Kazdy ma jakiegos bzikaquote:
We zitten hier op een forum van alle gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk één van de users waar men zich aan ergert.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet hequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt zitten wachten omdat in de andere een naam in de TT stond?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet he
ben gewoon ff druk geweest hier
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum van alle gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.
Ik volg alles. Ik voetbal zelf trouwens ook. Moet ontzettend vaak lachen om fijne Gijp.²
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)quote:
Dat zou wel heel flauw zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet he
Dat vind ik nou weer onaardig van jequote:
Dank je Remlof, dat mag inderdaad ook weleens gezegd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dag iBenny, hoe is het met de room vandaag?²
Ah, die heb ik gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)
Mercury rising
Neuh laat maar, ik kijk geen filmsquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)
Mercury rising
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die heb ik gezien
Weet alleen niet meer of ie goed was of niet
toffe film iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Mercury rising
Ola Pquote:
Jullie zeggen dat ik lief ben, ik heb het nooit beweerdquote:
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.quote:
quote:
Niet zomaar een filmquote:
Oh nou, crv vond mijn bordjesgeleuter boeiender anders hoorquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik voel me door die uitdrukking nou juist wel weer aangesproken
Zit jij iedereen mijn topics in te jagenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.
quote:
Heet op z'n minstquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij krijg ik een griepje,
Koortsig, rillerig..brrrr
en verder wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.
je ziet me gewoon niet staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeey
Ik had je niet zien binnenkomen![]()
Geen angstquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij krijg ik een griepje,
Koortsig, rillerig..brrrr
Nee want ik zit niet met laptop op de wc en ik ben geen jonguh dus dat denk ik niet van mezelfquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, als je weer eens met je laptop op de wc zit, dat je je afvraagt: jongens, kan dit eigenlijk wel?²
Ik heb het al erg warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Heet op z'n minstMisschien kun je daar wat mee?
Ik nog nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
en verder weg![]()
Ik heb al eens getreind in Thailand en Vietnam
was je in slaap gevallen ?quote:
zo erg?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Shiiit..
Ik krijg net een smsje dat mijn telefoonrekening erop staat, ik kijken... mijn bek viel toch wel open![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, als je weer eens met je laptop op de wc zit, dat je je afvraagt: jongens, kan dit eigenlijk wel?²
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, wacht, daarom ziet niemand me
EEN HELE GOEIE GEILE AVOND[ afbeelding ]
En die vriend van me heeft Zuid.Afrika gedaan schijnt erg leuk te zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nog nietMaar dat schijnt ook een belevenis te zijn
![]()
Ik ben weleens van 26 december tot 3 januari onderweg geweest voor een nieuwjaarsfeest in de rimboe van Roemenië
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ik ben niemandquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm vandaag ook! vond 'm wel meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Shiiit..
Ik krijg net een smsje dat mijn telefoonrekening erop staat, ik kijken... mijn bek viel toch wel open![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
JaDat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 guldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar door de drukte las ik er waarschijnlijk overheen... sorry
Ha bronstig copuleerzwijn van mequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 gulden
Oh ik had rekeningen van 200 euro in de maand toen ik een vriendinnetje had in Alphen ad Rijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 gulden
wow, ik heb ooit 900 gehad. en paar keer 800quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog ik had bijna in Engeland gaan wonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt (ook) op afstand een relatie gehad?
(normaal is het iets van 35 euro)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had rekeningen van 200 euro in de maand toen ik een vriendinnetje had in Alphen ad Rijn
Ja maar sowieso buitenland en we belden veel en langquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
wow, ik heb ooit 900 gehad. en paar keer 800
maar nooit boven de 1000
Zwijg, infidel. Morgen is er geen wedstrijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Boel de Roes morgen ten faveure van megatron van der Wiel wordt opgesteld. Puur qua defending is Boel de Roes veel meer een winnaar.²
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Boel de Roes morgen ten faveure van megatron van der Wiel wordt opgesteld. Puur qua defending is Boel de Roes veel meer een winnaar.²
morgen mag t van mij. als hij vrijdag maar weer gewoon voor van der wiel kiestquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is nou iets dat is bij mij in Frankrijk goed geregeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt (ook) op afstand een relatie gehad?
(normaal is het iets van 35 euro)
jezus, wat een zinquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog ik had bijna in Engeland gaan wonen
Ik doe normaal tussen de 25 en 30 per maand nuquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb wel eens een rekening gehad van 450 euro.. dat was mn 2de telefoonrekening ooit, daarna zakte het snel naar 300, 200, 100... en tegenwoordig schommel ik altijd tussen de 50 en 75
van mij ook buitenland, maar ik ben niet zo een bellerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ja maar sowieso buitenland en we belden veel en lang
Jij ben tussen het Fok!ken door student?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe normaal tussen de 25 en 30 per maand nu
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
morgen mag t van mij. als hij vrijdag maar weer gewoon voor van der wiel kiest
Schat hij was echt lekkerquote:
call it a fuckin namequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij ben tussen het Fok!ken door student?²
Ik heb een beetje et gevoel dat ik teveel dingen erop heb zitten die ik betaal, maar niet eens gebruik... over 2 maand nieuw abo'tje.. dan even wat beter instellen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe normaal tussen de 25 en 30 per maand nu
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog ik had bijna in Engeland gaan wonen
Ja, ook bij deze bedragen heb ik dat gevoel OOKquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje et gevoel dat ik teveel dingen erop heb zitten die ik betaal, maar niet eens gebruik... over 2 maand nieuw abo'tje.. dan even wat beter instellen..
dat is standaardquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje et gevoel dat ik teveel dingen erop heb zitten die ik betaal, maar niet eens gebruik... over 2 maand nieuw abo'tje.. dan even wat beter instellen..
Ik skype helemaal niet. Misschien zou dat wel wat voor mij zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Normaal gesproken doe ik ook veel via skype...
Veel handiger dan zo'n ding aan je oor, en ondertussen FOK!en
mobiel bellen doe ik vrijwel alleen als ik onderweg oid ben
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik skype helemaal niet. Misschien zou dat wel wat voor mij zijn eigenlijk.
Nee hij had een bedrijf daarquote:
Een ambachtelijke leerlooierij? Alle andere bedrijven kan je via internet doen.quote:
Nou ja lekker is niet alles hequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is 'm uiteindelijk toch niet geworden? hoezo?
Beidequote:
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit jij iedereen mijn topics in te jagen![]()
Een verwijzing naar een verwijzing voordat je een post mag doen? Nee. Bondige samenvatting is oke.quote:
Haha, aapjequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja lekker is niet alles he![]()
[..]
Beide
Ik heb het nu over 15 jaar geledenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ambachtelijke leerlooierij? Alle andere bedrijven kan je via internet doen.
Nou omdat jij het bentquote:
Hee relmof is er al wat bekend over de 10-11-jaars campingmeet?quote:
Ja nou dat was het ook wel maar is een lang verhaalquote:
En wanneer we in OO kunnen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee relmof is er al wat bekend over de 10-11-jaars campingmeet?
Nee tuurlijk niet, jij bent MOD, maar waarom staat ie niet in dit topicquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mis mee zou moeten zijn?
Denk het wel , we hebben meer dan een jaar wat gehadquote:
soort van sex met je ex..op afstandquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk het wel , we hebben meer dan een jaar wat gehad![]()
En hij hier geweest en ik daar![]()
Toen het over was hielden we nog wel een tijdje contact
Nee,reken maar op een meet in de Stairway in septemberquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee relmof is er al wat bekend over de 10-11-jaars campingmeet?
heeft fok aandelen in stairway?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee,reken maar op een meet in de Stairway in september
Ook leuk trouwens
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
soort van sex met je ex..op afstand
Godver wat weer een éénrichtingsfaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee,reken maar op een meet in de Stairway in september
Ook leuk trouwens
gaat die cutoff omhoog dan? Dat was altijd 2500 toch?quote:
das nie handigquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh kutje...
ik mis nog 1 cijfer op mijn cijferlijst, en waarschijnlijk heb ik die toets nog niet gemaakt, want leraar heeft het even uitgezocht, en blijkt dat ik de eerste afnamedatum ziek was...
dan hoop ik dat ik die toets nog even snel kan maken deze week
Stel maar voor bij Yvonne, die weet nog wel wat bunkers. Een paar open spuitleidingen met bier en we komen een heel eindquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een FOK! cafe is opzich best een idee
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
kwam vorige week btw een ex van me tegen. van iets meer dan 10 jaar terug.
wow. tijd is niet voor iedereen aardig geweest
Remlof vond dat 100K mensen er ook wel in zouden mogen en ging dat regelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat die cutoff omhoog dan? Dat was altijd 2500 toch?
userID onder de 2501quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ah en daar mag je alleen in als je een account hebt van voor 2000 ozfo?
je had dr moeten zien man. ik herkende dr amper.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ooooh dat is ECHT niet aardig gomi
40k vind ik ook wel best anders hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Remlof vond dat 100K mensen er ook wel in zouden mogen en ging dat regelen
hmm moet ik mij nacount uit bb1 tijd maar eens opzoekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Remlof vond dat 100K mensen er ook wel in zouden mogen en ging dat regelen
Zo'n meisje noemden we op de middelbare school "puntmassa". Natuurkunde is toffer dan tof jeweet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
was altijd wel wat klein. maar nu dus ook rond
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm moet ik mij nacount uit bb1 tijd maar eens opzoeken
Zullen ze grappig vinden daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
40k vind ik ook wel best anders hoor
Remlof valt zelf net buiten de 100 k dus dat gaat gewoon niet gebeurenquote:
Zo zijn wequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver wat weer een éénrichtingsfaal
vroeger was ze altijd slank enzo. maar ze heeft zich echt laten gaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n meisje noemden we op de middelbare school "puntmassa". Natuurkunde is toffer dan tof jeweet.
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo zijn we
Maar we hebben het echt geprobeerd hoor
Ik bedoelde 100K aan postsquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Remlof valt zelf net buiten de 100 k dus dat gaat gewoon niet gebeuren
ja met die message balls en zo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
kwam al op fok, voor t forum open was
met geluidsfragmenten van bb1 enzo
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
kwam al op fok, voor t forum open was
met geluidsfragmenten van bb1 enzo
ah dat weet ik niet eens meer. was toen ik kwam alleen geluidsfragmenten die je kon beluisteren. dag later ging t forum open ofzoquote:
als je t weet, mag je t me melden. ik weet zelf niet eens meer wat mijn nick toen wasquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou ga ik zoeken wie je zou kunnen zijn hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
als je t weet, mag je t me melden. ik weet zelf niet eens meer wat mijn nick toen was
Ik durf je niet te zeggen waarom dat zo is, maar ben gelukkig zelfstandig en volwassen genoeg om het op te lossen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
das nie handig
hoe komt het dat je overal zelf achteraan moet tegenwoordig. aan de ene kant misschien goed/leerzaam. maar ik kan me voorstellen dat het purr een bezuinigingsreden is
nah, ik vind t wel best zo. ben gewoon gomi nuquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zou hier tussen de topics kunnen kijken:
Big Brother Archief
hij is echt van glasquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees op VI.nl dat Robben een gekneusde enkel heeft opgelopen..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit je bij Koeman in de trein dan?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:53 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zit je bij Koeman in de trein dan?Haha, flauwe grap.
Normaal gesproken ben ik er jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je komt wel he? Wil wel weer eens met je bieren
Wat nu weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben er ook weer.... was even sbs aan het kijken, met joran
Nu gtst kijken en fokken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
docu over de gevangenis, en ze gingen praten met z'n ex vriendin
lijkt me ook niet dat ze nu nog aan het trainen zijnquote:
is die er nog niet danquote:
yeah idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me ook niet dat ze nu nog aan het trainen zijn
misschien misleidingquote:
leugens dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
http://twitter.com/search?q=robben%20enkel Nee hoor..quote:
zijn ze nou nog niet klaar met die gast. Ik begrijp niet waarom een crimineel zoveel aandacht moet krijgen. Andere moordenaars krijgen dat toch ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
docu over de gevangenis, en ze gingen praten met z'n ex vriendin
Tja VIquote:
mensen die waarde hechten aan twitterquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Twitter als broniemand liegt iets en ieder ander twittert er achteraan, en hey, het is opeens WAAR
Volgens diezelfde twitter kan hij overigens gewoon spelen tegen Brazilië. Ik weet niet wat je onder "gekneusd" verstaat, of onder "enkel", maar ergens klopt er iets niet.
Het wordt getweet vanuit Z-Afrika.. dus er zal heus wel een kern van waarheid achter zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Twitter als broniemand liegt iets en ieder ander twittert er achteraan, en hey, het is opeens WAAR
Volgens diezelfde twitter kan hij overigens gewoon spelen tegen Brazilië. Ik weet niet wat je onder "gekneusd" verstaat, of onder "enkel", maar ergens klopt er iets niet.
ja hoor, tuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt getweet vanuit Z-Afrika.. dus er zal heus wel een kern van waarheid achter zitten.
Johquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik slik al bijna een week antibiotica. Ik ben heel de dag winderig. Mijn klanten, die me normaal wel weten te waarden, kunnen me nu niet zien of luchten.
inderdaad trollebaas. Er is bijvoorbeeld ook geen enkel topic over Arjen Robben in de top-30 AT van WK op dit moment. Als er wat te janken was was dat heus wel anders geweest. Met je twitter.quote:
Zeker, ik voel me net een fles Cola die op ontploffen staat. En dan ben ik niet eens krols.quote:
Hey beebquote:
Ik zie de link niet maar goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, ik voel me net een fles Cola die op ontploffen staat. En dan ben ik niet eens krols.²
Je bedoelt dat een van die rioolmuskieten iets opvangt op twitter gooit en dan is het de waarheidquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt getweet vanuit Z-Afrika.. dus er zal heus wel een kern van waarheid achter zitten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Vrijdag lekker Wedstrijd kijken met bier, en daarna BBQ
* charmed_angel heeft er zin in
Volgens Iwan van Duren van VI:quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een van die rioolmuskieten iets opvangt op twitter gooit en dan is het de waarheid
Zit je in Köln ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwd op wel station er een kroeg is waar NED - BRA uitgezonden wordt en waar ik op dat moment ben. Köln Hbf maakt een goeie kans.
psychologische "oorlogs"voeringquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens Iwan van Duren van VI:
Robben heeft dikke enkel. Kneuzing. Maar geen zorgen volgens de aanvaller: 'Ik kan spelen tegen Brazilië'.
Ik ben onderweg hequote:
^Lijstje uitprinten en meenemenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben onderweg hemaar misschien kan in in K Hbf wel een uurtje laten lopen als er ergens op het station een scherm is
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat is door heel Keulen heenik ga het station niet uit hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben onderweg hemaar misschien kan in in K Hbf wel een uurtje laten lopen als er ergens op het station een scherm is
Hoe was het met je buik?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:45 schreef crv het volgende:
*krijgt steeds meer last van zijn bovenarm![]()
Heb vanmorgen teken-inenting gahaald bij de doc. maar die begint nu ff echt niet prettig aan te voelen.
Dat was gelukkig primaquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Welkom in de ziekenboeg CRV en sterkte.
Nog veel pijn. Slik 8 tabletten per dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Tong
Dank je, ja helaas tob ik ook wat af de laatste tijd.
Hoe gaat ie met jouw?
Kan me voorstellen. Ribben is echt kut. ben ooit met 40 van me fiets gestort en ook van alles gekneusd. Menquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog veel pijn. Slik 8 tabletten per dag
Oke das kut maar gelukkig niks ernstigsquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef crv het volgende:
[..]
Dat was gelukkig prima![]()
Die kleinen pijntjes kan ik nog een paar weken/maanden houden
Het vreemde us dat het soms beter gaat maar dat kan met de medicatie hebben te maken.quote:
slik je enkel molletjes ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde us dat het soms beter gaat maar dat kan met de medicatie hebben te maken.
bij pijnbestrijding heb ik zelf veel baat tegenwoordig bij ibuprofen (de zware) tesamen met een molletje of in erge gevallen 2quote:
Nou ja gewoon rustig aan doen en jij ook CRV, ik ga slapenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde us dat het soms beter gaat maar dat kan met de medicatie hebben te maken.
Welterusten Kallyquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja gewoon rustig aan doen en jij ook CRV, ik ga slapen![]()
Eigenlijk onderweg naar Hagen, maar moet het lijntje Köln - Marienheide nog even afwerkenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk onderweg naar Hagen, maar moet het lijntje Köln - Marienheide nog even afwerken
Nee joh ik ga vrijdag pas die kant opquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Keulen
Oke
Maar je zit nu te internetten via je mobiel ofzo?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je me nog wel opgeven voor Man bijt Hond??
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh ik ga vrijdag pas die kant op
cool, doe maar, ik hoor het welquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan nog niet.. de mailbox is gesloten
maar als je het ook zelf wel wil/het er mee eens bent, wil ik dat wel doen
Inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik begreep het dus verkeerd.. je zit nu dus nog gewoon thuis en gaat vrijdag pas op weg?
Nee niet gebroken. Maar over 2 dagen de definitieve uitslag.Keek nu naar Federer, die werd vandaag 8 keer gebroken. Da's ook niet lekker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
hee tong s er nou echt wat kapot of zo?
Nee hoorquote:
Maar het moet wel een beetje serieuze interesse zijn he, het is niet puur om belachelijk gemaakt te wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorWat ik al eerder zei (en aantoonde): ik zou er uren over kunnen vertellen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorWat ik al eerder zei (en aantoonde): ik zou er uren over kunnen vertellen
BCC me ff dat opgeefmailtjequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
prima![]()
dan zal ik je opgeven.. en als ik wat van je nodig heb, dan hoor je het wel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het moet wel een beetje serieuze interesse zijn he, het is niet puur om belachelijk gemaakt te worden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BCC me ff dat opgeefmailtjelijkt me lachen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik keek ff niet en ineens staat die D 500 posts los van mekan natuurlijk niet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb toen af zitten tellen tot D. je had ingehaald
Mja. Mag een geldige smoes heten tegenwoordigquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Mag een geldige smoes heten tegenwoordig
Nu op weg naar de nummer éénquote:
quote:
quote:702. ____) 23925 023925 2009-05-08 iBenny
Ik weet nog dat ik met 5338 posts de top-500 in stormdequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit een feestje gegeven in onzin toen ik mijn 3000ste post had gehaald.
Dat was in 2001 al heel wat.
Zag ik net. Wilde het alposten maar je bent me voor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het dit jaar iemand anders wordt tong
Jaarcijfers 2010 over het eerste half jaar
001 (001) 31045 Zeroku
013 (011) 19314 tong80
Dat gaat geen zin hebben. Niemand houdt dat langer dan ee paar weken vol. Het lijk allemaal leuk, maar in de praktijk heb je van zulke plankgassers nie veel te vrezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het dit jaar iemand anders wordt tong
Jaarcijfers 2010 over het eerste half jaar
001 (001) 31045 Zeroku
013 (011) 19314 tong80
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie wie de Fokkers van het jaar zijn in de Fokgeschiedenis ?
Vast jij wel EEN keer. Verder Arcee, QyRoZ, Croupouque zou het verdienen, Yvonne? Ik zeker niet iigquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie wie de Fokkers van het jaar zijn in de Fokgeschiedenis ?
De eerste was de legendarische ULX. Dat was voor mijn tijd. Daarna ken ik Mike en Koekepan nog daarna alleen Tongquote:
Ik post degene die ik me herinner.De laatste 4 jaar was ik het.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
echt niet dat jij zoveel jaar achter elkaar fokker van het jaar bentje hebt de bliksem te melden man ouwe gek
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
echt niet dat jij zoveel jaar achter elkaar fokker van het jaar bentje hebt de bliksem te melden man ouwe gek
tering, wat een armoe dan eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post degene die ik me herinner.De laatste 4 jaar was ik het.
Alsof iemand op jou zit te wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dat soort lijstjes prijk ik ook vaak genoeg hoor. Kom hier al bijna 10 jaar.
Ik ben er redelijk bescheiden bij gebleven.²
nounee dat was een ander lijstje wat hij eerder posttequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dattie topposter bedoeld ofzo
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nounee dat was een ander lijstje wat hij eerder postte
Vraag het an tongquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja... maar hoe kan je nou weer FOK!er van het jaar worden ofzo?
Topposter en de meeste rubrieken winnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja... maar hoe kan je nou weer FOK!er van het jaar worden ofzo?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Topposter en de meeste rubrieken winnen.
Ik bedoelde topposter in de cattegorie wie is de topposter ? Niet als in wie heeft de meeste posts.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het an tongniet dat die wat zinnigs erover te zeggen heeft, maar okee
Leugenschquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde topposter in de cattegorie wie is de topposter ? Niet als in wie heeft de meeste posts.
Kan er ook niks aan doen.
Trustenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ga naar bed... schaapjesposts tellen
Laterrrrrr
quote:
Grüzi Damesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |