Ik post degene die ik me herinner.De laatste 4 jaar was ik het.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
echt niet dat jij zoveel jaar achter elkaar fokker van het jaar bentje hebt de bliksem te melden man ouwe gek
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
echt niet dat jij zoveel jaar achter elkaar fokker van het jaar bentje hebt de bliksem te melden man ouwe gek
tering, wat een armoe dan eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post degene die ik me herinner.De laatste 4 jaar was ik het.
Alsof iemand op jou zit te wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dat soort lijstjes prijk ik ook vaak genoeg hoor. Kom hier al bijna 10 jaar.
Ik ben er redelijk bescheiden bij gebleven.˛
nounee dat was een ander lijstje wat hij eerder posttequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dattie topposter bedoeld ofzo
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nounee dat was een ander lijstje wat hij eerder postte
Vraag het an tongquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja... maar hoe kan je nou weer FOK!er van het jaar worden ofzo?
Topposter en de meeste rubrieken winnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja... maar hoe kan je nou weer FOK!er van het jaar worden ofzo?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Topposter en de meeste rubrieken winnen.
Ik bedoelde topposter in de cattegorie wie is de topposter ? Niet als in wie heeft de meeste posts.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het an tongniet dat die wat zinnigs erover te zeggen heeft, maar okee
Leugenschquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde topposter in de cattegorie wie is de topposter ? Niet als in wie heeft de meeste posts.
Kan er ook niks aan doen.
Trustenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ga naar bed... schaapjesposts tellen
Laterrrrrr
quote:
Grüzi Damesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |