ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kiloquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Draagdoek is voor mij geen optie.
Heb een hele slechte rug en mart weegt tenslotte al 8 kilo
En tja, baby's zijn niet altijd even vrolijk. Maar Mart was dit altijd wel. En nu al 1,5 niet. Naja wel vrolijk hoor, als hij maar bij mama is.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef simmu het volgende:
[..]
ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kilo
D
U
I
m
![]()
halleluja!!!
ff denken hoor, hij's van 19 februari, maar eigenlijk 30 april uitgerekend. uhm, *rekent*, gecorrigeert istie 10 weken oud (op een dag na)quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:01 schreef Keshet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe oud is Ravi nu? Gecorrigeerd? Dan weet ik hoelang ik nog met een zwaar gefrustreerd meiske zit.
Hartstikke positief! Maar wel vreemd ook...quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:49 schreef Keshet het volgende:
Is het weer een positivo ochtend? Ja toch?![]()
Tuurlijk is het vermoeiend. Waarom denk je dat ik blij was om terug aan het werk te kunnen gaan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:34 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt dan wel goed enzo.
Maar als hij wakker is, kan hij echt niet alleen zijn. Is het steeds drammen drammen.
Ook zijn poep is ineens heel dun.
Ik geef hem al druppels voor doorkomende tanden, maar of dit helpt![]()
En we zien ook nog niets in de mond.
Ik moet eerlijk bekennen dat het best vermoeiend is, z'n kleine schat die niet meer eventjes in de box wilt liggen of waar dan ook, zonder mama of papa.
Hij poept en plast op de wc. Ik heb beneden wel een potje staan maar eigenlijk gebruik ik dat niet meer zoveel. Moet je dat potje steeds schoonmakenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef Keshet het volgende:
Asy, poept Harry dan ook echt boven de wc of nog steeds boven een kommetje?
(Ik heb steeds zo'n mental image van Harry boven een Tupperware beslagkom. Zou je mooie reclames mee kunnen maken.)
ik was nog kleding aan het kopen en nu is kabouter alweer wakkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:10 schreef freecell het volgende:
Asy: ik zou hem eerst overdag een paar keer in het ledikantje gooien, dan issie er vast aan gewend voor het je een nacht kost
Jaaaa, Emma filmpjequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Ik zet zo denk ik even een filmpje online over het 'ik kan niet duimen maar wil het wel heel graag en ben nu dus boos mama. Boos! BOOS!' festijn wat ik meerdere malen per dag beleef.
Ligt helemaal aan je kindje en je eigen keuze. Het moet sowieso niet persé, sommigen geven hun kindje helemaal nooit pap. Het mag vanaf 4 maanden maar sommigen beginnen ook pas vanaf 6 maanden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf wanneer ga je eigenlijk beginnen met een papfles? Ik heb me er eerlijkgezegd nog niet in verdiept...
ligt eraan wat je er van wiltquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf wanneer ga je eigenlijk beginnen met een papfles? Ik heb me er eerlijkgezegd nog niet in verdiept...
Hoe bedoel je een 'gewone 1-2-3 speen'? Is die anders dan een Avent speen? En hoe bedoel je aanpassen? Misschien moet ik een oude speen pakken (1 of 2) en daar grotere gaatje in maken? Ik zal eens gaan vogelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Keshet het volgende:
Happy, kun je er niet een gewone 1-2-3 speen voor gebruiken dan? Dat je die eventueel een beetje aanpast zodat het net iets sneller gaat maar Daan geen 'seleentje trekt'?
De Amerikaanse woondroomquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef draculettetje het volgende:
fijn dat het al wel beter ging happy
en ik moest ineens aan dat verbouw programma denken waar ik nu niet op kom met je goodmooooorning!
Harry is over 6 dagen 5 maanden en die heeft nog geen pap gehadquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou als het om 'voldaan' gaat dan hoef ik er met Lisa nog lang niet aan te beginnen, want ik moet haar nog steeds voor elke voeding wakker maken.En daar komt bij dat ze pas 3 maanden is, dus het is sowieso nog heel vroeg. Nou ik kijk over een maand dan wel hoe het gaat en dan kan ik er altijd nog aan beginnen. Zolang ze het op de gewone flessen goed blijft doen laat ik het wat mij betreft lekker zo.
Haha Asy, dat is wel een leuk moment om te beginnen. Toevallig is mijn man ook half augustus jarig dus misschien dat ik ook wel zoiets ga doen. Hier heeft Hannah een paar keer aan een perenijsje gesabbeld (mjam!) en een lepeltje ijsthee (bah!). Verder laat ik haar met warme dagen slokjes water drinken uit een oefenbekertje omdat ze dat zo leuk vindt. Het zijn dan echt maar een paar slokjes (de rest gaat over haar romper heenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry is over 6 dagen 5 maanden en die heeft nog geen pap gehad
Hij heeft een keer mogen likken aan het geraspte wortel en aan een stukje geschilde appel en verder nog niks. Op de verjaardag van mijn man (half augustus) gaan we hem een stuk banaan in zijn knuistje geven. Dan is hij op een paar dagen na een half jaar oud
Ik heb hem er nog niet neergelegd. Zijn kamertje is op het zuiden en daar is het nu nog warmer dan bij ons op de slaapkamer (en daar is het al 27 graden).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef Keshet het volgende:
Asy, hoe heeft Harry eigenlijk geslapen op z'n kamertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |