abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82720528
Vervolg van: Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 49

Kleine baby'tjes:

15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
1 februari 2010 : Ischa, zoon van Dumpiej
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 13-06-2010 21:20:36 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:06:27 #2
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_82720547
Nu alweer een nieuw topic Gaat snel!

Mijn laatste reactie:
Als Tessa met haar voetjes tegen mijn buik aanzit (dus haar rug tegen mijn bovenbenen) dan pakt ze mijn beide duimen beet en komt helemaal recht zitten. Als ze dan goed zit, knijpt ze heul hard in mn duimen en gaat uit eigen kracht staan Echt zonder hulp! Wat een sterke meid he
Weet dat het niet goed is hoor! Laat het haar ook niet doen hoor, maar het zag er zo waanzinnig uit, zo'n ieniemienie meisjesbaby die uit eigen kracht al gaat staan

Ohja, had ik al gezegd dat ik zo ontzettend gek ben op mn kleine meisje Ze is zo ontzettend vrolijk en als je 's ochtends wakker word van dat vrolijke geklets van dr en je kijkt over het randje van dr wiegje en je krijgt een smile van oor tot oor

Emma Tessa is volgens mij lui! Ze doet nog geen poging tot rollen hoor
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82720604
Simmu, ik vind het moeilijk om de OP aan te passen. Ik weet ook niet of je Kiro wil vermelden met een vlindertje ernaast of wat je zelf in gedachten hebt

En hiermee sloot ik het vorige topic:
quote:
Thomas is hier vergeten dat hij kan rollen Is echt weeral lang geleden dat hij dat gedaan heeft. En mijn blazen op Thomas' buik heeft eindelijk effect. Een echte schaterbaby

Ik verschiet er wel van dat Emma al gaat rollen Nog niet doorslapen maar wel al rollen

En ik ga duimen voor Daan, maar hij zal uiteraard vannacht een flinke, stoere jongen zijn

Keshet, ik ga eens zien of ik nog wat foto's heb van Thomas. Ik hoop alvast dat we hem vlug al lachend op de foto krijgen want dat is tot nu toe nog niet gelukt
En speelgoed? Nah, meneer moet geen speelgoed hebben Hij houdt het liever bij een handdoek of een stuk papier
pi_82720823
Keshet, wat fijn dat het goed ging bij de plastisch chirurg! Isa staat inderdaad niet in de OP. Ik ben niet zo'n hele trouwe mee-poster en ik voel mij dan zo verplicht...

Wat ik net aantref! Isa lag in bedje en het was al een tijdje stil. Ineens begon ze wat te mopperen, dus ik ga kijken. Ligt ze op haar buik gerold, tegen de zijkant van de spijlen aan met haar armpje door de spijltjes! Dat lag vast niet lekker...! Maar dit is niet de eerste keer dat ze dat doet, we zullen haar dus wel vaker zo aan gaan treffen denk ik. Vind het eigenlijk wel een beetje eng, dat ze nu zoveel draait in haar bedje.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:17:18 #5
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82721064
Haha, Isa, wat doe je nu! Dat zal idd niet lekker liggen denk ik.
Dat je het eng vindt kan ik me voorstellen; maar ik heb begrepen dat als ze omrollen in bed en dus op hun buik gaan slapen, dat ze dan ook het besef hebben dat ze niet met hun neusje in het matras moeten gaan liggen en dat ze hun hoofdje bijdraaien als dat wel gebeurt. Maar, ik zou ook wat extra gaan checken in het begin denk ik.

We hebben een rollert!
Ik heb het nog op film ook!
A grand adventure has begun.
pi_82721280
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef Keshet het volgende:
We hebben een rollert!
Ik heb het nog op film ook!
Wat GOED!!! Zien!!
pi_82724131
Woeiiii E aan het rollen

NieuweUser: heeft Isa een slaapzak aan? Dat maakt het omdraaien een stuk moeilijker.
pi_82724339
Ik geloof dat Daan het niet zo deert die slaapzak. Ik ging net kijken, ligt hij al bijna overdwars in de ledikant op zijn zij te slapen. Nu ligt hij inmiddels wel weer op zijn rug, maar hij is niet gewend aan zoveel ruimte dus ben benieuwd hoe hij zo ligt als ik 'm zijn flesje ga geven en of hij morgen ochtend nog recht ligt of met zijn voeten naar het hoofdeinde. In zijn wiegje lag hij altijd hardstikke stil dus we zullen zien.

Wow Keshet, ook al een rollert dat filmpje willen we zien natuurlijk!
pi_82724473
Hier ligt Thomas eigenlijk nog altijd "vast" in zijn bedje met een rugliggingssteun. Ik vind het eigenlijk best handig om te weten dat hij op die manier wel redelijk rustig blijft liggen. Hij draait en schuift wel, maar dan verschuift alles als het ware mee
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:49:23 #10
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82725178
Wat is een rugligsteun Leonieke?

Ok, de 1e keer echt rollen van buik naar rug hebben we (natuurlijk) gemist met de camera.
Daarna heb ik de camera gepakt en haar weer op d'r buik gelegd. Ze ligt op het filmpje te huilen van frustratie dat het rollen niet meer lukt. Daarna is het nog 3 keer gelukt en nu is ze KO.

Bekijk deze YouTube-video
A grand adventure has begun.
pi_82725204
Meimeltje, ze heeft een slaapzakje aan. Daar trekt ze zich dus niet zoveel van aan!
pi_82725328
Wat schattig en knap Keshet
pi_82725386
Dyon die heeft zich nog nooit in zn bedje omgedraaid, die doet daar gewoon wat hij hoort te doen...slapen dus
pi_82725771
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:49 schreef Keshet het volgende:
Wat is een rugligsteun Leonieke?
http://www.deltababy.be/products/gb_supremSleep.html

Heb ik gekregen van mijn zus om te gebruiken Is wel nog een oudere versie want het is enkel een doekje waar je die rolletjes op kleeft, niet een opgevuld iets.
quote:
Ok, de 1e keer echt rollen van buik naar rug hebben we (natuurlijk) gemist met de camera.
Daarna heb ik de camera gepakt en haar weer op d'r buik gelegd. Ze ligt op het filmpje te huilen van frustratie dat het rollen niet meer lukt. Daarna is het nog 3 keer gelukt en nu is ze KO.

Bekijk deze YouTube-video
Zo hebben we ook een filmpje, maar Thomas begon al te krijgen vanaf dat we hem op zijn buik hadden gelegd. Als hij eens netjes rolt, ga ik er een filmpje van maken en het online gooien
  zondag 13 juni 2010 @ 07:58:34 #15
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82732832
Goooooodmorning

Dat muziekje onder het Emma filmpje En wat knap van haar

Hier een trotse mama Daan heeft prima geslapen in zijn eigen kamertje. Hij lag er om 21.00 uur in, is heel even wakker geworden om 22.30 uur maar meteen weer gaan slapen, heb 'm om 23.15 uur slapend een klein flesje gegeven en hij werd net om kwart over 7 wakker. Om half 4 vannacht hoorde we een brabbelende Daan door de babyfoon, dus ik kijken, lag hij gewoon in zijn slaap te praten Toch even z'n speentje erin gedaan en toen wij hij (uiteraard) meteen stil en sliep gewoon door.
  zondag 13 juni 2010 @ 07:59:06 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82732833
Emma, wat knap!
Harry heeft ook alveel vaker grold maar wij krijgen het moi niet op film

Verder gaat hier alles goed. Hij slaapt alleen overdag erg weinig en amuseert zich maar slecht alleen. Ik krijg dus erg weinig gedaan in huis. En op Fok lukt het vaak alleen om bij te lezen maar reageren schiet er dan vaak bij in...
Maandag mag ik weer aan het werk. Nu het dichterbij komt, vind ik het toch wel spannend. NIet zo zeer het wegbrengen van Harry want dat heb ik wel vaker gedaan, maar ik ben er al zo lang uit op mijn werk. Ik zal helemaal opnieuw moeten wennen...

Ow en vannacht heb ik gedroomd dat ik ging bevallen van een 2e. En nu wil ik weer bevallen, midden in de nacht (maar die baby hoef ik nog even niet... )
pi_82732851
Daan, wat een fijn berichtje om te lezen! Super hoor dat het zo vlot is gegaan

Asyniur, ik ken het gevoel van "weinig gedaan krijgen in huis". Ik ben zo blij dat Thomas nu bijna elke dag een paar uurtjes slaapt in de namiddag. Het gebeurt niet elke keer, maar toch vrij regelmatig. En vooral: in zijn eigen bedje.
Ik vermoed dat het wennen aan het werk wel vrij vlot zal gaan Sommige dingen verleer je niet, hé

[ Bericht 0% gewijzigd door leonieke op 13-06-2010 08:51:37 (verkeerde pi :')) ]
  zondag 13 juni 2010 @ 08:20:04 #18
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82732885
Asy, jij was er tijdens je zwangerschap ook al vroeg uit natuurlijk, maar ik denk echt, zoals Leonieke zegt, dat je er zo weer in zit hoor. Was bij mij in ieder geval wel zo, na een paar dagen leek het alsof ik nooit was weggeweest.

Da's wel lastig als kleintjes zoveel aandacht vragen als je iets gedaan wilt krijgen. Daan slaapt gelukkig goed overdag en kan zich prima een half uur vermaken in het wipstoeltje of in de box, alleen even af en toe mijn stem laten hoor want alleen zijn vind ie dan weer minder als hij niet slaapt.

Wij gaan eens genieten van een heerlijk ontbijtje
pi_82732893
Dat is ook iets wat Thomas niet kan, hoor, zich echt een half uur alleen vermaken Als we een kwartiertje halen, kijken P. en ik naar elkaar

Hier is het vaderdag Maar tegelijkertijd ook verkiezingen (stemplicht) en heeft P. morgen en woensdag examen. Binnen een paar weken, als alle drukte voorbij is, halen we alle schade wel in (al heb ik wel een kaartje in zijn boek verstopt )
pi_82733006
Keshet, wat een knappert is Emma. Gewoon al rollen. En dat muziekje op de achtergrond... hilarisch! Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie kleine meisje. Eindelijk genieten!

Happy, fijn dat Daan het vanacht in z'n eigen kamer zo goed heeft gedaan. Nu hopen dat het doorzet.

Asy, ik heb dat ook.. ik lees altijd mee, maar tijd om te reageren heb ik bijna niet.

Leo en leoman, ondanks de drukte toch een fijne vaderdag!

Mijn 2 schatten (man en baby) liggen samen KO in bed. Lisa heeft vanacht van 10 tot 7 geslapen en gisteren ook al. Normaal maakten we haar om 6 uur wakker voor de fles, maar nu pas om 7 uur en dat vindt ze schijnbaar niet erg. Heerlijk! Zo nu eerst maar n's een lekker ontbijtje maken voor m'n liefje!
pi_82733636
Keshet wat knap van Emma! Leuk muziekje erbij De kinders kwamen meteen aangehold.
  zondag 13 juni 2010 @ 11:02:39 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82734595
Ik weet wel dat ik zo weer gewend ben. Maar dat maakt het de eerste dagen niet minder 'spannend'
hoewel de dagen waarschijnlijk om vliegen want men heeft mij zolang niet gezien en wil natuurlijk allemaal weten hoe het met Harry is enzo
  zondag 13 juni 2010 @ 11:04:47 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82734640
Ow en mama's met baby's van 0-3 maanden: ik vond iets interessants nav een artikel in de 'Wij'. Misschien hebben jullie er wat aan.

Als Harry straks wakker is, probeer ik te horen of ik bij hem er ook nog wat van herken.
pi_82734947
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:02 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet wel dat ik zo weer gewend ben. Maar dat maakt het de eerste dagen niet minder 'spannend'
hoewel de dagen waarschijnlijk om vliegen want men heeft mij zolang niet gezien en wil natuurlijk allemaal weten hoe het met Harry is enzo
Idd... Ik heb 100x gezegd dat alles goed gaat met Thomas, dat hij goed slaapt en goed drinkt. Een lieve baby is die ook wel regelmatig een huilbui van jewelste heeft. Dat ik het fijn vond om weer te komen werken etc
En dan weten dat mijn man die vragen ook al 3 maanden aan het beantwoorden was tegen dezelfde mensen
pi_82735036
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en mama's met baby's van 0-3 maanden: ik vond iets interessants nav een artikel in de 'Wij'. Misschien hebben jullie er wat aan.

Als Harry straks wakker is, probeer ik te horen of ik bij hem er ook nog wat van herken.
De geluidjes kloppen hier wel Wel grappig trouwens dat baby's blijkbaar allemaal op dezelfde manier wenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')