ik dacht 1 jaar is papier, 2 jaar is katoenquote:
Dat is helemaal niet zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:31 schreef Vlindur het volgende:
Elyas, Rienk en Dyon mogen uit het topic
Fabian morgen ook!
Nou is het ook eens een voordeel dat ik 300 km van je vandaan woonquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
Hier trouwens weer ouderwets slecht geslapen![]()
Mensen in een cirkel van 3 meter om mij heen zijn niet veilig
Ik bén ook moe. En chagrijnig en boos en...quote:
Papa kan hier een trap na krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:13 schreef ymme het volgende:
Morgen eerste vaderdag
En ik weet absoluut niet wat meneer wilt hebben. Dus hij krijgt van Mart een gedichtje met voeten en handen van vingerverf erom heen. En een cadeaubon, die hij volgende week met ons mag inwisselen voor iets wat hij graag wilt hebben.Oh en heb een romper laten bedrukken met Papa I love you....
Ben benieuwd hoe papa reagereert...
Had ik ook gedaan ja, na z'n actie dat ie jouw niet laat slapenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Papa kan hier een trap na krijgen
Eva heeft op het kdv wat gemaakt en op de psz en daar moet hij het mee doen.
Die voetafdruk en handafdruk ga ik ook maken, maar niet zozeer vanwege vaderdag, maar omdat we er ook van Eva een hebben van toen ze een half jaar oud was.
En hij heeft niet eens gevraagd hoe ik aan dat blauwe oog ben gekomen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan ja, na z'n actie dat ie jouw niet laat slapen
oh echtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:41 schreef amaranta het volgende:
En hij heeft niet eens gevraagd hoe ik aan dat blauwe oog ben gekomen.
Nou hij weet zeg maar dat het iets met een brug was. Maar hij heeft niet gevraagd wat er daadwerkelijk is gebeurd. (Ik moest bukken, ofja ín de boot gaan liggen, omdat het water heel hoog stond,maar stuurman ging zo hard dat ik niet op tijd kon gaan liggen en dus met mijn hele gezicht langs de onderkant van de brug schaafde. En mijn oog is dus helemaal geschaafd en dik) .quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef lily het volgende:
[..]
oh echt![]()
ik zou een donkere zonnebril opdoen
Van mijn baas moest ik METEEN naar de dokter. Ik zo, neh, tis maar een schram hoor.quote:
Ik had in het ziekenhuis een voorschrift gekregen en die heb ik opgehaald in de apotheek (maar zou ze eigenlijk vaker moeten geven, in het begin ging dat allemaal heel nauwgezetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:04 schreef Plums het volgende:
Even vraagje tussendoor, ik moet dus vitamine D geven. Nou zei de kraamhulp dat in de druppels van de Kruidvat bijvoorbeeld iets zit wat 'ie niet mag hebben. Ik weet niet hoe dat wordt aangegeven op de verpakking. In welke zit deze niet? Alleen in de Davitamon druppels? Welke gebruiken jullie (als jullie ze geven)?
Hier vit. D van de hema. Onze kraamzorg heeft nooit iets gezegd over die van de kruidvat trouwens..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:04 schreef Plums het volgende:
Even vraagje tussendoor, ik moet dus vitamine D geven. Nou zei de kraamhulp dat in de druppels van de Kruidvat bijvoorbeeld iets zit wat 'ie niet mag hebben. Ik weet niet hoe dat wordt aangegeven op de verpakking. In welke zit deze niet? Alleen in de Davitamon druppels? Welke gebruiken jullie (als jullie ze geven)?
Rienk had er ook een hekel aan. Wij douchten altijd met hem.. Gelukkig ging het rond drie maanden over, hij kan nu zelf in bad en begint het steeds leuker te vindenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef simmu het volgende:
ik las/lees niet alles maar genoeg om mensen te verwelkomen![]()
ravi lacht nu ook naar seleneselene kan hem trouwens ook stil krijgen uit huilen, tut teruggeven en speeltjes toewerpen (allemaal niet bijster zachtzinnig ofzo, maar dat lijkt ravi niks te deren)
nog wel een vraagje: zijn er meer kindjes die echt een ontzettende pokkehekel aan "bad" hebben? echt krijsen zodra hij het in de gaten heeft! en smerig kijken! ik zal er volgende keer eens een foto van maken (of een filmpjeis leuk). echt, hij gilt alles bij elkaar! voor de duidelijkheid: ik ben selene gewend, die krijst als ze *uit* bad moet. dus ik vind het vooral heel zielig voor ravi. maar het drama is ergens toch wel grappig. zodra de handdoeken komen is het ook afgelopen hoor. en bad moet nu eenmaal nu en dan (alhoewel de douche proberen ook op het programma staat). en selene trekt zich er dus niks van aan, ook niet als het zeg, 5 minuten na haar bedtijd (en badje) is......
nu hoop ik hard dat ik niet jinx
Hier een beetje hetzelfde! Badje en alles eromheen is gewoon leuk!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Hier nooit problemen gehad met in of uit bad gaan. Harry vindt het allemaal heerlijk. Wat warmer, wat kouder. Het deert hem allemaal niks. Ook afdrogen enzo vindt hij prima.
quote:Gisteren hebben we voor het eerst de enige foto gezien die er is van mijn man's broertje. Hij was 2 maanden te vroeg geboren en na 3 dagen hebben mijn schoonouders besloten om de beademing stop te laten zetten. Op de foto zie je alleen een grote couveuse met een piepklein mensje vol slangetjes en blauwe tot bijna zwarte beentjes![]()
Mijn stoere man moest er gisteravond toen we thuis kwamen erg hard om huilen met zijn zoon in zijn armen...
Wat fijn dat alles zo goed gaatquote:Op zondag 20 juni 2010 13:17 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Zo de kraamweek zit er nu echt op hier! Gister was de kraamzorg voor het laatst en we hebben het echt als fijn ervaren!! Shenaya vond haar ook het einde dus dat zat wel goed
Verder doet Nanique het echt heel erg goed!! Ze is een klein wijs ding! Tot nu toe merken we nog maar weinig van het te vroeg geboren zijn want ze is al zo sterk! Haar koppie komt heerlijk omhoog als ze op haar buik ligt! En op een of andere manier lacht ze elke keer als haar grote zus bij haar komt.. Ze horen nog niet te lachen maar toch lijkt het soms al wel bewust!
Kom hopelijk vanaf nu lekker mee beppen hier.. Manlief gaat morgen weer een aantal uren werken dus ben de ochtenden alleen met mijn 2 mooie dames!
CP, wel grappig dat we elkaar zoveel sterkte hebben gewenst de afgelopen tijd en op dezelfde dag bevallen zijn!!
Voor diegene die de OP aan wil passen.. Ik ben ook 12 Juni bevallen!
Herkenbaarquote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef octopussy het volgende:
De halve inhoud (excl. baby) ligt nu op de vloer omdat madammeke lekker vrolijk aan het spartelen was.
Heeeeeeel herkenbaarquote:Ze kan haar kop trouwens ook niet meer houden. De hele dag is ze alle uitersten van haar stembereik aan het proberen. Ik vrees dat het ook niet minder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |