Je bedoelt dat een van die rioolmuskieten iets opvangt op twitter gooit en dan is het de waarheidquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt getweet vanuit Z-Afrika.. dus er zal heus wel een kern van waarheid achter zitten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Vrijdag lekker Wedstrijd kijken met bier, en daarna BBQ
* charmed_angel heeft er zin in
Volgens Iwan van Duren van VI:quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een van die rioolmuskieten iets opvangt op twitter gooit en dan is het de waarheid
Zit je in Köln ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwd op wel station er een kroeg is waar NED - BRA uitgezonden wordt en waar ik op dat moment ben. Köln Hbf maakt een goeie kans.
psychologische "oorlogs"voeringquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens Iwan van Duren van VI:
Robben heeft dikke enkel. Kneuzing. Maar geen zorgen volgens de aanvaller: 'Ik kan spelen tegen Brazilië'.
Ik ben onderweg hequote:
^Lijstje uitprinten en meenemenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben onderweg hemaar misschien kan in in K Hbf wel een uurtje laten lopen als er ergens op het station een scherm is
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat is door heel Keulen heenik ga het station niet uit hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben onderweg hemaar misschien kan in in K Hbf wel een uurtje laten lopen als er ergens op het station een scherm is
Hoe was het met je buik?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:45 schreef crv het volgende:
*krijgt steeds meer last van zijn bovenarm![]()
Heb vanmorgen teken-inenting gahaald bij de doc. maar die begint nu ff echt niet prettig aan te voelen.
Dat was gelukkig primaquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Welkom in de ziekenboeg CRV en sterkte.
Nog veel pijn. Slik 8 tabletten per dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Tong
Dank je, ja helaas tob ik ook wat af de laatste tijd.
Hoe gaat ie met jouw?
Kan me voorstellen. Ribben is echt kut. ben ooit met 40 van me fiets gestort en ook van alles gekneusd. Menquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog veel pijn. Slik 8 tabletten per dag
Oke das kut maar gelukkig niks ernstigsquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef crv het volgende:
[..]
Dat was gelukkig prima![]()
Die kleinen pijntjes kan ik nog een paar weken/maanden houden
Het vreemde us dat het soms beter gaat maar dat kan met de medicatie hebben te maken.quote:
slik je enkel molletjes ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde us dat het soms beter gaat maar dat kan met de medicatie hebben te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |