abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:38:44 #251
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83895218
Oh ik sop Thomas nog regelmatig even in het badje nadat ik hem van het kdv opgehaald heb. Maar goed, die is natuurlijk ook een stukje groter he.

En geen beestjes hier hoor het plastic houdt juist het water schoon van allerlei dingetjes die uit de boom omlaag vallen (soort van vruchtjes van de magnolia). Nouja, jullie wonen natuurlijk practisch op het platteland, veeeeel meer beestjes daar dan in de *ahum* grote stad.

Was de franse avond gezellig? Klinkt leuk! En moet je nagaan, volgend jaar zit er gewoon een kleine Harry lekker mee te smikkelen van de stokbroodjes. Oeeeh lief.

*zich weer snel in eigen topic terugtrekt*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 11 juli 2010 @ 09:09:33 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83907315
Mja, wij snapen het ook niet (van die beestjes). Die waren gewoon onder het afdekzeil gekropen

Franse middag was gezellig. Heerlijke rosé en witte wijn (en spa rood ) en lekkere kazen, worst en baguettes. Het was alleen erg warm. Maar we kennen weer wat mensen uit de buurt

Alleen toen we naar huis liepen, stond er overal politie. Mijn man nog grappen: misschien stond de muziek op het buurtfeestje te hard. Maar nu blijkt dat er gisteren iemand een overval heeft proberen te plegen op onze Jumbo. Maar dat is verijdeld door dorpsgenoten.
In ons piepkleine durp waar je bijna doodvalt van saaiigheid een overval
pi_83907871
Wat een noodweer gister avond. Heerlijk.
En Mart heeft overal doorheen geslapen.

Meneer ligt nu ook weer op bed. Hij zit een beetje bleekjes en heeft rode ogen.
Ik even z'n temp gemeten, 37.7. Dus alleen in een romper aan in bed.
Volgens mij is/wordt hij ziek. Hoop het niet voor de lieve schat.

Maar 37.7 lijkt me niet zo erg hoog met dit weer zijnde Of heb ik dat verkeerd.
  zondag 11 juli 2010 @ 11:06:32 #254
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83909370
37.7 is alleszins niet een temperatuur waarvoor je iets moet geven. Gewoon binnen een uurtje nog eens checken. Bij Thomas is het zelfs na een half uurtje soms al onder de 37.5
pi_83909447
Asy, enerverend dagje gehad dus. Leuk zo'n Franse middag trouwens hier hebben we 2 weken terug een buurtfeest gehad waar we ook wat buurtbewoners hebben ontmoet. De muziek stond wel te hard voor de kleine om te kunnen slapen in de kinderwagen dus ik ben met haar naar huis gegaan.

Ik had gisteren een vrijgezellenfeest, en mijn man bleef thuis bij Hannah. Ik had er niet bij nagedacht om mijn kolf mee te nemen en heb 2 voedingen gemist. Tegen de tijd dat ik terug was stond de boel op ploffen Ik heb meteen maar even gekolfd (300CC). Toen ik naar bed ging heb ik Hannah meegenomen naar een koelere kamer om daar te slapen in haar campingbedje. Gelukkig is ze na het voeden wel weer in slaap gevallen.
pi_83913590
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Keshet het volgende:

Faja: Hoe is 't bij jou? Je staat gewoon al bovenaan met je grote kleine man!
Hier gaat alles goed hoor. Lief dat je naar me vraagt. Dijon doet een poging tot kruipen alleen op een hele rare manier, namelijk op handen en voeten (als een klein aapje dus). En verders probeert hij zich ook al overal aan op te trekken tot staan, lukt nog niet natuurlijk. En het is druk, druk en nog eens druk. De oudste heeft nu zomervakantie en gaat komende week met haar oma naar Parijs, de jongens gaan wel nog 1 dag per week naar de creche in de zomervakantie omdat ik geen zin heb om over 6 weken weer een hoop drama te hebben met wennen. Zelfs Nathan en die is al 2 en half moet altijd even inkomen als hij een aantal weken niet is geweest (en ze gaan maar 2 dagen per week normaliter). En ik ben zelf druk met allerlei dingen verzamelen voor mijn dochter haar slaapkamer. Die gaat komende week op de schop als ze in Parijs is en van niks weet. Heb een antiek bed gekregen (nog van mijn overgrootmoeder geweest), een twijfelaar en nu wil ik alles in een romantische stijl. Dus lekker zoet zacht rose en roosjes. En ja Dijon is al bijna een half jaar, nog maar 4 dagen. Het is voorbij gevlogen. Ik geniet natuurlijk elke dag van hem en de andere twee (al hoewel ik er nu 1 voor straf op bed heb liggen). Ik vond de eerste weken lastig om een derde kindje in de dagelijkse planning te verweven maar inmiddels hebben we een draai gevonden met zijn allen en het is heerlijk. Mijn gezin is compleet zo met drie kinderen en de jongste is gek met zijn broer en zus.

Zo heel verhaal. Nu jij, hoe is het met Emma? Ik heb je foto's op Hyve gezien, erg leuk en ondanks dat ze natuurlijk een kleine dame is, is ze al flink gegroeid he. Ik zag ook op de foto dat haar naveltje een soort van bultje is, is dat een navelbreuk? Gaan ze daar nog wat aan doen of groeit dat vanzelf normaal?
pi_83914570
Klinkt hectisch, drie kinderen hebben en schoolvakanties
Fijn dat het verder lekker gaat!
pi_83944485
Super zeg Faja. Ik snap af en toe al niet, hoe ik alles geregeld krijg met één kind

Ennuh, wat is het stil in dit topic
Ligt iedereen met de billen en het zwembad.
Of nog bij det te komen van de spanning van gisteravond.
  maandag 12 juli 2010 @ 08:24:06 #259
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83944574
Ik ben al helemaal bekomen, hoor (serieus, ik was in het begin voor Nederland, maar zat tijdens de eerste helft echt te hopen dat Spanje ging winnen)
Wij gaan vandaag waarschijnlijk aan de groentepap en tegelijkertijd ook een beetje want man, wat wordt hij groot
pi_83944620
Ja Leo, cliché maar waar. Kleine kindjes worden groot.
4,5 maand alweer bijna hier. En hij is zo leuk/lief en schattig.
  maandag 12 juli 2010 @ 08:29:57 #261
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83944627
Ah, nee, dat is die van ons niet. Niet lief, niet leuk en helemaal niet schattig
pi_83944648
Goedemorgen allemaal!

Leo, leuk de groentehap!

Ymme, ik denk dat iedereen nog bij moet komen van gisteravond ofzo. Ikke niet hoor, tis jammer maar de wereld is niet vergaan ofzo. En wat je zegt, ik weet af en toe ook al niet hoe ik het moet regelen met 1 kind, laat staan 3. Knap hoor Faja.

Ik ga lekker een ochtendje werken om in te komen. Vanaf 16 augustus weer 40 uur per week aan de bak. Ik heb er zin in en ook weer niet... maargoed papa gaat minder werken en dat vind ik echt . Als ik er het werk naar had gehad zou ik best een dagje minder willen, maar dat heb ik helaas niet. Misschien als ik ooooit een andere baan wil, maar dat is voorlopig nog helemaal niet aan de orde.

Fijne dag allemaal, met hopelijk niet teveel regen, wateroverlast, hagel en onweer. Boven België zag ik al wat aankomen...
  maandag 12 juli 2010 @ 08:35:50 #263
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83944690
Het is hier ook aan het rommelen ja Maar een beetje regen en afkoeling mag wel

Nikki ik hoop alleszins dat jouw inkomdagje een fijn gebeuren zal zijn en dan weer nog 5 weken genieten van je verlof En wat leuk dat de papa een dagje minder kan gaan werken. Ik heb er het werk ook niet voor om te minderen, dus doe ik dat ook niet.
pi_83944783
Rommelen? Het leek hier vannacht wel een stroboscoop Geen gerommel, maar minstens elke seconde een flits. Beide kinderen wakker tot 3x toe

Aan de groente alweer! Wat ga je geven Leonieke? Wortel? Spinazie?

Hier overmorgen alweer 5 maand
  maandag 12 juli 2010 @ 08:52:06 #265
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83944856
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:45 schreef freecell het volgende:
Rommelen? Het leek hier vannacht wel een stroboscoop Geen gerommel, maar minstens elke seconde een flits. Beide kinderen wakker tot 3x toe

Aan de groente alweer! Wat ga je geven Leonieke? Wortel? Spinazie?

Hier overmorgen alweer 5 maand
Ik ga mijn eigen voorkeur toch maar laten doorwegen en het zal wortel worden, denk ik (ik lust echt echt echt geen spinazie En ik zal hem wel spinazie geven zodat hij het later wel eet, maar niet als eerste hapje )

En wat gaat de tijd bij jullie ook zo snel freecell al bijna 5 maand Straks moeten jullie hier al weg

Thomas heeft vannacht totaal geen last gehad van het weer. Hij was echt uitgeteld. We hebben hem nog een licht pyjamabroekje aangedaan omdat hij al vol muggenbeten zit op de binnenkant van zijn benen, maar hij heeft het zelfs helemaal niet gemerkt. Dat krijg je natuurlijk als je al zo'n grote jongen bent en dat je overdag niet meer slaapt
pi_83945233
Noodweer Waar....
Van mij mag het hoor. Net een wasje opgehangen en zeik nat van het zweten alweer!
  maandag 12 juli 2010 @ 09:39:14 #267
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83945696
Mijn god Zo'n gedonder hier. P. en ik schrokken allebei op, Thomas slaapt gewoon door Mist hij zijn eerste echte onweer omdat hij zo'n slaapkop is
pi_83945832
hier hadden we rond 5 uur vannacht een klapje. met 2 wakkere kindjes en een weakkere mama als gevolg
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 12 juli 2010 @ 09:50:51 #269
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83945987
De tweede krak was er hier ook te veel aan Hij heeft normaalgezien al vrij grote ogen, maar nu stonden ze gewoon megaopen. Al ligt hij nu wel vrolijk te wezen in de zetel
pi_83946153
Hier over de ijssel in Deventer geen slecht weer gehad vannacht! Was tussen half 5 en half 6 wakker voor Nanique! Het waaide wel heerlijk trouwens

Nanique heeft vannacht gedaan met 1 voeding ik ben gewoon lekker chag van het goede slapen, heerlijk!! We gaan zo op visite bij mijn mama!
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 12 juli 2010 @ 09:57:42 #271
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83946179
Goed zo, Nanique Mama heerlijk laten slapen Veel plezier straks!
pi_83946414
zaterdag is het hier wel te keer gegaan, maar vannacht niet
van vrijdag op zaterdag had mevrouw helemaal geen zin in slapen, of ik moest het matras zijn! Overdag toch teveel geslapen?
ach ja heerlijk een nachtje knuffelen, meneer naar beneden geschopt om daar te slapen zodat ik overdag kon bijslapen en hij voor haar kon zorgen, helaas ook niks van terecht gekomen!

gelukkig zondagochtend wel in kunnen halen! En nu ligt ze heerlijk in d'r wipstoel te spelen
  maandag 12 juli 2010 @ 10:12:08 #273
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83946575
Ik heb niet meer kunnen slapen na de voeding van 5 uur
Hier gelukkig na het voetbal weinig lawaai, maar Bob slaapt ook door onweer.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:21:28 #274
18860 sindell
Seriously
pi_83946853
Moggeh!

Noodweer trekt nu over het zuiden zie ik. Komt hier vandaag nog wel, kan Laura ook lekker afkoelen, die heeft het ook zo warm gehad dit weekend
Laura is vandaag alweer precies 5 maanden! Mjin lieve kleine leuke schattige meisje!
pi_83947707
laura alweer 5 mnd! nog 1 maandje en ze is een grote kleine baby!
pi_83947950
Hier (Eindhoven) hebben we zaterdagavond inderdaad wel een flinke onweersbui gehad, maar het koelde er niet van af.. helaas...
En als ik buienradar.nl nu zo zie, gaat het meeste er weer voorbij. Misschien moet ik zometeen de was gewoon buiten ophangen, dán gaat het natuurlijk wel plensen hier

Jammer van het voetbal inderdaad. Ik vond het allemaal zo spannend dat ik op een gegeven moment bijna hoopte dat Spanje een doelpunt zou maken, dan gebeurde er tenminste iets, en was het sneller voorbij. De mascotte-werking van het oranje pampers pakje van Lars duurt niet lang genoeg voor een verlenging.

Nah ja.. dit weekend hebben we weer gehad. Afgelopen zaterdag de as van mijn schoonvader begraven; op een heel mooi zonnig plekje onder een boom. Heel mooi, maar toch ook wel weer confronterend. En gister dan die wedstrijd... ben wel weer toe aan 'gewone dagen'. Vanmiddag nog weer een kraamvisite, en de rest van de week weer werken. Ik heb er zin in!
  maandag 12 juli 2010 @ 11:07:27 #277
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83948528
Dubbel.

[ Bericht 87% gewijzigd door appelfan op 12-07-2010 11:27:14 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 11:26:52 #278
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83949227
Nu is het hier noodweer!
Lekker koud buiten ook. Ik heb meteen het raam
in Bobs kamer zo wijd mogelijk open gezet
pi_83950403
HIer nu ook ja
Ga snel even de boel opzetten boven. Als het niet inregend dan.
Wat zal Mart blij zijn als het wat koeler is. Vanochtend werd hij gewoon bezweet wakker.

Oh ook bliksem nu... En ik ben geen held met onweer. Maar wel alleen thuis met Mart.
Maar mag mijn angsten ervoor niet laten blijken, want wil Mart niet bang maken voor onweer.
pi_83950713
Mijn baby is alweer een hele maand oud. Gaat zo snel.
Post heel weinig hier maar ik lees en leef wel mee Heb alleen zelf zo weinig te vertellen. Hij is heel makkelijk, alleen huilen als er echt wat is. Wel veel krampjes, 't arme ding. Verder is hij gewoon altijd lekker baby aan het zijn.
I'm not a sinner.
pi_83952649
Rot he die krampjes Hannah heeft er af en toe ook nog last van.

Ja dames en heren, hier donderdag ook een 5 maanden oud kind. Wat klinkt dat ineens groot he? Ik geniet nu zo van haar, vooral omdat ze zelf ook zo enorm kan geiten en gillen van plezier

Ze is nu samen met haar papa en zijn zus met haar baby (10m) naar de kinderboerderij. Ik hoop dat ze het leuk vinden en dat het niet weer gaat regenen
pi_83952785
Hier is het echt slecht weer
En Mart slaapt gewoon met het raam open en rolluik half dicht.
Door al het lawaai heen. HIj is stoerder dan zijn mama

En oh, krampen. Ik weet niet zo heel goed wat echte krampen bij baby's zijn (gelukkig) maar kan mij voorstellen dat het zeker geen pretje is. Sterkte voor de domme krampen en hopelijk zijn de snel weg. Bij alle baby's die er last van hebben.

Octo, kinderboederij wat leuk Wij hebben een 'hertenkamp' tegen over ons huis. En Mart vind de herten, geiten, walibi's, schapen, konijnen, pauwen en alle andere dieren geweldig die erin zitten. Zo mooi!
  maandag 12 juli 2010 @ 14:41:08 #283
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83957744
Het eerste groentepapje is geen echt succes geweest

Oké, ik beken, die laatste was er een beetje om gedaan omdat het gewoon zo grappig was.
Hopelijk gaat het morgen een beetje beter
pi_83959697
Oeh Leo, dat gezichtje van Thomas. Ik hoop dat hij het morgen lekkerder vindt.

Hier heeft Lisa vandaag voor het eerst speen 3 op haar flesje gekregen. Door de comfort voeding moest ze zelfs aan speen 2 zo hard zuigen dat ze helemaal total loss was halverwege. Speen 3 gaat super en ze verslikt zich er ook niet in en morst ook niets. Volgende flesje wordt weer speen 3.

Wanneer hebben jullie trouwens de hoofdverkleiner uit de maxi-cosi gehaald? Ik heb het idee dat Lisa nu een beetje tussen net niet meer in de hoofdverkleiner passen en nog net niet zonder hoofdverkleiner passen zit. Maarja, wat is dan handig om te doen?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:30:09 #285
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83960089
Wij hebben hem vorige week uitgehaald, maar Thomas is wel vrij mager. En we twijfelden wel nog een beetje, maar hij zat er niet meer zo gemakkelijk in. Zo effectief tussen de twee-gevalletje.

Wat goed dat speen 3 lijkt te werken
pi_83961971
Wij na een week al
  maandag 12 juli 2010 @ 16:14:45 #287
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83962106
Dan was het nekje toch helemaal niet stevig genoeg
pi_83962445
Hij ligt toch in de cosi Dat ding is niet voor de nek bedoeld volgens mij hoor.
Mart paste niet in de cosi met die verkleiner erin. Lag compleet met zn nek/hoofd op zijn borst kast.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:23:30 #289
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83962559
Ik weet dat ik een tijd geleden heel erg lang gezocht heb naar een duidelijk antwoord (is niet te vinden) maar overal las ik toch dat je het er best kon in laten tot het hoofdje niet meer alle kanten op wiebelt. Met andere woorden, als ze hun hoofdje wat konden recht houden.
pi_83962624
Maar het past gewoon niet. Dus tja, hoofd afknellen of precies goed, dan is de keuze snel gemaakt
Mart was/is dan ook geen kleine baby.
pi_83963918
Mmmm twijfel twijfel... Lisa kan nu inmiddels wel haar hoofd goed omhoog houden en goed met haar nekje draaien enzo. Ik ga het ding er toch maar uithalen, met het warme weer lijkt het me helemaal benauwend voor haar.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:38:57 #292
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83970078
Wij hebben 'm uiteindelijk met 2,5 maand ofzo eruit gehaald, maar dat is natuurlijk lastig te vergelijken. Ieder kind is anders qua 'formaat'.

Je kunt 'm er eventueel wel uithalen en dan nog een handdoek onder haar kontje leggen, zodat ze toch nog iets hoger ligt als je twijfelt aan de diepte. Of evt. een hydrofiel naast haar hoofdje rollen als je twijfelt over het wiebelen van het nekje.

Succes!

Leo, ziet er lollig uit die Thomas met z'n groente hapje Ben benieuwd of het vandaag beter is gegaan.

Daan heeft besloten dat hij op zijn buik wil slapen en draait zich om in zijn slaap. Even opletten dus maar het lijkt verder prima te gaan, dus ik laat het maar zo.
pi_83970761
Daan is ook oud genoeg om dat veilig te kunnen doen hoor
Als ze zelf hun koppie kunnen ophouden en kunnen draaien, kiezen ze ook zelf hun slaaphouding
  maandag 12 juli 2010 @ 20:09:19 #294
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83971358
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef freecell het volgende:
Daan is ook oud genoeg om dat veilig te kunnen doen hoor
Als ze zelf hun koppie kunnen ophouden en kunnen draaien, kiezen ze ook zelf hun slaaphouding
Ja hoor, ik vind het verder ook prima, maar hij wil wel eens de onlogische kant kiezen om te rollen en dan zit er een arm tussen een spijl, of een elleboog klem ofzo Of hij schrikt er zelf van dat hij op zijn buik ligt

Ik ben zelf ook een buikslaper dus dat zal hij wel van mij hebben
  maandag 12 juli 2010 @ 20:10:15 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83971398
Dat bekkie van Thomas

En even een jompel voor Nanique

appelfan, hoe is het met Bob?

Harry slaapt altijd op zijn buik sinds hij een maand of 3 is. Hij sliep zo slecht op zijn rug, alleen als zijn armen strak ingestopt waren. Nu slaapt hij enkel in zijn luier zonder slaapzak of wat dan ook op zijn buik en hij slaapt prima.

De verkleiner zit hier nog steeds in de maxi cosi. Harry wordt donderdag 5 maanden

Onweer was hij eergisteren ook niet van onder de indruk en volgens mij vandaag ook niet want opa en oma hebben er niks van gezegd. Was hier wel noodweer. Ik heb de auto aan de kant moeten zetten. Ik zag niks meer door de regen en de windhozen. Overal containers, takken (soms halve bomen!), zakken plastic afval etc over de weg.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:47:48 #296
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_83976337
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Wij hebben deze gekocht, dat vond ik zo handig, heb je geen parasol meer nodig.
[ afbeelding ]

Maar we waren pas om 4 uur thuis en toen moest Daan eerst nog een fles en even uitbuiken dus nu is het 5 uur en niet echt meer de moeite. Dus hij gaat morgen lekker mee naar de boot en dan kan hij morgen heerlijk spetteren.
Die hebben wij ook!
Erg leuk en fijn badje. Lekker overzichtelijk ook Aviva kan er op de rand zitten en dan met de voetjes erin afkoelen. dat was wel ff lekker voor dr. hopelijk vindt daan het ook leuk!
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_83988746
Leo, leuk die foto's!!! wat een scheet!

Happyme, heerlijk zo'n buikslaper! Ben ik zelf ook maar moest erg wennen aan het feit dat Shenaya het deed.. Nanique vind op haar rug liggen niet veel aan en ligt liever op haar zij!

Asy, wauw wat een weer! Heb ik dus hier in Deventer helemaal niks van gemerkt! Gek he?! Shenaya heeft tot aan bijna 1 de verkleiner er in gehad (wij kunnen me verstellen weet niet of dat altijd zo is...) als ze nog goed zitten lekker erin laten!

Gister lekker even uit huis geweest met de kids! Leek me zo'n gedoe maar Shenaya kan eigenlijk al best wel veel helpen en zelf en daar vergis ik me nog weleens in.. We zijn dus heerlijk de auto in gestapt en naar mijn mama geweest!!! Erg gezellig!
Straks even de stad in want peuter moet echt naar de kapper.. En ik mag weer ogen op meten want volgens mij zijn ze achteruit gegaan..
Altijd blijven lachen... :)
pi_83991597
Wij hebben de stoelverkleiner er zo lang mogelijk in laten zitten. Als hij in slaapt valt ligt zijn hoofd soms in een heel rare knik (nog steeds!) en ik vind dat eigenlijk maar niets.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat de verkleiner na 1 week al niet meer past. Ivan was bij geboorte groter dan Mart en wij hebben de verkleiner maandenlang gebruikt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83991759
Het is toch echt zo!!!!

Hebben het zelfs op het CB laten zien en die waren het met ons eens.
Ik laat mijn kind echt niet knikkenbollen als hij zn hoofd nog niet zelf recht kan houden of stevig genoeg is.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:41:53 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83991798
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef ymme het volgende:
Hij ligt toch in de cosi Dat ding is niet voor de nek bedoeld volgens mij hoor.
Mart paste niet in de cosi met die verkleiner erin. Lag compleet met zn nek/hoofd op zijn borst kast.
Misschien tijd om de riempjes wat losser te maken dan kans is groot dat de riempjes aan zn schouders trekken waardoor hij in een bepaalde houding getrokken wordt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')