quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
docu over de gevangenis, en ze gingen praten met z'n ex vriendin
lijkt me ook niet dat ze nu nog aan het trainen zijnquote:
is die er nog niet danquote:
yeah idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me ook niet dat ze nu nog aan het trainen zijn
misschien misleidingquote:
leugens dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees op VI.nl dat Robben een gekneusde enkel heeft opgelopen..
http://twitter.com/search?q=robben%20enkel Nee hoor..quote:
zijn ze nou nog niet klaar met die gast. Ik begrijp niet waarom een crimineel zoveel aandacht moet krijgen. Andere moordenaars krijgen dat toch ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
docu over de gevangenis, en ze gingen praten met z'n ex vriendin
Tja VIquote:
mensen die waarde hechten aan twitterquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Twitter als broniemand liegt iets en ieder ander twittert er achteraan, en hey, het is opeens WAAR
Volgens diezelfde twitter kan hij overigens gewoon spelen tegen Brazilië. Ik weet niet wat je onder "gekneusd" verstaat, of onder "enkel", maar ergens klopt er iets niet.
Het wordt getweet vanuit Z-Afrika.. dus er zal heus wel een kern van waarheid achter zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Twitter als broniemand liegt iets en ieder ander twittert er achteraan, en hey, het is opeens WAAR
Volgens diezelfde twitter kan hij overigens gewoon spelen tegen Brazilië. Ik weet niet wat je onder "gekneusd" verstaat, of onder "enkel", maar ergens klopt er iets niet.
ja hoor, tuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt getweet vanuit Z-Afrika.. dus er zal heus wel een kern van waarheid achter zitten.
Johquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik slik al bijna een week antibiotica. Ik ben heel de dag winderig. Mijn klanten, die me normaal wel weten te waarden, kunnen me nu niet zien of luchten.
inderdaad trollebaas. Er is bijvoorbeeld ook geen enkel topic over Arjen Robben in de top-30 AT van WK op dit moment. Als er wat te janken was was dat heus wel anders geweest. Met je twitter.quote:
Zeker, ik voel me net een fles Cola die op ontploffen staat. En dan ben ik niet eens krols.quote:
Hey beebquote:
Ik zie de link niet maar goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, ik voel me net een fles Cola die op ontploffen staat. En dan ben ik niet eens krols.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |