bij pijnbestrijding heb ik zelf veel baat tegenwoordig bij ibuprofen (de zware) tesamen met een molletje of in erge gevallen 2quote:
Nou ja gewoon rustig aan doen en jij ook CRV, ik ga slapenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde us dat het soms beter gaat maar dat kan met de medicatie hebben te maken.
Welterusten Kallyquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja gewoon rustig aan doen en jij ook CRV, ik ga slapen![]()
Eigenlijk onderweg naar Hagen, maar moet het lijntje Köln - Marienheide nog even afwerkenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk onderweg naar Hagen, maar moet het lijntje Köln - Marienheide nog even afwerken
Nee joh ik ga vrijdag pas die kant opquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Keulen
Oke
Maar je zit nu te internetten via je mobiel ofzo?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je me nog wel opgeven voor Man bijt Hond??
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh ik ga vrijdag pas die kant op
cool, doe maar, ik hoor het welquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan nog niet.. de mailbox is gesloten
maar als je het ook zelf wel wil/het er mee eens bent, wil ik dat wel doen
Inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik begreep het dus verkeerd.. je zit nu dus nog gewoon thuis en gaat vrijdag pas op weg?
Nee niet gebroken. Maar over 2 dagen de definitieve uitslag.Keek nu naar Federer, die werd vandaag 8 keer gebroken. Da's ook niet lekker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
hee tong s er nou echt wat kapot of zo?
Nee hoorquote:
Maar het moet wel een beetje serieuze interesse zijn he, het is niet puur om belachelijk gemaakt te wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorWat ik al eerder zei (en aantoonde): ik zou er uren over kunnen vertellen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorWat ik al eerder zei (en aantoonde): ik zou er uren over kunnen vertellen
BCC me ff dat opgeefmailtjequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
prima![]()
dan zal ik je opgeven.. en als ik wat van je nodig heb, dan hoor je het wel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het moet wel een beetje serieuze interesse zijn he, het is niet puur om belachelijk gemaakt te worden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BCC me ff dat opgeefmailtjelijkt me lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |