abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83012658
Vervolg van: Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 50

Kleine baby'tjes:

07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
1 februari 2010 : Ischa, zoon van Dumpiej
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 23-06-2010 08:37:13 ]
pi_83012722
Elyas, Rienk en Dyon mogen uit het topic

Fabian morgen ook!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_83012752
Ik hoop dat iedereen in het lijstje staat die er in wou en de half-jarigen gaan er toch maar op maandag uit, hé?
Niet dus
pi_83012801
We staan al zo hoog

*gaap*

Slapen was best lekker voor een nachtje of drie 6+ uur
pi_83012890
Oh nog 4 dagen legaal in dit topic....

leo, minke deed er met speen 2 ook heel lang over, tot frustraie van haar toe... Met 3 gat het nu prima... Meestal zon 15-20 minuten, dus prima! 1-2-3 gebruiken we alleen voor de laatste fles met rijstebloem...

Hihi, ik had vanochtend luxe ontbijt op bed... Vandaag precies een jaar getrouwd! Wat gaat dat snel!!!

Free

nikki, veel plezier vandaag!!!
pi_83012971
gefeliciteerd met je katoenen bruiloft, Lijnloos
of was het papieren?
pi_83013134
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:52 schreef lily het volgende:
of was het papieren?
ik dacht 1 jaar is papier, 2 jaar is katoen maar je leest ook wel eens 1 jaar katoen.

Goedemorgen allemaal!

Lijnloos, van mij natuurlijk ook gefeliteerd, het gaat inderdaad snel. Wij hebben vorige week toevallig ons leren bruiloft gevierd (al lees je ook wel eens dat dat dan weer 2 jaar getrouwd is, maar wij waren dus 3 jaar getrouwd )

Dyon, Rienk en Elyas, gefeliciteerd met jullie half jaar dag en mama's veel plezier in het volgende topic. Tot over een maand of 2

Free, ook van mij even een

Nikki, een hele fijne dag vandaag Alvast gefeliciteerd want je zult wel getrouwd zijn als je dit leest.

Daan was vannacht ineens om half 4 klaar wakker, lag hij heerlijk te brabbelen in zijn bedje. Ik heb 'm nog even een speentje gegeven maar die ging gelijk weer uit want hij wilde lekker geluid maken Na een half uurtje is hij zonder morren gewoon weer in slaap gevallen. Heel apart. En toen ik 'm vanmorgen (om kwart over 7) uit zijn bedje ging halen was hij 180graden gedraaid en lag hij met zijn hoofd naar het voeteneind Hij heeft een drukke nacht gehad maar werd hardstikke vrolijk wakker.

Fijn weekend allemaal, ik ga mijn mannetje uit bed halen en de hort op!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:23:53 #8
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83013468
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:31 schreef Vlindur het volgende:
Elyas, Rienk en Dyon mogen uit het topic

Fabian morgen ook!
Dat is helemaal niet zo
Fabian is al helemaal geen half jaar
Hij is nog steeds mijn kleine baby en niet mijn grote baby
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:24:31 #9
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83013484
Maar ik sta wel weer bovenaan
Gheghe!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:26:29 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83013511
Met blauw oog
Gisteren een 'bruggetje' gemist tijdens het kanoën met werk. Auch.

Ben ff niet geweest, 1e werkweek gehad en die heeft er flink ingehakt dus. Rob was op studiereis dus ik was vanaf dinsdag alleen. En ik moest donderdag en vrijdag verplicht terugkomen ivm teamactiviteiten.
Erg moe dus.

Nu gaan bedenken hoe we morgen het 1e hapje in gaan vullen. Doen we groente of fruit en doen we gewoon of rapley.

Zat te denken aan Rapleybanaan. Heb sowieso geen wortels in huis.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:31:29 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83013618
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
Hier trouwens weer ouderwets slecht geslapen

Mensen in een cirkel van 3 meter om mij heen zijn niet veilig
Nou is het ook eens een voordeel dat ik 300 km van je vandaan woon
pi_83013635
ai, amaranta

je klinkt zelfs moe
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:33:25 #13
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83013658
Lol @ Daan die op ontdekkingstocht gaat door zn bedje.

voor Freecell. Hopelijk kun je vandaag nog even een rustmomentje pakken.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:35:27 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83013690
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:32 schreef lily het volgende:
ai, amaranta

je klinkt zelfs moe
Ik bén ook moe. En chagrijnig en boos en...
Rob snapt niet, dat als ik even wil slapen, hij dan niet boodschappen kan gaan doen terwijl er beneden 1 kind in de box ligt.
En ik snap niet, waarom hij perse voor het sporten boodschappen wil doen en waarom dat niet erna kan, zodat ik dus nog een uurtje had kunnen slapen. Zn vrienden komen toch pas rond half 2
pi_83013713
Ik sta in de OP
Hij is trouwens een officiële Fok!baby Maar ik denk niet dat de papa in de OP wilt.

Degenen met de grote baby's: Gefeliciteerd

Vannacht ein-de-lijk weer fijn geslapen, geen huilende baby omdat hij zo graag bij mama wilt slapen, maar goed drinken om de 3 á 4 uur en dan weer keihard indutten in z'n éigen bedje, hoera! Al hoopte ik op 6 uur doorslapen.
I'm not a sinner.
pi_83014699
Morgen eerste vaderdag
En ik weet absoluut niet wat meneer wilt hebben. Dus hij krijgt van Mart een gedichtje met voeten en handen van vingerverf erom heen. En een cadeaubon, die hij volgende week met ons mag inwisselen voor iets wat hij graag wilt hebben. Oh en heb een romper laten bedrukken met Papa I love you....

Ben benieuwd hoe papa reagereert...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:17:15 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83014816
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:13 schreef ymme het volgende:
Morgen eerste vaderdag
En ik weet absoluut niet wat meneer wilt hebben. Dus hij krijgt van Mart een gedichtje met voeten en handen van vingerverf erom heen. En een cadeaubon, die hij volgende week met ons mag inwisselen voor iets wat hij graag wilt hebben. Oh en heb een romper laten bedrukken met Papa I love you....

Ben benieuwd hoe papa reagereert...
Papa kan hier een trap na krijgen
Eva heeft op het kdv wat gemaakt en op de psz en daar moet hij het mee doen.

Die voetafdruk en handafdruk ga ik ook maken, maar niet zozeer vanwege vaderdag, maar omdat we er ook van Eva een hebben van toen ze een half jaar oud was.
pi_83014891
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

Papa kan hier een trap na krijgen
Eva heeft op het kdv wat gemaakt en op de psz en daar moet hij het mee doen.

Die voetafdruk en handafdruk ga ik ook maken, maar niet zozeer vanwege vaderdag, maar omdat we er ook van Eva een hebben van toen ze een half jaar oud was.
Had ik ook gedaan ja, na z'n actie dat ie jouw niet laat slapen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:41:04 #19
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83015553
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Had ik ook gedaan ja, na z'n actie dat ie jouw niet laat slapen
En hij heeft niet eens gevraagd hoe ik aan dat blauwe oog ben gekomen.
Hoe zielig ben ik nu!!
pi_83015601
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:41 schreef amaranta het volgende:
En hij heeft niet eens gevraagd hoe ik aan dat blauwe oog ben gekomen.
oh echt

ik zou een donkere zonnebril opdoen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:44:56 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83015689
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef lily het volgende:

[..]

oh echt

ik zou een donkere zonnebril opdoen
Nou hij weet zeg maar dat het iets met een brug was. Maar hij heeft niet gevraagd wat er daadwerkelijk is gebeurd. (Ik moest bukken, ofja ín de boot gaan liggen, omdat het water heel hoog stond,maar stuurman ging zo hard dat ik niet op tijd kon gaan liggen en dus met mijn hele gezicht langs de onderkant van de brug schaafde. En mijn oog is dus helemaal geschaafd en dik) .
pi_83015796
jezus zeg..
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:02:41 #23
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83016322
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:48 schreef lily het volgende:
jezus zeg..
Van mijn baas moest ik METEEN naar de dokter. Ik zo, neh, tis maar een schram hoor.
En nu ga ik gewoon iedereen vertellen dat hij me met een peddel heeft geslagen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:31:32 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83018224
Even vraagje tussendoor, ik moet dus vitamine D geven. Nou zei de kraamhulp dat in de druppels van de Kruidvat bijvoorbeeld iets zit wat 'ie niet mag hebben. Ik weet niet hoe dat wordt aangegeven op de verpakking. In welke zit deze niet? Alleen in de Davitamon druppels? Welke gebruiken jullie (als jullie ze geven)?
I'm not a sinner.
pi_83020313
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:04 schreef Plums het volgende:
Even vraagje tussendoor, ik moet dus vitamine D geven. Nou zei de kraamhulp dat in de druppels van de Kruidvat bijvoorbeeld iets zit wat 'ie niet mag hebben. Ik weet niet hoe dat wordt aangegeven op de verpakking. In welke zit deze niet? Alleen in de Davitamon druppels? Welke gebruiken jullie (als jullie ze geven)?
Ik had in het ziekenhuis een voorschrift gekregen en die heb ik opgehaald in de apotheek (maar zou ze eigenlijk vaker moeten geven, in het begin ging dat allemaal heel nauwgezet ).
pi_83020921
Ik vergeet die vitamine D ook vaak..

ik gebruik trouwens Davitamon
pi_83021012
Ik vind dit net elders op het inet:

Wat betreft de vitamine D van het kruidvat: hier zit voor een groot deel suiker in en dat is voor kinderen tot 1 jaar niet zo heel erg goed om binnen te krijgen. Vandaar dat er op het flesje staat, dat ze het pas vanaf een jaar mogen krijgen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:19:22 #29
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83022036
Ik geef noch d noch e.
Heb meerdere potjes onaangebroken of amper gebruikt staan.
pi_83023055
Welkom Plums en CP! Gefeliciteerd!
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:04 schreef Plums het volgende:
Hier vit. D van de hema. Onze kraamzorg heeft nooit iets gezegd over die van de kruidvat trouwens..

Het gaat hier goed, alleen is ze 's nachts tegenwoordig meer wakker dan overdag. En da moet nie! Dus slaapkamer verduisteren en overdag een poosje langer wakker houden. Zou moeten werken, toch?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_83033513
ik las/lees niet alles maar genoeg om mensen te verwelkomen

ravi lacht nu ook naar selene selene kan hem trouwens ook stil krijgen uit huilen, tut teruggeven en speeltjes toewerpen (allemaal niet bijster zachtzinnig ofzo, maar dat lijkt ravi niks te deren)

nog wel een vraagje: zijn er meer kindjes die echt een ontzettende pokkehekel aan "bad" hebben? echt krijsen zodra hij het in de gaten heeft! en smerig kijken! ik zal er volgende keer eens een foto van maken (of een filmpje is leuk). echt, hij gilt alles bij elkaar! voor de duidelijkheid: ik ben selene gewend, die krijst als ze *uit* bad moet. dus ik vind het vooral heel zielig voor ravi. maar het drama is ergens toch wel grappig. zodra de handdoeken komen is het ook afgelopen hoor. en bad moet nu eenmaal nu en dan (alhoewel de douche proberen ook op het programma staat). en selene trekt zich er dus niks van aan, ook niet als het zeg, 5 minuten na haar bedtijd (en badje) is......

nu hoop ik hard dat ik niet jinx
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83034197
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef simmu het volgende:
ik las/lees niet alles maar genoeg om mensen te verwelkomen

ravi lacht nu ook naar selene selene kan hem trouwens ook stil krijgen uit huilen, tut teruggeven en speeltjes toewerpen (allemaal niet bijster zachtzinnig ofzo, maar dat lijkt ravi niks te deren)

nog wel een vraagje: zijn er meer kindjes die echt een ontzettende pokkehekel aan "bad" hebben? echt krijsen zodra hij het in de gaten heeft! en smerig kijken! ik zal er volgende keer eens een foto van maken (of een filmpje is leuk). echt, hij gilt alles bij elkaar! voor de duidelijkheid: ik ben selene gewend, die krijst als ze *uit* bad moet. dus ik vind het vooral heel zielig voor ravi. maar het drama is ergens toch wel grappig. zodra de handdoeken komen is het ook afgelopen hoor. en bad moet nu eenmaal nu en dan (alhoewel de douche proberen ook op het programma staat). en selene trekt zich er dus niks van aan, ook niet als het zeg, 5 minuten na haar bedtijd (en badje) is......

nu hoop ik hard dat ik niet jinx
Rienk had er ook een hekel aan. Wij douchten altijd met hem.. Gelukkig ging het rond drie maanden over, hij kan nu zelf in bad en begint het steeds leuker te vinden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_83036162
Simmu, ik merkte bij Minke vooral dat de temperatuur erg van invloed was op haar "badbeleving"... het is een kind van haar vader, hoe warmer hoe beter... de temperatuur zoals op de thermometen staat voor babybadje (37 geloof ik) vind ze helemaal niks... richting 40 gaat ze lachen en vind ze het juist weer prima... Misschien helpt dat een beetje bij Ravi? En douchen doen we maar af en toe (in bad ook eigelijk omdat Minke maar 1 keer per week mag van de huisarts), en dan gaat ze ook met papa onder de douche (lekker warm).
pi_83046224
Dat is hier ook zo Bij beide kinderen op 40. Kouder worden ze boos

Maar echt kwaad als hij hem ziet is dan wel weer het andere uiterste

Slaapt Florian eindelijk een nacht redelijk, gaan zijn papa en mama bijkletsen 's nachts Zucht, wij dom...
Maar het was wel nuttig en gezellig
pi_83046542
Thomas had dat ook in het begin. Zo erg zelfs dat we al bijna schrik hadden dat onze buren zouden denken dat we hem aan het geselen waren ofzo.
Een paar weken geleden is dat opeens veranderd en weent hij nu alleen als hij het koud heeft (maw als we hem aan het afdrogen zijn).
  zondag 20 juni 2010 @ 09:52:10 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83046633
Herkenbare badverhalen. Hie gaat het ook steeds beter, en niet meer altijd huilen. De eerste maanden was drama. En hij ging dan ook (in overleg met kraamhulp etc) maar 1 keer per week in bad, en verder bij ongelukjes enzo.
Het was echt een kwelling voor hem, en met een nat doekje kwamen we ook heel ver.

Gisteren het badje weggedaan, dus nu alleen nog grote bad voor hem.
  zondag 20 juni 2010 @ 10:10:31 #37
18860 sindell
Seriously
pi_83046831
Laura vond in bad ook maar niks in het begin, maar al vrij snel was het wel okay. En nu vindt ze het geweldig. In het water laten zakken is het nog even wennen, maar al vrij snel ontspant ze zich helemaal.
Waterratje aan het worden, dat heeft ze van mij

En Freecell, bijkletsen is toch weer anders dan een baby die niet slaapt en als het goed is minder stressvol. Als je uitgepraat bent vaak wel iig
  zondag 20 juni 2010 @ 10:39:05 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83047204
Hier nooit problemen gehad met in of uit bad gaan. Harry vindt het allemaal heerlijk. Wat warmer, wat kouder. Het deert hem allemaal niks. Ook afdrogen enzo vindt hij prima.

Maar wat leuk dat Ravi ook al lacht naar zijn zusje. Dat moet toch een rijk gevoel zijn
en tegelijkertijd ook een beetje verdrietig...

Gisteren hebben we voor het eerst de enige foto gezien die er is van mijn man's broertje. Hij was 2 maanden te vroeg geboren en na 3 dagen hebben mijn schoonouders besloten om de beademing stop te laten zetten. Op de foto zie je alleen een grote couveuse met een piepklein mensje vol slangetjes en blauwe tot bijna zwarte beentjes
Mijn stoere man moest er gisteravond toen we thuis kwamen erg hard om huilen met zijn zoon in zijn armen...
pi_83047478
quote:
Op zondag 20 juni 2010 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Hier nooit problemen gehad met in of uit bad gaan. Harry vindt het allemaal heerlijk. Wat warmer, wat kouder. Het deert hem allemaal niks. Ook afdrogen enzo vindt hij prima.
Hier een beetje hetzelfde! Badje en alles eromheen is gewoon leuk!
quote:
Gisteren hebben we voor het eerst de enige foto gezien die er is van mijn man's broertje. Hij was 2 maanden te vroeg geboren en na 3 dagen hebben mijn schoonouders besloten om de beademing stop te laten zetten. Op de foto zie je alleen een grote couveuse met een piepklein mensje vol slangetjes en blauwe tot bijna zwarte beentjes
Mijn stoere man moest er gisteravond toen we thuis kwamen erg hard om huilen met zijn zoon in zijn armen...
Oh wat erg! Dat lijkt mij ook moeilijk om te zien!
pi_83051450
Zo de kraamweek zit er nu echt op hier! Gister was de kraamzorg voor het laatst en we hebben het echt als fijn ervaren!! Shenaya vond haar ook het einde dus dat zat wel goed
Verder doet Nanique het echt heel erg goed!! Ze is een klein wijs ding! Tot nu toe merken we nog maar weinig van het te vroeg geboren zijn want ze is al zo sterk! Haar koppie komt heerlijk omhoog als ze op haar buik ligt! En op een of andere manier lacht ze elke keer als haar grote zus bij haar komt.. Ze horen nog niet te lachen maar toch lijkt het soms al wel bewust!
Kom hopelijk vanaf nu lekker mee beppen hier.. Manlief gaat morgen weer een aantal uren werken dus ben de ochtenden alleen met mijn 2 mooie dames!

CP, wel grappig dat we elkaar zoveel sterkte hebben gewenst de afgelopen tijd en op dezelfde dag bevallen zijn !!

Voor diegene die de OP aan wil passen.. Ik ben ook 12 Juni bevallen!
Altijd blijven lachen... :)
pi_83051604
Fabi, het moment is dan toch echt daar... Je bent een half jaar! Van kleine naar grote baby! Je mams vind het misschien wel niet zo leuk, maar toch gefeliciteerd!
pi_83052444
Ohja, Fabian alweer een halfjaar! Wat gaat dat snel!

Over 10 daagjes gaan wij ook verhuizen!
pi_83056001
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:17 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Zo de kraamweek zit er nu echt op hier! Gister was de kraamzorg voor het laatst en we hebben het echt als fijn ervaren!! Shenaya vond haar ook het einde dus dat zat wel goed
Verder doet Nanique het echt heel erg goed!! Ze is een klein wijs ding! Tot nu toe merken we nog maar weinig van het te vroeg geboren zijn want ze is al zo sterk! Haar koppie komt heerlijk omhoog als ze op haar buik ligt! En op een of andere manier lacht ze elke keer als haar grote zus bij haar komt.. Ze horen nog niet te lachen maar toch lijkt het soms al wel bewust!
Kom hopelijk vanaf nu lekker mee beppen hier.. Manlief gaat morgen weer een aantal uren werken dus ben de ochtenden alleen met mijn 2 mooie dames!

CP, wel grappig dat we elkaar zoveel sterkte hebben gewenst de afgelopen tijd en op dezelfde dag bevallen zijn !!

Voor diegene die de OP aan wil passen.. Ik ben ook 12 Juni bevallen!
Wat fijn dat alles zo goed gaat Ik heb de OP nog aangepast
pi_83057934
Datumtweeling he Liesz

Hier is de kraamhulp vandaag voor het laatst geweest. Ben blij eindelijk een eigen ritme te kunnen gaan opbouwen en geen stofzuigende wervelwind door het huis te hebben waaien
Mijn man is nog lekker anderhalve week vrij, zodat we echt even op ons gemak kunnen gaan wennen

Miss Moneypenny is overdag een engeltje. Goed eten, goed slapen. Maar 's avonds is ze sikkeneurig en niet in slaap te krijgen. We zijn vanalles aan het proberen, maar hebben het wondermiddel nog niet gevonden
Als ze wakker is kijkt ze al wel heel wijs om d'r heen, maar meer dan eten en slapen lijkt ze nog niet te willen. Ik ben zo benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen

Gisteren voor het eerst de foto's van in het ziekenhuis goed bekeken en toen kwamen er toch wel wat emoties los. Ik heb nog wat moeite met me 'moeder' voelen, maar er kwam een beginnetje toen ik de foto's van haar met infuusje enzo zag. Waar het eerst gewoon een foto van een baby'tje was, was er nu de herkenning dat dat mijn meisje is op de foto's. Toen dacht ik: mijn arme meisje

Badje vindt ze overigens heerlijk. Alleen het eruit halen he... Brrr, koud
Snel afdrogen en aankleden en dan is het alweer goed. En daarna valt ze halverwege het voeden in slaap
pi_83070772
Welkom Liesz en CP met jullie kinders Foto's zijn gewenst

Amaranta, Fabian is ook veel te kort een kleine baby geweest in mijn gedachten Tot ziens in het volgende topic Doe jij ook nog eens een paar fotootjes posten?

Ik heb net de fout gemaakt om het babybadje in de babykamer te gebruiken De halve inhoud (excl. baby) ligt nu op de vloer omdat madammeke lekker vrolijk aan het spartelen was. Ze kan haar kop trouwens ook niet meer houden. De hele dag is ze alle uitersten van haar stembereik aan het proberen. Ik vrees dat het ook niet minder wordt
  zondag 20 juni 2010 @ 21:34:09 #46
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83072629
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef octopussy het volgende:
De halve inhoud (excl. baby) ligt nu op de vloer omdat madammeke lekker vrolijk aan het spartelen was.
Herkenbaar het babybadje staat denk nu voorgoed in de hoek van zijn kamer en is het voortaan gewoon het grote bad
quote:
Ze kan haar kop trouwens ook niet meer houden. De hele dag is ze alle uitersten van haar stembereik aan het proberen. Ik vrees dat het ook niet minder wordt
Heeeeeeel herkenbaar
  zondag 20 juni 2010 @ 22:23:31 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83076496
Nou, daar gaan we dan..... Weet niet of ik oM 23:19 nog wakker ben, dus bij deze..... Tot het volgende topic!
  zondag 20 juni 2010 @ 23:59:27 #48
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_83082094
Amaranta en Fabian. Wat gaat de tijd toch snel!
pi_83086853
nog snel even amaranta en fabian uitzwaaien hoor
tot het volgende topic!

Plums en CP En Liesz nog welkom hier!

simmu wat mooi dat ravi naar zn grote zus lacht, zoals iemand anders al zei wat een rijk gevoel zal het je hopelijk geven

Asy, klinkt best heftig zo'n foto, kan me voorstellen dat er een traantje om weg gepinkt moest worden!

ik krijg vanaf vandaag halve dagen hulp, vind het best spannend eigenlijk
en dan ook nog mn eigen controle in het ziekenhuis maar daar verwacht ik niks bijzonders van
pi_83087333
Asy, ik zou ook brullen als ik je broer was... Vooral als je zelf zo'n gezond knulletje hebt Dan weet je pas wat voor impact zoiets heeft denk ik...

Mijn kindje is kietelig!

Dit is trouwens het nieuwe humeur in dit huis Hij is zo blij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')