkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:10 schreef freecell het volgende:
Asy: ik zou hem eerst overdag een paar keer in het ledikantje gooien, dan issie er vast aan gewend voor het je een nacht kost
Jaaaa, Emma filmpjequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Ik zet zo denk ik even een filmpje online over het 'ik kan niet duimen maar wil het wel heel graag en ben nu dus boos mama. Boos! BOOS!' festijn wat ik meerdere malen per dag beleef.
Ligt helemaal aan je kindje en je eigen keuze. Het moet sowieso niet persé, sommigen geven hun kindje helemaal nooit pap. Het mag vanaf 4 maanden maar sommigen beginnen ook pas vanaf 6 maanden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf wanneer ga je eigenlijk beginnen met een papfles? Ik heb me er eerlijkgezegd nog niet in verdiept...
ligt eraan wat je er van wiltquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf wanneer ga je eigenlijk beginnen met een papfles? Ik heb me er eerlijkgezegd nog niet in verdiept...
Hoe bedoel je een 'gewone 1-2-3 speen'? Is die anders dan een Avent speen? En hoe bedoel je aanpassen? Misschien moet ik een oude speen pakken (1 of 2) en daar grotere gaatje in maken? Ik zal eens gaan vogelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Keshet het volgende:
Happy, kun je er niet een gewone 1-2-3 speen voor gebruiken dan? Dat je die eventueel een beetje aanpast zodat het net iets sneller gaat maar Daan geen 'seleentje trekt'?
De Amerikaanse woondroomquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef draculettetje het volgende:
fijn dat het al wel beter ging happy
en ik moest ineens aan dat verbouw programma denken waar ik nu niet op kom met je goodmooooorning!
Harry is over 6 dagen 5 maanden en die heeft nog geen pap gehadquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou als het om 'voldaan' gaat dan hoef ik er met Lisa nog lang niet aan te beginnen, want ik moet haar nog steeds voor elke voeding wakker maken.En daar komt bij dat ze pas 3 maanden is, dus het is sowieso nog heel vroeg. Nou ik kijk over een maand dan wel hoe het gaat en dan kan ik er altijd nog aan beginnen. Zolang ze het op de gewone flessen goed blijft doen laat ik het wat mij betreft lekker zo.
Haha Asy, dat is wel een leuk moment om te beginnen. Toevallig is mijn man ook half augustus jarig dus misschien dat ik ook wel zoiets ga doen. Hier heeft Hannah een paar keer aan een perenijsje gesabbeld (mjam!) en een lepeltje ijsthee (bah!). Verder laat ik haar met warme dagen slokjes water drinken uit een oefenbekertje omdat ze dat zo leuk vindt. Het zijn dan echt maar een paar slokjes (de rest gaat over haar romper heenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry is over 6 dagen 5 maanden en die heeft nog geen pap gehad
Hij heeft een keer mogen likken aan het geraspte wortel en aan een stukje geschilde appel en verder nog niks. Op de verjaardag van mijn man (half augustus) gaan we hem een stuk banaan in zijn knuistje geven. Dan is hij op een paar dagen na een half jaar oud
Ik heb hem er nog niet neergelegd. Zijn kamertje is op het zuiden en daar is het nu nog warmer dan bij ons op de slaapkamer (en daar is het al 27 graden).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef Keshet het volgende:
Asy, hoe heeft Harry eigenlijk geslapen op z'n kamertje?
CP, ik sluit me aan bij het eerste stuk van happyquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:13 schreef happyme28 het volgende:
CP, zeker waar. De tijd vliegt! En dat heb ik zeker onthouden, dat de rust die je krijgt moet pakken. Dus zeker de eerste weken met je kleine meeslapen, want dan ben je het snelst weer de oude (zeker als je de pech hebt dat je 's nachts niet veel kan slapen, dan zijn die spaarzame uurtjes meegenomen).
Daan slaapt weer maar inmiddels is het 29 graden in zijn kamertje. Tot de middag en na een uur of 10 is het daar wel uit te houden, maar zo op de dag met de zon erop loopt te temperatuur flink op. Denk dat ik 'm niet te lang laat liggen daar, al heb ik niet echt de indruk dat hij er last van heeft.
Vanmiddag even een badje halen, eens kijken hoe hij dat vindt
Hebben we geprobeerd. Het resultaat was een bad vol vliegjes/beestjes.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:12 schreef Ca.ra het volgende:
Pssst Asy, koud water erin, afdekken met opengeknipte vuilniszakken en in de zon laten staan. Dan als het baddertijd is parasolletje erbij, zakken eraf en koud water erbij tot de juiste temperatuur.
(wij hebben slechts een keukenboilertje en ik was het gesleep met emmers warm water de trap af ook heel snel zat)
Hier gaat alles goed hoor. Lief dat je naar me vraagt. Dijon doet een poging tot kruipen alleen op een hele rare manier, namelijk op handen en voeten (als een klein aapje dus). En verders probeert hij zich ook al overal aan op te trekken tot staan, lukt nog niet natuurlijk. En het is druk, druk en nog eens druk. De oudste heeft nu zomervakantie en gaat komende week met haar oma naar Parijs, de jongens gaan wel nog 1 dag per week naar de creche in de zomervakantie omdat ik geen zin heb om over 6 weken weer een hoop drama te hebben met wennen. Zelfs Nathan en die is al 2 en half moet altijd even inkomen als hij een aantal weken niet is geweest (en ze gaan maar 2 dagen per week normaliter). En ik ben zelf druk met allerlei dingen verzamelen voor mijn dochter haar slaapkamer. Die gaat komende week op de schop als ze in Parijs is en van niks weet. Heb een antiek bed gekregen (nog van mijn overgrootmoeder geweest), een twijfelaar en nu wil ik alles in een romantische stijl. Dus lekker zoet zacht rose en roosjes. En ja Dijon is al bijna een half jaar, nog maar 4 dagen. Het is voorbij gevlogen. Ik geniet natuurlijk elke dag van hem en de andere twee (al hoewel ik er nu 1 voor straf op bed heb liggen). Ik vond de eerste weken lastig om een derde kindje in de dagelijkse planning te verweven maar inmiddels hebben we een draai gevonden met zijn allen en het is heerlijk. Mijn gezin is compleet zo met drie kinderen en de jongste is gek met zijn broer en zus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Keshet het volgende:
Faja: Hoe is 't bij jou? Je staat gewoon al bovenaan met je grote kleine man!
Ik ga mijn eigen voorkeur toch maar laten doorwegen en het zal wortel worden, denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 08:45 schreef freecell het volgende:
Rommelen? Het leek hier vannacht wel een stroboscoopGeen gerommel, maar minstens elke seconde een flits. Beide kinderen wakker tot 3x toe
Aan de groente alweer! Wat ga je geven Leonieke? Wortel? Spinazie?
Hier overmorgen alweer 5 maand
Ja hoor, ik vind het verder ook prima, maar hij wil wel eens de onlogische kant kiezen om te rollen en dan zit er een arm tussen een spijl, of een elleboog klem ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef freecell het volgende:
Daan is ook oud genoeg om dat veilig te kunnen doen hoor
Als ze zelf hun koppie kunnen ophouden en kunnen draaien, kiezen ze ook zelf hun slaaphouding
Die hebben wij ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Wij hebben deze gekocht, dat vond ik zo handig, heb je geen parasol meer nodig.
[ afbeelding ]
Maar we waren pas om 4 uur thuis en toen moest Daan eerst nog een fles en even uitbuiken dus nu is het 5 uur en niet echt meer de moeite. Dus hij gaat morgen lekker mee naar de boot en dan kan hij morgen heerlijk spetteren.
Misschien tijd om de riempjes wat losser te maken danquote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef ymme het volgende:
Hij ligt toch in de cosiDat ding is niet voor de nek bedoeld volgens mij hoor.
Mart paste niet in de cosi met die verkleiner erin. Lag compleet met zn nek/hoofd op zijn borst kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |