Ik vind het echt geweldig! Ik geniet zo van alles!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:44 schreef happyme28 het volgende:
Asy, fijn dat je tussen de middag even naar huis kan. En wat leuk hè dat ze zo bewegelijk worden. Ze gaan de wereld ontdekken![]()
gewoon lekker genieten meid! en je niet rot voelen over dat vallen. zoiets gebeurt gewoon wel eens. *troost*quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:54 schreef ymme het volgende:
Mart ging van rug naar buik. En ik hielp hem daar niet bij![]()
![]()
Wat zou ik toch zonder mijn super ventje moeten![]()
Wat een ventje alweer zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef simmu het volgende:
in het filmpjestopic valt te zien hoe groot ravi al is
Is met dit weer wel handig jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:35 schreef draculettetje het volgende:
ow ik wist niet dat regeldagen langer konden duren, maar moet ze dan snachts ook niet eerder komen?
nou ja met dit weer ook beter dat ze toch meer wil drinken!
maar hij ging wel na een voor-de-vorm-protest-huiltje slapenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat een ventje alweer zegEn lekker gefrustreerd om dat duimpje
Hij is ook wel echt moe daar
Als ik zo'n huiltje zie denk ik elke keer weer verwonderd: oja, dat doet een baby-tongetje normaal! Haha
Draculetje: fijn dat de osteopaat goed gaat! En die warmte is ook lastig hoor! Beetje slapen met dit weer. PFffff, wat denken die mama's wel nietEn het klinkt toch een beetje als regeldagen eigenlijk... Dat kan ook rustig een week duren hè?
Yayquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef simmu het volgende:
[..]
maar hij ging wel na een voor-de-vorm-protest-huiltje slapen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Asyniur het volgende:
Ow en wat ik nog even kwijt wilde: ik zag van de week ergens foto's van Leonie's Thomas voorbij komen maar wat een mooi ventje is dat aan het worden zeg!
tuurlijk wel, is gewoon frustratie omdat het nog niet heel goed lukt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar wel een luierik, hoorAl lag hij vandaag opeens op zijn rug toen ik hem op zijn buik had gelegd en naar de keuken was gewandeld. Maar hij doet het alleen met veel gekrijs erbij, dus dan telt het niet
Echt wel! En de rest komt vanzelfquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef sindell het volgende:
Ze kan overigens wel heel gericht een speeltje pakken en haar vingers onafhankelijk van elkaar bewegendat is toch ook knap? toch?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef sindell het volgende:
Ze kan overigens wel heel gericht een speeltje pakken en haar vingers onafhankelijk van elkaar bewegendat is toch ook knap? toch?
Klinkt bekend....quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh wat leukRolbaby's
* CrazyPrincess niet te ver vooruit moet willen kijken en gewoon moet genieten van wat Moneypenny nu allemaal kan...
Wat voornamelijk slapen, drinken en luiers volberen is, maar dat doet ze dan ook met verve![]()
En ik zie dat Moneypenny ondertussen tot een datumdrieling behoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |