abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83735480
dag aviva
veel plezier met eten!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83752506
Aviva je bent zes maanden vandaag! gefeliciteerd! heel veel plezier in het volgende topic!
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:58:17 #153
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83753041
Aviva gefeliciteerd!

Ik heb trouwens nog een Pampers WK-rompertje liggen in maat 62-68. Ze vallen niet heel erg groot, Emma kan er ook redelijk in.
D.'s grote, voetbalminded familie, heeft er voor gezorgd dat ik iets te veel van die rompertjes heb.
Is er nog iemand die er eentje wil? PM even, dan stuur ik 'm vandaag of morgen even op zodat je mini 'm met de finale nog aankan!

Hoe gaat het verder met iedereen? Marlinde, ik heb jou ook al een tijdje niet meer voorbij zien komen? (Ik ben ook erg benieuwd naar Tessa's groeicurve, ook omdat zij zo licht was bij haar geboorte.)

Hier gaat het allemaal z'n gangetje! Emma eet geweldig, groeit volgens mij ook prima en begint een beetje te lachen!

Oh, en we staan in de top 3 hier. Emma is nog steeds het kleinst gok ik.
A grand adventure has begun.
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:02:57 #154
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83753147
Keshet, ik pm je even!

Marlinde is volgens mij op huwelijksreis toch? Of ben ik abuis?

Gaaf dat het zo goed gaat met Emma. Een beetje lachen zelf al! Ik ben wel weer toe aan een Emma-spam

Hier ook alles heerlijk. Daan ligt lekker te slapen en ik ga zo aan het werk. Moeders komt later vanmorgen om even te helpen met de was maar vooral om Daan te knuffelen
pi_83753295
Aviva naar de grooote babies. Veel plezier daar! En geniet van je lekkere wortelhapjes!

Ik vroeg me ook al af hoe het met Marlinde en Tessa is.

Keshet wat moet dat ge-wel-dig zijn, een lachende Emma!

Hier net als happyme niets te klagen, Lisa slaapt al weken door zonder wakker te worden. Zaterdagavond gaat ze voor het eerst in haar 'nieuwe' kamer slapen, want dan zijn we verhuisd als het goed is. Hopen dat ze daar net zo goed blijft slapen als hier.

Zometeen naar het cb. Ben benieuwd hoeveel m'n kleine bollerd gegroeid is.
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:21:46 #156
265732 Keshet
pi_83753547
Jullie hebben ook wel alles tegelijk he Nikki! Bevallen, trouwen, verhuizen, wow! Succes met het verhuizen!

(Ik ben verhuisd terwijl ik in het zhs lag na de keizersnede. Gevalletje bad timing, maar dat wisten we vooraf ook niet he. )

Succes bij het CB in ieder geval!

Het WK rompertje gaat naar mr. Daan van Happy!
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:26:18 #157
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83753663
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Keshet het volgende:
Het WK rompertje gaat naar mr. Daan van Happy!
pi_83754812
Goede voornemens hoeven niet te wachten tot 1 januari he? Toch?
Mooi, dan ga ik me vanaf nu voornemen weer eens wat meer te posten hier in plaats van alleen maar mee te lezen.

Ik zie allemaal babietjes al verhuizen naar het volgende topic.. voor je het weet moeten wij ook al weer, en hebben we amper meegedaan Larsje is vandaag alweer 10 weken oud!

En tja.. dat wil ook zeggen dat ik morgen weer moet gaan werken. Ik voel me bijna schuldig om het te zeggen, maar ik heb er zo'n zin in!
Vandaag is Lars nog een dagje 'wennen' op het kinderdagverblijf. Dat heeft hij afgelopen vrijdag ook al gedaan, en toen ging het keigoed. Maar vanochtend voelde het minder prettig. Het zijn vandaag andere leidsters dan vrijdag (ivm vakanties enzo) en die van vandaag kwamen zo vreselijk onzeker over... alsof ik ze echt alles voor moest kauwen; van minuut tot minuut vertellen wat Lars zou gaan doen vandaag. Zo werkt dat toch niet? Nah ja.. het zal wel goed gaan...

Sinds een dag of drie slaapt Lars gewoon de hele nacht door. Wat kan je dan zelf toch naar wakker worden zeg. Dan scheur je eens een oog open, zie je de wekker... "Zóó laat?! Ik heb niets gehoord! Heb ik door zijn huiltjes heengeslapen?! Zou alles nog goed zijn?" en klaarwakker sta je een seconde later naast dat ledikantje... waar een heerlijk slapend mannetje zich nog net een keertje uitrekt, gaapt, en vervolgens lekker verder slaapt... overbezorgde mama
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:42:03 #159
18860 sindell
Seriously
pi_83755730
Dag Aviva lekker eten en tot het volgende topic!!

Shandaly, alles klinkt heel bekend hoor dat had ik ook toen ze voor het eerst een paar dagen doorsliep. Dat gaat ook over. (ze komt nu trouwens weer elke nacht voor voeding )

Ik had ook zin om weer te werken, daar hoef je je niet schuldig over te voelen vind ik. Mijn ervaring is dat het prima naast elkaar kan.
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:06:40 #160
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_83756568
Dag aviva tot het volgende topic

Nikki succes bij het CB

Sorry dat ik zo weinig post Zijn een hoop dingen gebeurd in de tijd dat ik niet online was op fok, helaas geen puf om op iedereen te reageren
Lief dat jullie je afvroegen hoe het met ons gaat. Het gaat hier redelijk. Tessa is met eten weer heel slecht en het slapen 's nachts... wat is dat?? Ik slaap al een week of 3 enorm slecht, omdat mevrouw in de nacht heel vrolijk aan het kletsen is Per nacht krijg ik zo'n 2 á 3 uur slaap. Ben dus enorm moe, vandaar ik ook even geen puf had om alles te volgen hier.
Jullie tips over het slapen gaan? Tessa is inmiddels 5 maanden Hoe zit het met de flesjes? Zou ze al over mogen gaan op 3 flesjes? Ze krijgt nu nog 4, maar die gaan heeeeel moeilijk en niet eens allemaal op!
Verder is Tessa enorm vooruit aan het gaan, ze kan op beide zij-tjes rollen, speelt nu ook met dr voetjes, brengt eindelijk ook speelgoed naar haar mondje. En dat allemaal met hulp van de fysio die eens in de 2 weken komt en waar ik het mega goed mee kan vinden Buiklig gaat ook steeds beter en ze is gewoon enorm vrolijk en een lekkere kletskous!
Ik ben zo super gek op Tessa Als ik 's morgens in haar bedje kijk en ze kijkt me met grote oogjes aan en dan krijg ik me toch een glimlach van oor tot oor dan smelt ik
Ohja, hier zijn we op zoek naar een nieuw huisje. Wil erg graag een eigen kamer voor Tessa, dus een 4 kamer woning is dan wel fijn

Sorry voor mn mega ego post, ik probeer vanaf nu gewoon weer regelmatig te reageren!

je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_83760241
Ik hoop dat jullie snel een huisje hebben Marlinde. Tessa lekker dr eigen kamer, waar ze heerlijk kan kletsen zonder jullie wakker te houden

Hier gaat het ook super! Gisteren de 3de prikken gehad.
Eenmaal thuis een uur lang krijsen!! Maar daarna heerlijk in slaap gevallen en toen was meneertje weer vrolijk.

En mag ik even vanaf 19 juli heeft mijn man een nieuwe baan. En daarbij is hij heerlijk elke dag thuis. Dus geen dagen achter elkaar met in het buitenland

En die zelfde 19 juli begin ook weer met werken. En wel 2 dagen van 6 uurtjes. Heerlijk

Kortom, super allemaal!

Alleen nu alleen internet via de mobiel. Omdat de laptop het begeven heeft. Hopelijk kan deze gemaakt worden, anders is het maar goed dat ik ook weer ga werken...

[ Bericht 29% gewijzigd door ymme op 07-07-2010 12:46:31 ]
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:45:50 #162
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83760511
Oh, wat een heerlijk positivo posts deze ochtend. Dan jompel ik gewoon even mee voor Lars, Tessa en Mart!

snel weer verder met werken
pi_83766360
Werken.. Ik kan er nu alweer naar uit kijken om weer aan het werk te gaan 3,5 week na de geboorte van Nanique ! Werken heb ik altijd erg leuk gevonden en we hebben het er weleens over gehad om de rollen om te keren.. Ik fulltime en manlief parttime.. (ik werk op de tijden dat de kids op bed liggen) maar goed..
Ik heb nog 10,5 week verlof maar die heb ik nodig om (hopelijk te herstellen van mijn bekkeninstabiliteit...

Afgelopen nacht was echt super! Na de voetbal een fles erin en gelijk met d'r naar bed.. (rond 2300 uur) om 300 uur weer een fles en daarna was het 730 uur!!! Ben trots op mijn kleine ding! Shenaya slaapt altijd al goed en kwam om 9 uur pas weer! Toen lag ik dus alweer een uurtje te pitten met mijn kleine ding !!

De eerste twee weken dat Shenaya door ging slapen heb ik ook wakker gelegen, vaak wakker geschrokken enz. Maar het wend!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_83769948
Marlinde, hier geen tips voor je w.b.t. slapen helaas. Ik heb er (gelukkig) nog niet mee te maken gehad.

M'n meissie is weer goedgekeurd door de mevrouwtjes van het CB. Ze vinden dat ze iets voor ligt qua ontwikkeling van de motoriek. Vroegen of ze naar haar handjes keek... euhm nee, dat vindt mevrouw echt niet boeiend, ze pakt er liever speeltjes mee vast.
En m'n kleine uitsloofster rolde gewoon voor het eerst om van buik naar rug daar! Ze dacht, ik laat die mevrouwtjes wel eens even zien wat ik allemaal kan.
Omdat ze zo goed slaapt krijg ik de 5 flessen er steeds minder goed in, maar ze vonden 3 maanden nog een beetje te vroeg om naar 4 flessen terug te gaan, dan zou ze minder goed gaan groeien of iets dergelijks. Nouja, nog maar een paar weekjes wachten dan.
Qua gewicht zat mevrouw nu boven het gemiddelde (volgens het schema van het CB dan, volgens het schema van BV.com zit ze er iets onder) en qua lengte iets onder het gemiddelde. Ik heb dus een kleine bollerd en ben zó trots.
moest ik vorige keer flesjes van 180 gaan geven... nu vond de andere mevrouw 180 wel veel... kortom, ik zoek het zelf wel uit!
pi_83774878
Tessa, 3 flessen zou ik niet doen Vier kleinere kan, maar moet je je voorstellen dat je het zelf op 3 eetmomenten op een dag moet doen, niet prettig
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:16:51 #166
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83775008
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef freecell het volgende:
Tessa, 3 flessen zou ik niet doen Vier kleinere kan, maar moet je je voorstellen dat je het zelf op 3 eetmomenten op een dag moet doen, niet prettig
Uhh... 3 eetmomenten is voor mij normaal hoor (maar heb dan wel weer veel meer drink momenten).

Maar inderdaad, voor kleintjes is 3 flessen te weinig op deze leeftijd.
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:20:12 #167
300054 Marlinde
pi_83775112
Ymme wat fijn zeg

Lies fijn dat je zo'n goede nacht gehad hebt

Nikki dr kleine bollerd ook weer goed gekeurd

Freecell je hebt gelijk, ga ik inderdaad proberen! Dankje
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_83776170
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:16 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Uhh... 3 eetmomenten is voor mij normaal hoor (maar heb dan wel weer veel meer drink momenten).

Maar inderdaad, voor kleintjes is 3 flessen te weinig op deze leeftijd.
Ik eet ook wel eens wat tussendoor nog
  donderdag 8 juli 2010 @ 07:49:20 #169
265732 Keshet
pi_83794337
Is het weer een positivo ochtend? Ja toch?

(Ik heb niks nuttigs te melden, sorry! )
pi_83794370
Hier wel hoor Keshet! Weer een topnacht achter de rug, dus niets te klagen.
En het is mooi weer.
Lisa hopelijk weer in het zwembadje buiten vanmiddag, dat vindt ze zó leuk en lekker.

Hoe gaat het met Emma? Geen last van de warmte enzo?

Hier nog de curves van Lisa

donderdag 8 juli 2010 @ 08:08:22 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83794492
Daag Avivia!

Marlinde, qua slapen 's nachts: hoe laat krijgt ze dan haar laatste voeding? Misschien heeft ze gewoon trek 'snachts en gaat ze dan kletsen? Verder heb ik geen tips. Harry slaapt 's nachts goed en door op 1 nachtvoeding na.

Wat een goed nieuws zie ik verder voorbij komen! Heerlijk om zo weer bij te lezen
pi_83794669
Hier heerlijk nachten Alleen jammer dat Mart rond 6 uur echt een schone luier wilt omdat de nachtluier dan vol zit. Anders zou meneer van 19:15 tot 07:45 aan één stuk slapen.
pi_83794704
Lisa, netjes

Hier zonet overgegaan op ledikantje. Meneer sloopte de binnenbekleding uit de wieg met zijn voeten Leander heeft daar serieus bijna 7 maanden in gelegen en liet de wieg gewoon heel.

nuja, het was niet wennen, want het ledikantje was eerst al co-sleeper. Dus die heb ik even naar zijn slaapkamer gesleept, ik heb hem erin gegooid (met een boogje uiteraard) en hij slaapt

En vannacht was het mis hier Gistermiddag wilde hij ineens alleen maar slapen en vanaf een uur of 2 was hij dus elk uur wakker en boos dat het nog geen ochtend was
Om 4:30 maar bij ons ingelegd en toen nog heerlijk geslapen met z'n allen.
pi_83794759
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef ymme het volgende:
Hier heerlijk nachten Alleen jammer dat Mart rond 6 uur echt een schone luier wilt omdat de nachtluier dan vol zit. Anders zou meneer van 19:15 tot 07:45 aan één stuk slapen.
Ik doe FLorian 's nachts een luier van de oudste om (4+) die trekt het prima
pi_83795062
wij zijn ook bij het CB geweest. ravi weegt 4.7 kilo

de arts stelde voor om voorlopig (iig tot hij 1 wordt) maar gewoon niet meer naar de grafieken te kijken, want het helpt niet. als je niet corrigeert zie je dat hij al naar de onderste lijn kruipt, als je wel corrigeert lijkt hij veel te dik/groot. dus het schiet gewoon niet op. ik zei zelf: 'ik kijk enkel naar hoe hij eruit ziet en zich gedraagt en het gaat dan gewoon goed. hij doet dingen (mept gericht naar speeltjes) en oogt prima (vetjes op zijn beentjes, plooitjes bij zijn polsen)" en dat vond de arts een prima instelling

er was ook een kindje die een dag na ravi uitgerekend was, en dan zie je wel verschil hoor. maar och, selene was voor haar 1 ook zo'n mini, en die schiet nu zo de lengte in, da's echt schokkend (ze is nu groter dan kindjes van een half jaar ouder)
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:11:13 #176
300054 Marlinde
pi_83795479
Nikki wat een mooie curves!

Asy Tessa krijgt haar laatste voeding om 19:00 met rijstebloem en het lijkt er niet op dat ze 's nachts honger heeft..afgelopen nacht weer bijna niet geslapen, maar ze ligt nu in ons bed (zonder fles nog) en slaapt! Honger heeft ze dus echt niet, laat ze altijd wel goed merken als dat wel zo is

Ymme wat fijn dat je heerlijke nachten hebt! Misschien kan je Mart voor de nacht een luier van een maatje groter aandoen, dat werkt wel bij Tessa overdag maat 2 en 's nachts maat 3 en ze blijft droog

Freecell vervelend dat je zo'n nare nacht gehad hebt!

Simmu als je denkt dat alles goed gaat met Ravi zal het ook allemaal vast wel goed zijn
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_83795747
freecell, misschien gewoon even wennen nog aan de ledikant?
pi_83796213
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:23 schreef simmu het volgende:
freecell, misschien gewoon even wennen nog aan de ledikant?
Neh, daar heb ik hem pas vanmorgen ingelegd
Misschien was hij zat van de wieg
pi_83796302
Ik had Aviva nog niet uitgezwaaid. Bij deze dan.

Marlinde, heeft Tessa zo'n klein kontje dat ze in maat 2 past? Hannah zit al een paar weken in maat 3 van Pampers. Ik denk dat ze zo onderhand ook wel richting de 7 kilo gaat qua gewicht.
Qat betreft het aantal flesjes: ik zou ook zeker niet minder dan 4 flesjes geven. Ze hebben nog maar kleine maagjes en het is volgens mij niet zo best om die helemaal vol te proppen. Hannah drinkt nog 5-6 keer per dag, meldt zich elke 3 uur (behalve 's nachts gelukkig). Maar dat is wel borstvoeding dus dat verteert sneller.

Keshet, wat voor kledingmaat heeft Emma nu eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat je je helemaal suf hebt gekocht aan leuke meisjeskleding.

Simmu, fijn dat het zo goed gaat met Ravi en dat de arts zo'n nuchtere kijk heeft op zijn groei

Freecell, Florians biologische klokje een beetje in de war? Hopelijk gaat het vannacht dan weer beter.

Ik heb ook niet goed geslapen vannacht (geen idee waarom precies) en Hannah lag ook steeds te woelen. Ik denk dat ze daarom ook humeurig was vanochtend. Ik hoop dus maar dat ze op het KDV nog lekker kan slapen en drinken. 't Arme schaap is ook nog verkouden en ze wordt boos door het verstopte neusje en door de druppeltjes.
pi_83796488
Gister om 2100 uur een fles gegeven en op bed gelegd.. Toen het 4.30 uur was voor ze weer wakker werd was ik erg verrast!! Maar die tijd moet nog wel even verplaatst worden als ze dit vol wil houden...
Nu twijfel ik of ik de fles moet verhogen want ze drinkt m leeg maar die van 4.30 uur had ze niet genoeg aan! Bah zelfs al heb je er een twijfel je nog

Las ergens 3 flessen daar gingen wij op een gegeven moment ook naartoe! Shenaya (de oudste) sliep zo snel in met een fles en sliep erg veel ook.. Toen we haar elk moment op bed gingen leggen meldde ze zich weet netjes voor de 4 flessen! Ze sliep in de box wel maar zo onrustig dat ze tijdens de fles helemaal moe was.. Toen we haar elk moment op bed legde (erg saai dat wel) ging het beter omdat ze veel vaster sliep! Geen idee of dit een tip voor je is hoor!
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:35:40 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83797662
Harry draagt ook nog pampers new baby maat 2
En die houdt het 's nachts bijna droog. De luier 's morgens is echt geen plofluier. Daar zitten 2-3 plasjes in schat ik maar als hij dan op de wc zit dan plast (en poept) hij heel erg veel
ik heb al een paar dagen geen enkele poepluier meer gehad. Hij poept 's morgens op de wc en that's it lijkt het wel
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:37:33 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83797707
Florian is een joopsloop

En een voor Ravi (die nog geen kilo scheelt qua gewicht met Harry! )
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:40:08 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83797771
Goedemorgen allemaal

Ben blij ei vandaag Alles loopt gewoon lekker, mijn mannetje doet het super, de zon schijnt, het werk gaat ook prima en het is al weer bijna weekend!!

Fijne dag iedereen!
pi_83798815
Haha Happy, je doet je usernaam eer aan. Heerlijk hoor
Ik ben ook zo gelukkig met mijn meisje en met het mooie weer

Ik heb een pasfoto laten maken van mijn muppet. Volgende week gaan we een ID kaart voor haar halen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:24:47 #185
300054 Marlinde
pi_83799338
Tessa haar haartjes groeien EINDELIJK een beetje Hoop dat het nu snel gaat, want ik wil ook van die leuke staartjes

Octo Tessa heeft inderdaad niet zulke dikke billen
Hannah die verkouden is Zo zielig! Wat een hoop slecht slapende kindjes zeg!
Wat een leuke pasfoto!!!

Asy poepende Harry op de wc

Happy fijn dat het zo goed gaat
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:25:12 #186
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83799358
Agossie, wat een überschattige foto!
pi_83799737
Mart slaapt dan wel goed enzo.
Maar als hij wakker is, kan hij echt niet alleen zijn. Is het steeds drammen drammen.
Ook zijn poep is ineens heel dun.

Ik geef hem al druppels voor doorkomende tanden, maar of dit helpt
En we zien ook nog niets in de mond.

Ik moet eerlijk bekennen dat het best vermoeiend is, z'n kleine schat die niet meer eventjes in de box wilt liggen of waar dan ook, zonder mama of papa.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:41:45 #188
265732 Keshet
pi_83800036
Emma draagt newborn maatje 1 en 's nachts maatje 2. Als het pak met 1 op is stap ik helemaal over op 2, ze beginnen krap te zitten!

Jeumig Simmu, wat gaat het lekker met Ravi! Heerlijk!

Florian over naar z'n ledikantje! Gaat 'ie nu 's nachts op zijn eigen kamertje Freecell?

Wat een mooie muppet heb je Octo! Wat kijkt ze lekker wijs.
Oh, enne, dat jurkje (?) waarhebbiedievandaan?

Emma slaapt sinds 2 weken ook op haar eigen kamertje. Ik wilde dat eigenlijk niet, 't voelde fijner als ze bij ons lag. Toch maar een nachtje getest en whoppakee, ze slaapt door. Ik gok dat ze minder goed tegen 't gesnurk van d'r paps kan dan ik.

Asy, poept Harry dan ook echt boven de wc of nog steeds boven een kommetje?
(Ik heb steeds zo'n mental image van Harry boven een Tupperware beslagkom. Zou je mooie reclames mee kunnen maken. )

Tessa's haar is aan 't groeien! Doe je weer eens foto's in het kinderfototopic?

Vanochtend ben ik met Emma naar de kinderfysio geweest. Was gezellig maar een beetje nutteloos. Ze vroeg wat we deden om Emma van haar voorkeurshouding af te helpen. Ik het hele rijtje opdreunen. Zij: "Uhm ja, daar heb ik niks aan toe te voegen.'
We blijven er wel regelmatig naar toe gaan, om in de gaten te houden wat Emma met haar linkerbeen/voet doet etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 08-07-2010 11:53:08 ]
pi_83800300
Toffe pasfoto

Hoppa Emma al aan het doorslapen Dat gaat lekker!

Ja, Florian ligt op zijn eigen kamer sinds het speenploppen gemiddeld minder vaak dan 2 à 3x per nacht werd. Hij slaapt daar beter en kletst ons net iets minder wakker. Ik had hem wel graag bij me gehouden tot 6 mnd

Ymme: tanden kan, maar hoeft niet. Soms zijn baby's gewoon plakkerig en jengelig, gaat wel weer over
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:52:33 #190
265732 Keshet
pi_83800533
Ymme, als je nog niks ziet wat op tandjes wijst zou ik Mart ook geen druppels geven!

Heeft MArt nog genoeg uitdaging als hij in de box ligt? Heb je al eens een draagdoek overwogen?
pi_83802595
Draagdoek is voor mij geen optie.
Heb een hele slechte rug en mart weegt tenslotte al 8 kilo

En tja, baby's zijn niet altijd even vrolijk. Maar Mart was dit altijd wel. En nu al 1,5 niet. Naja wel vrolijk hoor, als hij maar bij mama is.
pi_83803115
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Draagdoek is voor mij geen optie.
Heb een hele slechte rug en mart weegt tenslotte al 8 kilo

En tja, baby's zijn niet altijd even vrolijk. Maar Mart was dit altijd wel. En nu al 1,5 niet. Naja wel vrolijk hoor, als hij maar bij mama is.
ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kilo

D U I m

halleluja!!!
pi_83803141
Naja, dat het kan snap ik best. Maar dragen is niet voor iedereen geschikt.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:01:29 #194
265732 Keshet
pi_83803147
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef simmu het volgende:

[..]

ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kilo

D U I m

halleluja!!!

Hoe oud is Ravi nu? Gecorrigeerd? Dan weet ik hoelang ik nog met een zwaar gefrustreerd meiske zit.
pi_83803202
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:01 schreef Keshet het volgende:

[..]

Hoe oud is Ravi nu? Gecorrigeerd? Dan weet ik hoelang ik nog met een zwaar gefrustreerd meiske zit.
ff denken hoor, hij's van 19 februari, maar eigenlijk 30 april uitgerekend. uhm, *rekent*, gecorrigeert istie 10 weken oud (op een dag na)
pi_83803259
het lukt hem nog niet altijd hoor, maar steeds vaker wel en dan istie dus intens gelukkig selene duimt ook, ik heb zelf geduimd tot mijn 14de (en toen ging ik soepel over op vriendjes)

ymme, niemand zegt dat je moet dragen hoor
het is alleen dat de dames die dragen doorgaans erg enthousiast zijn
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:05:36 #197
265732 Keshet
pi_83803274
Nog een weekje dus!

Ik zet zo denk ik even een filmpje online over het 'ik kan niet duimen maar wil het wel heel graag en ben nu dus boos mama. Boos! BOOS! ' festijn wat ik meerdere malen per dag beleef.

Ymme, mee eens hoor! Dragen is niet voor iedereen en als je het niet wilt of kunt, of beide, maakt je echt geen betere of slechtere moeder! Ik hoop ook niet dat je mijn post zo opvatte.
pi_83804364
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 07:49 schreef Keshet het volgende:
Is het weer een positivo ochtend? Ja toch?
Hartstikke positief! Maar wel vreemd ook...
Eerste dag weer op m'n werk! Ik ben al heel de ochtend bezig om mijn computer weer enigszins op orde te krijgen. Vier maanden updates missen is niet fijn... Als ik ooit weer met zwangerschapsverlof ga, vraag ik ze of ze een week vantevoren mijn computer eens op willen starten ofzo...

Ik heb vanochtend Lars gewoon wakker moeten maken om nog even te voeden voor ik naar mijn werk ging. Op zich weer een heerlijke nacht achter de rug dus, ware het niet dat ik zelf wat slecht sliep. Misschien toch wat zenuwachtig voor deze werkdag...

Wat leuk dat jullie kleintjes ook zo met duimen bezig zijn. Het lijkt Lars de laatste dagen zowaar echt te lukken om z'n duim langer dan 10 seconden in z'n mond te houden. Zo schattig...
pi_83804447
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:34 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt dan wel goed enzo.
Maar als hij wakker is, kan hij echt niet alleen zijn. Is het steeds drammen drammen.
Ook zijn poep is ineens heel dun.

Ik geef hem al druppels voor doorkomende tanden, maar of dit helpt
En we zien ook nog niets in de mond.

Ik moet eerlijk bekennen dat het best vermoeiend is, z'n kleine schat die niet meer eventjes in de box wilt liggen of waar dan ook, zonder mama of papa.
Tuurlijk is het vermoeiend. Waarom denk je dat ik blij was om terug aan het werk te kunnen gaan?
Moest het aan de tanden liggen, dan had Thomas al een volledig gebit denk ik aangezien hij nooit anders is geweest
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:57:58 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83805469
Hannah! Lekker bekkie hoor!
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef Keshet het volgende:
Asy, poept Harry dan ook echt boven de wc of nog steeds boven een kommetje?
(Ik heb steeds zo'n mental image van Harry boven een Tupperware beslagkom. Zou je mooie reclames mee kunnen maken. )
Hij poept en plast op de wc. Ik heb beneden wel een potje staan maar eigenlijk gebruik ik dat niet meer zoveel. Moet je dat potje steeds schoonmaken

Emma slaapt door!
misschien moet ik Harry dan ook eens op zijn eigen kamer gaan leggen

En Shandaly, ik was ook blij dat ik weer aan het werk kon hoor! Even iets anders dan luiers verschonen en mama zijn...

Nou ik ga even een machientje was aanzetten en dan eens Harry's ledikantje op zijn kamer leegruimen. Ga ik toch eens proberen om hem daar vanavond te slapen te leggen...
Wieg staat toch naast ons bed dus als het niet gaat, is hij zo weer terug gelegd, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')