abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juli 2010 @ 17:19:49 #101
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83648177
Hannah ook al aan de rol! Goed hoor
Sindell, wow een tandje! kleine meisjes worden groot
Ravi, jij grote slaapkop! Lijkt me fijn simmu, kunnen jullie ook lekker slapen
Leo, Thomas ook al weer 4 maanden, wat vliegt de tijd toch hè?!
Nanique is lekker aan het drinken. Fijn zeg!

Hier een heerlijk dagje thuis. Gister een hele drukke dag voor Daan (wel gezellig) maar hij was wel wat overprikkeld. .]//////// (Daan typt ook even mee ) Hij kwam moeilijker in slaap dan anders en sliep pas om 8 uur.

Gister heeft Daan trouwens voor het eerst een papfles (Bambix rijstebloem) gekregen maar met de papspeen standje 1 slurpt hij 'm binnen 5 minuten leeg. Daar moeten we dus nog even wat voor verzinnen. Misschien toch maar gewoon een 3 speen erin. Hij is natuurlijk gewend flink te zuigen ivm de verdikte melk van de Jpbm. Hij leek het wel lekker te vinden en ik hoop dat hij weer wat beter gaat poepen nu dit in plaats komt van de Jpbm (waar hij juist moeizame ontlasting van krijgt).

Ook is zich echt aan het voortbewegen. Trekt zijn beentjes onder zijn kont en duwt zich vooruit. Leuk om te zien. Het frustreert hem wel af en toe als het niet lukt of niet snel genoeg gaat.

Vandaag zitten we weer lekker in het RRR-ritme en heeft hij heerlijk geslapen van 9 tot 12 en van 14.00 tot 16.00 uur. En nu is het tijd voor zijn flesje, dus dat gaan we eens voor 'm maken.
  zondag 4 juli 2010 @ 18:31:12 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83650094
Hier waren toch nog meer baby'tjes met prutoogjes?
Wie was er ok alweer naar de huisarts geweest? En heb je wat gekregen ervoor? Zoja wat dan?
dan kan ik 'gewapend' terug naar de huisarts met Harry's dichtgeplakte oogje
  zondag 4 juli 2010 @ 18:31:53 #103
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83650113
Misschien een heel domme vraag, maar moeten die papflessen echt gegeven worden? Als in: een kind heeft dat nodig? Thomas drinkt hier nog altijd gewoon bij mij of afgekolfde melk of nutrilon 1, maar ik doe daar niets extra in. Volgende week beginnen we normaal gezien met groente- of fruitpap.
En damn, een fles leegdrinken op 5 minuten. Dat hebben we hier nog nooit gezien

Ik vind het ook wel fijn als er een drukke dag is geweest dat we dan de dag erna lekker rustig thuis kunnen blijven. We hebben onlangs een weekend gehad waarbij we 3 dagen achter elkaar weg moesten (ook 's avonds pas laat thuis). Man, je merkte gewoon dat hij het moeilijk had met zichzelf Arm ventje...
  zondag 4 juli 2010 @ 18:40:00 #104
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83650303
leo, als jullie beiden linkshandig zijn, zullen al jullie kinderen linkshandig zijn

sindell, laura al haar eerste tandje!

asy, je kan plakoogjes 'behandelen' met moedermelk, en met een schoon doekje gekookt lauw water schoonhouden. meer kan je niet doen. als hij ook verkouden is erbij, zou je xylometazoline (of zo) 0,25% neusspray kunnen halen. dat lost alles ook op. maar moeder melk doet dat ook

wortel vandaag ging al beter maar ze is natuurlijk direct verstopt beetje olie gegeven, net in de doek gewandeld, het zal wel komen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 4 juli 2010 @ 18:43:29 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83650412
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:40 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, je kan plakoogjes 'behandelen' met moedermelk, en met een schoon doekje gekookt lauw water schoonhouden. meer kan je niet doen. als hij ook verkouden is erbij, zou je xylometazoline (of zo) 0,25% neusspray kunnen halen. dat lost alles ook op. maar moeder melk doet dat ook
dat doe ik al 4,5 maand maar ik zie geen verbetering...
en nu is de huid rond zijn oogje aan het smetten...
  zondag 4 juli 2010 @ 18:45:38 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83650465
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef Asyniur het volgende:
Wie was er ok alweer naar de huisarts geweest? En heb je wat gekregen ervoor? Zoja wat dan?
Ja ikke.... wij hebben voor Daan Fucithalmic gekregen, een gel die je 2x per dag in het oogje moet druppelen. Alleen het heeft niet echt afdoende geholpen. Het is wel minder, maar weg is het niet en dat zou met 1 week het geval moeten zijn. Dat is nu 1,5 week geleden. Moet dus weer terug. Ik masseer ook zijn oogje regelmatig en maak het schoon met afgekoeld gekookt water.

Leonieke, het moet niet. Wij doen het vooral omdat Daan 's ochtends steeds vroeger wakker werd en hij niet zo best reageert op de Jpbm (verdikkingsmiddel) dat hij krijgt voor zijn reflux. Met pap hoeft hij dat niet meer te hebben en hopenlijk gaat hij dan wat beter poepen. Verder kan hij zo wennen aan vaster voedsel. Hij krijgt nu een fles en we willen binnenkort ook in een bordje pap gaan proberen te geven. Wel gewoon de Bambix rijstebloem zonder suiker.

We wachten voorlopig nog wel met echt bijvoeden van fruit en groente zolang hij niet aangeeft hier behoefte aan te hebben.
  zondag 4 juli 2010 @ 18:49:01 #107
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83650557
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:40 schreef DaviniaHR het volgende:
leo, als jullie beiden linkshandig zijn, zullen al jullie kinderen linkshandig zijn
Is dat zo? Oh, dan is Daan ook linkshandig wij vroegen het ons al af of dat zo was.
quote:
Daan heeft al last sinds een paar weken na de geboorte. Moedermelk en gekookt water hielp ook hier niet. Maar goed, die gel dus ook niet dus nu is het maar afwachten of hij er overheen groeit denk ik. Zal de HA nog maar eens bellen, maar die had 't over de oogarts en het doorprikken van het traanbuisje ofzo. Maar dat klonk zo eng dat ik dat niet zo zie zitten
  zondag 4 juli 2010 @ 18:49:54 #108
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83650580
Mja, da's het verschil met de darmen in België en Nederland, hé Hier is het darmstelsel vroeger rijp Nee serieus, hier is het standaard dat je rond 4 maand begint met groente- of fruitpap. Als het niet lukt, wacht je gewoon weer wat langer en dan probeer je nog maar eens. Morgen begin ik er niet mee omdat ik met zoiets wil beginnen als ik veel tijd heb en laat ik nu vanaf 10 juli in verlof zijn

Thomas zijn drinkschema is wel in de war door de warmte, heb ik de indruk. Hij drinkt nu weer vaker maar steeds kleine hoeveelheden. Hopelijk valt alles binnenkort terug op z'n plooi
  zondag 4 juli 2010 @ 18:52:55 #109
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83650675
Iets wat ik nog gevonden heb over links- of rechtshandigheid
quote:
Erfelijkheid:
Linkshandigheid is -als gezegd- voor een deel genetisch bepaald. Wanneer beide ouders linkshandig zijn heeft een kind een kans van 50% tot 60% om ook linkshandigheid te ontwikkelen. Men denkt dat linkshandigheid zich al in de baarmoeder ontwikkelt.
Bij de geboorte is al enigszins te zien of het kind rechts- of linkshandig zal worden. Zo heeft men pasgeborenen gedurende 24 uur gefilmd om na te gaan naar welke kant deze bij voorkeur kijken. De kant waarnaar het kind zijn hoofdje het vaakst draait, zal waarschijnlijk de predominante (overheersende, dominante) kant worden.
De voorkeur voor een specifieke hand ontwikkelt zich verder gedurende de ontwikkeling van het kind, wanneer het kind zijn motoriek ontwikkelt door naar dingen te grijpen. Na 18 maanden kan de voorkeurshand nog duidelijker zichtbaar worden. Het kind heeft dan vaak al een voorkeur ontwikkelt bij het tekenen, spelen en pakken.

Het is echter pas na een leeftijd van circa 6 jaar met zekerheid te zeggen welke hand de voorkeurshand van het kind is. Tot die tijd kan het zijn dat het kind wisselt van voorkeurshand
.
Bron
  zondag 4 juli 2010 @ 19:19:54 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83651384
ah, ik dacht dat het volledig genetisch bepaald was. niet dus

eli is trouwens al heel duidelijk rechtshandig, was erg snel duidelijk. hij is nu 2j9m, en vanaf zijn tweede verjaardag was het wel duidelijk, eigenlijk.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:29:09 #111
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83651671
Als hij idd al 9 maanden rechtshandig is, zal het wel niet meer veranderen
pi_83651711
Leander is ook rechts Bij Florian nog geen idee.

Florian is vannacht bij zijn opa en oma geweest, wat wij moesten gisteravond én vanmorgen weg zonder kinderen.... veel gehuild, volgens hun krampjes. Meh, voorlopig blijft hij lekker bij mama denk ik oudste daarheen, jongste mee in doek
pi_83651720
leonieke, pap hoeft niet hoor. sommigen vinden het lekker. die discussie over wanneer je kan starten met wat is eindeloos en heel fel

maar selene houdt dus nog steeds het record met 200 cc pap in 3 minuten
die moest elke twee weken een nieuwe papspeen erop omdat ze die dingen compleet aan gort zoog
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83651838
Simmu, wij noemen zo'n super-snelle drink-actie (hier ook regelmatig in minder dan 5 minuten) vaak 'een Seleentje trekken' of 'een Seleentje doen'

Wheh
  zondag 4 juli 2010 @ 19:41:23 #115
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83652045
Damn 200cc in 3 minuten
Zo'n fles heeft Thomas nog nooit leeggedronken En hij doet over een fles van 150cc + 5 scheppen als minstens een kwartier

Maar ik ga de uitdrukking onthouden, freecell, misschien kunnen we hem ook ooit gebruiken
pi_83658976
Leo, de oudste hier heeft ook nooit pap gehad.. Zelfs nu wil ze het nog niet.. Wij zijn toen ook rond de 4 maanden met de eerste hapjes ebgonnen!
Leuk om te lezen hoe het zit met links of rechtshandig want ik ben inderdaad rechts en mijn beide ouders links.

Davinia, bij onze oudste kunnen we dus nog niet zien of ze links of rechts is want ze gebruikt echt nog beide handen! Wat een verschil dus tussen kinderen!

Goed.. Ik ga naar bedje toe ben echt moe..
Altijd blijven lachen... :)
pi_83669968
Mag ik even? Ja? Ja? *popel*

19:10 bed in, moe
19:15 brul -> speen
22:00 brul -> speen
23:00 wakker gemaakt voor fles
23:15 bedje weer in, niet meer gehoord.

So far, so good...

Vanmorgen om 7:30 maar eens gaan kijken of hij nog leefde, lag nog heerlijk te pitten, werd wakker van mij en meteen een brede grijns
pi_83670126
lekker freecell!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 5 juli 2010 @ 08:49:37 #119
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83670276
Goed zo Florian!
Lekker hoor!
A grand adventure has begun.
  maandag 5 juli 2010 @ 08:51:31 #120
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83670307
Wat heerlijk Freecell!!
pi_83670634
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben er ook mee naar de huisarts geweest en die wilde niet zomaar iets meegeven omdat er verschillende oorzaken aan ten grondslag kunnen liggen. Wij kregen een testsetje mee naar huis zodat we iets op konden vangen en naar het laboratorium konden brengen. Daar zouden ze kunnen testen wat het was en de huisarts zou ons op basis van de resultaten eventueel een middel voorschrijven. Zover is het echter niet gekomen omdat de vieze oogjes van de ene op de andere dag verdwenen.

Mijn huisarts heeft me bovendien gegarandeerd dat je de oogjes schoon mag houden met water uit de kraan. Je hoeft dus geen afgekoeld gekookt water te gebruiken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:11:23 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83671972
Goed zo Florian!

Claudia, dat weet ik. Ik maakte het eerst schoon met kraanwater maar omdat het erger begon te worden ben ik toch water gaan koken voor de zekerheid. Druppel bv erin doe ik ook meestal (als de jongeman in kwestie mee wil werken )

Maar goed, ik hou nog wel even vol. Misschien verdwijnt het inderdaad toch nog ooit vanzelf.
Huisarts had hier ook gezegd dat evt traanbuisje doorgeprikt kon worden als hij er erg last van had, maar normaal gezien wordt er tot het 1e jaar niks aan gedaan zei ze.
bij mij zijn als baby beide traanbuisje doorgeprikt ivm chronische plakoogjes
pi_83672162
Freecell wat heerlijk zeg!! kan er nu al naar uitkijken
  maandag 5 juli 2010 @ 12:42:53 #124
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83677109
Freecell wat gooeeeddd Ben echt blij om te lezen dat jullie zo'n heerlijke nacht achter de rug hebben
pi_83678007
Dat klinkt als een zeer fijne nacht Freecell! Wat knap van Florian!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 5 juli 2010 @ 13:28:56 #126
18860 sindell
Seriously
pi_83678743
Mooi, huize Freecell heeft dus lekker ge
Dat geeft de burger moed

Laura is vandaag hangerig als ik mijn moeder moet geloven. Ze kauwt op Sophie om en lijkt wat met zichzelf aan te zijn. Zal door de tandjes komen gok ik.... En nu lag ze tussen de middag lekker te slapen, dus ik heb haar ook maar niet wakker gemaakt voor de voeding, maar gekolfd... vanmiddag gelukkig een keertje extra kunnen regelen.

Ook heeft ze een prutoog sinds een week ofzo. Allemaal gelige rotzooi komt er uit en het leek beter te worden afgelopen weekend, maar nu wordt het weer erger, ze krijgt haar oogje nauwelijks open voordat iemand het even schoonveegt... Moet ik toch maar even naar de HA ermee? Ze had het nooit eerder...
pi_83680669
Mart heeft 2 weken geleden ook druppels gekregen voor het oog. Het werd wat minder, maar weg is het nog steeds niet. Heeft hij nu al 4 maanden.

En meneer heeft vanochtend zichzelf op de buik gerolt en toen ook weer terug.
Heb het alleen niet zelf gezien omdat ik nog op bed lag en manlief met hem beneden was.

Ook trekt hij sinds vandaag gekke bekken hihi echt heel grappig en op de buik spelen eerst moest hij daarvan niets hebben. En je kunt gewoon zien dat hij een sprong ondergaan heeft
Gisteren de hele dag huilen en huilen. En steeds op alles kauwen. Heb hem toen druppels gegeven van vsm voor doorkomende tanden en sindsdien is het huilen minder. Zou hij dus gewoon aan tanden beginnen hij is net 4 maanden geweest.... Kan natuurlijk heel goed, maar vind het zelf zo moeilijk om te bepalen wat het is. Met druppels lijkt het wel beter te gaan, vrolijker enzo. Dus denk toch dat dat dan het punt is. Maar in de mond zelf is nog niet veel te zien.
pi_83684148
Ymme, dat met dat huilen en kauwen heeft Hannah ook nu. Ze heeft duidelijk last van haar mondje in ieder geval. Ik heb haar gisterenavond maar een nat washandje gegeven waar ze heftig aan ging zuigen, en toen kalmeerde ze een beetje. Nu ligt de bijtring in de koelkast voor als ze straks thuiskomt.
  maandag 5 juli 2010 @ 15:58:13 #129
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83684432
Ik heb vandaag Opperdepop gekregen. Zag ze steeds niet in de winkel liggen, maar toen bedacht ik me dat Albert ze misschien wel zou leveren. En inderdaad, dus ikke blij. Maar toen zag ik dat je voor minimaal 70 euro moet bestellen, dus dat wordt 'm niet. Toen bedacht ik me dat ze bij ons op de zaak ook via Albert de keukenbestellingen doen, dus hebben ze voor mij een Opperdepop meebesteld en die werd vandaag geleverd. Voor 9 euro, op marktplaats vragen ze rustig 25 euro zag ik laatst.

Ikke is blij
pi_83693123
happyme, de kinder stamppot met spruitjes staat hier in de koude tijden geregeld op het menu
pi_83693909
Oh wat fijn Happyme. Ik ben ook al een poos op zoek naar de Opperdepop...
Dus, mocht iemand deze nog hebben liggen
  maandag 5 juli 2010 @ 20:02:32 #132
265732 Keshet
pi_83694341
Ymme, volgens mij liggen ze hier bij de AH nog! Zal ik morgen even voor je kijken?

Wij zijn vandaag bij de osteopaat geweest.
Resultaat:
Emma had een voorkeurshouding naar rechts (Lees: Alleen als 't echt niet anders kon keek ze naar links.) en nu kijkt ze soepeltjes naar rechts en naar links!
Haar hele buikje is soepel; de mega navelbreuk is de hele middag nog niet naar buiten gekomen! Als je haar oppakt en tegen je aan legt legt ze haar hoofdje uit zichzelf zo dat ze naar links kijkt.
Ze zit de hele dag al lekker in haar velletje, laat de hele middag gigantische windjes (dat ging nogal moeilijk) en moet steeds lachen.
Ik was altijd nogal sceptisch over osteopaten maar ik ben om!

I Emma!

Sindell, hoe is het nu met Laura?
pi_83694719
Happy wat goed! Staan er veel handige dingen in het boek? Dan ga ik ook 'ns kijken of ik 'm ergens kan vinden...

Keshet, wat fijn voor je inmiddels grote ieniemienie! Maf hè dat het resultaat al zó snel zichtbaar is.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:17:37 #134
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83695178
Keshet, wat heerlijk!! Wij zijn er ook erg tevreden over, Daan vond de ostheopaat heerlijk.

Ik vind het een erg mooi en handig boek, met nuttige tips, makkelijke recepten en leuke foto's. De vraag is hoeveel je er uiteindelijk uithaalt, maar voor 9 euro, is het gewoon een handig naslagwerk met leuke ideeën.

Kijk Daan eens gaan:

[ Bericht 8% gewijzigd door happyme28 op 05-07-2010 20:41:40 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 20:23:36 #135
18860 sindell
Seriously
pi_83695462
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef Keshet het volgende:
Ymme, volgens mij liggen ze hier bij de AH nog! Zal ik morgen even voor je kijken?

Wij zijn vandaag bij de osteopaat geweest.
Resultaat:
Emma had een voorkeurshouding naar rechts (Lees: Alleen als 't echt niet anders kon keek ze naar links.) en nu kijkt ze soepeltjes naar rechts en naar links!
Haar hele buikje is soepel; de mega navelbreuk is de hele middag nog niet naar buiten gekomen! Als je haar oppakt en tegen je aan legt legt ze haar hoofdje uit zichzelf zo dat ze naar links kijkt.
Ze zit de hele dag al lekker in haar velletje, laat de hele middag gigantische windjes (dat ging nogal moeilijk) en moet steeds lachen.
Ik was altijd nogal sceptisch over osteopaten maar ik ben om!

I Emma!

Sindell, hoe is het nu met Laura?
Oh dat klinkt goed zeg. Dat zoiets al na 1x effect heeft he? Ik blijf haar sowieso echt een wondertje vinden hoor.

Laura ligt nu op bed wat te sputteren, maar ze is doodmoe. Ze heeft vanmiddag bij mijn ouders ook al rolpogingen gedaan heb ik vernomen Het gaat ineens wel heel snel
En ze zat als een gek op haar nieuwe rammelaar/bijtring te bijten en heel veel kwijl. Verder gaat het wel weer geloof ik.
Morgenochtend zijn we lekker saampjes thuis dus dan gaan we er even van genieten
pi_83695512
Keshet, wat fijn dat de Osteopaat Emma zo goed heeft kunnen helpen Ik ben zelf ook sceptisch, maar wanneer ik dit soort verhalen van nuchtere mensen hoor dan moet er toch wel iets inzitten.

Ik heb Opperdepop ook al een paar weken liggen. Ze hadden ze in overvloed bij de AH XL (bij de Maxis in Muiden iig). Ik vind het echt een leuk boek met yummie gerechten en veel handige tips. Volgende week donderdag is Hannah alweer 5 maanden ( ) dus dan wacht ik nog een maand en dan gaan we ook aan de hapjes. Net heeft ze wel even aan een perenijsje gesabbeld en dat vind ze lekkuuuuuuuur
  maandag 5 juli 2010 @ 20:25:04 #137
18860 sindell
Seriously
pi_83695543
Ohw en kijk die Daan dan! Die gaat ook hard!
Ik vind het zo leuk om te zien dat alle kindjes van dezelfde leeftijd vaak dingen toch in andere volgorde doen Zo leuk om te zien!
pi_83710680
Een florian die een nacht heeft doorgeslpaen wat goed en fijn voor je free! Hoe is het vannacht gegaan?

Kindjes last van mondjes en tandjes
en van pruttelende oogjes

Kijk die Daan gaan wow !

en Emma dat is een goede behandeling bij de osteopaat geweest!
hoe vond ze de behandeling zelf keshet?

Ik heb gister voor het eerst wat gekolft om te proberen, Mw dronk zo de 40 ml op en daarna nog even borst (dat had ik wel verwacht want 40 is natuurlijk te weinig) maar ze had niet zoiets van he wat is dit nou?! dus vandaag gaan we voor 1 volledige fles!
In bed blijft ze maar woelen, vind d'r regelmatig op een zij en dan maakt het haar niet uit links of rechts.

nog 1 dagje minder warm als het goed is, nog maar even van genieten
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:23:23 #139
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83711106
En Free, hoe is het vannacht gegaan?? Hopenlijk weer net zo goed als gisteren!

Draculet, fijn dat je kleintje makkelijk uit de fles drinkt. Wel bijhouden hè, want anders willen ze over een tijdje zomaar ineens niet meer

Octo, 5 maanden alweer. Jouw kleine meisje wordt ook snel groot Vond ze het niet koud zo'n ijsje??
pi_83711255
Gaat hard hè? Hier nog geen nieuwe rolpogingen (af en toe van buik naar rug of van rug naar zij, maar dat is het ook )

Draculetje: wat fijn dat de fles goed ging!

Vannacht ging wel prima Hij was om 4:00 héél even wakker (speen, plop, stil) en toen om 6:15 echt wakker.
Dat vond mama een beetje vroeg, dus toen heeft hij nog verplicht tegen mij aan liggen pitten tot :45 en toen een fles:)

Ik vind het doorslapen!

Zonet was hij wel een beetje aan het mieren met naar bed gaan, maar dat was mijn eigen schuld, ik was een beetje te laat, dus hij een beetje te moe
pi_83712118
Keshet, wat fijn dat jullie ervaring nu zo goed is!! Emma die heerlijk haarzelf is lekker toch?! Wij hebben er bij Shenaya ook veel baat bij gehad en zijn maar 1x geweest! Gaan jullie vaker??

Happyme, leuk hoor die foto's!! Wat een knappert! Hier staat het boek meer te verstoffen in de kast maar heb n bij de 2e weer goede hoop dat ie vaker uit de kast komt! Wil meer zelf gaan koken vanaf 6 maanden dus is het wel handig voor inspiratie allemaal!!

Octopussy, lekker he die ijsjes Wij gaven Shenaya met 5 of 6 maand ook een ijsje (zo'n staafje die je heel goedkoop kan kopen in de super.. Ze vond het heerlijk maar was me een partij wakker na die tijd

Freecell, heerlijk hoor dat het slapen zo goed gaat!!

Hier ook een goede nacht gehad!! Nanique werd om 3.30 uur wakker voor een fles en daarna om 8.45 uur weer! Het is nog niet alles maar het was voor mij wel even lekker!! De oudste slaapt meestal al tot een uur of 9 dus kan met goede moed de dag door vandaag Vanmiddag kraamvisite dus gezellig weer beschuit smeren!
pi_83721719
Hoei, allemaal goede slapers hier! Knap hoor!

Mijn wichie slaapt de hele ochtend al niet langer dan een half uur achter elkaar, beetje weinig he? Maar ze is niet jengelig, dus tja. Als ze honger heeft meldt ze zich gewoon, voor de rest is ze wakker.. Gisteravond ook tot 12 uur wakker geweest, met af en toe een dutje, toen om half 4, 7 uur en 9 uur wakker.. Gistermiddag heeft ze wel een ruk van 4 uur gemaakt..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_83724009
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef Keshet het volgende:

Sorry, ben ontzettend druk. Ben niet meer op fok! geweest en nu ook maar weer ff.
Maar als je wilt, graag
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:58:24 #144
265732 Keshet
pi_83726249
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef ymme het volgende:

[..]

Sorry, ben ontzettend druk. Ben niet meer op fok! geweest en nu ook maar weer ff.
Maar als je wilt, graag
Ik slinger Emma even in de doek en ga zo kijken!

EDIT:
Je opperdepop is gekocht Ymme! Ik PM je straks even.

Mochten er meer geïnteresseerden zijn: Er liggen er hier nog 2! Als ik er 1 voor je moet halen, PM dan even!

[ Bericht 13% gewijzigd door Keshet op 06-07-2010 17:17:14 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:10:57 #145
18860 sindell
Seriously
pi_83726863
Oh hier was het van die Opperdepop.
AH XL hier in Leeuwarden had ze ook nog wel, heb er ook maar eentje gekocht! Hij is leuk!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:36:54 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83731405
Ik denk dat wij maar alvast afscheid nemen van dit topic!
Morgen wordt Aviva 6 maanden, en dan heb ik beide kinders thuis, dus veel tijd voor internet heb ik dan niet...

Aviva pasgeboren (1 dagje oud):

Aviva paar dagen geleden:

(En ik dacht dat dr oortjes wel wat rechter geworden waren, maar ze staan nog steeds op standje "elfje" naja, als dat het ergste is )

En een fotoverslag van de eerste wortelhap, zoals beloofd

Poging 2 ging ook niet echt van harte

Dames (en een enkele heer), het was mij een groot genoegen om de kleine babytijd van Aviva met jullie te delen! Wat is er toch veel gebeurd het afgelopen half jaar! Niet alleen voor ons, maar zeker ook voor anderen. pfoe! ik zal hier zeker blijven lurken en meeposten, gewoon omdat jullie lief zijn

en dan moet ik me nu als een idioot gaan inlezen in het grote babietjestopic!
en dat terwijl het enige wat echt groot is aan mijn kleine baby haar stemgeluid is

naja, doei, dus!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:43:22 #147
265732 Keshet
pi_83731735
Ooowh Aviva! Wat is ze mooi!
Op de 1e foto van de wortelhap serie zit ze wel verlekkerd te kijken naar het pak vruchtenhagel oid. Misschien moet je dat gewoon geven joh!
Veel plezier bij de grote baby'tjes en tot over een maandje!
pi_83732837
Doei Aviva en mama
Wat een leuke foto's trouwens.

Tot over 1,5 maand..

Tjee Mart is gewoon alweer 4 maanden geweest.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:26:14 #149
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83733213
Dag lieve Aviva en dag lieve mama van Aviva, we zullen jullie missen. En wat een heerlijk fotoverslag om af te sluiten. Ze zit al wel lekker in de kinderstoel Tot snel in het volgende topic!
pi_83734926
Dag Aviva!

Keshet met je vruchtenhagel Vind Aviva vast wel lekker inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')