Hier gaat alles goed hoor. Lief dat je naar me vraagt. Dijon doet een poging tot kruipen alleen op een hele rare manier, namelijk op handen en voeten (als een klein aapje dus). En verders probeert hij zich ook al overal aan op te trekken tot staan, lukt nog niet natuurlijk. En het is druk, druk en nog eens druk. De oudste heeft nu zomervakantie en gaat komende week met haar oma naar Parijs, de jongens gaan wel nog 1 dag per week naar de creche in de zomervakantie omdat ik geen zin heb om over 6 weken weer een hoop drama te hebben met wennen. Zelfs Nathan en die is al 2 en half moet altijd even inkomen als hij een aantal weken niet is geweest (en ze gaan maar 2 dagen per week normaliter). En ik ben zelf druk met allerlei dingen verzamelen voor mijn dochter haar slaapkamer. Die gaat komende week op de schop als ze in Parijs is en van niks weet. Heb een antiek bed gekregen (nog van mijn overgrootmoeder geweest), een twijfelaar en nu wil ik alles in een romantische stijl. Dus lekker zoet zacht rose en roosjes. En ja Dijon is al bijna een half jaar, nog maar 4 dagen. Het is voorbij gevlogen. Ik geniet natuurlijk elke dag van hem en de andere twee (al hoewel ik er nu 1 voor straf op bed heb liggen). Ik vond de eerste weken lastig om een derde kindje in de dagelijkse planning te verweven maar inmiddels hebben we een draai gevonden met zijn allen en het is heerlijk. Mijn gezin is compleet zo met drie kinderen en de jongste is gek met zijn broer en zus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Keshet het volgende:
Faja: Hoe is 't bij jou? Je staat gewoon al bovenaan met je grote kleine man!
Ik ga mijn eigen voorkeur toch maar laten doorwegen en het zal wortel worden, denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 08:45 schreef freecell het volgende:
Rommelen? Het leek hier vannacht wel een stroboscoopGeen gerommel, maar minstens elke seconde een flits. Beide kinderen wakker tot 3x toe
Aan de groente alweer! Wat ga je geven Leonieke? Wortel? Spinazie?
Hier overmorgen alweer 5 maand
Ja hoor, ik vind het verder ook prima, maar hij wil wel eens de onlogische kant kiezen om te rollen en dan zit er een arm tussen een spijl, of een elleboog klem ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef freecell het volgende:
Daan is ook oud genoeg om dat veilig te kunnen doen hoor
Als ze zelf hun koppie kunnen ophouden en kunnen draaien, kiezen ze ook zelf hun slaaphouding
Die hebben wij ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Wij hebben deze gekocht, dat vond ik zo handig, heb je geen parasol meer nodig.
[ afbeelding ]
Maar we waren pas om 4 uur thuis en toen moest Daan eerst nog een fles en even uitbuiken dus nu is het 5 uur en niet echt meer de moeite. Dus hij gaat morgen lekker mee naar de boot en dan kan hij morgen heerlijk spetteren.
Misschien tijd om de riempjes wat losser te maken danquote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef ymme het volgende:
Hij ligt toch in de cosiDat ding is niet voor de nek bedoeld volgens mij hoor.
Mart paste niet in de cosi met die verkleiner erin. Lag compleet met zn nek/hoofd op zijn borst kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |