abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:35:40 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83797662
Harry draagt ook nog pampers new baby maat 2
En die houdt het 's nachts bijna droog. De luier 's morgens is echt geen plofluier. Daar zitten 2-3 plasjes in schat ik maar als hij dan op de wc zit dan plast (en poept) hij heel erg veel
ik heb al een paar dagen geen enkele poepluier meer gehad. Hij poept 's morgens op de wc en that's it lijkt het wel
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:37:33 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83797707
Florian is een joopsloop

En een voor Ravi (die nog geen kilo scheelt qua gewicht met Harry! )
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:40:08 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83797771
Goedemorgen allemaal

Ben blij ei vandaag Alles loopt gewoon lekker, mijn mannetje doet het super, de zon schijnt, het werk gaat ook prima en het is al weer bijna weekend!!

Fijne dag iedereen!
pi_83798815
Haha Happy, je doet je usernaam eer aan. Heerlijk hoor
Ik ben ook zo gelukkig met mijn meisje en met het mooie weer

Ik heb een pasfoto laten maken van mijn muppet. Volgende week gaan we een ID kaart voor haar halen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:24:47 #185
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_83799338
Tessa haar haartjes groeien EINDELIJK een beetje Hoop dat het nu snel gaat, want ik wil ook van die leuke staartjes

Octo Tessa heeft inderdaad niet zulke dikke billen
Hannah die verkouden is Zo zielig! Wat een hoop slecht slapende kindjes zeg!
Wat een leuke pasfoto!!!

Asy poepende Harry op de wc

Happy fijn dat het zo goed gaat
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:25:12 #186
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83799358
Agossie, wat een überschattige foto!
pi_83799737
Mart slaapt dan wel goed enzo.
Maar als hij wakker is, kan hij echt niet alleen zijn. Is het steeds drammen drammen.
Ook zijn poep is ineens heel dun.

Ik geef hem al druppels voor doorkomende tanden, maar of dit helpt
En we zien ook nog niets in de mond.

Ik moet eerlijk bekennen dat het best vermoeiend is, z'n kleine schat die niet meer eventjes in de box wilt liggen of waar dan ook, zonder mama of papa.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:41:45 #188
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83800036
Emma draagt newborn maatje 1 en 's nachts maatje 2. Als het pak met 1 op is stap ik helemaal over op 2, ze beginnen krap te zitten!

Jeumig Simmu, wat gaat het lekker met Ravi! Heerlijk!

Florian over naar z'n ledikantje! Gaat 'ie nu 's nachts op zijn eigen kamertje Freecell?

Wat een mooie muppet heb je Octo! Wat kijkt ze lekker wijs.
Oh, enne, dat jurkje (?) waarhebbiedievandaan?

Emma slaapt sinds 2 weken ook op haar eigen kamertje. Ik wilde dat eigenlijk niet, 't voelde fijner als ze bij ons lag. Toch maar een nachtje getest en whoppakee, ze slaapt door. Ik gok dat ze minder goed tegen 't gesnurk van d'r paps kan dan ik.

Asy, poept Harry dan ook echt boven de wc of nog steeds boven een kommetje?
(Ik heb steeds zo'n mental image van Harry boven een Tupperware beslagkom. Zou je mooie reclames mee kunnen maken. )

Tessa's haar is aan 't groeien! Doe je weer eens foto's in het kinderfototopic?

Vanochtend ben ik met Emma naar de kinderfysio geweest. Was gezellig maar een beetje nutteloos. Ze vroeg wat we deden om Emma van haar voorkeurshouding af te helpen. Ik het hele rijtje opdreunen. Zij: "Uhm ja, daar heb ik niks aan toe te voegen.'
We blijven er wel regelmatig naar toe gaan, om in de gaten te houden wat Emma met haar linkerbeen/voet doet etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 08-07-2010 11:53:08 ]
A grand adventure has begun.
pi_83800300
Toffe pasfoto

Hoppa Emma al aan het doorslapen Dat gaat lekker!

Ja, Florian ligt op zijn eigen kamer sinds het speenploppen gemiddeld minder vaak dan 2 à 3x per nacht werd. Hij slaapt daar beter en kletst ons net iets minder wakker. Ik had hem wel graag bij me gehouden tot 6 mnd

Ymme: tanden kan, maar hoeft niet. Soms zijn baby's gewoon plakkerig en jengelig, gaat wel weer over
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:52:33 #190
265732 Keshet
pi_83800533
Ymme, als je nog niks ziet wat op tandjes wijst zou ik Mart ook geen druppels geven!

Heeft MArt nog genoeg uitdaging als hij in de box ligt? Heb je al eens een draagdoek overwogen?
pi_83802595
Draagdoek is voor mij geen optie.
Heb een hele slechte rug en mart weegt tenslotte al 8 kilo

En tja, baby's zijn niet altijd even vrolijk. Maar Mart was dit altijd wel. En nu al 1,5 niet. Naja wel vrolijk hoor, als hij maar bij mama is.
pi_83803115
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Draagdoek is voor mij geen optie.
Heb een hele slechte rug en mart weegt tenslotte al 8 kilo

En tja, baby's zijn niet altijd even vrolijk. Maar Mart was dit altijd wel. En nu al 1,5 niet. Naja wel vrolijk hoor, als hij maar bij mama is.
ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kilo

D U I m

halleluja!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83803141
Naja, dat het kan snap ik best. Maar dragen is niet voor iedereen geschikt.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:01:29 #194
265732 Keshet
pi_83803147
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef simmu het volgende:

[..]

ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kilo

D U I m

halleluja!!!

Hoe oud is Ravi nu? Gecorrigeerd? Dan weet ik hoelang ik nog met een zwaar gefrustreerd meiske zit.
pi_83803202
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:01 schreef Keshet het volgende:

[..]

Hoe oud is Ravi nu? Gecorrigeerd? Dan weet ik hoelang ik nog met een zwaar gefrustreerd meiske zit.
ff denken hoor, hij's van 19 februari, maar eigenlijk 30 april uitgerekend. uhm, *rekent*, gecorrigeert istie 10 weken oud (op een dag na)
pi_83803259
het lukt hem nog niet altijd hoor, maar steeds vaker wel en dan istie dus intens gelukkig selene duimt ook, ik heb zelf geduimd tot mijn 14de (en toen ging ik soepel over op vriendjes)

ymme, niemand zegt dat je moet dragen hoor
het is alleen dat de dames die dragen doorgaans erg enthousiast zijn
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:05:36 #197
265732 Keshet
pi_83803274
Nog een weekje dus!

Ik zet zo denk ik even een filmpje online over het 'ik kan niet duimen maar wil het wel heel graag en ben nu dus boos mama. Boos! BOOS! ' festijn wat ik meerdere malen per dag beleef.

Ymme, mee eens hoor! Dragen is niet voor iedereen en als je het niet wilt of kunt, of beide, maakt je echt geen betere of slechtere moeder! Ik hoop ook niet dat je mijn post zo opvatte.
pi_83804364
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 07:49 schreef Keshet het volgende:
Is het weer een positivo ochtend? Ja toch?
Hartstikke positief! Maar wel vreemd ook...
Eerste dag weer op m'n werk! Ik ben al heel de ochtend bezig om mijn computer weer enigszins op orde te krijgen. Vier maanden updates missen is niet fijn... Als ik ooit weer met zwangerschapsverlof ga, vraag ik ze of ze een week vantevoren mijn computer eens op willen starten ofzo...

Ik heb vanochtend Lars gewoon wakker moeten maken om nog even te voeden voor ik naar mijn werk ging. Op zich weer een heerlijke nacht achter de rug dus, ware het niet dat ik zelf wat slecht sliep. Misschien toch wat zenuwachtig voor deze werkdag...

Wat leuk dat jullie kleintjes ook zo met duimen bezig zijn. Het lijkt Lars de laatste dagen zowaar echt te lukken om z'n duim langer dan 10 seconden in z'n mond te houden. Zo schattig...
pi_83804447
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:34 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt dan wel goed enzo.
Maar als hij wakker is, kan hij echt niet alleen zijn. Is het steeds drammen drammen.
Ook zijn poep is ineens heel dun.

Ik geef hem al druppels voor doorkomende tanden, maar of dit helpt
En we zien ook nog niets in de mond.

Ik moet eerlijk bekennen dat het best vermoeiend is, z'n kleine schat die niet meer eventjes in de box wilt liggen of waar dan ook, zonder mama of papa.
Tuurlijk is het vermoeiend. Waarom denk je dat ik blij was om terug aan het werk te kunnen gaan?
Moest het aan de tanden liggen, dan had Thomas al een volledig gebit denk ik aangezien hij nooit anders is geweest
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:57:58 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83805469
Hannah! Lekker bekkie hoor!
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef Keshet het volgende:
Asy, poept Harry dan ook echt boven de wc of nog steeds boven een kommetje?
(Ik heb steeds zo'n mental image van Harry boven een Tupperware beslagkom. Zou je mooie reclames mee kunnen maken. )
Hij poept en plast op de wc. Ik heb beneden wel een potje staan maar eigenlijk gebruik ik dat niet meer zoveel. Moet je dat potje steeds schoonmaken

Emma slaapt door!
misschien moet ik Harry dan ook eens op zijn eigen kamer gaan leggen

En Shandaly, ik was ook blij dat ik weer aan het werk kon hoor! Even iets anders dan luiers verschonen en mama zijn...

Nou ik ga even een machientje was aanzetten en dan eens Harry's ledikantje op zijn kamer leegruimen. Ga ik toch eens proberen om hem daar vanavond te slapen te leggen...
Wieg staat toch naast ons bed dus als het niet gaat, is hij zo weer terug gelegd, toch?
pi_83805728
Shandaly, dat klinkt echt als mijn eerste dag Het zelf slecht slapen, Thomas wakker maken om hem te voeden en dan toch weer blij zijn om aan het werk te kunnen gaan. Dat is ondertussen ook weeral 5 weken geleden Maar, morgen nog één dag werken en dan weer 5 weken thuis Dat is dan ook weer een fijn vooruitzicht omdat Thomas nu echt elke dag meer en meer verandert

En Thomas heeft voor het eerst bijna een fles van 6 scheppen leeggedronken Mag hij bijna beginnen eten, gaat hij nu eindelijk de flessen drinken die hij al weken zou moeten drinken

Asy, veel succes vanavond
pi_83806059
Asy: ik zou hem eerst overdag een paar keer in het ledikantje gooien, dan issie er vast aan gewend voor het je een nacht kost
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:51:12 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83807846
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:10 schreef freecell het volgende:
Asy: ik zou hem eerst overdag een paar keer in het ledikantje gooien, dan issie er vast aan gewend voor het je een nacht kost
ik was nog kleding aan het kopen en nu is kabouter alweer wakker
pi_83808206
Keshet, het pakje wat ze aanheeft op de foto is een hemdje en een rood-wit geruit broekje. Ik heb het gekregen dus ik weet niet waar het gekocht is.

Overdag in het ledikantje laten slapen lukt hier absoluut niet Mevrouw blieft haar dagslaapjes het liefst in de wipstoel of nog beter in de auto of kinderwagen. Nu zijn ze hier ook flink lawaai aan het maken buiten met electrische zagen en boorapparaten dus daar zou ze sowieso wel last van hebben. Ik ben benieuwd of ze lekker slaapt op het KDV vandaag. Als het hun wel lukt om haar op gezette tijden te laten slapen in de slaapkamer dan kan ik dat thuis voortzetten.
pi_83811949
Zo, ik laat ook maar eens wat van mij horen.

Ik las dat lieszdraaijer zin had om weer aan het werk te gaan: ik ook. Kreeg een brief dat ik een week later mocht beginnen omdat compensatiedagen krijg voor de zomervakantie, maar ik ga gewoon meteen na de zomervakantie meteen aan het werk.
Eén week extra schiet niet op in het onderwijs, dan mis ik de belangrijkste week van het hele schooljaar.

En morgen, morgen trouwt mijn zus. Toen ik zwanger was, was ik erg nieuwsgierig hoe ik er op dit moment bij zou zitten en of ik het wel leuk vond dat ze bij mijn schoonouders zou logeren.
Nu kan ik zeggen:
Ik pas het jurkje wat ik gekocht heb ,
Jasmijn kan de kleertjes aan die mijn zus gekocht had voor haar
en ook al zal ik haar best missen, ik kijk uit naar de nacht van vrijdag op zaterdag, dan kunnen we lekker uitslapen

Nu is Jasmijn lekker aan het `spelen` en oefent mooi haar stembanden erbij.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:15:37 #206
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83817475
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Ik zet zo denk ik even een filmpje online over het 'ik kan niet duimen maar wil het wel heel graag en ben nu dus boos mama. Boos! BOOS! ' festijn wat ik meerdere malen per dag beleef.
Jaaaa, Emma filmpje

Even een vraagje: is er ook een andere papspeen dan de I-II-III speen van Avent die groter is dan een reguliere speen met 3 of 4 gaatjes, maar kleiner dan die avent papspeen?? Daan die slurpt die papfles echt binnen 5 minuten leeg met die Avent speen op standje I en dan wil hij nog meer sabbelen, dat vind ik zo sneu.
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:23:21 #207
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_83817756
Happy: Die 1, 2 3 speen bij ons werkte ook niet zo goed, heb zelf maar wat gaatje gemaakt
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_83818918
Vanaf wanneer ga je eigenlijk beginnen met een papfles (rijstebloem)? Ik heb me er eerlijkgezegd nog niet in verdiept...
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:03:09 #209
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83819071
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf wanneer ga je eigenlijk beginnen met een papfles? Ik heb me er eerlijkgezegd nog niet in verdiept...
Ligt helemaal aan je kindje en je eigen keuze. Het moet sowieso niet persé, sommigen geven hun kindje helemaal nooit pap. Het mag vanaf 4 maanden maar sommigen beginnen ook pas vanaf 6 maanden.

Daan heeft verborgen reflux en krijgt daarvoor Johannesbroodpitmeel door de melk om het dikker te maken. maar daarvan heeft hij hele moeizame ontlasting. Nu met rijstebloem door de melk hoef ik in de laatste fles geen Jpbm te doen en heeft hij iedere morgen een mooie poepbroek Ik ben er dus blij mee.

Sommige ouders geven het ook om het kindje een meer verzadigd gevoel te geven als het niet goed/lang slaapt.

Maar als je kindje prima slaapt en er verder geen aanleiding is om te geven, kun je het ook achterwege laten, of bijvoorbeeld 's ochtends een bordje pap geven om te wennen aan een lepeltje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:04:34 #210
265732 Keshet
pi_83819113
Ik heb geen idee _NIKKI_.
Daar komt nog bij dat ik 'papfles' een ranzig woord vind dus ik weiger ook om me er in te verdiepen.

Baldria, wat gaaf dat je zus morgen gaat trouwen! Krijgen we achteraf nog een foto van Jasmijn in haar mooie jurk te zien?
voor het feit dat je in je jurk past!

Happy, kun je er niet een gewone 1-2-3 speen voor gebruiken dan? Dat je die eventueel een beetje aanpast zodat het net iets sneller gaat maar Daan geen 'seleentje trekt'?

Faja: Hoe is 't bij jou? Je staat gewoon al bovenaan met je grote kleine man!
pi_83819147
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf wanneer ga je eigenlijk beginnen met een papfles? Ik heb me er eerlijkgezegd nog niet in verdiept...
ligt eraan wat je er van wilt ik had het er toevallig gister nog over met de cb-arts. rijstebloem spul heeft hoegenaamd geen voedingswaarde. dus daar hoef je het niet voor te doen. wel geeft het een meer verzadigd gevoel en ze zeggen dat kindjes langer over een papfles doen dan over een gewone fles en dan dus nog meer verzadigd zijn en meer voldaan hebben aan de zuigbehoefte en dan dus beter slapen.

wb langer over doen. tsja. zie de vorige pagina mbt mijn ervaringen met selene en pap

maar goed, wanneer begin je daar mee. met selene moest het met 3 maanden van het CB. om wat aan te komen riepen ze toen (bullocksredenatie, maar goed. het kind vond de pap lekker en deed het er prima op dus de pap bleef. ze eet nog steeds pap. zucht). nu met ravi wacht ik het allemaal rustig af. de cb arts (deze was er met selene trouwens nog niet) vertelde me dat ik maar gewoon goed op ravi zelf moet letten en vooral niet te vroeg moet beginnen. tot een jaar is bijvoeding feitelijk niet nodig. en pap is bijvoeding. ik ga met ravi eerst naar flesjes van 200 (da's vanaf 5 kilo, dus volgende week hoog ik een stapje op)en als hij dan niet meer genoeg heeft eraan ga ik eens aan de gang met een papfles.
pi_83819308
Nou als het om 'voldaan' gaat dan hoef ik er met Lisa nog lang niet aan te beginnen, want ik moet haar nog steeds voor elke voeding wakker maken. En daar komt bij dat ze pas 3 maanden is, dus het is sowieso nog heel vroeg. Nou ik kijk over een maand dan wel hoe het gaat en dan kan ik er altijd nog aan beginnen. Zolang ze het op de gewone flessen goed blijft doen laat ik het wat mij betreft lekker zo.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:10:33 #213
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83819332
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Keshet het volgende:
Happy, kun je er niet een gewone 1-2-3 speen voor gebruiken dan? Dat je die eventueel een beetje aanpast zodat het net iets sneller gaat maar Daan geen 'seleentje trekt'?
Hoe bedoel je een 'gewone 1-2-3 speen'? Is die anders dan een Avent speen? En hoe bedoel je aanpassen? Misschien moet ik een oude speen pakken (1 of 2) en daar grotere gaatje in maken? Ik zal eens gaan vogelen.
pi_83836434
goede morgen allemaal!

Baldria een hele fijne dag vandaag! wat fijn dat jullie beide de kleren passen!

Happy helaas geen advies ben zelf nog aan het ontdekken nu ze een fles krijgt welke speen, met 2 gaatjes en het jbpm lijkt wel goed te gaan hier, maar ja die fase ben jij allang voorbij

Voor de rest gaat het hier echt steeds beter, alhoewel ik toch deze week nog 3x halve dag hulp heb gehad gaat het volgende week echt naar 2!
En ik heb me een goede nacht gehad! heerlijk even bijgeslapen!
Dametje was de afgelopen tijd meer om de 3 uur dan 4 uur aan het komen, maar vannacht had ze om 22.00 uur bv uit de fles, kwam ze om 03.45 pas weer en vanmorgen om 07.30 pas! weer een beetje oude ritme! Nou maar hopen dat ze het overdag ook weer gaat doen, alhoewel het wel weer erg warm wordt....
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:33:45 #215
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83836568
Goodmoooooorning! Wat is het warm zeg pffff.

Gisteravond maar 2,5 eetlepels rijstebloem in de fles gedaan in plaats van 2 en dat hielp iets. Ik ga wel kijken of een andere papspeen beter werkt, maar ik betwijfel het. Hij had 'm gister nog wel in 5 minuten op, maar da's al iets langer en geen trieste Daan omdat het al op was.

Nog een dagje werken en dan lekker weekend!!
pi_83836764
fijn dat het al wel beter ging happy
en ik moest ineens aan dat verbouw programma denken waar ik nu niet op kom met je goodmooooorning!
pi_83836804
Draculetje: bijslapen is goed!

Hier ligt hummel weer lekker te tukken en wij gaan gewoon niet aan de papfles.
Bij Leander ook nooit gedaan. Als hij pap krijgt ooit is het na de 6 maanden en met een lepel
pi_83837840
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef draculettetje het volgende:
fijn dat het al wel beter ging happy
en ik moest ineens aan dat verbouw programma denken waar ik nu niet op kom met je goodmooooorning!
De Amerikaanse woondroom
Waar ze binnen een paar dagen een heel huis incl. tuin veranderen/sloopte en weer opbouwde.
pi_83837967
Goedemorgen: pfff heet heej!!! hier is Lisa voor het eerst sinds weken 's nachts wakker geworden, maar wij waren ook wakker. Valt er ineens een schilderij van de muur af om 4 uur 's nachts. We schrokken ons dus alledrie rot. Maargoed, ff 10 minuutjes getroost en mevrouw ging weer slapen gelukkig.
Ik heb vandaag voor het eerst een fles zonder comfort voeding gegeven, alleen normaal... ik ga heel langzaam afbouwen, dus voorlopig alleen de ochtendfles zonder comfort.

Baldria, veel plezier vandaag!

Happy, fijn dat het al wat beter ging met Daan. Misschien is het toevoegen van iets meer rijstebloem inderdaad de oplossing, maar teveel kan natuurlijk ook weer niet... succes met het zoeken naar de oplossing iig.
pi_83838052
Das schrikken
HIer wordt Florian om precies 4:00 standaard even wakker En dan meestal tegen vijven weer en dan gaat hij nog lekker bij ons in bed slapen

En dan wordt hij zo blij wakker
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:56:21 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83838764
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou als het om 'voldaan' gaat dan hoef ik er met Lisa nog lang niet aan te beginnen, want ik moet haar nog steeds voor elke voeding wakker maken. En daar komt bij dat ze pas 3 maanden is, dus het is sowieso nog heel vroeg. Nou ik kijk over een maand dan wel hoe het gaat en dan kan ik er altijd nog aan beginnen. Zolang ze het op de gewone flessen goed blijft doen laat ik het wat mij betreft lekker zo.
Harry is over 6 dagen 5 maanden en die heeft nog geen pap gehad
Hij heeft een keer mogen likken aan het geraspte wortel en aan een stukje geschilde appel en verder nog niks. Op de verjaardag van mijn man (half augustus) gaan we hem een stuk banaan in zijn knuistje geven. Dan is hij op een paar dagen na een half jaar oud
pi_83838944
Baldria, ja ik mag half September pas weer komen op mijn werk.. Nu deden ze het voorstel om mijn vakantie (heb alles dagen nog) erachter te plakken.. Uh nou nee dank je! Neem in Oktober en December nog wel een weekje ofzo.. Ik mis het hoogseizoen en dat vind ik best weleens balen want dat is zo leuk knallen en gaan met die banaan haha

Nikki, bij Shenaya begon ik rond de 4 maanden met Rijstenbloem in de fles omdat ze zelf al snel vond dat 200 ML niet meer genoeg was dus ze kreeg veelste veel! Met de rijstenbloem ging het al een stuk beter! Bij Nanique zie ik het wel of ze het nodig heeft. Gewone pap heeft Shenaya nooit gehad want spuugde ze uit! Fijn zo'n schilderij wat jullie wakker maakt 's nachts! Geloof graag dat dat schrikken was zeg!

Happy, Wij hadden van Difrax een 1-2-3 speen maar ik heb er ook nooit meer overweg gekunt.. Wij maakte het gaatje van de speen 1 iets groter en dat ging beter!
Fijn dat het iets beter ging met de fles!!

Freecell, heerlijk als ze zo blij wakker worden !! Kan niet wachten tot dat ding hier gaat lachen !!

Afgelopen nacht hebben we nu dan echt de fles verhoogd! Ze sliep van 2300 uur tot 0430 uur dus dacht, dit is het moment om te doen! 120 ml en 4 scheppen! Ze dronk ongeveer 100 ML op dus nog niet alles maar ze was voldaan en dat is erg fijn! Net heeft ze weer zo'n fles gehad en 110 ML weggedronken dus denk dat ze er wel aan toe was.

Mijn ouders komen zo op bezoek! We hebben ze gemist na 2,5 week vakantie
Altijd blijven lachen... :)
pi_83840021
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Harry is over 6 dagen 5 maanden en die heeft nog geen pap gehad
Hij heeft een keer mogen likken aan het geraspte wortel en aan een stukje geschilde appel en verder nog niks. Op de verjaardag van mijn man (half augustus) gaan we hem een stuk banaan in zijn knuistje geven. Dan is hij op een paar dagen na een half jaar oud
Haha Asy, dat is wel een leuk moment om te beginnen. Toevallig is mijn man ook half augustus jarig dus misschien dat ik ook wel zoiets ga doen. Hier heeft Hannah een paar keer aan een perenijsje gesabbeld (mjam!) en een lepeltje ijsthee (bah!). Verder laat ik haar met warme dagen slokjes water drinken uit een oefenbekertje omdat ze dat zo leuk vindt. Het zijn dan echt maar een paar slokjes (de rest gaat over haar romper heen ) dus ik geloof dat het geen invloed heeft op de bv.

Ik werd vanochtend wakker van mijn wekker om 8.00 uur. Hannah lag in haar bedje te spelen met een octopusknuffel
pi_83848107
Wat heerlijk Octo
Lekker 'uit' slapen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:46:41 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83848754
Mijn kind ligt al bijna 2 uur te slapen
Ik heb wel 1x nog het muziekje aangezet omdat hij begon te piepen maar hij is dus toch gewoon weer in slaap gevallen
pi_83849087
Lekker!

Hier wordt ook al gepit vanaf 12 uur Door beide jongens
pi_83849802
En mart viel ná 30 min ook eindelijk in slaap.
Dat was 12:30 en slaapt nu ook nog

Heerlijk toch, al die slapende kindjes.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:27:44 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83850501
Kabouter plop is inmiddels wakker
pi_83850589
Hier tukt alles nog steeds
Wheh!

Nuja, krijgt meteen eten als hij straks wakker wordt
pi_83850683
hier ook nog een slapende (tuurlijk nu net niet meer)
vanaf half elf ligt ze nu ik denk etenstijd nu!
pi_83852257
En ook mijn lekkere vent is wakker
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:33:40 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83852842
De mijne ligt er al weer in
Die lag alweer op zijn vingers te sabbelen en te draaien en oortjes te friemelen in de box dus ik heb hem maar weer in bed geknikkerd en het is zowaar stil
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:39:43 #233
265732 Keshet
pi_83853050
Hier is het ook al bijna de hele dag npn-stop slapen!
Zal de warmte wel zijn gok ik.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 20:14:40 #234
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83861942
Wat een slaapkoppies allemaal Daan slaapt eigenlijk niet meer dan anders.

Ik heb 'm nu trouwens in een slaapzak liggen met alleen een luier. Ik krijg die kamer echt niet meer teruggekoeld 28 graden is het nu. Daan lijkt er geen last van te hebben want die viel om 7 uur als een blok in slaap, maar als de ergste warmte straks weg is, zet ik toch wel even het raam open denk. Misschien kan het nog een paar graden afkoelen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 20:27:57 #235
265732 Keshet
pi_83862467
Ja, dat zou ik ook doen Happy!

Asy, hoe heeft Harry eigenlijk geslapen op z'n kamertje?

Hier is het ook wam. Op extra slapen na lijkt madam er geen last van te hebben. Vanmiddag heeft ze lekker gezwommen in een badje buiten. Wat koelen die dingen snel af zeg!
Er is gisteren een ijssalon geopend om de hoek van ons huis. Wij gaan even een ijsje halen!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 20:33:23 #236
18860 sindell
Seriously
pi_83862684
Eh...ik heb nu standaard het raam open op Laura haar kamer, anders is het echt niet te houden daar....
Ik trek haar ook geen slaapzak meer aan 's nachts en de deken trapt ze toch van zich af. Het arme meiske heeft nu constant het zweet op het hoofdje staan, haartjes doorweekt enzo. Zo maar even in bad om af te koelen, alleen slaapt ze nu... zal zo wel weer wakker worden gok ik
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:04:46 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83863900
Ja, zonder slaapzak ligt Daan binnen de kortste keren op zijn buik en dat vindt hij toch niet fijn om te slapen, maar het is een heel dun slaapzakje hoor dus het is niet warmer dan bijvoorbeeld een romper (onderkant slaapzak een beetje open zodat de warmte weg kan maar niet te ver zodat zijn voeten er niet uitkunnen).

Oe ijsje klinkt heerlijk!

Agossie sindell, helemaal zweten da's wel sneu inderdaad. Daan heeft hoogstens klamme handjes of voetjes gelukkig.
pi_83863964
Hier is Lisa vandaag al twee keer in het zwembadje geweest. Lekker afkoelen! Verder is ze continue plakkerig, arm ding.

Ik lees heel veel kindjes die goed slapen!

Keshet was je ijsje lekker? En Emma ook lekker in bad geweest. Ze koelen inderdaad snel af he. de tweede keer dat Lisa gingheb ik er maar een beetje warm water bij gegooid!

Lisa rolt van buik naar rug! Op het CB deed ze het ineens, maar nu echt aan een stuk door!
pi_83867045
Lisa, knaphoor

HIer ook babyvormige zweetvlekjes op het matras
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:31:04 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83867595
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef Keshet het volgende:
Asy, hoe heeft Harry eigenlijk geslapen op z'n kamertje?
Ik heb hem er nog niet neergelegd. Zijn kamertje is op het zuiden en daar is het nu nog warmer dan bij ons op de slaapkamer (en daar is het al 27 graden).
Hij slaapt overigens alleen in zijn luier. Alleen als hij 's nachts erg afkoelt dan leg ik een lakentje over hem heen.

Lisa, wat goed joh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')