abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:17:58 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83565956
Wauw Emma, wat ga je goed meid!

Mag ik even hardop jompelen hier: mijn schoonmoeder heeft geen uitzaaiingen!
22 juli operatie op knobbeltje te verwijderen en heel misschien nog bestralen

Harry heeft heel wat harten laten smelten daar in het ziekenhuis door zijn geginnegap en acrobatische toeren
pi_83566096
Oh wat een goed nieuws Asy.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:22:59 #53
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83566131
voor Asy's goede nieuws!
Wat fijn zeg!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:25:48 #54
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83566221
keshet, ik kan de plaatjes niet zien hier, maar wel steor dat het zo goed gaat!
heb je de voeding nog opgehoogd?

asy, wat onwijs fijn!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:31:13 #55
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83566390
Wat goed van Emma!

Mag mijn (pleeg)baby ook in de OP? "B" is de naam voor het www (te veel info is mss niet goed).
Geboren: ergens in mei maar prematuur.

edit: asyniur, wat fijn!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:48:43 #56
265732 Keshet
pi_83566930
Welkom Appelfan en B!

Even uit persoonlijke interesse; met welke termijn is hij geboren? Is hij ook dysmatuur of heeft 'ie een normaal gewicht?
Bijzonder hoor; een pleegbaby! Is het de bedoeling dat hij permanent bij jullie blijft of is er echt een maximum termijn aan verbonden?
pi_83567044
Welkom B en natuurlijk Appelfan
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:52:27 #58
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83567052
Ohhh wat een fijn nieuws allemaal.

Emma, wat ga je goed Ze groeit als kool

Asy, wat een fijn nieuws zeg van je schoonmoeder! Pak van je hart kan ik me zo voorstellen.

Welkom appelfan en B!

Morgen hebben we een high tea met de familie (ivm verjaardag schoonmoeder en zwager), dus dan kunnen we weer pronken met Daan bij de familie Daan is sinds 12 jaar weer het eerste babietje in de familie dus aan aandacht geen gebrek
pi_83567100
Asy-schoonmoeder

Emma

Appelfan, welkom met je kindje. Is het een meisje of een jongetje?

CP, ik ben geen ZZP'er maar ik werk voor een detacheringsbedrijf. Ik krijg gelukkig gewoon doorbetaald, maar het is natuurlijk de bedoeling dat ik bij een klant kan worden ingezet. De woensdagen vrij en geen overwerk is voor mij nu belangrijk, dus daar loopt het wel eens op mis. Gelukkig (voor mij) zijn testers nu schaars. Ze kunnen zelfs veel nieuwe testers gebruiken bij mijn bedrijf. Dus wie interesse heeft, mijn pm-box is beschikbaar
pi_83568433
Wow, Emma. Wat gaat ze hard in de lengte

Gelukkig dat je doorbetaald krijgt. Maar ik weet ook hoe niet leuk het kan zijn om in de detachering zonder opdracht te zitten
Hoop dat je snel wat vindt

Asy wat een geweldig nieuws!

En welkom appelfan
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:06:23 #61
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83569851
Bedankt voor de welkoms!

@keshet Ik weet eerlijk gezegd niet veel over het geboortegewicht. 2 maanden te vroeg geboren en sinds een ruime week hier. Dus zal wel hebben meegevallen (pleegzorg vertelt soms niet alles)
Het is nog onduidelijk over hoe en wat, maar zeer waarschijnlijk gaan de ouders nooit voor hem zorgen. Wat ik wel weet, is dat hij zijn baby-tijd hier mag afmaken.

@octopussy B is een jongentje
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:40:53 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83571197
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef appelfan het volgende:
Bedankt voor de welkoms!

@keshet Ik weet eerlijk gezegd niet veel over het geboortegewicht. 2 maanden te vroeg geboren en sinds een ruime week hier. Dus zal wel hebben meegevallen (pleegzorg vertelt soms niet alles)
Het is nog onduidelijk over hoe en wat, maar zeer waarschijnlijk gaan de ouders nooit voor hem zorgen. Wat ik wel weet, is dat hij zijn baby-tijd hier mag afmaken.

@octopussy B is een jongentje
Dan noemen we hem 'Bob' (als je dat goed vind, ik vind B zo gek klinken... ) Ik heb hem er bij gezet in de openingspost
Gek dat ze je niet meer info geven. Is toch belangrijk als je voor zo'n prulletje moet zorgen...
Maar welkom hier!
Ik weet niet hoeveel aandacht Bob in zijn prille leventje al heeft gehad maar voor zijn hechting (en dus ook latere ontwikkeling) is het belangrijk om hele veel liefde en aandacht te krijgen. Misschien is een draagdoek iets voor jullie zodat je hem lekker veel bij je kunt hebben en hij zich gekoesterd en gewenst voelt?

En dank je voor al jullie lieve reacties!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:32:20 #63
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83573284
Goed idee om hem hier Bob te noemen
Pleegzorg geeft niet meer dan de nodige info ivm privacy zeggen ze. Hij komt rechtstreeks van het ziekenhuis, volgens mij enkel verplegers gezien.
Een draagdoek is wel een goed idee maar wij knuffelen hem heel vaak. Een doek lijkt me warm in de zomer!
pi_83573333
Bob

Vind het wel heel zielig klinken. Zo een kindje zonder ouders
Nou ja, jij natuurlijk wel appelfan. Hulde hoor
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:15:50 #65
265732 Keshet
pi_83577946
Ik dacht dat ik net gepost had maar ik zie niks tevoorschijn komen?

Repeat:
Bob it is then!

Appelfan, een draagdoek is op zich wel warm maar gelukkig zijn er ook koele doeken te koop. (Ik ben er nog naar op zoek, maar toch.)
Een draagdoek is voor een prematuurtje erg fijn om op die manier een stukje geborgenheid wat ze gemist hebben door hun vroeggeboorte in te halen. Ook zitten ze in een supergoede houding waardoor ze zich niet kunnen overstrekken. Ook voor de spierspanning, heupjes etc. is het erg goed!

Ik weet niet waar je woont, maar als het een beetje in de buurt is wil ik je best even laten zien hoe het werkt met zo'n draagdoek!
Mijn ieniemienie vindt het in ieder geval heerlijk.

NB: Het niet gebruiken van een draagdoek is natuurlijk ook prima! Knuffelen ftw!
pi_83582019
Hoei wat een goede verhalen hier allemaal van rollende/tijgerende/kruipende/doorslapende (omcirkel wat van toepassing is ) kinders!

En welkom Appelfan met 'Bob'

Hier ook een meisje wat duidelijk last van de warmte heeft, ze slaapt nu voor het eerst vandaag langer dan een half uur (anderhalf al).
En het schema van Draakje's Lis komt me nu bekend voor. Zal hier wel een combi zijn van warmte en regeldagen.. Kan niet wachten tot het weer wat koeler is, voel me nu echt een melkkoetje

Keshet, ik ben ook op zoek naar een zomerdoek (nog niet echt actief trouwens). We hebben een minimonkey, maar daar krijg ik haar niet lekker meer in. Ik ga even posten in het draagdoekentopic voor tips, wil em graag op korte termijn..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_83583697
Hm, vraagje.
Isabel slaapt nu naast me, alleen d'r luier aan. Haar ademhaling is niet regelmatig, is dat normaal als ze zo klein zijn, of moet ik me zorgen maken?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:11:16 #68
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83583807
@keshet
Bedankt voor het aanbod! Ik woon in het Zuiden des Lands, in de buurt van de belgen . Mijn zus heeft nog een draagdoek, als we er niet uitkomen ga ik er op in Ik kom regelmatig in het noorden.
Met Bob buidellen vriendlief en ik ook, of heeft dat geen nut na een bepaalde leeftijd?

@morretje
Is een minimonkey handig in gebruik? Ik heb even gegoogled en het ziet er tof uit!

En over dat ademhalen, internet zegt dat het normaal is tot vier maanden. Maar ik zou bij twijfel altijd een arts bellen!
http://www.peuteren.nl/baby/slapen.php

@crazyprincess
Ik vind het ook zo sneu, maar er zal vast een ernstige reden zijn dat hij in de pleegzorg terechtkomt. Zolang Bob bij ons is voeden we hem
op alsof hij ons kind is.

[ Bericht 9% gewijzigd door appelfan op 02-07-2010 19:19:03 ]
pi_83584138
@ appelfan: de minimonkey ziet er inderdaad handig uit, maar ik vind em eigenlijk nu niet zo handig meer. Toen Isabel 2 weken was kon ze er nog lekker in, maar ik krijg haar er nu (6 weken) niet goed meer in. Plus dat de draagdoekexperts hier zeggen dat ie eigenlijk niet goed is, vanwege de houding waarin ze hangen..
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:29:48 #70
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83584331
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:07 schreef Morretje het volgende:
Hm, vraagje.
Isabel slaapt nu naast me, alleen d'r luier aan. Haar ademhaling is niet regelmatig, is dat normaal als ze zo klein zijn, of moet ik me zorgen maken?
Dat is normaal als ze zo klein zijn inderdaad. Vond ik ook erg apart in het begin, maar het kan echt geen kwaad.

Vandaag had Daan het ook wel erg zwaar met die hitte. Hij was gewoon een beetje duf. Net even wat water gegeven uit een cupje. En lekker dat hij het vond!! Goed om te weten!

Nu ligt ie al weer lekker te slapen, hopenlijk wordt hij niet warm van de warmte. Het is weer een goddelijke 27 graden op zijn kamertje .....
pi_83600145
Welkom Bob

Hier ook een plakbaby. Hij voelt zo plakkerig aan en is helemaal warm. Onder een lauwe douche of in bad is hij helemaal happy, maar ik kan hem ook niet de hele dag in bad hangen
pi_83600983
Hier ook allerlei toeren uitgehaald om een beetje koelte te creëren want het was 's avonds nog 26 graden in de babykamer. We hebben nu horren gekocht om in ieder geval 's nachts lekker de ramen open te kunnen zetten zonder muggenellende.
Ik geef Hannah trouwens water uit een oefenbekertje van Difrax. Dat gaat heel erg goed! Ze vind het lekker en leuk want ze hapt ook echt naar het randje van de beker Ik heb niet het idee dat ze minder moedermelk drinkt trouwens. Zo, ik ga boodschappen doen. Straks vrienden met kindjes op bezoek en we gaan barbeknoeien.
pi_83601932
Ik geef Florian water uit een glas en hij probeert inderdaad er ook het glas bij op te eten Helemaal enthousiast!
Alleen tien minuten later is het elke keer brullen en spugen?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:58:56 #74
265732 Keshet
pi_83602671
Als ik Emma water geef begint ze te rillen van afschuw en kijkt ze me aan of ik 'r vergiftig!
Ik zal zo eens proberen of ik er een foto van kan maken.

Zelfs een flesje aangelengd met extra water blieft mevroi niet.

Freecell: Misschien is het water te warm of te koud voor Florian?
pi_83603188
Haha, eigenwijze Emma

Mja, dacht ik ook al, maar bij de fles maakt hem de temp. geen bal uit
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:35:57 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83603718
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef appelfan het volgende:
@keshet
Bedankt voor het aanbod! Ik woon in het Zuiden des Lands, in de buurt van de belgen . Mijn zus heeft nog een draagdoek, als we er niet uitkomen ga ik er op in Ik kom regelmatig in het noorden.
Met Bob buidellen vriendlief en ik ook, of heeft dat geen nut na een bepaalde leeftijd?

@morretje
Is een minimonkey handig in gebruik? Ik heb even gegoogled en het ziet er tof uit!

En over dat ademhalen, internet zegt dat het normaal is tot vier maanden. Maar ik zou bij twijfel altijd een arts bellen!
http://www.peuteren.nl/baby/slapen.php

@crazyprincess
Ik vind het ook zo sneu, maar er zal vast een ernstige reden zijn dat hij in de pleegzorg terechtkomt. Zolang Bob bij ons is voeden we hem
op alsof hij ons kind is.
Toch vind ik het een vreemd argument: privacy. Een vriendin van mij heeft ook een pleegzoontje (inmiddels 4 jaar en permanent bij hun). Hij is bij haar gekomen toen hij 6 weken oud was en zij weet alles van hem...

Doe eens een PM waar je woont want ik woon in Zuid-Limburg. Misschien kan ik je helpen met een doek (lenen)? Met dit weer draag ik eigenlijk ook niet hoor, maar als het weer wat afkoelt gaat zoonlief overal mee naar toe in de doek. Kan hij mooi alles op een veilige manier bekijken en in slaap vallen dicht bij een moeder/vaderfiguur...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:38:26 #77
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83603794
Tegen de warmte heb ik kleertjes en een dekentje in de koelkast gedaan. Toen ze lekker koel waren heb ik ze aangedaan en de ventilator aangezet.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:41:20 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83603882
Harry heeft overdag alleen een luier aan en 's nachts slaapt hij in een romper zonder lakentjes en what so ever. Vannacht heb ik hem zelfs de romper uitgedaan omdat hij het zo warm had...
pi_83604057
Ik heb Moneypenny gisteren wat water uit een flesje gegeven. De arme meid begon eerst heel vrolijk hard te drinken (Jammie, eten! ). Toen ze na een paar seconden doorhad dat dit geen melk was ( ) trok ze een enorm vies gezicht en werkte het speentje uit d'r mond. Een aanblik om nooit te vergeten
pi_83604335
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 12:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb Moneypenny gisteren wat water uit een flesje gegeven. De arme meid begon eerst heel vrolijk hard te drinken (Jammie, eten! ). Toen ze na een paar seconden doorhad dat dit geen melk was ( ) trok ze een enorm vies gezicht en werkte het speentje uit d'r mond. Een aanblik om nooit te vergeten
Dat was bij ons ook het geval daarna maar een schepje poeder er doorheen gedaan
pi_83604336
Overdag heeft Mart ook alleen een luier om. Tenzij we weg gaan, dan krijg hij of een romper of een shirtje aan. En 's nachts slaapt hij in een luier en slaapzak. Meer niet.

Ik ben gewoon helemaal naar van de warmte, laat staan hoe z'n ukkie zich moet voelen...
pi_83605037
Hier koelt het gelukkig wat af 's nachts. En van de warmte die er dan toch nog is lijkt ze geen last te hebben. Ze ligt in een mauwloos rompertje en onder een dun dekentje tot halverwege d'r borst

Gisteravond was mijn melkvoorraad echt helemaal op. Dus hebben we haar maar wat kunstvoeding gegeven (had net de gekolfde melk in de vriezer gegooid ). Achteraf gezien hadden we misschien beter toch wat borstvoeding kunnen ontdooien, maar dat had dan ook weer een tijd geduurd. Nou ja, ze heeft er heerlijk op geslapen
pi_83605051
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 12:41 schreef Asyniur het volgende:
Harry heeft overdag alleen een luier aan en 's nachts slaapt hij in een romper zonder lakentjes en what so ever. Vannacht heb ik hem zelfs de romper uitgedaan omdat hij het zo warm had...
Heb ik ook geprobeerd, maar zonder romper wordt hij alleen nog maar plakkeriger. Dat ding neemt nog wat vocht op.

Haha CP, die speen Daarom doe ik het ook niet in een flesje geeft hetzelfde effect
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:27:50 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83605411
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Heb ik ook geprobeerd, maar zonder romper wordt hij alleen nog maar plakkeriger. Dat ding neemt nog wat vocht op.

Plakkerig blijft het toch, maar ik ben nu ook het liefste zo'n beetje bloot. Beetje lullig om hem dan wel aan te kleden

Overigens heb ik Harry ook water laten 'drinken' uit een glas. Als hij een druppel binnen heeft gekregen is het veel, maar hij vond het glas wel reuze interessant om te belikken. En inderdaad dat snoetje als hij dat (koude) water in zijn mond voelt komen
pi_83608695
hier heeft de kleine ook alleen een rompertje aan, vanmorgen moesten we even naar de stad dus een jurkje erover aangedaan en met voeden en in slaap wiegen enzo even een hydrofile doek tussen ons beide

nu nog bedenken of we wel of niet uiteten gaan, zijn 2 jaar getrouwd vandaag
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:27:26 #86
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83609298
@morretje, ik wist eerst ook niet van die ademhaling. ik had een keer een kindje van 1 dag oud vast, en die begon me toch een portie te hijgen ineens, ik schrok me wild! maar dat komt doordat de ademhalingsreflex nog niet helemaal stra ingeregeld is, geloof ik. naja, thoort erbij

@cp, mag ik vragen waarom je met 3 wk al een flesje voeding geeft icm bv? met het oog op tepel-speenverwarring wordt dat afgeraden... en ze heeft in principe genoeg aan jouw voeding, kwestie van ietsjes vaker aanleggen.

aviva heeft haar eerste groentehap gehad! (ze is over 4 daagjes 6 mnd, en 6 dagen overtijd, dus kvond het het een goede termijn ) ik ben erg benieuwd wat er echt binnen is gekomen. kokhalzen dat ze deed! toen ik haar voerde, bliefte ze het niet echt, maar zelf met het lepeltje aan de haal deed ze haar mond wel open. ik denk da ik maar eens het rapley-topic ga doorakkeren en vanavond een wortletje los kook... (ben wel heel blij dat ik het heb aangelengd met 1 schepje kv ipv bv. was dan mooi zonde geweest van de bv )
moet nog ff foto's van het slagveld op de cumpu zetten, dan komt er fotoverslag.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:28:19 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83609324
draakje gefeli!

oh, keshet, is de correctie vanaf de uitgerekende datum? iet er wel goed uit idd!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:47:41 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83609990
Draakje, feli met je jubileum!

Davinia, ik ben benieuwd naar je fotoverslag!

De onweer komt eraan. Hopelijk koelt het dan af. Harry ligt in der kinderwagen buiten op het overdekt terras. Daar is het koeler dan waar dan ook in huis...
pi_83611198
@Davinia: Ze was heel de dag al elk uur gekomen en steeds lang blijven hangen (zeker een uur en dan maar lafjes drinken). 's Avonds hing ze al 1,5 on and off aan m'n borst, maar er kwam echt niets meer uit. (Regeldagje ook waarschijnlijk.) vandaag gaat het alweer beter
En ik ben niet zo bang voor die tepel-speenverwarring. De eerste week heeft ze vrijwel alleen flesvoeding gekregen, maar ze hapte daarna direct perfect aan aan m'n borst. En na de eerste week hebben we geen flesje meer gegeven. Dit was puur een uitzondering wat mij betreft. Als zij gefrustreerd is omdat ze honger heeft en ik verweekte tepels krijg omdat ze zo lang aanligt lijkt me ook niet heel gezond

Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van de eerste groentehap.

Draculettetje gefeliciteerd
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:49:34 #90
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83612304
Helaas niet meer mogelijk Daan zonder slaapzak in zijn bedje te leggen, want hij draait onmiddelijk op zijn buik. Met slaapzak gaat het lastiger. Gelukkig slaapt hij daar goed mee, dus dat scheelt.
pi_83613370
Thomas slaapt hier eigenlijk al een verschillende nachten enkel in zijn rompertje. Het is gewoon te warm heb ik het gevoel. En gisteren heeft hij hier in huis enkel in zijn pamper gelegen. Toen ik thuis kwam van het werk, kwam P. naar beneden met Thomas met nat haar. Dus ik al lachen omdat ik dacht dat hij een accidentje had gehad, maar nee, hij had echt te veel liggen zweten, dus eventjes in bad (dat zweten zal hij dus ook van de papa hebben ).

Zijn er hier eigenlijk ook kindjes die gewoon op hun rug blijven liggen? Als ik Thomas op zijn rug leg op zijn speeltapijt dan ligt hij daar ook gewoon te liggen. Hij maakt geen aanstalten om te draaien, schopt ook niet in het wilde weg met zijn benen ofzo. Wat hij nu wel doet is heel gericht naar een beertje grijpen. Niet meer ernaar slaan, maar hand uitsteken en beertje vastgrijpen en vasthouden.
Btw, weet er iemand of je nu al iets kan afleiden over het feit of ze links- of rechtshandig zouden zijn? Of zou dat nog te vroeg zijn?

CP, vergeet je ook niet om binnen een paar weken nog eens een flesje aan te bieden? Wij hebben ook gewoon eens geprobeerd en gemerkt dat hij het goed kon. Dan verschillende weken niets meer gedaan en toen hij echt uit flessen moest drinken, was het opeens drama.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:15:38 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83622653
Harry slaapt meestal op zijn buik. Als hij op zijn rug slaapt is hij meestal binnen een half uur wakker, op zijn buik slaapt ie veel langer! Aangezien hij heel goed zijn hoofd kan optillen en draaien, leg ik hem dus al een behoorlijke tijd op zijn buik in bed.
Het enige waar ik nu voor moet uitkijken is dat hij zich aan de wandelwagenbak begint op te trekken. Zie je opeens zo'n koppie boven de rand uitsteken
pi_83631619
Mevrouwtje begint als ze op haar rug ligt al wel een beetje te bananen en rolt soms op haar zij als ze de beentjes in de lucht gooit. Maar vandaag is ze dus wel zo hoppa 2 keer van haar buik op haar rug gerold Alsof ze nooit anders had gedaan, met publiek nog wel.
Ook weer zoiets wat ze ineens kan sinds een paar dagen: een doekje van haar hoofd trekken. Ik leg dan een spuugdoekje over haar gezicht (voor kiekeboe) en ze trekt hem er direct af. Eerder ging ze alleen een beetje schudden met haar hoofd en maaien met de armen.
pi_83635073
goede morgen allemaal!

Bedankt nog voor de felicitaties, we zijn uiteindelijk maar niet uit eten geweest, maar wel lekker gegourmet!
Wat doen de kindjes het allemaal toch goed als ik het zo lees, lekker aan het rollen enzo!
Ik denk dat ik na het warme weer ook aan de slaapzakjes moet, we vinden Mw regelmatig onderaan het bed of kinderwagen en als ze naast me in ons bed ligt gaat ze een kwartslag draaien!

verder gaan we vandaag voor het eerst op bezoek bij vamp, rijden op tijd weg om niet al te warm aan te komen!
Fijne dag allemaal!
  zondag 4 juli 2010 @ 10:24:24 #95
18860 sindell
Seriously
pi_83636068
Moggeh!

Laura mag dan niet rollen e.d. maar ze heeft sinds ineens...wel een tandje door
Mijn baby wordt steeds groter
pi_83636278
mogguh!

gisterochtend: half 8
vanochtend: om 8 uur maar wakker gemaakt (bleek al wakker en lag gezellig te stinken met een poepbroek!)

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83636527
woensdag wordt trouwens een leuke dag: 's ochtends meet & weeg (&prikjes) op het cb en 's middags een ringslingdraagdoekconsult (leuk woord voor galgje).
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83637439
@ Leonieke, mijn oudste dochter lag ook maar stil te liggen en deed wenig en ineens rolde ze o om... De oudste is nu 2,5 Jaar en is ook nog steeds niet links of rechts.. Ik begreep dat je dat pas na 3 jaar een beetje gaat zien maar kan ik ook fout hebben..
Altijd blijven lachen... :)
  zondag 4 juli 2010 @ 11:46:37 #99
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83637775
Ow Liesz ik wist niet dat dat nog zoveel kon veranderen. P. en ik zijn allebei linkshandig, maar het zegt dus nog helemaal niets als hij nu al veel met links doet
En hier hebben we echt een gevalletje liever lui dan moe Niet dat ik me zorgen maak dat hij niet zou kunnen rollen ofzo, maar ik zou het zo super vinden moest hij zo'n trucjes uithalen

Morgen wordt hij al 4 maand Mijn kleine vriend Of smoothie zoals mijn ma hem noemt
pi_83647315
Mijn ouders zijn/waren ook links en ik ben rechts dus het zegt weinig (zeg waren omdat mijn vader het afgeleerd is vroeger op school)
Ja de oudste hier was ook liever lui dan moe! Ze ging ook pas met 20/21 Maanden lopen... Is ook zo hoor dat als ze dingen doen dat zo leuk is! Kan nu al niet wachten tot het 1e lachje komt! Nog een paar weekjes....

Nanique heeft sinds gister haar flesjes van 90+3 scheppen elke keer helemaal leeg en spuugt ook eigenlijk niks terug !! We zijn trots op onze kleine prematuur baby...
Altijd blijven lachen... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')