Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit jij iedereen mijn topics in te jagen![]()
Een verwijzing naar een verwijzing voordat je een post mag doen? Nee. Bondige samenvatting is oke.quote:
Haha, aapjequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja lekker is niet alles he![]()
[..]
Beide
Ik heb het nu over 15 jaar geledenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ambachtelijke leerlooierij? Alle andere bedrijven kan je via internet doen.
Nou omdat jij het bentquote:
Hee relmof is er al wat bekend over de 10-11-jaars campingmeet?quote:
Ja nou dat was het ook wel maar is een lang verhaalquote:
En wanneer we in OO kunnen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee relmof is er al wat bekend over de 10-11-jaars campingmeet?
Nee tuurlijk niet, jij bent MOD, maar waarom staat ie niet in dit topicquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mis mee zou moeten zijn?
Denk het wel , we hebben meer dan een jaar wat gehadquote:
soort van sex met je ex..op afstandquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk het wel , we hebben meer dan een jaar wat gehad![]()
En hij hier geweest en ik daar![]()
Toen het over was hielden we nog wel een tijdje contact
Nee,reken maar op een meet in de Stairway in septemberquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee relmof is er al wat bekend over de 10-11-jaars campingmeet?
heeft fok aandelen in stairway?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee,reken maar op een meet in de Stairway in september
Ook leuk trouwens
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
soort van sex met je ex..op afstand
Godver wat weer een éénrichtingsfaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee,reken maar op een meet in de Stairway in september
Ook leuk trouwens
gaat die cutoff omhoog dan? Dat was altijd 2500 toch?quote:
das nie handigquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh kutje...
ik mis nog 1 cijfer op mijn cijferlijst, en waarschijnlijk heb ik die toets nog niet gemaakt, want leraar heeft het even uitgezocht, en blijkt dat ik de eerste afnamedatum ziek was...
dan hoop ik dat ik die toets nog even snel kan maken deze week
Stel maar voor bij Yvonne, die weet nog wel wat bunkers. Een paar open spuitleidingen met bier en we komen een heel eindquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een FOK! cafe is opzich best een idee
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
kwam vorige week btw een ex van me tegen. van iets meer dan 10 jaar terug.
wow. tijd is niet voor iedereen aardig geweest
Remlof vond dat 100K mensen er ook wel in zouden mogen en ging dat regelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat die cutoff omhoog dan? Dat was altijd 2500 toch?
userID onder de 2501quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ah en daar mag je alleen in als je een account hebt van voor 2000 ozfo?
je had dr moeten zien man. ik herkende dr amper.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ooooh dat is ECHT niet aardig gomi
40k vind ik ook wel best anders hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Remlof vond dat 100K mensen er ook wel in zouden mogen en ging dat regelen
hmm moet ik mij nacount uit bb1 tijd maar eens opzoekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Remlof vond dat 100K mensen er ook wel in zouden mogen en ging dat regelen
Zo'n meisje noemden we op de middelbare school "puntmassa". Natuurkunde is toffer dan tof jeweet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
was altijd wel wat klein. maar nu dus ook rond
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm moet ik mij nacount uit bb1 tijd maar eens opzoeken
Zullen ze grappig vinden daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
40k vind ik ook wel best anders hoor
Remlof valt zelf net buiten de 100 k dus dat gaat gewoon niet gebeurenquote:
Zo zijn wequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver wat weer een éénrichtingsfaal
vroeger was ze altijd slank enzo. maar ze heeft zich echt laten gaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n meisje noemden we op de middelbare school "puntmassa". Natuurkunde is toffer dan tof jeweet.
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo zijn we
Maar we hebben het echt geprobeerd hoor
Ik bedoelde 100K aan postsquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Remlof valt zelf net buiten de 100 k dus dat gaat gewoon niet gebeuren
ja met die message balls en zo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
kwam al op fok, voor t forum open was
met geluidsfragmenten van bb1 enzo
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
kwam al op fok, voor t forum open was
met geluidsfragmenten van bb1 enzo
ah dat weet ik niet eens meer. was toen ik kwam alleen geluidsfragmenten die je kon beluisteren. dag later ging t forum open ofzoquote:
als je t weet, mag je t me melden. ik weet zelf niet eens meer wat mijn nick toen wasquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou ga ik zoeken wie je zou kunnen zijn hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
als je t weet, mag je t me melden. ik weet zelf niet eens meer wat mijn nick toen was
Ik durf je niet te zeggen waarom dat zo is, maar ben gelukkig zelfstandig en volwassen genoeg om het op te lossen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
das nie handig
hoe komt het dat je overal zelf achteraan moet tegenwoordig. aan de ene kant misschien goed/leerzaam. maar ik kan me voorstellen dat het purr een bezuinigingsreden is
nah, ik vind t wel best zo. ben gewoon gomi nuquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zou hier tussen de topics kunnen kijken:
Big Brother Archief
hij is echt van glasquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees op VI.nl dat Robben een gekneusde enkel heeft opgelopen..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit je bij Koeman in de trein dan?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:53 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zit je bij Koeman in de trein dan?Haha, flauwe grap.
Normaal gesproken ben ik er jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je komt wel he? Wil wel weer eens met je bieren
Wat nu weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben er ook weer.... was even sbs aan het kijken, met joran
Nu gtst kijken en fokken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
docu over de gevangenis, en ze gingen praten met z'n ex vriendin
lijkt me ook niet dat ze nu nog aan het trainen zijnquote:
is die er nog niet danquote:
yeah idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me ook niet dat ze nu nog aan het trainen zijn
misschien misleidingquote:
leugens dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
http://twitter.com/search?q=robben%20enkel Nee hoor..quote:
zijn ze nou nog niet klaar met die gast. Ik begrijp niet waarom een crimineel zoveel aandacht moet krijgen. Andere moordenaars krijgen dat toch ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
docu over de gevangenis, en ze gingen praten met z'n ex vriendin
Tja VIquote:
mensen die waarde hechten aan twitterquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Twitter als broniemand liegt iets en ieder ander twittert er achteraan, en hey, het is opeens WAAR
Volgens diezelfde twitter kan hij overigens gewoon spelen tegen Brazilië. Ik weet niet wat je onder "gekneusd" verstaat, of onder "enkel", maar ergens klopt er iets niet.
Het wordt getweet vanuit Z-Afrika.. dus er zal heus wel een kern van waarheid achter zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Twitter als broniemand liegt iets en ieder ander twittert er achteraan, en hey, het is opeens WAAR
Volgens diezelfde twitter kan hij overigens gewoon spelen tegen Brazilië. Ik weet niet wat je onder "gekneusd" verstaat, of onder "enkel", maar ergens klopt er iets niet.
ja hoor, tuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt getweet vanuit Z-Afrika.. dus er zal heus wel een kern van waarheid achter zitten.
Johquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik slik al bijna een week antibiotica. Ik ben heel de dag winderig. Mijn klanten, die me normaal wel weten te waarden, kunnen me nu niet zien of luchten.
inderdaad trollebaas. Er is bijvoorbeeld ook geen enkel topic over Arjen Robben in de top-30 AT van WK op dit moment. Als er wat te janken was was dat heus wel anders geweest. Met je twitter.quote:
Zeker, ik voel me net een fles Cola die op ontploffen staat. En dan ben ik niet eens krols.quote:
Hey beebquote:
Ik zie de link niet maar goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, ik voel me net een fles Cola die op ontploffen staat. En dan ben ik niet eens krols.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |