Ik nog nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
en verder weg![]()
Ik heb al eens getreind in Thailand en Vietnam
was je in slaap gevallen ?quote:
zo erg?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Shiiit..
Ik krijg net een smsje dat mijn telefoonrekening erop staat, ik kijken... mijn bek viel toch wel open![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, als je weer eens met je laptop op de wc zit, dat je je afvraagt: jongens, kan dit eigenlijk wel?²
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, wacht, daarom ziet niemand me
EEN HELE GOEIE GEILE AVOND[ afbeelding ]
En die vriend van me heeft Zuid.Afrika gedaan schijnt erg leuk te zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nog nietMaar dat schijnt ook een belevenis te zijn
![]()
Ik ben weleens van 26 december tot 3 januari onderweg geweest voor een nieuwjaarsfeest in de rimboe van Roemenië
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ik ben niemandquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm vandaag ook! vond 'm wel meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Shiiit..
Ik krijg net een smsje dat mijn telefoonrekening erop staat, ik kijken... mijn bek viel toch wel open![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
JaDat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 guldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar door de drukte las ik er waarschijnlijk overheen... sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha bronstig copuleerzwijn van mequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 gulden
Oh ik had rekeningen van 200 euro in de maand toen ik een vriendinnetje had in Alphen ad Rijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 gulden
wow, ik heb ooit 900 gehad. en paar keer 800quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog ik had bijna in Engeland gaan wonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt (ook) op afstand een relatie gehad?
(normaal is het iets van 35 euro)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had rekeningen van 200 euro in de maand toen ik een vriendinnetje had in Alphen ad Rijn
Ja maar sowieso buitenland en we belden veel en langquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
wow, ik heb ooit 900 gehad. en paar keer 800
maar nooit boven de 1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |