quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Keshet het volgende:
Het WK rompertje gaat naar mr. Daan van Happy!
Uhh... 3 eetmomenten is voor mij normaal hoor (maar heb dan wel weer veel meer drink momenten).quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef freecell het volgende:
Tessa, 3 flessen zou ik niet doenVier kleinere kan, maar moet je je voorstellen dat je het zelf op 3 eetmomenten op een dag moet doen, niet prettig
Ik eet ook wel eens wat tussendoor nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh... 3 eetmomenten is voor mij normaal hoor (maar heb dan wel weer veel meer drink momenten).
Maar inderdaad, voor kleintjes is 3 flessen te weinig op deze leeftijd.
Ik doe FLorian 's nachts een luier van de oudste om (4+) die trekt het primaquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef ymme het volgende:
Hier heerlijk nachtenAlleen jammer dat Mart rond 6 uur echt een schone luier wilt omdat de nachtluier dan vol zit. Anders zou meneer van 19:15 tot 07:45 aan één stuk slapen.
Neh, daar heb ik hem pas vanmorgen ingelegdquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:23 schreef simmu het volgende:
freecell, misschien gewoon even wennen nog aan de ledikant?
ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kiloquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Draagdoek is voor mij geen optie.
Heb een hele slechte rug en mart weegt tenslotte al 8 kilo
En tja, baby's zijn niet altijd even vrolijk. Maar Mart was dit altijd wel. En nu al 1,5 niet. Naja wel vrolijk hoor, als hij maar bij mama is.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef simmu het volgende:
[..]
ik draag selene nog steeds hoor, en die's 12 kilo
D
U
I
m
![]()
halleluja!!!
ff denken hoor, hij's van 19 februari, maar eigenlijk 30 april uitgerekend. uhm, *rekent*, gecorrigeert istie 10 weken oud (op een dag na)quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:01 schreef Keshet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe oud is Ravi nu? Gecorrigeerd? Dan weet ik hoelang ik nog met een zwaar gefrustreerd meiske zit.
Hartstikke positief! Maar wel vreemd ook...quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:49 schreef Keshet het volgende:
Is het weer een positivo ochtend? Ja toch?![]()
Tuurlijk is het vermoeiend. Waarom denk je dat ik blij was om terug aan het werk te kunnen gaan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:34 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt dan wel goed enzo.
Maar als hij wakker is, kan hij echt niet alleen zijn. Is het steeds drammen drammen.
Ook zijn poep is ineens heel dun.
Ik geef hem al druppels voor doorkomende tanden, maar of dit helpt![]()
En we zien ook nog niets in de mond.
Ik moet eerlijk bekennen dat het best vermoeiend is, z'n kleine schat die niet meer eventjes in de box wilt liggen of waar dan ook, zonder mama of papa.
Hij poept en plast op de wc. Ik heb beneden wel een potje staan maar eigenlijk gebruik ik dat niet meer zoveel. Moet je dat potje steeds schoonmakenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef Keshet het volgende:
Asy, poept Harry dan ook echt boven de wc of nog steeds boven een kommetje?
(Ik heb steeds zo'n mental image van Harry boven een Tupperware beslagkom. Zou je mooie reclames mee kunnen maken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |