Dan noemen we hem 'Bob'quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef appelfan het volgende:
Bedankt voor de welkoms!
@keshet Ik weet eerlijk gezegd niet veel over het geboortegewicht. 2 maanden te vroeg geboren en sinds een ruime week hier. Dus zal wel hebben meegevallen (pleegzorg vertelt soms niet alles)
Het is nog onduidelijk over hoe en wat, maar zeer waarschijnlijk gaan de ouders nooit voor hem zorgen. Wat ik wel weet, is dat hij zijn baby-tijd hier mag afmaken.
@octopussy B is een jongentje
Dat is normaal als ze zo klein zijn inderdaad. Vond ik ook erg apart in het begin, maar het kan echt geen kwaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:07 schreef Morretje het volgende:
Hm, vraagje.
Isabel slaapt nu naast me, alleen d'r luier aan. Haar ademhaling is niet regelmatig, is dat normaal als ze zo klein zijn, of moet ik me zorgen maken?
Toch vind ik het een vreemd argument: privacy. Een vriendin van mij heeft ook een pleegzoontje (inmiddels 4 jaar en permanent bij hun). Hij is bij haar gekomen toen hij 6 weken oud was en zij weet alles van hem...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef appelfan het volgende:
@keshet
Bedankt voor het aanbod! Ik woon in het Zuiden des Lands, in de buurt van de belgen. Mijn zus heeft nog een draagdoek, als we er niet uitkomen ga ik er op in
Ik kom regelmatig in het noorden.
Met Bob buidellen vriendlief en ik ook, of heeft dat geen nut na een bepaalde leeftijd?
@morretje
Is een minimonkey handig in gebruik? Ik heb even gegoogled en het ziet er tof uit!
En over dat ademhalen, internet zegt dat het normaal is tot vier maanden. Maar ik zou bij twijfel altijd een arts bellen!
http://www.peuteren.nl/baby/slapen.php
@crazyprincess
Ik vind het ook zo sneu, maar er zal vast een ernstige reden zijn dat hij in de pleegzorg terechtkomt. Zolang Bob bij ons is voeden we hem
op alsof hij ons kind is.
Dat was bij ons ook het gevalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb Moneypenny gisteren wat water uit een flesje gegeven. De arme meid begon eerst heel vrolijk hard te drinken (Jammie, eten!). Toen ze na een paar seconden doorhad dat dit geen melk was (
) trok ze een enorm vies gezicht en werkte het speentje uit d'r mond. Een aanblik om nooit te vergeten
![]()
Heb ik ook geprobeerd, maar zonder romper wordt hij alleen nog maar plakkeriger. Dat ding neemt nog wat vocht op.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:41 schreef Asyniur het volgende:
Harry heeft overdag alleen een luier aan en 's nachts slaapt hij in een romper zonder lakentjes en what so ever. Vannacht heb ik hem zelfs de romper uitgedaan omdat hij het zo warm had...
Plakkerig blijft het toch, maar ik ben nu ook het liefste zo'n beetje bloot. Beetje lullig om hem dan wel aan te kledenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, maar zonder romper wordt hij alleen nog maar plakkeriger. Dat ding neemt nog wat vocht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |